OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Klánrendszer
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-14 13:44:29
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

Két fontos változtatás:

1. Mostantól saját klánmunka ledolgozásánál is megkapja a karaktered a fizetséget a munka után. Így reálisabb pénzért lehet kihozni a fejlődési pontokat. Ezen kívül mostantól minden nap, és nem 24 óránként lehet munkákat meghirdetni.

2. Felkerült a súgóba minden klánhírnév, amit jelenleg le tervezek fejleszteni. A nevük, leírásuk, és az is, hogy mi mennyibe kerül majd, hogy lehet venni stb. Érdemes olvasgatni majd, és eldönteni, merre szeretné valaki fejleszteni a klánját (ha szeretné egyáltalán, de érdemes). Rengeteg klánhírnév van, nem olcsóak egyáltalán, cserébe érezhető módosítókat adnak, főleg, ha valaki ügyesen kombinálja őket. Érdemes alaposan elolvasgatni, tervezgetni.

Egyelőre ténylegesen a játékban nincsenek benne a hírnevek, ezeket fokozatosan fogom implementálni. A dolgok menetéről itt adok tájékoztatást.

Arra kérek mindenkit, hogy most tudom, hogy végtelen klánhírneves ötlete lesz, de alaposan gondoljátok át, mielőtt beírnátok a fejlesztésekbe. A rendszert több hétnyi gondolkodással sikerült kb. balanszolni, ad-hoc ötletek általában rosszak, tessék átgondolni őket, mielőtt felveted! Köszönöm.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-13 13:26:24
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
További apró módosítás: a dörzsöltebb közgazdászok nyerészkedésének elkerülése végett egy további apróságot vezettem be, ami alapjaiban véve a normális működést nem befolyásolja:

"Láthatóság:

Első és legfontosabb, hogy minden karakter csak azt a munkát látja, amit ő el tud végezni. Fontos ezen kívül még, hogy ha klánban vagy, akkor látod az összes saját klános klánmunkát (külön megjelölve, hogy az saját), és ezen felül csak azt a klánmunkát, amit más klán hirdetett meg, és a legtöbbet fizeti a piacon épp, és te el tudod végezni (tehát ha több nem saját klános munka van meghirdetve, csak a számodra legtöbbet fizető ajánlatot látod, csak azt tudod kiválasztani). Ha nem vagy klánban, szintén csak a legjobban fizető klánmunkát látod és választhatod ki a listából."

(Persze, aki kellően dörzsölt és megfelelő tőkével rendelkezik, így is megoldja a nyerészkedést, de meg is érdemli már így.)

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.09.13 13:27:52


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-13 12:58:41
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind!

Kicsit bővült a súgó, plusz példák kerültek be, és a példákhoz bővült a magyarázat, mert az átlaghoz képest ez egy viszonylag összetettebb/matekosabb rendszer (kérem, hogy a klánvezérek segítség egymást, ha van valami kérdés, illetve konkrét példákkal lehet hozzám fordulni akár PM-ben is a klánvezéreknek, hogy segítsem a megértést).

Fontos változtatás, hogy már módosítva is lett, hogy mennyi fejlődési pont jár egy munkáért, és ennek a kerete. A súgóban részletesen ki van fejtve, kéretik onnan tájékozódni, de a fenti természetesen erre a részre is áll.


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-12 22:57:37
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind!

Bekerültek a klánmunkák, továbbá a hírnévpontok és fejlődési pontok. Utóbbi kettővel még semmit sem tud kezdeni a klán, és a klánmunkák alap formában valószínűleg nem éri meg egyik klánnak sem (bár lehet számolgatni, hátha), azonban mostantól:

1. a vezér tud új klánmunkát létrehozni, kötött mennyiségben (később növelhető lesz hírnévvel)
2. a vezér meg is tud szüntetni saját klán munkát
3. a klánmunka Lanawinszerte bárhol elvégezhető klántagoknak s nem klántagoknak (a jutalom más)
4. attól függően, ki végzi el, a munka a klánnak hírnévpontot és fejlődési pontot ad
5. a klánmunka automatikusan megjelenik a munkák között azoknak a karaktereknek, akik elvégezhetik azt, általában a munkák listájának legelején, az viszont szándékosan _nem_ kerül feltüntetésre, ha egy munka klánmunka, ne ez alapján válasszatok, hanem fizetség alapján

Továbbá: a klánvezér tud mostantól hírnévpontokat is venni a klánkezelő felületen.

