OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Kalandok >>
[Esemény és Kaland][Vége] Vándorcirkusz jő...
Mostani oldal: 1 (1. - 4. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-10-08 01:48:53
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Elvtárs) (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120
Sajnálatos módon, mivel a kalandhoz szükséges három fő nem jött össze, így a kaland és a vonatkozó esemény nem indul.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-10-03 20:25:27
 ÚJ
>Lousadel Rammesh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 11
Ilyesfajta férfias erőpróbákból Lou bolond lenne kimaradni.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-09-25 07:19:33
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 566
Tehát kizárólag erre az eseményre vonatkozó engedmények a második szálas szabályzathoz képest. A nagyját Elvtárs is leírta már, ez egy összegző lista.

-Játék során az esemény fejlécének használata kötelező a második szálas fejléc alatt.
Tehát:
//Második szál//
//Vándorcirkusz jő...//

-Az esemény során a főpavilon főszálas eseményei második szálon azonnal érzékelhetők. Ez a kapcsolat egyirányú kell, hogy maradjon, minden második szálról főszálra irányuló interakció (bekiabálás, dobálás) tilos.

-Az esemény keretein belül Elvtárs mesélő kaphat és adhat is aranyat.

-Az eseményben és kalandban mindenki összesen egy szálon vehet csak részt, játék közben szál váltására nincs lehetőség. Megszakított második szálas jelenlét után sincs lehetőség a visszatérésre semelyik szálon.

-Minden más esetben a második szálas szabályok érvényesek.

Az itteniek megszegése a szál elvételét vonja maga után, ha nem vagy biztos a dolgodban, inkább főszálon csatlakozz (kalandorként pedig csak főszálon tudsz).

Jó játékot!


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-09-25 01:15:04
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Elvtárs) (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120
Üdvözletem mindenkinek!

Bár a város most túl veszélyes ahhoz, hogy az idei karnevált befogadja, a Kilmear-família birtokát feltöltik a mulatság hangjai, ahogy a kúria területét berendezik az idei karneváli játékokhoz. A család míg távol lesz, lehet jönni, a Vándorcirkusz elhozza neked az éjszaka rémeit és a hajnal hőseit, kik megvívnak velük! Vegyél részt a veszedelmes bestiák elleni harcban, vagy ne és csak élvezd a nézőtér kényelmét, míg mások szállnak hadba velük! Ha nem izgat a küzdelem, akkor vegyél részt a rengeteg játékban, amivel a karnevál kecsegtet!

Helyszín: Szántóföldek. Remélhető kezdés: Szeptember vége, október eleje.

A karnevál elsősorban egy főszálas kaland, a kúria főpavilonjában megmérettetik magukat a játékosok, különféle illúziók és valós szörnyetegek ellen, erre korlátozott (egyelőre 3-5-öt merek, aztán meglátjuk) játékos vehet részt. Ők a Kalandorok, akik érdemben befolyásolhatják a kaland kimenetelét. Lényegében ők kockáztatják az életük a többiek szórakoztatásáért (meg jutalmakért).

Azonban, mivel a kaland kerete (és Mátrix admin) engedi, Nézőként bárki részt vehet a karneválon, bármelyik szálon! Úgyhogy lentebb írva is vagyon pár játék, megkötés és fontos információ, ami a Nézőkre vonatkozik.

**********************************************************************
A Nézők és Kalandorok csak is egy szálon vehetnek részt és nem válthatnak a szálak között.

A Nézők bármelyik játékon részt vehetnek (kivéve a főpavilon küzdelmei és veszélyes próbái) és szabadon játszhatnak (interakcióba léphetnek) más, azonos szálakon lévő játékosokkal.

FONTOS KIVÉTEL: Második szálról is lehet követni a főpavilon (alapvetően főszálas) eseményeit, de ez nem mehet túl a passzív néző szerepén. Minden interakció (beüvöltés, bedobálás...) a szál elvételével jár, valamint IC retorziókkal. A 2 szál egyidőben folyik, egy helyen, de nem egy játék! Más versenyek és játékokra ez nem vonatkozik, ott az általános szabályok lépnek érvénybe.

A kaland eseményei kihatnak a Nézőkre is, legyen az jó vagy rossz hatással rájuk! A Nézők védelme érdekében ezért a pavilon nézőtere meg van emelve fémvázzal.

A főszálas játékosok, ha érdemben beleszólnak a kaland alakulásába, Kalandorokká válhatnak, második szálról ez nem lehetséges.
**********************************************************************

Most, hogy a technikai dolgok megvannak, jöhetnek a játékok! Mivel nem fogom tudni egyedül felügyelni az egész eseményt (kicsit túlméreteztem ahhoz, hogy magamban elbírjak vele), pár automatizált/egyszerű játék.

