OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Opcionális tolvajlási rendszer
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 37. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-11-09 17:30:59
 ÚJ
>Ralas Drayte avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 520
OOC üzenetek: 10
Kedves Staff!

A tolvajlási rendszer szabályzatában javasolnék némi módosítást, az egyértelműbb magyarázat és későbbi félreértések elkerülése érdekében, esetleg apró továbbgondolást is jelenthet:
___________________________________________

IDÉZET:
1. lépés: célpont megközelítése
Számolás: A támadó (tolvaj) karizmájához és álca értékéhez hozzáadunk egy 6 oldalú kockával való dobást. Ez a tolvaj osonás értéke. A védekező (áldozat) félnél az emberismerethez adjuk hozzá az intelligenciát, plusz egy 6 oldalú kockával való dobást. Ez a védekező észlelés értéke.

JAVASOLT MÓDOSÍTÁS:
"A védekező (áldozat) félnél" _és mindazon jelenlévő, tolvajt IC reálisan érzékelni tudó "közreműködő" esetében, akik a játékban, az áldozat "védelmében" (észlelésben) szeretnének részt venni, az emberismerethez adjuk hozzá az intelligenciát, plusz egy 6 oldalú kockával való dobást. "Ez a védekező" _és a közreműködők_ észlelés értéke. A védekező és közreműködők értéke NEM adódik össze, mindenkié KÜLÖN kerül összevetésre a tolvaj osonási értékével. (értsd: Darelld észlelési értéke kisebb, mint Milhen osonási értéke, Zammiria észlelési értéke viszont nagyobb. Következmény: Darelld nem észlei, Zammiria viszont igen, Milhen akcióját stb.)
____________________________________________

IDÉZET:
"Tipikus módosítók:"

JAVASOLT MÓDOSÍTÁS:
_Permanens (értsd: az alábbi leírt feltételek esetében MINDIG jelenlévő) módosítók_:
- ezek azon módosítók legyenek, melyek jelenleg "tipikus módosítók" néven futnak.
- javaslom a permanens módosítók közé bevezetni az alábbiakat:

ŐRZÖTT LÉTESÍTMÉNY:
- -2 pont a tolvaj osonásértékből:
Nyílt/zárt klánhelyszín esetében, illetve JK által üzemeltetett fogadókban, amennyiben JK őrséggel (pl.: tipikusan KKK, de lehet bárki, aki bizonyítottan őrszolgálatot lát el) biztosított és az őr a helyszínen tartózkodik.

RÖGZÍTETT TÖMEG MÓDOSÍTÓ: +2 osonásérték a tolvajnak (igen, én 2-őt adnék, nem egyet, ezt is javaslom módosítani)
- Mindig (értsd: minden alkalommal a nap minden szakában) njk tömeg tartózkodik az alábbi helyszíneken: Arthenior főtere, Piac, Tharg piac, Dokkok és kikötő, továbbá minden NJK által üzemeltetett fogadóban/kocsmahelyiségben.

TÖMEG a JK-k által üzemeltetett helyszíneken: +2 osonásérték a tolvajnak
- Amennyiben a nyílt/zárt klánhelyszínen illetve JK által üzemeltetett fogadókban tartózkodó karakterek száma 6, vagy azt meghaladó, automatikusan tömegnek tekintendő.
_____________________________________________

A Permanens módosítók felsorolása alá javaslom az alábbi szöveg feltüntetését:

_(ezen felül bármilyen más módosító lehetséges, melyben a támadó/áldozat/közreműködők megegyeznek és/vagy staff döntés következtében születik.)_
_____________________________________________

IDÉZET:

"Kimenetel: Amennyiben a tolvaj osonás értéke határozottan nagyobb..."

JAVASOLT MÓDOSÍTÁS:

_Kimenetel: Amennyiben a tolvaj osonás értéke legalább eggyel nagyobb..."
______________________________________________

Egyelőre ennyi jutott eszembe, amennyiben másnak is van ötlete/nem ért egyet a fentiekkel, gondolkodjunk közösen :).

