OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Ritkábban használt kasztok erősítése
Mostani oldal: 1 (1. - 4. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-11-13 00:42:35
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
A vándor kaszt aktív képességeinek repertoárját az általatok javasolt képességgel bővítettem.
A feltételeit minimálisan átdolgoztam, így a következő formában került be:

Füvek barátja - a képesség használatakor egy tőle legfeljebb három lépés távolságban elhelyezkedő növényről meg tudja állapítani annak alkalmazási lehetőségeit, hatásait (de semmi egyebet nem). A képességet naponta (játékbeli idő) maximum háromszor használhatja (értsd: nagyobb alváskor "töltődik" vissza), de minimum 5 hozzászólásonként (mindkettő feltételnek teljesülnie kell egyszerre). A képességhasználat fizikailag NEM észlelhető.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-12 00:39:17
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A harmadik körben olyan kasztok kerültek sorra, amik mások képességeit kevésbé befolyásoló újítást kapnak. Ez a bárd és a druida.

Bárdnál új képesség a bárdzene:
Használatakor képes egy kiválasztott karaktert elbűvölni zenéjével/énekével, amennyiben a célpont azt hallja. A bárdzenéhez a bárdnak erősen koncentrálnia kell a zenére és a célpontjára, aminek következtében a célpont sem képes másra figyelni: teljes figyelmét a bárd és annak zenéje köti le, a környezettől teljesen függetlenül, továbbá a célpont képtelen bántani a bárdot. A bárd nem váltogathatja a célpontjait, két bárdzene használata között egy körnek el kell telnie, viszont a zene megszakítsa nélkül hosszútávon bűvölet alatt tudja tartani célpontját. A képességhasználat fizikailag észlelhető külső szemlélő számára (a bárd és a célpont viselkedéséből), a célpont a zene leállásakor jön rá, hogy áldozat lett.

A druidánál picit tisztázva és erősítve lett a passzív képesség. Mostantól maximum kettő állat lehet druida-kontroll alatt, de egyik sem tagadja meg az utasítását. Fontos újítás, hogy most már csak IC idomított állatra érvényes a képesség (ET-ből hozottra nem), és az, hogy akár 500 arany értékű lopást is véghezvihet így.

Ezen kívül egy aktív képességet is kapott:
Szelídítés - használatakor a druida egy látótávolságban lévő állat szelídségét nyeri el a következő három körre. Nem keverő össze az idomítással, az állat nem fogja követni a druida parancsait, csupán nem harapja el esetleg a torkát, illetve nem végez semmilyen egyéb agresszív cselekedetet önszántából. Körönként egyszer használható egy állatra. A képességhasználat fizikailag észlelhető (az állat reakciójából).


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-11 21:53:45
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A második körös kaszt-fejlesztéseknél az elsődleges szempont a vajákos volt. Többször felmerült a vajákossal kapcsolatban, hogyha bejönne az elátkozós/ráolvasós irányvonal, akkor jobb lenne. Nos, ez részben megtörténik.

A vajákos kaszt jelentős erősítése mellett fontos szempont volt, hogy az alkimista is kisebb átalakításon essen át, akár picit erősödjön, de összességében semmiképp se gyengüljön. Ezen kívül a tudós is apró, ám bizonyos helyzetekben ügyesen használható képességmódosítást kap. Lássuk hát...

1. Publikus varázsitallista:

Létrehozásra került egy lista a varázsitalok egy részéről. Ebben a listában nem található meg minden varázsital, és a legtöbbnek a hatása sem (csak átfogóan egy színről), azonban látható nagyjából milyen italok vannak, és segít elindulni egy kezdő karakter számára, hogy mit is kéne csinálnia velük.

A lista itt érthető el: [LINK] - és egyben a főoldalon a menüből a megfelelő súgóra kattintva (alkímia, varázsitalok).

2. Nem minden varázsital keverhető mindenki által:

A listán feltüntetett varázsitalokat keverheti ki bárki, és a listán minden varázsital fel van tüntetve, ami minden karakter által kikeverhető.

