OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Szakrális Kardáldások
Mostani oldal: 1 (1. - 1. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-02 21:35:05
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Üdv!

Ha jól láttam chaten merült fel a dolog, hogy a szakrális "ágak" is kaphatnak 2-2 áldó varázslatot, aminek nagyon megörültem, mert így a két istenhitű karakterek is tudnak majd önmagukban mesterkardot áldani, akár egyszeri alkalommal, akár fénypont rááldozásával véglegesen.

Viszont az is felmerült, hogy ezek a varázslatok még nincsenek készen, és szabadon lehet ötletelni, szóval kicsit belevettettem magam, gondoltam összedobok néhány tervezetet.*

***************************
EEYR KARDÁLDÁSOK:

10. Szint - Fénypenge

A varázsló érintésével megáld egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva lágyan fényleni kezd, teljes sötétségben, egy gyertya fényét nyújtja. A fegyver az első sikeres azzal történő hárítás után felvillanva elvakítja az ellenséget, amely az ezt követő két körben negatív módosítóval küzd. (Első kör: -2 ügyesség, -2 gyorsaság Második kör: -1 ügyesség, -1 gyorsaság ) A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.

20. Szint - A fény ereje

A varázsló érintésével megáld egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva fehéren ragyogni kezd, teljes sötétségben egy fáklya fényét nyújtja. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás alkalmával a forgatója minden sebesülésén egy kategóriát gyógyít. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.

***************************
TEYSUS KARMÁGIÁK:

10. Szint - Illúzió penge

A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre üvegessé, áttetszővé válik. A fegyver az első sikeres azzal történő hárítás után láthatatlanná teszi a forgatóját egy körig, az ellenfele számára. Mindenki más számára látható, és amint támadásra készül, a hatás megszűnik. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.

20. Szint - Tökéletes egyensúly

A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre láthatatlanná válik, ezáltal az ellen folytatott harc csak negatív módosítóval lehetséges. (-2 Ügyesség) A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a forgatója választ kap egy a fejében megfogalmazott kérdésére az ellenféllel kapcsolatban. (Lehet az a gyenge pontja, tulajdonságai, értékei, pillanatnyi aranyainak a száma, indítéka, legsötétebb titkai.) A tudás a varázsló fejében gondolatként manifesztálódik a következő körben. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.

VAGY mivel láttam felvetni chaten

20. Szint - Tökéletes egyensúly

A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre láthatatlanná válik, ezáltal az ellen folytatott harc csak negatív módosítóval lehetséges. (-2 Ügyesség) A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a forgatója az ellenfél jelenlegi aranyai felével, de legfeljebb 500 arannyal gazdagszik. Ha az ellenfél játékos, akkor következő körében köteles aranyátadással átadni az összeget. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.

*******************************
SA'TEREH KARDÁTKOK

10. Szint - Vérpenge

A varázsló érintésével megátkozik egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva ritkás fekete füstöt ereszt ki magából, egy óra alatt tölt meg egy kisebb szobát, belélegzése nem halálos, csupán a látást nehezíti. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a csapás által okozott sebzéskategóriával egyenlő manaigényű Vér, és halál varázslatot játszhat ki, mana és időráfordítás nélkül. A varázslat célpontja minden esetben a sérülés elszenvedője lesz. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.

20. Szint - Vérátok

A varázsló érintésével megátkozik egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva sűrű fekete füstöt ereszt ki magából, tíz perc alatt tölt meg egy kisebb szobát, belélegzése nem halálos, csupán a látást nehezíti. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után az áldozat a forgató minden akkori sérülését egyszerre elszenvedi, a sebek rajta is megjelennek. Ha ezáltal a sebzéskategóriák összege alapján meghal, akkor innentől úgy viselkedik mintha Nekromancia (18) varázslat hatása alatt lenne a harchelyzet végéig. A varázslat célpontja minden esetben a sérülés elszenvedője lesz. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.


**************************************************

Persze ezek csak tervezetek, elgondolkodások.

Természetesen úgy gondoltam hogy a fegyverek hüvelyben tartva nem produkálják a fényt, füstöt, stb.

Az is lehet mind messze túl op. Nem tudom. De ha már csak annyival segítettem, hogy nem nektek kell kitalálni, hanem ezeket kell gyöngíteni/Átalakítani, már akkor is megérte.


A hozzászólás írója (Darenn Soreyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.02 21:37:21


1-1