OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] A kasztok kiegyensúlyzása
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:44:47
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 231
OOC üzenetek: 163
A druida érdekes ötlet, szerintem aktív képességnek az állatok és növények felismerését adnám, ezzel villámgyorsan elemezni tudna egy növényt(milyen hatása van a szervezetre, mikor virágzik, milyen talajt, időjárást szeret) vagy állatot(táplálkozási szokások, gyenge pontok, kora, vannak-e kicsinyei...).


A telepes kitörlésével nincs gondom. A nemes elleni érvek se rosszak, de valahogy bizonytalan vagyok.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:41:13
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Részemről is mehetne a levesbe akár a nemes kaszt is. Esetleg a polgár kaszt kapja meg a nemesnek tervezett aktív-passzív képességeket, és kész. Ebbe úgyis bele lehet magyarázni akár azt is, h csak a városvezetőség tagjai számítanak nemesnek, v ilyesmi.
Vagy ahogy Elwy írta, h a polgár menjen...

A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.03 16:43:14


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:40:10
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
Telepes tényleg teljesen fölösleges szerintem is (ha már van amúgy polgár, földműves, vándor, nemes...)
Valahogy nem látom értelmét.

Fölösleges még a polgár is(ezt simán lehet a passzívját átrakni a nemesnek és csókolom, megoldja az elszegényedős problémát is)

a vándoron gondolkozom, hogy kell-e de hát azért mégis csak fantasy alap dolog ez


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:34:55
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 299
OOC üzenetek: 239
Na akkor... huhh, olvasnivaló...
Ha jól értem, van eddig három harcos kaszt, három tudományos, három alvilági és... nyolc egyéb.
Ez gyors matekkal 17 + a vajákosok, tehát két kasztnak veszni kell. A telepeseknek jó esélyük van szerintem is a süllyesztőre, viszont én inkább az idomárt tenném a harcos kasztba, mert ugye ezekkel a kis idomított dögökkel harcolni is lehet. Ez esetben a vándor kaszt süllyedhetne, mert szerintem annak sincs annyira sok értelme (de lehet én nem látom az ebben a kasztban rejlő értékeket). Na és akkor ha nem a vándor, mert az bemegy a harcosokhoz, akkor a nemes kasztot veszejteném, elvégre azt hiszem volt ilyesmi a kasztok leírásánál, hogy ugye aki ezt választja, ott legyen valami olyasmi, mint pl elszegényedés. Tehát hogy ne dúsgazdagon induljon a világnak. Most ezek után szerintem olyan igazi nemesek már nincsenek, hát persze van aki pénzes, meg ott van a modor is, de szerintem ezek másik kasztba is belemagyarázhatóak könnyedén, szóval én a nemes kaszt beszüntetését indítványozom.


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:32:06
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A telepesre külön reagálnék, mivel közben ilyen is kialakult a fejemben:

Én a szerzetest beraknám a harcos kasztok közé, +2 pusztakezes harccal és fájdalomtűréssel passzívban. Azért nem tudományosba, mert a szerzetesség az inkább életmód, és alapvetően a pusztakezes harc miatt lett behozva a kaszt.

A vajákost akkor beraknám alvilágiba olyan aktívval, amit írtam, majd pontosabban megfogalmazom. A tudomáynosba pedig szerintem még egy jófajta druida ötlet belefér.

Az egyébből meg akkor ugye kikerül a szerzetes, továbbá szívem szerint a telepes kasztot ki is húznám úgy ahogy van. Meg ha már mindenhol 4 kaszt van, az egyébben is maradhatna négy: kihúzhatnánk a polgár és nemes kasztot is. A nemes az egy rang, a polgárra meg nem érzem szükségességét külön kasztnak. Mondjuk a nemes aktívját kicsit sajnálom, és azt szívesen felhasználnám máshol.

Erről így vélemény? Meg a druida képességeire lehetne ötletelni.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.03 16:35:43


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:28:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Shiro: pontosítok majd, a lényeg, hogy akit meglop, illetve aki látja magát a lopást, az fogja tudni. Tehát attól még, mert valaki a közelben van, nem fog róla tudni.

Ami pedig az ilyen "én már láttam a fajtád" dolgot érinti: ezt konkrét hozzászólással alá kell támasztani, amiben le van írva, hogy ő látta azt a konkrét karaktert, hogy éppen lop, és megjegyezte. A levegőbe beszélés nem elég. Előtörténet sem elég. A konkrét lopó karaktert kell ténylegesen látnod egy hozzászólás keretén belül. És ehhez hozzátenném, hogy az ilyen "random megláttam mert arra jártam" sem fog számítani, de ezeket majd pontosítom a leírásban.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:22:53
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Na, csak hogy én is nyilvánítsak véleményt :)

Tetszenek az ötletek, összvissz két ponton lenne kérdésem/észrevételem.

