OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új faj: Goblinok
Mostani oldal: 1 (1. - 3. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-05-17 13:56:26
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5968
Érdemi reakció híján elvetve.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-11-19 17:08:31
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5968
Nos. Egyrészt nem kívánok új fajt bevezetni, de ha egy ötlet jó, akkor meggyőzhető vagyok. A gond az, hogy a leírás is elég karcsú lett, a végén kapott pontok sem illenek bele a játék eddigi menetébe (faj után csak tulajdonságpontok járnak), illetve semmi sem indokolja meg, hogy új faj kerüljön bevezetésre.

Egyelőre még nem vetem el rögtön a javaslatot, de egy nyomós indokot kérnék, hogy miért kell pont egy goblin fajt bevezetni, aminek a leírásából egy olyan személyiség jön ki, amit jelenleg más fajjal is ki lehet játszani, ha elég kreatív vagy.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2011.11.19 17:09:03


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-11-19 16:19:13
 ÚJ
>Mordon Ismur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 4
Goblinok
Manó szerű, szőrtelen, szines bőrű, az orkokkal távoli rokonságú, csapatmunkában elsőrangú nép. Az orkokkal ellentétben, azonban ők inkább védelmi hozzáállásúak. Sokan megvetik őket azért mert inkább csapatokba verődve, orvul támadnak másokra. Ennek azonban okai vannak. Egyedül egy goblinnak nem sok esélye van, ezért egymásra bízzák saját életüket. Fajuk összetartó, komoly, szinte szétszakíthatatlan csordaszellem jellemzi, aminek központja a család. Egy ilyen "család" több harcosból, és pár varázstudó goblinból áll. A goblin nevét általában egy látó adja, aki a goblin életének egy pillanatából állapítja meg, hogy mi legyen a neve. A vezetőségük egy családon belül apáról fiúra száll. Azonban hogyha felmerül hogy egy más goblin jobb vezető lenne, akkor komoly belháború kezdene el a családon belül dúlni, ezért mindenki érdeke hogy a vezér fia jó képességű harcossá, és vezetővé váljon. Fajukban az íjász, apró termetük miatt, minden más kaszt képviselteti magát.

A goblinok jó kereskedők. Mindent képesek eladni, és elcserélni, mivel kiismerik magukat mások viselkedésén, és ezt harcok során is használják. Méreteiknek köszönhetően mozgékonyak, és a kisebb fegyvereket kivételesen jól forgatják.

+1 pontot kapnak ügyességre és gyorsaságra, +1 alkudozás, és fegyverforgatás pontot kapnak.


1-3