Egyelőre se a hírnévpont nem használható semmire, sem a fejlődési. Az előbbi ráadásul semmilyen módon sem váltható vissza sem most, sem a későbbiekben aranyra. A fejlődési pont (típustól függően) 1-1 képességnek felel majd meg, és ez eladható lesz a klán által bármilyen karakternek, vagy kiosztható a klántagok között, így ez tud aranybeli értéket képviselni, de a rendszer "nem fogja megvásárolni", így ez sem válható így pénzre, csak ha JK-nak adja el a klán, mint elosztható pontot majd.

Minden fontos, pontos információ a súgóban található. És erre a rendszerre ráépítve most már tényleg a küszöbön van a klán hírnév fejlesztése, ami számtalan rendszerszintű előnyt ad a klán összes tagjának, vagy magának a klánnak majd. A súgót tessék elolvasni, remélem sikerült jól példákkal szemléltetni. Elsősorban annak szól, aki klánvezér, vagy klánvezér szeretne lenni, a többieknek nem olyan lényeges olvasmány.


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-01 22:38:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Bekerült a klánsúgóba is a klánalapítás menete, továbbá mostantól a végleges alapításnál a klán visszakapja az 1.000 arany költséget, amit a vezér fizet ki névleges alapításkor. A klánkasszába kerül. Így gyakorlatilag egy klán alapítása alapvetően ingyenes, és az első helyszín is elég olcsó. Úgyhogy érdemes lehet nekifogni klánt alapítani, mert nagyjából most a legolcsóbb Lanawin történelmében, bár valószínűleg ez egyelőre így is marad.


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-31 21:07:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Játékosok!

Megérkezett a helyszínkassza lophatósága. Pontosabban még csak az a része, ami ahhoz vezet, hogy lopni lehessen majd.

ÚJ CSELEKVÉS
Mint azt láthattátok, átalakultak a választólisták a varázsitalok elfogyasztásánál és a varázslatoknál. Ennek elsődleges oka, hogy bekerülhessen egy harmadik lehetőség, ami "speciális cselekvés" néven fut. Ha ezt választjátok ki, akkor egyelőre egy szem lehetőség áll mindenki rendelkezésére: a "helyszínkassza figyelése".

HELYSZÍNKASSZA MEGFIGYELÉSE
Itt csak a lényeget írom le, minden részletes információ megtalálható a klánok súgójában (ami szintén frissítésre került, főleg a "Klánkassza" rész): [LINK]
A mai naptól fogva a fenti cselekvéssel lehetősége nyílik minden karakternek kifigyelni egy-egy helyszínkassza nyitómechanizmusát, kijátszani az őröket, a védő varázslatokat stb. Ugyanakkor csúnyán le is lehet bukni ezekkel a próbálkozásokkal, és akkor IC szankcióra lehet számítani. Mivel klánhelyszínre szelíd játékos nem léphet be továbbra sem, értelemszerűen ezt a funkciót ők nem tudják kihasználni, lévén helyszínkassza csak klánhelyszíneken van.

HELYSZÍNKASSZA VÉDELME
Mostantól minden klánvezérnek lehetősége van a kassza jelszavát erősíteni, ami IC bármilyen formában megjelenhet. Részleteket ld. a klánok súgóban.

Ami ezzel kapcsolatos fontos változtatás:
- a tolvajok kaptak egy új passzív képességet, amivel sokkal sikeresebben fürkészhetik ki a kasszák titkait
- a bárdok is egy új passzív képességgel lettek gazdagabbak (még a tolvajokénál is erősebbel): ő nekik jelentősen kisebb a lebukás esélye

Amit viszont még NEM került be a játékba, az a tényleges lopás. Tehát a klánkassza jelszavát meg lehet figyelni, azonban még lopni nem lehet belőle. Ennek a fő oka az, hogy a klánvezéreknek szeretnék néhány nap időt adni, hogy felkereshessenek azzal, ha szeretnék a kánkassza védelmét erősíteni (ld. klánok súgó). Ez valószínűleg három nap lesz, így aki szeretné erősíteni a kassza védelmét, az a súgóban leírt módon jelezze ezt felém.