Tolvaj:
Lehet, én értelmezem rosszul, szóval ha így van, akkor elnézést. De nekem ez az aktív képesség úgy jött le, hogy: ha a kis tolvajom pl egy vásár alkalmával a piactéren, ahol nyüzsög(het)nek a karakterek, ezt a képességet használja, az egész piactér (alkalomadtán Arthenior lakóinak akár negyede) tudni fogja, h biztosan ő volt a tolvaj... Ezt így sokallom azért. Ráadásul, nagyobb tömegben azt hiszem, pl pont könnyebb észrevétlenül lopni.
Lehet, h eléggé lesarkítottam a dolgot, de a lényeg, h valahogy többnek érzem így a képesség hátrányát, mint előnyét. (Ismét mondom, sztornózzuk a véleményt, ha csak félreértettem valamit.)
Azt is kicsit ellenőrizhetetlennek tartom, hogy az adott célpont átadja-e a vagyona 10%-át, és kicsit bizonytalannak érzem azt is, valaha "sikeres"-nek mondható lesz-e egy ilyen lopás. Az adott célpont bármikor írhatja, hogy "biz én már láttam, milyen sunyi tud lenni a fajtád, engem nem versz át".

A másik:
Telepes:
Szerintem azt nagyjából minden karakter be tudja lőni, hogy egy fa töve v bokor alja jó-e alvóhelynek, ahogy azt is, hogy csalán közé vagy egy kupac kőre nem fekszik.
Ehelyett inkább olyasmit írnék talán, ami pl táborverésnél szükséges lehet. Pl sátorállítás, gyors tűzgyújtás, nyomolvasás, vagy hogy biztosan meg tudja állapítani, mi ehető növény v mi nem... :)

(Már ha annyira fontos a telepes kaszt. Szerintem én ezt szórnám ki legnyugodtabb szívvel)


A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.03 16:27:20


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:12:15
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Én még nagyon be akarnám pakolni valahova azt a gyorsharc képességet. :D Csak az a baj, hogy közben meg alvilágira egy vajákost gondolok, aki pár körre meg tudná változtatni valakinek a kasztidentitását, és az is fontos lenne, hogy harcos, alvilág és tudományos az egyenlő számban maradjon.

Nomeg az egyéb kasztból is kicsit szortíroznék.

Najó, ha a gyorsharcot elfelejtem, akkor a vajákos bekerülhetne alvilágra, a vándor VAGY a szerzetes bekerülhetne harcos kasztra (esetleg a szerzetes tudományosra? hmm), és 4-4-4 harcos-alvilág-tudományos kaszt kéne. +4 egyéb, és onnan kiszanálnék pár fölösleget is.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 16:05:59
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
Átolvasva személy szerint elégedett vagyok, nagyjából minden érthető is. Nekem tetszik.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 15:15:48
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Egy friss lista...

Harcos kasztok:

Íjász:
Passzív képesség: +2 pontot kapnak célzásra, fájdalomtűrésre és pusztakezes harcra.
Aktív képesség: sortűz - egy harci körben kétszeresére (kettőre) növelheti az előtt nyílvesszők számát, bármiféle büntetés (sikeresség csökkenés) nélkül. A két lövés teljesen független egymástól, és a második lövés nem érinti negatívan a karaktert. Egy harchelyzetben legfeljebb egyszer használható.

Kardforgató:
Passzív képesség: +2 pontot kap fájdalomtűrésre, fegyveres közelharcra és pusztakezes harcra.
Aktív képesség: vérszomj - hatására egy körön keresztül nem érez se fájdalmat, se félelmet. Harchelyzetenként maximum egyszer használható.

Lovag:
Passzív képesség: mind emberismeretre, fájdalomtűrésre és fegyveres harcra +2 pontot kap.
Aktív képesség: vértviselet - bármilyen nehéz és kemény páncélzatot is visel, három körig úgy mozog benne, mint bárki más a legkönnyebb ruhákban. Kiadós (min. 8 órás) alvásonként egyszer használható.

