OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Jk-njk harcrendszer
Mostani oldal: 1 (1. - 7. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-15 16:31:48
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Erre már van egy -az oldalon másfél éve, asztali játékokban több évtizede működő- rendszer. Mégpedig az, hogy harcnál feltételes módban írjuk a kívánt cselekményt. Ha JK ellen harcolunk, akkor ő is, és egymás akciójának sikerességét döntjük el, vagy felkérünk egy mesélőt. Ha NJK elleni harc történik, akkor a játékos dönti el, hogyha nincs mesélő. Ha van mesélő, akkor a mesélő dönti el.

Ezzel konkrétan nem látom a problémát.


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-15 16:22:43
 ÚJ
>Rína Seron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 128
OOC üzenetek: 37
Szerintem az, ahogy /Az Alrishul Ház visszatérése/ kalandban megoldották, egy nagyon jó megoldás. Jó, hogy a mesélőjük dönti el mi sikerült és mi nem.
Szerintem ezt mások is meg tudnák oldani. Ha nem is mesélővel, de ha többen vannak, akkor egyik le tudja írni a másiknak, hogy mit lát.
Ezáltal kiderülne, hogy mi sikerül és mi nem.

A hozzászólás írója (Rína Seron) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2011.08.15 16:23:25


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-15 13:41:19
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ha ilyen rendszer lenne, akkor azzal csak be lenne szűkítve a játékosok lehetősége, és nem szerepjáték lenne, hanem valami karakter tápolós izé.

Teljesen jól van úgy, ahogy most van. Semmi értelme nincs annak, hogy választható listában legyenek előre definiált ellenségek előre definiált értékekkel. Ilyen rendszer sehol nincs, asztaliban sem.

Ha ilyen játékkal szeretnél játszani, akkor ajánlom az interneten fellelhető tömérdek mennyiségű karakterépítés, de a szerepjátékhoz-köze-nincs játékokat.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-14 19:15:44
 ÚJ
>Wexios Rert Thowas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 39
OOC üzenetek: 57
Hasonlóképpen mint említed és a kockát is beépíteni.
Ha harc, akkor legyen véletlenszerű a kockával és szabályos a mesélővel.
Ha nincs előre lebeszélt jk halál, akkor minden értékhez kap alapon +2 vagy 1-t sebzés módosítót.
Az njk meg kapnának -1 vagy 2őt.
Így elkerülhető a jk halál.
A jk-jk közti harc, vége nem végződhet halállal,maximum súlyos sebesüléssel.
Ez is a mesélő dolga lenne.
A jk-k meg ugye szavakba foglalják a történéseit az eseményeknek! :-)

A hozzászólás írója (Wexios Rert Thowas) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2011.08.14 19:18:37


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-14 18:06:41
 ÚJ
>Rína Seron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 128
OOC üzenetek: 37
Ha jól értem, akkor a legördíthető sávval olyan lenne mint például a fogadóban történő vásárlás.?
Kiválasztod hogy milyen ellenfél jöjjön és hogy mennyi?
Csakhogy ezt a rendszert minden helyszínbe be kell építeni.

A hozzászólás írója (Rína Seron) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2011.08.14 18:07:48


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-14 17:38:44
 ÚJ
>Wexios Rert Thowas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 39
OOC üzenetek: 57
Lehet hogy tolakodónak tartasz, nem is szeretnélek kioktatni, viszont ha mindenhova be lenne építve a kocka.
Pontosabban függővé tennéd a játékot vagyis a harcokat, választható ellenségekkel (lista szerűen megalkotva/előkészítve, természetesen plussz mínusz 3szint választható különbségel. A harc is csak a kockákon keresztül történhetne) és a JK-k között is csak így zajlhatna le. Lehet hogy még elvezetesebbé lehetne tenni.

Valószínűleg nem mesélnének maguknak -1es szintű karaktereket bandita névvel illetve mikor az komolyabb mert folyamatos harctól edzett.


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2011-08-14 17:37:22
 ÚJ
>Wexios Rert Thowas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 39
OOC üzenetek: 57
Ötletek a játékban a harcok lejátszására. JK-JK / Njk-Jk / Jk-egyéb lények.


1-7