Alapból minden helyszín egy 2 karakteres jelszóval indul, amit a kockadobóval generáltam (persze a dobást nyilván nem jegyeztettem meg).

Bármi hibát találtok a változtatásokkal kapcsolatban, kérlek, hogy a meglévő hibajelzés témában jelezzétek: [LINK] Köszönöm!


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-29 19:35:33
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Apró módosításon-bővítésen esett át a súgó klánhelyszínekre vonatkozó része, hogy egyértelműbb legyen.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-26 22:27:55
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Játékosok!

Amint azt láthattátok, a mai nap elérhetetlen volt a klánok kezelőfelülete. Ennek oka kívülről kevésbé látható, de a háttérben húzódó rengeteg technikai átalakíts sora. Ami számotokra lényeges az, hogy megjöttek a helyszínkasszák!

HELYSZÍNKASSZA
Mostantól azon klánoknál, amik rendelkeznek helyszínnel, nem egy olyan kassza van, amit bárhonnan el lehet érni, hanem minden helyszínhez tartozik egy (amolyan "kincstár").

A fő változások:
- helyszínenként egy-egy klánkassza van, ezek a helyszínkasszák
- nincs közös klánkassza (kivéve a helyszín nélküli klánoknak)
- a kasszába befizetni csak azon a helyszínen lehet, ahol a kassza is van (egyelőre, későbbi fejlesztésekkel ez kiváltható/módosítható majd)
- kivenni és átutalni belőle pénz a vezér tud, illetve azok, akik jogot kaptak rá a vezértől (igen, lehet kincstárnok jogot osztani), ehhez viszont a helyszínen kell tartózkodni
- klánon belül, helyszínkasszák között is át lehet utalni pénzt, az egyes kasszákhoz meg külön személyek rendelhetőek, akik hozzáférnek

A fentiek még csak az első lépései ennek a fejlesztésnek, a napokban további bővítések várhatóak (pl. helyszínkassza lophatósága, és erre kidolgozott rendszer).

Ezzel, és a klánadóbeli változtatásokkal remélem, hogy lassan több olyan klán lesz, ami több helyszínnel büszkélkedhet, hisz ez remek lehetőséget nyújt pl. egy fogadó vagy bármilyen egyéb szolgáltató helyszín működtetésére.

Az újdonságokkal frissült a súgó is, kötelező olvasmány a klántagoknak, de a többieknek is ajánlott: [LINK]

Ha hibát találtok, kérlek, a hibajelzésben jelezzétek.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.08.26 23:08:23


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-24 02:41:37
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Játékosok!

Pár fontos változtatás lett eszközölve a klánokkal kapcsolatban, amik még további változtatások előszelei. Ezek a módosítások arra kívánnak fókuszálni, hogy a klánok nagyobb teret kapjanak a játékban, illetve a klánok, mint központi játékosközösségek szemléletet kívánja erősíteni.

KLÁNADÓ
Jelentősen csökkent az adó mértéke, amit összességében egy klánnak ki kell fizetnie. Kisebb klánoknál ez néhány arany növekedést jelenthet, de nagyobb klánoknál több tucat vagy száz arannyi csökkenést naponta, úgy, hogy a férőhelyek száma növekedett. Az eddigi összesen 652 arany adó 445 aranyra csökkent naponta.

FÉRŐHELYEK
Mostantól minden klán maximális férőhellyel rendelkezik, ami az alapján kerül meghatározásra, hogy milyen helyszíne van. A klánadó a férőhelyek száma után fizetendő.
Most speciális helyzet adódott azzal, hogy lehet kisebb a klán férőhelye, mint ahány tag van, ez amúgy nem lehetséges. Amíg ez a helyzet fennáll, a klánba tagokat nem lehet felvenni, de a helyszínmódosításra/bővítésre a klánok _nincsenek_ kötelezve.