Tudományos kasztok:

Mágus:
Passzív képesség: 5. szintű mágia affinitással indul, és 33 százalékponttal (pl. 50 helyett 83 százalék) nagyobb az esélyük varázslásnál a sikerre, továbbá eggyel több manát tudnak visszatölteni körönként, ha a megfelelő kondíció teljesül.
Aktív képesség: oszlatás - az általa használt varázslat hatását gyengítheti (pl. egy szélvész helyett kis szellő), ill. a hatást bármikor felszámolhatja (pl. mana lövedéket a célpontba való csapódás előtt semmivé teszi vagy 3 körig tartó varázslatot lejárat előtt feloszlat).

Tudós:
Passzív képesség: +2 pontot kapnak alkímiára, igemondásra és nyelvismeretre.
Aktív képesség: memoriter - használatakor bármilyen, az elmúlt három napban látott vagy hallott szöveget vagy ábrát képesek tökéletes pontossággal felidézni. A képességet nagyobb alvásonként (min. 8 óra) egyszer használhatják.

Új kaszt! - Alkimista:
Passzív képesség: +4 pont alkudozásra és alkímiára.
Aktív képesség: dobható bájital - alkalmazásakor az adott karakter a bájitalt nem megissza, hanem eldobja, ami becsapódáskor fejti ki hatását a célpontra. A speciális üvegnek köszönhetően az nem tesz kárt a célpontban, ellenben a bájital teljes mértékben kifejti hatását a célpontra, mintha ő itta volna meg.

Alvilági kasztok:

Orgyilkos: (nem orvgyilkos mostantól)
Passzív képesség: +1 pontot kapnak célzásra, nyomolvasásra, fegyveres közelharcra és pusztakezes harcra.
Aktív képesség: árnytánc - egy körön keresztül képes kitérni minden fizikai támadás elől (ideértve a mágiával idézett fizikai támadásokat is). Amennyiben a támadás mágiával lett idézve, a kikerülése magas fokú koncentrációt igényel, így a képesség használója az adott körben elveszti a (vissza)támadási lehetőségét. A képesség harchelyzetenként egyszer használható.

Tolvaj:
Passzív képesség: +1 pontot kap álcára, tolvajlásra és nyomolvasásra.
Aktív képesség: nyilvános lopás - használatakor a kiszemelt (egy helyszínen lévő) célpontot 100% sikerrel sikerül meglopni, aki így a pénzének 10%-át köteles átadni a tolvajnak, ellenben a tolvajt a célpont is, ill. a közelben álló összes személy (városőr, többi tolvaj, egyszerű személyek stb.) felfedezi, és bizonyossággal megállapítja róla, hogy ő a bűnöző. Csak olyan ellen alkalmazható sikeresen, aki még nem *látta/tapasztalta* az adott tolvaj képességhasználatát. (Sikertelenség esetén az alkalmazó elszenvedi a hátrányokat, a lopás sikerét pedig a célszemély dönti el!)

Új kaszt! - Bárd:
Passzív képesség: +1 pontot kapnak alkudozásra, tolvajlásra, emberismeretre és fegyveres közelharcra.
Aktív képesség: illúzió - használatakor képes egy rövid mozdulatsort álcázni/másnak tetetni. A valós és eljátszott mozdulatsornak hasonlónak kell lennie, és viszonylag hihetőnek. Tíz hozzászólásonként maximum egyszer alkalmazható.

Egyéb kasztok (munkák, életmód, rangok):

Földműves:
Passzív képesség: minden munka után 5 arannyal többet kapnak, és 10%-al nő a pénzük szintlépéskor.
Aktív képesség: időjóslás – teljes bizonyossággal meg tudják állapítani (érezni), hogy a következő 24 órában esni fog-e.

Kereskedő:
Passzív képesség: +2 pont alkudozásra, nyelvismeretre és emberismeretre.
Aktív képesség #1: értékbecslés – akármilyen tárgyról, ruhadarabról, különleges cuccról (mindenről!) meg tudja szinte teljesen pontosan állapítani annak értékét.
Aktív képesség #2: átverés – akárkit meggyőz akármilyen kis értékű (100 arany alatti valós érték) tárggyal kapcsolatban, hogy az csupán holmi kacat, és egy tized aranyérmét sem ér. Nem győzhető meg olyan személy, aki teljes mértékben tisztában van a tárgy valódi értékével (értékbecslést használt rá).