0, Beöltözős szépségverseny. Ez nem automatizált, //Szépségverseny// fejléccel írj egy reagot, amiben be vagy öltözve valamilyen fantasy lénynek (ami a világgal tág értelemben kompatibilis) vagy csak öltözködj ki! A ruházat beszerezhető és nem elrugaszkodott költségű legyen.

A karneválon résztvevők fognak a végén szavazni PM formájában, nekem elküldve.

1, Vízből almaszedés: A nevezés ingyenes. Szájjal ki kell venni almákat a víz tetejéről és átvinni a vödörhöz (a kezek hátra vannak kötve).

Dobni kell minden körben egy hatoldalúval. Ha a karakter ügyessége:
ha "nagyon rossz" vagy "rossz", akkor 5,
ha "jó" vagy "átlagos", akkor 4,
ha "nagyon jó" vagy kitűnő", akkor 3
ha "legendás", akkor 2
alatt sikertelen az almaszedés.

Az nyer, akinek először sikerül 7 almát átvinnie.

Lanawin kockadobóban, leírás: Almaszedés [csapatszám].

2, Billegető

Egy X alakú, középen a plafonhoz láncolt, a föld felett fél lábbal lebegő faszerkezet, melynek a 4 végén 4 körlapra lehet felállni. A csapat 2-2 tagja áll a szemközti oldalakon és a cél, hogy a billegetőt mozgatva leejtsék a másik csapatot.

Dobni kell minden körben egy hatoldalúval. Ha a karakter ügyessége:
ha "nagyon rossz" vagy "rossz", akkor 5,
ha "jó" vagy "átlagos", akkor 4,
ha "nagyon jó" vagy kitűnő", akkor 3
ha "legendás", akkor 2
alatt sikertelen az egyensúlypróba, inogni kezd a karakter. 3 sikertelenség után leesik.

Ha 6-ost dob (és a 6 NEM célszám), akkor visszaszerzi az egyensúlyát kicsit, így 1 sikertelenséget le kell vonni.

A reagkörben megkötés, hogy egy körben 2 csapat tagjai felváltva írjanak és a köröket felváltva kezdjék. A csapaton belül dönthetnek arról, hogy ki kezdi az adott kört.

Billegetés - a kezdő csapat első tagja dönthet úgy, még a dobás és reag előtt, hogy elkezdi billegetni a platformot, így a fejlécében és a dobás leírásában jelzi, hogy mennyivel (max. 2-vel) növeli a siker célszámát.

Minden csapat elsőként író tagja valamennyit átvehet a másik tag célszámából, ezzel növelve a saját célszámát (max. 2-vel és legfeljebb 6-ig), viszont csökkentve a társáét. Ezt a reag fejlécében és a dobás leírásában is jelezni kell.

Ha az egyik csapattag leesik, az egész csapat leesik. Egy csapat akkor nyer, ha a másik csapat leesett a platformról, de ők fennmaradtak a kör végéig.

Lanawin kockadobóban, leírás: Billegető [csapatszám] és, ha van, a [módosító].

3, Ivóverseny.

Dobni kell minden körben egy hatoldalúval. Ha a karakter állóképessége:
ha "nagyon rossz" vagy "rossz", akkor 5,
ha "jó" vagy "átlagos", akkor 4,
ha "nagyon jó" vagy kitűnő", akkor 3
ha "legendás", akkor 2
alatt sikertelen a próba és elkezd lerészegedni a karakter. 3 sikertelenség után kiesik a versenyről és egyéb dolgok (pl. okádás).

4, Ételek-italok: Barackos piteszelet, szivacsméz, karamell karikák, kürtőskalács, forralt bor és teák. Valamint egyéb utcai édesség és alkoholmentes ital. Egyenköltség 5 arany, amit Mesélő elvtársnak lehet elküldeni.

+1, Arcfestés: Egyszerű mintázatokat vagy szimbólumokat könnyű festékkel az arcodra mázolnak. Ennek technikai kerete nincs, igazából szabályzat szerint ezt akkor is megcsinálhattátok volna, ha nem írom ki :D

A fentebbit csak azért említem, mert nem leszek akadálya annak, ha a játékosok bővítenék az eseményt, de nem biztos, hogy lesz időm az egészet átnézni (ha elkezdenek pörögni a dolgok), így ha valami furcsaságot/szabálytalannak tűnő dolgot érzékeltek, akkor jelezzétek és ránézek. Ezen túl, nem szükséges, de ajánlott, ha előre is jelzed, ha tervezel valamit (pl. zenélni az udvartér közepén pénzért főszálon).

Helyszínleírás és további részletek amint meglesz a kaland indulásához a 3-5 fő! Egyéb felmerülő dolgok esetén PM-et küldj nyugodtan!

Mesélő elvtárs


1-4