Ralas

A hozzászólás írója (Ralas Drayte) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2019.11.09 17:37:55


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-02-02 18:22:10
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 72
Értem, bocsi, tényleg félreértettem.


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-02-02 18:20:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ha teljesen más idősíkban játszanak, akkor ők nincsenek jelen. Más idősíkban nem lehetnek _szemtanúi_ a lopásnak, innentől kezdve rájuk ez a rész baromira nem vonatkzoik.

Nem áll fent a probléma, amit leírtál.

"s mire tudja már, hogy ki ő,"
Az egyedi ismertetőjel pont az, amiből kizárólagosan fel lehet valakit ismerni. Már az első lopás után jelentős bónuszokat kap az, aki ismer ilyet a tolvajról. Ha a tolvaj ennek fejében is sikeresen tud lopni, úgy a védekező elég béna, és inkább fejlessze a karakterét, avagy ne vállaljon be lopást (szelíd játékstílus).

"mivel elég nagy VP, ha valaki nyilvánosan lop, az áldozat megjegyzi a pattanásait, megint lop,"

Ez szintén nem áll fenn. Kérlek, hogy olvasd el és értelmezd az aktív képesség leírását, mielőtt véleményezed. Ahogy ott van írva, akit nyilvános lopással meglopott valaki, azt már nem lehet ezzel a módszerrel még egyszer. Le van írva. Tehát a fenti szintén nem áll fenn, és nem létező probléma.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-02-02 18:12:01
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 72
Most lehet engem leszidni, meg jöhet az ejnyebejnye, de úgy gondolom, hogy a tolvaj aktív képességének _egyik_ hátulütője teljesen felesleges:
Mivel teljesen más idősíkban játszanak a játékosok, így elég irreális, hogy a jelenlévők megjegyeznek egy ismertetőjegyet az adott tolvajról. Hisz furcsán nézne ki, ha mondjuk a szegénynegyedben XY-nál nyár van, PQ-nál pedig tél, és mindketten megjegyzik mondjuk AB tolvajunk szemölcsét a szeme alatt. Mert értem én, hogy akkor az NJK-k, de abból meg semmi haszna nem lenne.

Javaslat: csak az áldozat jegyez meg ismertetőjegyet a tolvajról, pontosabban az egész tolvajt. Persze így is lehet üldözni meg minden, de ha már ismeri a rosszcsontot, az kétszer is átgondolja, hogy még egyszer megtámadja. Ez így egy aktív képességhez mérten szerintem elég korrekt, mivel elég nagy VP, ha valaki nyilvánosan lop, az áldozat megjegyzi a pattanásait, megint lop, akkor azt, hogy hiányzik egy ujja, és mire tudja már, hogy ki ő, a gatyájából is kizsebelték.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-29 23:44:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
No, ezt jelezném, hogy bár nem kattinthatós rendszerben, de bekerült. Végül a kattintgatást azért vetettem el, mert így akár staff beavatkozás nélkül is kijátszható. Továbbá ugye bekerült időközben a játékstílus is, aminek következményében szabályozva van, hogy milyen karakter használhatja egyáltalán a rendszert, plusz vakmerőknél ugye nem kötelező rendszert használni, szabad szövegesen is kijátszhatják.

Leírás: [LINK]
Elérhető a főoldali menüben a súgó - játékmenet részben.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-18 13:09:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"akkor itt már érvénybe lép a harcrendszer azon része, hogy súlyos sérülést, csonkolást is okozhatok neki?"

Nincs "kikapcsolva" a harcrendszer ezen része, ezért nem kell érvénybe lépnie. És nem is szükséges harcrendszer, ld. ha vakmerő ellen mész, akkor szabad szövegesen is lehet súlyos sérülést okozni. De igen, harcrendszerrel lehetséges neki ilyen sebesüléseket okozni.

És igen, ha a karakter olyan állapotba kerül, akkor el tudod venni mindenét.