Nemes:
Passzív képesség: +1 pontot kap alkímiára, tanulásra és keresésre.
Aktív képesség: meggyőzés - használatakor a célszemélyt sikerül meggyőznie *egy* (tőmondatban megfogalmazható) általa kitalált tényről (legyen az valós vagy hamis) a következő kettő kör erejéig. Nem lehet olyan tényről meggyőzni, ami teljesen nyilvánvaló hazugság és/vagy a célszemély pillanatnyi érzékeléseinek homlokegyenest ellentmond (pl. süt a nap, amikor éjszaka van) és/vagy a célszemély életét közvetlenül fenyegeti (pl. láthatatlan átjáró van egy szakadék fölött, menjen rá nyugodtan). Egy karakteren összesen egyszer alkalmazható élete folyamán (és a későbbiekben azonnal rájön), és a két kör lejárta után a célszemély tisztában lesz vele, hogy a képesség áldozata lett.

Polgár:
Passzív képesség: +1 pontot kapnak tanulásra, továbbá +3 arany minden nap, első belépésnél és +5% arany szintlépésnél.
Aktív képesség: elvegyülés - nagyobb tömegben könnyebben olvadnak be a sok átlagember közé, mint mások, ill. ha már elvegyült, szinte lehetetlen kiszúrni őket.

Szerzetes:
Passzív képesség: mind tanulásra, fájdalomtűrésre és pusztakezes harcra +1 pontot kapnak.
Aktív képesség: megérzés - hatására mindig azonnal rájönnek, hogyha egy másik kaszt a különleges képességét alkalmazza ellenük (még a használat megkezdésének pillanatában), így gyakorlatilag teljes védelmet élveznek minden képességgel szemben, használhatatlanok ellenük (ezt nem kötelező felfedniük, eljátszhatják, hogy a képesség alkalmazása sikeres volt). – Gyakorlatilag passzív, mert odafigyelés nélkül is működik, csak azért lett aktívba sorolva, mert kijátszandó, ill. dualsztúságnál is használható (triálnál nincs értelme, mert folyamatosan aktív, így a másik két aktív képesség nem használható mellette a feltétel miatt).

Telepes:
Passzív képesség: +3 pontot kapnak alkudozásra, tolvajlásra és emberismeretre.
Aktív képesség: letelepedés - sokkal könnyebben és gyorsabban találnak alvóhelynek megfelelő menedéket. Akárhányszor használható.

Vándor:
Passzív képesség: +1 pontot kapnak álcára, keresésre, nyomolvasásra és célzásra.
Aktív képesség: felfedezés - a képesség használatakor nagy eséllyel felfedezik a rejtett zugokat és ajtókat, ösvényeket/utakat, különleges, eldugott, elrejtett helyeket. A felfedezést naponta (játékbeli idő) maximum egyszer használhatja (értsd: nagyobb alváskor "töltődik" vissza), de minimum 10 reagonként (értsd: mindkettő feltételnek teljesülnie kell egyszerre).

Új kaszt! – Idomár:
Passzív képesség: Az általa mozgatott, idomított állatok (NJK-k) használhatóak a következőkre: bármilyen információ szerzése és továbbítása, kis értékű tárgyak (max. 100 arany valós érték) lopása, figyelemelterelés, másik játékos idomított állatával való harc (ekkor számára is engedve van a harc), illetve a JK-nak könnyű sérülés okozása. A használat sosem jelent 100%-os sikert, sőt!
Aktív képesség: idomítás – a karakter bármilyen általánosan fellelhető állatot (tehát olyat nem, amihez az erdő legmélyére vagy a hegyek legtetejére kell menni) beidomíthat a passzív képességének használatára. Egyszerre maximum három állatot tarthat, és minél több van neki, annál valószínűbb, hogy az állat visszautasítja a gazdája parancsát (egy esetén ilyen nem fordul elő, kettő esetén ritka, három esetében viszont már tipikus). Az állat el is engedhető, csökkentve a számukat.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.03 15:39:34


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-03 14:49:30
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Bár én úgy gondolám az árnytáncnál, hogy nyugodtan támadhasson az adott körben, elvégre a gyorstűz mellett az íjász is tud védekezni. Vagy mondjuk ne támadhasson, de akkor a mágiával idézett, de fizikai támadások is legyenek kikerülhetőek ezáltal (pl. egy tűzgolyó, az mágiával lett idézve, de maga a tűz egy fizikai támadás, már amennyire a tűz az fizikai, ellenben egy mana lövedék nem kikerülhető, ahogy pl. egy ruhagyújtás sem, mert maga a mágia végbemegy, a következmény meg nem egy kikerülhető támadás, mert felgyullad a ruha és kész, így pl. a fojtás sem kerülhető ki stb.).