KLÁNHELYSZÍN
Mostantól egyszeri költség árán egy klán akármennyi helyszínt igényelhet magának, akár a klánadó növekedése nélkül is lehet újabb, szolgáltatásra alkalmas (fogadó, kovácsműhely stb.) helyszíneket igényelni.

KLÁNALAPÍTÁS
Az eddigi három helyett 5 fő a minimum létszám, amivel klán alapítható. Minden klánnak jár továbbá alapvetően 5 férőhelye helyszín nélkül. Helyszínnel ez az 5 hely alapvetően elveszik, és csak a helyszín számít.

Minden változtatásról részletesebb, pontosabb képet akkor kaphattok, ha elolvassátok a klánok frissített súgóját: [LINK]

TERVEZETT VÁLTOZTATÁSOK még Augusztus hónapban:

1. Klánmunkák: lehetőség lesz úgynevezett klánmunkák létrehozására, amikért a klán fizet (annak, aki elvégzi a munkát), cserébe fejlődésre és hírnévre felhasználható pontokat kap.
2. Fejlődés: a klánmunkákkal fejlődési pontok szerezhetőek majd, amikkel szintlépés nélkül lehet majd növelni a karakterek értékeit (a maximális 200 pontig). Ezzel párhuzamosan a maximális szint csökkentve lesz.
3. Hírnév: a klánok rendelkezni fognak hírnevekkel, amik fix., egyre dráguló költségen megvehetőek, és mindenféle fix. bónuszt adnak a klánnak, legyen szó vásárlásról, a klántagok értékeiről, klánmunkák hatásfokáról, a rendszerszintű munkák által fizetett aranyról stb.
4. Helyszínkassza: a klánhelyszínekhez lesznek rendelve a kasszák, amik jelszóval védettek, a jelszó feltörésével pedig lophatóak lesznek (erre lesz rendszer, hogyan lehetséges). Így a kincstárnoki pozíció is biztosított lesz, a pénz áramlásához pedig az adott helyszínen kell majd lenni, cserébe a pénzmozgás adómentes lesz.

A fentiek miatt érdemes lehet tartalékolni. Hamarosan folyt. köv. a fejlesztések terén, reményeim szerint a hírnévrendszer elég erős lesz ahhoz, hogy megérje klánhoz csatlakozni, és a klánadó teljes mértékben kitermelhető legyen, akár jóval több pénz is.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-27 14:31:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mostantól van lehetőség az inaktív klánvezérektől elvenni a klánvezéri rangot és egy másik klántagra aggatni. Részletek a klánsúgóban: "Klánvezér csere" rész.

[LINK]

A költségek, a szavazás menete és minden egyéb azért így van meghatározva, hogy semmilyen visszaélésre ne adhasson okot, és csak akkor lehessen vezért cserélni, ha lehetőleg mindenki egyetért az új vezér személyében, és egyértelműen el szeretné a jelenlegi vezért távolítani a klán.


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-16 16:27:15
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Apró, de nagyon fontos változtatás kerül bevezetésre ma éjféltől (holnap 00:00:00-tól).

A súgóba be lett írva a belépési költség, egy kiegészítő ponttal:

"FONTOS! Amennyiben egy karaktert a klánvezér kirúg a klánból (tehát nem magától lép ki), abban az esetben már több a visszalépési költsége. Ez csak 10 fő fölötti, véglegesen alapított klánoknál igaz. A növekedés mértéke négyzetes, azaz ha még nem rúgtak ki a klánból, tíz arany, ha egyszer kirúgtak, száz arany, ha kétszer, akkor ezer stb. Ezt vegye figyelembe főleg a klánvezér! Ez a plusz költség csak a 2016 Január 16. utáni kirúgásokra érvényes, az az előttieket a rendszer nem veszi figyelembe."

A 2016. Jan. 16. 24:00:00 avagy a 2016. Január 17. 00:00:00 utáni kirúgásokra érvényes a módosítás.

Fontos, ha magadtól lépsz ki, akkor nincs költség-növekedés (ezzel nem zárván ki a több klánba tartozókat, aki ide-oda lépkednek, bár jelenleg ilyenről nem tudok).


