OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] OOC/IC idő
Mostani oldal: 1 (1. - 9. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 19:57:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5968
Ez szándékosan van úgy, ahogy. Nem cél, hogy még több semmitmondó reagot generáljon valaki csak azért, hogy elnyomhasson még egy mágia-tanulást.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 19:34:01
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
Jogos. Akkor a 10 reag sok, de az egy reagot tényleg kevésnek tartom. Az egész ötletnek az a lényege, hogy ne az legyen, hogy a felhasználó "leparkolja" a szentélyben a varázslóját vagy a kovácsnál a harcosát és addig elvan a többi karakterrel. Ha te mondjuk írsz a szentélybe, elmész, eszel valamit a fogadóban, lepihensz a Sátraknál, és másnap mész vissza, az jobb. A legjobb az, hogyha minden két kaland/játék közt szakítasz rá időt, hogy beugorj a szentélybe, és fejlődj kicsikét, így a karaktered folyamatosan fejlődik. És ugye a varázslatok tanulása kívül esik az időkorláton, tehát elmész, fejlődsz, ha lépsz szintet, akkor tudsz új varázslatot tanulni, majd mész tovább, a következő kaland/játék felé.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 19:14:14
 ÚJ
>Erfalody A'theriona avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 8
Azért szerintem azt is figyelembe kellene vennünk, hogy nem mindenkinek van folyton játékostársa, sokan térnek be a templomba egyedül, hogy tanulhassanak.
1-2 reagnál valóban jó ötlet lehet, mert azt nyugodt szívvel ki tudják a karakterek magukban is játszani, vagy játékostárssal. 4-5, vagy több reagot viszont egyedül senki sem biztos, hogy ki akarna játszani, arról nem is beszélve, hogy nem mindenki tud azonnal játékostársat találni, és az a bizonyos játékostárs végképp nem biztos, hogy pörgős. Így jócskán 24 órán túl lenne így az eltelt idő, ami egyértelműen hátrányosabb, mint ha így maradna. A 10 reag meg… Nem én vagyok lusta, de szerintem elkanyarodtunk a 24 óra lényegétől. Hogy kell egy nap a karakternek, hogy pihenjen. Szerintem 10 reag azért kicsit már sok.
Amúgy meg nem hinném, hogy mindenki 5000 aranyat akarna egyszerre elkölteni. Én affot tanultam, és egyszerre talán 7-800 aranyat is el tudtam verni. Lehet sokat mondok, vagy még keveset is, már nem emlékszem, viszont arra biztos nem 120 a maximum arany, de ha azt vesszük amit mondasz, és ez a maximum nem változik, mennyivel jobb a 42x10 vagyis 420 reag a 42 napnál?


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:51:51
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
Ryrin: jelenleg mondjuk mágiaág tanulása úgy zajlik eddig tapasztalataim alapján, hogy 24 óránként elkölthetsz maximum 120 aranyat arra, hogy karaktered 12 órát tanuljon. Így 5000 arany 42 nap alatt fogy el. Én az egy reagot kevésnek tartom, de mondjuk 10 hozzászólás számomra reálisnak tűnik.

És persze megmaradna a játékos döntésének, csupán bátorítaná. Reprezentálná azt a tényt, hogy ha többen együtt tanultok, könnyebben haladtok.

Ing, félreértettél. Én azt mondtam, hogy a munkapont szerzéséhez kötném, nem az elköltéséhez. Az alapötlet az, hogy "az az idő, ami alatt kapok x munkapontot pont egyenlő az az idővel, ami a pihenéshez kell". Amit te mondasz, az azt hiszem létezik jelenleg a játékban, és tanítás pontnak hívják. Tehát elméletileg rendes munka helyett elvállalhatod a tanítás munkát, kapsz tanítás pontot, és után tanulhatsz varázslatokat tanítás pontból vagy taníthatsz másokat rá. Azért mondom, hogy "elméletileg" és "azt hiszem", mert még nem találkoztam tanítás munkával, valószínűleg mivel még túl kicsik az értékeim.