Sőt, választhatna a karakter, pl.

Árnytánc - egy körön keresztül képes kitérni minden fizikai támadás elől (ideértve a mágiával idézett fizikai támadásokat is). Amennyiben a támadás mágiával lett idézve, a kikerülése magas fokú koncentrációt igényel, így a képesség használója az adott körben elveszti a támadási lehetőségét. A képesség harchelyzetenként egyszer használható.

Tehát elveszti a visszatámadást, hogyha mágiával lett idézve a támadás, de nem veszti el, hogyha nem mágiával idézett dolgot került ki (hanem pl. egy kardcsapást).

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.03 14:52:48


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 23:44:51
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez kifejezetten tetszik. De a gyorsharcot akkor is berakom majd valahova. :D


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 23:39:10
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
belegondolva igazad van, mondjuk ezeket a képességeket úgy kellene meghatározni, hogy ne csak a PVP-re gondoljunk, hiszen a játéktéren rengeteg NJK-val szemben is lehet alkalmazni őket, és ha teszemazt városőrökkel szemben van alkalmazva akkor ugye ez az 'egyvalakin egyszer' elv picit megborul. én ezért gondoltam első körben inkább a lopakodásra, az talán nem olyan tápos.
olyasmi jutott még eszembe, hogy:

Árnytánc: egy körön keresztül az orgyilkos képes kitérni minden nem mágikus támadás elől, viszont ugyanabban a körben mondjuk nem támadhat, mert ehhez teljes összpontosítás szükséges. Ez lehetne mondjuk harchelyzetenként 1x.


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 23:32:17
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ellenben ez egy kicsit tápos, akkor ez is ilyen egy valaki ellen egyszer alkalmazható cucc, ha tényleg feltétel nélküli felszívódás van.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 23:30:41
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
Tulajdonképpen az orgyilkosnál lehet ilyen ambush-szerű dolog, mint a gyorsharc, csak akkor az ne magát a támadást befolyásolja.
Lehet annyi is, hogy mondjuk dönthet úgy, hogy meglép a harcból bármikor. (ninjapor PFFFFFF xD)
Tehát nem egy gyorsharc konkrétan, hanem inkább úgy, hogy:

Az orgyilkos veszélyhelyheztben dönthet úgy, hogy elmenekül a helyszínről (tehát nem lehet elkapni, egyszerűen felszívódik) és akkor nem kell feltétlenül köze legyen a harchoz, tehát nem más játékosok reakciója határozza meg a sikerességét.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 20:21:47
 ÚJ
>Eralil Namos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 520
OOC üzenetek: 92
Hát én nagyon nem támogatnám, hogy elvegyék a kasztomat, vagy rám erőltessenek egy 2. kasztot, csak mert nem játszom ki. Igen, földműves vagyok, és direkt azért választottam ezt, mert olyan dolgokat ad. Nem vagyok ellene, hogy gyenge skillt kapjak, de hogy ezt a pluszt, ami miatt választottam (és kifejezetten emiatt) a kasztomat, nem szívesen adnám.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 18:36:33
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ó, pedig olyan kis jónak gondolom a gyorsharc képességet. :( Mindegy, akkor kitalálok max. rá egy teljesen új kasztot, hogy berakhassam. :D

Boxoljátok le Elwível, hogy milyen aktívot kapjon. Az ötlet elég, a szabályzást már meg tudom oldani. Bár én a mozdulatálcázást egy bárdnak inkább el tudnám képzelni, bár az a kaszt el lett vetve. Mondjuk főleg olyan írásokkal, hogy jelenleg megoldható, de ha van egy jó aktív képességünk rá, akkor már kicsit más a helyzet.

A harchelyzet pedig a tényleges harc, amikor adok-kapok (vagy csak adok vagy csak kapok) van. Az üldözés pl. megszakítja a harchelyzetet, hisz tényleges, aktív harc nincs. Egy harchelyzet az aktív harc elkezdésétől számítva addig tart, míg egy reagkörrel meg nem szakad (tehát semmi támadás vagy ártó akció). De a sortűzre és a vérszomjra is lehet adni kisebb korlátot, pl. minden 3. reagban, de akkor tuti, hogy nem +2, hanem csak +1 pontokat kapnának passzívban.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.11.02 18:39:33


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 18:31:55
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 231
OOC üzenetek: 163
Mesélőke ötletében látok realitást, de szerintem nincs szükség arra, hogy a karakterek kasztjait átállítgasd, csak mert nem hűek az alap kasztukhoz.