Klános: természetesen a karaktered IC elmondhat bármit a klán többi tagjának, így ha egy egyedi ismertetőjelet megjegyeztél a tolvajról, a többiek is megtudhatják ezt. Szóval gyakorlatilag igen.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-18 10:17:02
 ÚJ
>Brennus Thargodar [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 87
OOC üzenetek: 4
Nekem egy olyan jellegű kérdésem lenne, hogy ha meglopnak egy helyszínen IC. Látom is a támadót, utána is megyek, harcba is keveredünk, és le is gyűröm, akkor itt már érvénybe lép a harcrendszer azon része, hogy súlyos sérülést, csonkolást is okozhatok neki?

És ezen felül - gondolom ez már mesélői felügyelettel megy - elvehetem mindenét? Fegyver, páncél, pénz, akár az életét is?

Szerintem ezt fontos lenne tisztázni, hogy pontosan mi történik ha harcra kerül a sor. - Mert egy tolvaj karinak jó ha tudja, mit kockáztat.

Más: Adott esetben egy klán, akinek egy tagját meglopták, hajtó vadászatot is indíthat a karakter után aki valamelyiküket meglopta?




30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-13 16:45:20
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
Az jutott eszembe, hogy van még egy "szereplőcsoportja" a lopásnak, a szemtanú. Ő is dobhatna az egyes pontra, és csak ha az egyes pont sikeres, akkor a harmadikra, méghozzá negatív módosítókkal az áldozathoz képest, mert távolabb van, nem figyel annyira pont arra 2 emberre, ezért szerintem egy olyan -3 vagy -4-es módosítóval is kaphatna, ami szerintem eléggé megnehezítené, hogy harmadik fél észrevegyen valamit ahhoz, hogy tönkretegye a rendszert, mivel ugye a tolvaj itt alapból 3 képességet használ, a szemtanú meg 2-t, így a -4-es módosító majdnem ellehetetleníti a lebukást szerintem, de hogyha elég nagy a rés a két karakter közt, akkor szerintem reális. És ad egy extra lehetőséget a rendszerhez. Természetesen azt, hogy a szemtanú mit kezd az észrevétellel, ő dönti el. Ha mást nem, legközelebb felismeri a karaktert mint tolvajt.


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-13 11:22:53
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Pont azért kell a meghatározás, mert úgy hoppon lehet maradni, ha a másiknak nincs olyan varázsitala. Sehol nem szól semmi arról, hogy a bájitalok mind azonos formájú üvegcsékben vannak, úgyhogy forma alapján szerintem nem feltétlenül meghatározható, hogy miről van szó.

Nyaklánc vs. pénz: figyelembe van véve, ld. közvetlenül a hozzászólásod előtti beírás (27. ebben a témában). Itt le van írva, hogy miben más egy amulett ellopása.
Amúgy nem vagyok biztos benne, hogy egy nyaklánc lopása nehezebb, mint egy ugyancsak általában valamihez odakötözött erszényé.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-13 09:00:11
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
Annyit javasolnék, hogy ne lehessen meghatározni, vagy ne mindig lehessen meghatározni, hogy milyen bájitalt akarunk lopni. Gyorsnak kell lennie a lopással, és a fiola formáját könnyű megragadni. Ha még külön meg akarja határozni, hogy milyen bájital van benne, az szerintem negatív módosítókat érdemelne a rendszerbe minimum. Kivétel a nyilvános lopás, mert azért a negatívumért, hogy mindenki előtt lelepleződik, megérdemli hogy olyan bájitalt kapjon, amilyet szeretne.

Lesz külön figyelembe véve, hogy például egy nyakláncot sokkal nehezebb ellopni, mint mondjuk valamennyi pénzt vagy ezt majd a mesélőnek kell figyelembe vennie a módosítók megállapításakor?