A hozzászólás írója (Quoven Arborshate) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.01.25 18:53:37


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:33:32
 ÚJ
>Ingrtan Eriton avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 77
OOC üzenetek: 180
Igazából nem tartom túlzottan lényegesnek, mert, ha játszotok, akkor valószínűleg többet mint amennyit várni kell(Bár én se tanulás terén se kovácsoltatás terén nem vagyok túlságosan jártas.)

Igazából mások véleményére is kíváncsi lennék, na meg arra, hogy miért van az a megoldás ami jelenleg van.

Bár a Munkaponthoz kötött ötlet nekem nagyon tetszik, legalábbis a tanulásnál. Szerintem jó lenne, ha a munkapontokat nem csak munkára használnánk, hanem a munkapontokat lehetne letanulni, illetve a koldulás is munkapontokhoz lenne kötve akárcsak a pénz osztás.(Ez kicsit előnyösebb lenne a kezdőknek, hiszen ők a munkapontjukért kevesebb pénzt kapnak mint a nagyok, de szerintem azért hasznos lenne olyan szempontból is, hogy akiknek már túl sok pénzük van(Ha van ilyen) azok nem csak aranyat tudnának keresni vele, hanem másra is használhatnák.)


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:28:59
 ÚJ
>Ryrin Bessin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 416
OOC üzenetek: 270
"Ez szerintem bátorítaná azt, hogy például mágustanoncok együtt tanuljanak"

Ez a rész szerintem megmaradhat a játékos döntésének. Nem kényszeríthet a rendszer senkit arra, hogy játsszon valakivel, de aki olyan típus, úgy is megteszi.

Egyébként támogatom az ötletet, mert szerintem "semmitmondó" reag nincs. Az ember nem baj, ha az írás öröméért dob néhány reagot. Nem kell feltétlenül mindegyikben történnie valaminek. Mondjuk előnyös lenne, ha 1 reaggal újra megkapná a tanuláshoz szükséges időt, mert úgy ki lehetne azt küszöbölni, hogy hetekig bent ragadjon (OOC) a karakter, mert 5000 arannyal ment tanulni.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:23:07
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
De ha már ott vagy, hogy most írnod kell x hsz-t, vagy el kell érned x munkapontot (a lényeg, hogy IC követelménye legyen a dolognak), akkor már inkább elhívsz valakit játszani, nem? Mert ha csak úgy simán fel alá járkálsz, akkor csúnyán fognak rád nézni. Ez szerintem bátorítaná azt, hogy például mágustanoncok együtt tanuljanak, ami szerintem teljesen logikus, mi is csináltuk múltkor Nimueval, és egy jó játéklehetőség.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:17:55
 ÚJ
>Ingrtan Eriton avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 77
OOC üzenetek: 180
Bizonyos szinten egyetértek a felvetéssel, de a gond az, hogy simán lehet, hogy én írok 5-10 semmitmondó reagot cask azért, hogy meglegyen a szükséges reagszám, ezzel igazából meg nem haladtunk előre, mindössze egy újabb adag szemét kerülne IC topikokba szerintem. Talán valami köztes megoldás lenne jó, hogy x időt kell várni, de reagokkal ezt az időt lehet csökkenteni, de csak mondjuk 50%-kal. Ez viszont már felesleges bonyolítása lenne a dolgoknak.


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-25 18:09:38
 ÚJ
>Quoven Arborshate avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 51
OOC üzenetek: 29
Több helyen van, hogy bizonyos játékon belüli eseményekhez (varázság/affinitás tanulásáról, kovácsról, edzés/meditálás közti váltásról tudok) órában van megadva valami tiltás. Arra gondoltam, hogy szerintem jobb lenne, ha ezek inkább x hozzászólás múlva lennének újra elérhetőek. Például egy varázsló ha holdmágiát tanul, akkor nem elég írnia egy hozzászólást a Szentélybe 1800 arannyal, és aztán 24 óránként kattintania 3-at a fejlődéshez 2 héten át, hanem el kell mennie a szentélybe, tanulnia, aztán játszani tovább, hanem később, amikor a karaktere már kipihente magát IC, akkor mehet vissza és tanulhat tovább. A harcos sem fogja végigállni a kovácsnál amíg elkészül a kardja, hanem bemegy, megrendeli, majd mondjuk a következő kalandja után visszamehet és felveheti.


1-9