Szerintem is jobb lenne, ha a tolvajoknál átalakítanád olyanra az aktív képességet amilyenre leírtad.

Az íjászoknál inkább időhöz kötném, vagy körhöz, mert egy harchelyzet lehet igencsak hosszú is.(Pl üldözés)

Az orgyilkosoknál kicsit bajosabb a helyzet, mivel egy orgyilkos nem feltétlenül lopakszik, lásd pl a méreg használatát. Így nekem az álcázott mozdulat jutott eszembe. Ennek az a lényege, hogy az orgyilkos tesz egy mozdulatot, amit vagy elrejt, vagy valamilyen más mozdulatnak álcáz a szemtanúk előtt. Ez a mozdulat lehet egy támadás is, hiszen egy mérgezett tőrrel elég egy apró vágás, és halálos lehet, de ez lehet egy mozdulat is amivel a beszélgetőpartnere tányérjába szór valamit, és mondjuk ezt egy légy elkapásának álcázza.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 17:27:52
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Mesélőke: tehát néhány alternatíva lenne, és abból választhatna? Nos, engem még nem győzött meg ez az "erőltessünk rá kasztot egy karakterre" dolog, de nyitott vagyok továbbra is a kérdésben, mások véleményére is alapoznék, ha lenne.

@Elwy:
"Ehhez én még mindenképp kikötném, hogy a 2 lövés találati esélye nem függ egymástól (tehát lehet, hogy az első talál, a második nem, vagy épp fordítva)." - ki van kötve: "bármiféle büntetés (sikeresség csökkenés) nélkül". Nincs sikerességcsökkenés egyik vesszőre se (növekedés meg alapvetően logikátlan). De pontosíthatom majd a leírást.

"Illetve az ilyesmiket, hogy "csak olyanon alkalmazható, akin még nem volt" valahogy átalakítanám, mert ugye ezt igen nehéz nyomon követni."

Miért lenne nehéz? Az összes fórumhozzászólás visszaolvasható. Ha kell, le lehet pm-ezni, egyébként meg mindenki tudja magáról (akár jegyzetekbe felírja, hogy melyik helyszín hanyadik hozzászólása). Pont az lenne a cél, hogy OOC ne tudd, hogy a másikra alkalmazták-e, vagy max. rengeteg keresgéléssel a hozzászólásai között, így nem befolyásolja az IC döntést. Ellenben ha szükséges, bármikor visszakereshető.

"Neki inkább olyasmit adnék, ami nem magát a támadást, inkább a lopakodást/becserkészést segíti, az inkább múlik a gyilkoson."
Nyitott vagyok az ötletre, írj konkrét javaslatot, kérlek. Én azért gondoltam ezt, mert jól kombinálható más aktív képességgel (pl. a nyilvánvaló lopással), és amúgy tipikusan orgyilkososnak tűnik a dolog.

Egyébként én szívem szerint a nyilvános lopáson módsítanék annyit, hogy az ellen alkalmazható, aki még nem látta a Te karaktered nyilvános lopásban részt venni. Jelenleg egy karakter egyszer lopható így, így pedig egy karakter egyszer lenne lopható minden tolvaj által.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-11-02 15:12:22
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
Íjász:
Passzív képesség: +2 pontot kapnak célzásra, fájdalomtűrésre és pusztakezes harcra.
Aktív képesség: sortűz - egy harci körben kétszeresére (kettőre) növelheti az előtt nyílvesszők számát, bármiféle büntetés (sikeresség csökkenés) nélkül. Egy harchelyzetben legfeljebb egyszer használható.

Ehhez én még mindenképp kikötném, hogy a 2 lövés találati esélye nem függ egymástól (tehát lehet, hogy az első talál, a második nem, vagy épp fordítva).

Illetve az ilyesmiket, hogy "csak olyanon alkalmazható, akin még nem volt" valahogy átalakítanám, mert ugye ezt igen nehéz nyomon követni.

Orgyilkos: az aktív képességgel az a bajom, hogy nagyon manipulálható, igen kevéssé múlik a gyilkoson, sokkal inkább az áldozaton (utolsó pillanatban észrevesz stb, borítékolható h a sikeresség esélye a nulla körül tendál, nyilván nem akar senki meghalni ilyen gyorsan, ami amúgy érthető is).
Neki inkább olyasmit adnék, ami nem magát a támadást, inkább a lopakodást/becserkészést segíti, az inkább múlik a gyilkoson.

Így hirtelen ennyi, de majd még írok észrevételeket.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 79-98