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-08 17:08:27
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Tárgylopás kiegészítés:
Arra gondoltam, hogy ezzel a rendszerrel akár bájital is legyen lopható a karaktertől, sőt, konkrét tárgyak. Ehhez a következőt gondoltam ki: az egész rendszer úgy ahogy van marad. A bájital- és tárgylopásnál előre meg kéne határozni, hogy mit szeretnél ellopni (egy konkrét italfajta vagy egy konkrét tárgy). Az, hogy milyen tárgyakat lehessen lopni, kérdéses, de az amulettet szerintem érdemes idevenni.

A dolog úgy nézne ki, hogy bájitallopás esetén csak ott változik a számolás, ahol azt számoljuk ki eredetileg, hogy mennyi pénz kerül ellopásra. A helyett egy annyi oldalú dobókockával dobunk, mint a gyorsaság tulajdonság (tehát pl. átlagos gyorsaságnál d2, legendásnál d6). A dobás eredménye pedig azt adja meg, hogy konkrétan hány bájital kerül ellopásra az adott fajtából. Ha az áldozatnak kevesebb olyan itala van, akkor az összes ellopása sikeres. Ha egy sem, akkor a tolvaj hoppon marad, és bár a lopás sikeres, a zsákmány nulla lesz.

A tárgy (és ezáltal az amulett) lopása úgy épülne fel, hogy szintén előre meg kell határozni, hogy mit akar lopni a karakter (pl. az amulett, de ha van spéci tárgya, szerintem azt is meg lehetne, csak akkor automatikusan nem tud átkerülni a másikhoz). Ez úgy működne, hogy szintén csak a zsákmányra vonatkozó rész módosulna, a rendszer egy d6-tal dobna, és abban az esetben, ha a dobott érték kisebb vagy egyenlő a gyorsasággal, akkor a zsákmány a kijelölt tárgy, egyéb esetben semmi.

Ami a tolvaj kaszt aktív képességét illeti:
Bájitalok esetében egészre felfele kerekítve marad a 10%-os zsákmány (tehát 3 italnak a 10%-a is 1 ital lesz), míg a tárgylopás teljes mértékben megtörténik. azaz a nyilvános lopás esetében 100%-os sikerrel sikerült ellopni az egy kiváltott tárgyat, 100% lebukás mellett. Úgy érzem, ez sokkal jelentősebb potenciált ad az aktív képességnek, mint korábban, így aki gyengének érezte, az most már remélem kompenzáltnak gondolja a dolgot. :)


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 20:32:45
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez nem így látás vagy úgy látás kérdése. Nekem konkrét számaim vannak, én építettem a rendszert nagy részben, én tudom hol mit számol. Te mit tudsz? Hogy hány sebzést visz be az íjász? Csodálatos.

Szerinted nem ez a lényeg. De nem írod le, hogy szerinted mi a lényeg. Nincs konkrét ötleted, terved, csak van egy meglátásod, amit nagyjából személyes véleményre alapozol, nem objektív értékekre. Ezzel nem lehet rendszert építeni vagy fejleszteni, így nem is lesz vele rendszer építve vagy fejlesztve.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 20:28:51
 ÚJ
>Draks Halonar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 21
OOC üzenetek: 11
Teljesen igazad van. Ismét. Féligazságokból és szubjektív meglátásokból építkeztem.
Nem látom át a rendszert teljes egészében.
Én a harcrendszert vettem alapul, ahol a sebek módosítanak (harcos). Ahol a gyorsaság számít (íjász).
Csak annyit szerettem volna, hogy a tolvaj jobban tudjon tolvajkodni, mint egy átlag nemtolvaj. Rávilágítottál arra, hogy ez így van. Szerinted. Hisz gyorsabban fejlődik a tolvajlása. Szerintem nem ez a lényeg.
Ettől független én továbbra is jónak látom a kezdeményezést, és üdvösnek tartom a bevezetését.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 20:13:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"Azzal mondjuk továbbra se értek egyet, hogy a lebukás és sikeresség 100%nak kellene, hogy legyen."

Miért? Ez egy választható út, nem kötelező. A tolvaj ugyan úgy használhatja ezt a rendszert, VAGY választhatja azt, hogy az aktív skilljét használja. Rajta áll a dolog.