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-09-29 22:00:42
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ismét apró, de felhasználói élményt és kommunikációt annál jobban segítő funkció:
- Aki klánban van, annak kikerült az OOC fórumra egy gyorslink, így eggyel kevesebb kattintással és némileg kevesebb görgetéssel azonnal a saját klánjának fórumaihoz tud lépni.
- Ezzel párhuzamosan, hogyha a saját klánfórumok között van olvasatlan üzenet, akkor ez a link hasonlóan a bejelentések témákhoz, piros lesz.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-09-10 02:09:09
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Fontos változások a klánfórumokkal kapcsolatban!

Mostantól a klánok nem egy publikus és privát fórummal, hanem egy teljesen saját fórumszállal rendelkeznek. Ez az jelenti, hogy kaptak egy olyan kis saját kuckót, mint az "általános" vagy "ismerkedés" rész.

Ami újdonság:
- mostantól a klánokat abc sorrendben listázza a rendszer, ha itt OOC fórumon a klánfórumok részre kattintasz
- ha ezen belül kiválasztasz egy klánt, akkor csak az adott klánhoz tartozó fórumtémákat listázza (ha tag vagy, mindent, ha nem vagy tag, akkor csak a nem privát témákat)
- a klánvezér nyithat a klán fórumrészébe témákat a szokásos módon (téma létrehozása link): ha bárhova a téma nevébe beírja, hogy "[Privát]" (igen, szögletes zárójellel és nagybetűvel!), akkor a téma csak klántagok számára lesz látható, ennek hiányában viszont mindenki számára

Egyelőre ennyit tud. Gyakorlatilag lehetőség adatok minden klánvezérnek több témába foglalni a dolgokat, több témát létrehozni a klánnak, ezzel potenciálisan javítva a kommunikációt.

További fejlesztések várhatóak még ezzel kapcsolatban a jövőben is.

Kérlek Titeket, ha bármi hibát találtok ezen a klánfórumok kapcsán, azt jelezzétek itt: [LINK]

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.09.10 02:09:28


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-04-14 12:29:25
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Apró, de annál fontosabb változtatás: [LINK] - 36. beírás.

Mostantól klánnak minősül az is, aminek van klánhelyszíne, függetlenül a tagszámtól. Tehát az szervezet, ami nem érte el a 10 tagot és nincs helyszíne. A klánoknak pedig a helyszínhez hiányzó taglétszám után is ki kell fizetni a tagfenntartási költséget, csak az a helyszínhez számolódik.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-03-29 19:27:09
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A klánrendszerrel kapcsolatban módosult pár ponton a szabályzat. A frissítéseket a másik témában találhatjátok: [LINK] - és természetesen a szabálykönyvben.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-03-26 13:24:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Fejlesztések:[LINK]
30. bejegyzés.

Ezzel lehetőség nyílt az ADÓMENTES KIS KLÁNOK számára is, hogy kis szervezetükben legyen körüzenet küldés, saját klánfórum, meg még sok jóság, adómentesen, tehát folyamatos pénzlevonás nélkül!

Egyelőre a szabályzat még nem változik, de hamarosan majd kötelező lesz minden a szervezethez IC tartozó tagot beléptetni technikailag is. Szervezetet/klánt viszont NEM lesz kötelező alapítani 10 fő alatt (felette igen, mint eddig), ez a saját döntés lesz. De ajánlott, mert most már nagyon megéri.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.03.26 21:47:17


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-11-13 14:40:53
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Megkérném a klánokat, hogy ne a játékostárs keresőben toborozzanak. Van saját publikus témájuk a klánok részben, illetve privát üzenetben is szabad toborozni. A játékostárs kereső maradjon meg annak, akiknek nincs kivel játszaniuk éppen. Köszönöm.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-06-09 21:09:22
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Áhá, csak ne használjuk?! :)
Értem, oké. Mindenesetre átköltöztünk.




22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-06-09 21:07:13
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A meglévő topicok nem lesznek törölve, ilyet nem írtam. :)


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-06-09 19:22:25
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Emphus: kimentettem a hsz-eket az Ált. részes Thargodar Vérszöv. topicból.

Részemről törölhető.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 42-61