Nos, akkor haladok én is sorban... :)
1.) Jelenleg technikailag nincs erre lehetőség. Mármint megoldható lenne, hogy kijelezze a rendszer a többkasztúságot, de akkor a szintlépési bónuszok, stb. nem működnének megfelelően.
2.) Elméletileg igen, gyakorlatilag nem. Vagyis én pl. átírhatod az adatbázisban valakinek a kasztját, de ehhez egy elég nyomós indok kell. A játékban nincs ilyen lehetőség (még).
3.) Egyedi felszerelés már került be a játékba, méghozzá kalandok folyamán. Ezek egy része a felszereléshez számolódtak hozzá (ehhez adatbázisban való átírás szükséges, tehát csak én tudom megtenni), másik része pedig a karakterleírás részét képezi. Különleges esetben lehet róla szó, hogyha felkeresel, akkor kapj egyedi felszerelést, de ehhez is indok kell, illetve ennek megszerzését is ki kell játszani, lehetőleg mesélői felügyelettel.
4.) Ilyen sincs jelenleg a játékban. Őszintén szólva ennek nagyon értelmét sem látom, illetve gondokba is ütköznék egy ilyen fejlesztésével. Mert pl. míg egy templom helyszín nem túl nagy, és lehet, hogy észreveszi a másik karakter ezt az ismertető jelet, addig pl. egy szegénynegyedben közel sem, hisz az jelentősen nagyobb. Ott hogy döntsön egy automatikus rendszer, hogy észrevesz-e a másik karakter?
5.) Van. Egymástól függetlenül működnek, és nem kiegészítik egymást. Pl. ha meditál a karaktered annyit, hogy már nagyon közel kerül a szintlépéshez, majd az edzést választja, akkor ilyen téren a meditálás semmit nem hatott, azaz nem elég 1-2-3 edzés a szintlépéshez. Nem adódnak össze. Ezen kívül pedig a két funkció esetében szintlépéskor más-más bónuszok járnak a karakterednek (ez nem sok, de mindenképp több, mint a semmi).