"De a tolvaj nem lesz annyival jobb a tolvajlásban, mint mondjuk az íjász a lövészetben. Ami szerintem szomorú."

De, ugyan annyival jobb jelen pillanatban. És örülnék, hogyha a továbbiakban nem halmoznád tovább a hibás állításokat, csupán azért, mert nem vagy tisztában a rendszer pontos működésével.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 19:11:38
 ÚJ
>Draks Halonar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 21
OOC üzenetek: 11
Mint említettem, meggyőztek arról, hogy nem jó vonalon gondolkodom.
Elvégre a skill*10% (ami max 70, és legendás tolvajt persze senki nem ismer fel) táp.
Beismerem, kicsit eltévedtem.
Azzal mondjuk továbbra se értek egyet, hogy a lebukás és sikeresség 100%nak kellene, hogy legyen.
"a tolvajnak csupán két tulajdonságra és egy képességre kell rágyúrnia ahhoz, hogy meg se tudják, hogy ki volt ő."
Plusz a tolvajlásra. Előbb éri el az átlagost, ami 30%. Táp lenne. Fixen tényleg. Mondom, engem meggyőztél, hogy az elképzelésem rossz.
Ettől független tartom, hogy az ötlet (mármint a rendszeré) jó.
De a tolvaj nem lesz annyival jobb a tolvajlásban, mint mondjuk az íjász a lövészetben. Ami szerintem szomorú.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 19:01:32
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Pontosan. Azaz magas álca, karizma és gyorsaság mellett használva az aktív képességet a te ötleted alapján 100%-os sikert és gyakorlatilag nulla lebukási rátát hozna, ennek fejében pedig több pénzt is, mint jelenleg. Ez pedig - mint ahogy már kétszer is írtam korábban - semmiképp nem lehet a játék része. Ha 100%-ra van rögzítve a siker, akkor 100%-ra van rögzítve a lebukás is. Egyéb esetben lehetősége van a tolvajnak nulla lebukás mellett tutira össze-vissza lopkodni mindenkit.

"Ahogy harc közben is számít egy harcos, íjász stb. skillje, úgy itt is számítson."

Számít. Pont a te általad felvázoltban lenne az, hogy teljesen mindegy a fenti hármon kívül, hogy milyen értékekkel rendelkezik a tolvaj, tuti lop pénzt, és nem bukik le.

Az íjász, harcos stb. aktív skillje nem biztosít olyan bónuszokat, hogy egyszerűen jelentős karakterfejlesztés nélkül tudjon 100%-os eséllyel csapásokat bevinni, miközben ő maga elkerüli az összeset.

Ha a lopás sikere 100%, a lebukás sikere is 100% kell legyen, erről kár tovább vitatkoznod, ebben biztos, hogy nem lesz változás. Kizárt dolog, hogy olyan kerüljön bevezetésre, hogy 100% siker mellett még ki kelljen dobni a lebukás esélyét, úgy, hogy a tolvajnak csupán két tulajdonságra és egy képességre kell rágyúrnia ahhoz, hogy meg se tudják, hogy ki volt ő.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.12.06 19:02:31


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 18:27:24
 ÚJ
>Draks Halonar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 21
OOC üzenetek: 11
Szerintem elbeszélünk egymás mellett.
A felvázolt rendszer szerint álca, karizma, gyorsaság kell az 1., 3. ponthoz.
A 2.hoz kell ügyesség és tolvajlás.
Ahhoz, hogy a tolvaj az aktív skillt használja, nem kell semmi. Az fix, grátiszba a következmények.
2 tulajdonság, 1 képesség. Ha a 2. pontot is belevesszük, akkor 3 tulajdonság, 2 képesség.
Ahogy harc közben is számít egy harcos, íjász stb. skillje, úgy itt is számítson.
Meggyőztél/tetek, hogy a tolvaj az élet egy minimális szintjén, egy ki nem használt részen, egy nem kedvelt és hanyagolt téren ne legyen erősebb. Mert minek?