Ezen felül viszont az alkimista és a vajákos kapott egy-egy új passzív képességet:
- Diverzív alkímia (alkimista): az alkimista karakterek számára lehetőség nyílik néhány speciális recept elkészítésére, az úgynevezett másodlagos hatással bíró varázsitalok létrehozására. (értsd: az eddigi másodlagos hatású italokat már csak ő keverheti)
- Méregkeverés (vajákos): a vajákos karakterek képesek akár pozitív hatású varázsitalokat úgy keverni egymáshoz, hogy abból erős negatív hatású, mérgezést okozó italok jöjjenek létre. (értsd: az eddigi mérgező italokat már csak ő keverheti)

3. Módosul az alkimista aktív képessége, míg a vajákos újabb aktív képességet tudhat magáénak. Ezzel párhuzamosan a tudós gyógyítás képessége is kiegészítésre kerül:

- Bájitaldobás (alkimista): alkalmazásakor az adott karakter a bájitalt nem megissza, hanem eldobja, ami becsapódáskor fejti ki hatását a célpontra (technikailag átadandó a célpontnak, aki a következő körben köteles meginni azt - ennek következtében varázsolni és más varázsitalt meginni nem tud; de időt/szegmenst nem használ fel a cselekvéssel). A speciális üvegnek köszönhetően az nem tesz kárt a célpontban, ellenben a bájital teljes mértékben kifejti hatását a célpontra, mintha ő itta volna meg. A dobással nem vétenek célt, mintha valami mágikus erő húzná oda őket a célponthoz, akkor is, ha az elmozdul. Maximum 50 lépés távolságban lévő célpontra alkalmazható (akár takarásban is), és csak olyan varázsitalokra, amik komponensként semmilyen fekete színű varázsitalt nem tartalmaznak. Körönként egyszer használható. A képességhasználat fizikailag észlelhető (látható).

- Mérgező rituálé (vajákos): a karakter egy rituálé (egy teljes kör zavartalan koncentráció) következtében elfogyaszt egy olyan nem kasztváltó italt, ami komponensként tartalmaz legalább egy fekete színű varázsitalt, miközben felidézi a célpont arcát és hangját (tehát ezekre emlékeznie kell, ismernie kell). A varázsital a vajákosra és a célpontra is kifejti a hatását, utóbbira kétszeres ideig. A hatás alatt mind a vajákos, mind pedig a célpont csak lila varázsitalokat fogyaszthat el.

- Gyógyítás (tudós): ismeri a legtöbb betegség tüneteit, ezáltal a tünetekről meg tudja állapítani a betegséget, továbbá hatékonyan tud segédkezni a gyógyulási folyamatban. A vajákos mérgező rituáléjának célpontjairól azonnal meg tudja állapítani a mérgezés tényét, és azt, hogy milyen típusú varázsitallal történt, továbbá azt, hogy milyen ellenméreg (lila varázsital) használható az adott helyzetben.

4. Gyengített alkimista pontok szintlépéskor:
Gyakorlati különbséget nem hiszem, hogy hoz, de a korábbi kereskedős-alkudozásos módosításokkal összhangban az alkimista mostantól nem 4, hanem csak 2 alkudozást kap szintlépéskor. Tipp: érdemes kereskedővel összedolgozni a varázsitalok beszerzéséhez.

Reményeim ezek után mind a vajákos, mind pedig az alkimista, és kis mértékben a tudós is egy használhatóbb, színesebb, gyakrabban választott kaszt lesz.

Ha a bájitalkezelésnél valami hibát észleltek, légyszi PM-ben jelentsétek.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.01.11 21:54:24


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-10 19:20:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

A játékmenet és a világ színesítése miatt néhány kisebb-nagyobb módosítás lesz a kasztok tekintetében. Ennek első köre a kereskedő és tolvaj kasztok némi erősítése.

1. A tolvajok nyilvános lopás aktív képessége jelentősen erősödött, továbbra is érdemi hátrányokkal együtt van jelen, de már sokkal csábítóbb a használata: [LINK]

2. A kereskedők pedig természetüknél fogva olcsóbban tudnak vásárolni mindenfelé, méghozzá jelentősebb értékben (számítsátok hozzá, hogy kereskedővel a magasabb alkudozás képesség is könnyebben elérhető): [LINK]

Egyelőre ennyi változás történt, de a közeljövőben tervezve van még egy kevés kaszt erősítése, módosítása, főleg a kevésbé használtak körében (pontos listát és számot szándékosan nem írok, kérlek, ne kérdezgessetek róla - többek között azért, mert nem teljesen reprezentálja a kaszt használati aránya annak erejét).


1-4