A hozzászólás írója (Draks Halonar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.12.06 18:28:09


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 18:12:18
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez jelenleg is így van, ehhez semmi módosítás nem kell.

A tolvaj eldöntheti, hogy az aktív skilljét használja, vagy sem. Ezt írtam is korábban, tehát ez a kívánságod pipa. Többszörösen.

Az is pipa, hogy tolvajlás esetén legyen előnyben, hisz azonos pont mellett sokkal magasabb a tolvajlási értéke (szöveges értékelés), és szintlépésnél erre kap bónuszt is.

Amit te javasoltál, az viszont pont ahhoz vezet, amit te nem szeretnél. Hogyha fix. 100% sikerrel lopni a tolvajlási képessége * 10%-ot, és emellett még dobhat is az itt vázolt rendszer 1. és 3. pontjára (ez volt a te ötleted), akkor bizony könnyen létre lehet olyan tolvajt hozni, ami szépen lopkodja az embereket, és soha nem bukik le, csupán 1-2 tulajdonságra vagy képességre kéne pontot áldoznia. Ez pedig nem járható út. Amennyiben a tolvaj 100%-os sikert akar, úgy használhatja a skilljét, ebben az esetben viszont 100% lebukás is jár mellé. Egyéb esetben minden reagban simán lopkodhatna 1-2 érték felhúzásával, mindig sikerülne neki, és soha nem bukna le. Ez pedig nem fog bekerülni a játékba.


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 18:08:02
 ÚJ
>Draks Halonar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 21
OOC üzenetek: 11
Emphus, szerintem félreértesz.
Nem gondolom az, hogy az jó dolog lenne, ha mindezt megtehetné, amit állítasz.
Én azt mondom, hogy az kéne, hogy legyen használható a tolvaj. Döntse el, hogy az aktív skilljét használja (ami fix siker, 10%, mindenki felismeri) vagy a rendszerben használja a skillt (ami már borulhat a megközelítésnél, a távozásnál meg pláne).
Nem azt mondtam eddig se, hogy reagonként fixen, következmények nélkül harácsoljon. Csak annyit szeretnék, hogy a tolvaj legyen a tolvajlás során előnyben. Ahogy a harcos sebekkel tarkított körülmények között, a lovag talpig vasban, az íjász íjjal a kezében. Mert megérdemelné.


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-12-06 18:03:11
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Egyszerűen téves állításokat halmozol fel:
"Épp egyedül a tolvaj szalad bele abba, hogy a környéken lévő összes létforma felismeri, és tudni fogja róla, hogy tolvaj. Mert a képessége ezt adja."
Ez a kijelentés nem igaz. A tolvajnak nem kötelessége használni a nyilvános lopás aktív képességét. És a nyilvános lopásnak nincs semmilyen kapcsolata ezzel a tolvajlási rendszerrel. A tolvaj kasztú karakterek pont ugyan tudnak ezzel a rendszerrel lopni, mint bármelyik más karakter.

A nyilvános lopás előnye abban mutatkozik meg, hogyha megfelelő IC helyzet adódik, akkor a tolvaj 100%-os sikerrel tudjon lopni a kívánt pénzből.

Nem az a cél, hogy a tolvaj minden 2. reagjában használja az aktív képességét. Ahogy az se cél, hogy a te általad felvázolt módosítással könnyedén lehessen olyan tolvajt alkotni, aki mindenkiről 100% siker mellett akaszt le akár 60% pénzt, és senki ne vegyen észre ebből semmit. Ugyanis amit te javasolsz, annak ez a kimenete.

Hajlok afelé, hogy többet tudjon lopni a nyilvános lopással, de az teljességgel kizárt, hogy 100% siker mellett lehetősége legyen úgy lopni, hogy az áldozat ne tudja, hogy ki volt az. Ez alapjaiban rontaná el a játékot, és tenné a tolvajokat a legbrutálisabb kaszttá.


1-20 , 18-37