Üdv!
Ha jól láttam chaten merült fel a dolog, hogy a szakrális "ágak" is kaphatnak 2-2 áldó varázslatot, aminek nagyon megörültem, mert így a két istenhitű karakterek is tudnak majd önmagukban mesterkardot áldani, akár egyszeri alkalommal, akár fénypont rááldozásával véglegesen.
Viszont az is felmerült, hogy ezek a varázslatok még nincsenek készen, és szabadon lehet ötletelni, szóval kicsit belevettettem magam, gondoltam összedobok néhány tervezetet.*
***************************
EEYR KARDÁLDÁSOK:
10. Szint - Fénypenge
A varázsló érintésével megáld egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva lágyan fényleni kezd, teljes sötétségben, egy gyertya fényét nyújtja. A fegyver az első sikeres azzal történő hárítás után felvillanva elvakítja az ellenséget, amely az ezt követő két körben negatív módosítóval küzd. (Első kör: -2 ügyesség, -2 gyorsaság Második kör: -1 ügyesség, -1 gyorsaság ) A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.
20. Szint - A fény ereje
A varázsló érintésével megáld egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva fehéren ragyogni kezd, teljes sötétségben egy fáklya fényét nyújtja. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás alkalmával a forgatója minden sebesülésén egy kategóriát gyógyít. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.
***************************
TEYSUS KARMÁGIÁK:
10. Szint - Illúzió penge
A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre üvegessé, áttetszővé válik. A fegyver az első sikeres azzal történő hárítás után láthatatlanná teszi a forgatóját egy körig, az ellenfele számára. Mindenki más számára látható, és amint támadásra készül, a hatás megszűnik. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.
20. Szint - Tökéletes egyensúly
A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre láthatatlanná válik, ezáltal az ellen folytatott harc csak negatív módosítóval lehetséges. (-2 Ügyesség) A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a forgatója választ kap egy a fejében megfogalmazott kérdésére az ellenféllel kapcsolatban. (Lehet az a gyenge pontja, tulajdonságai, értékei, pillanatnyi aranyainak a száma, indítéka, legsötétebb titkai.) A tudás a varázsló fejében gondolatként manifesztálódik a következő körben. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.
VAGY mivel láttam felvetni chaten
20. Szint - Tökéletes egyensúly
A varázsló érintésével elvarázsol egy mesterfegyvert melynek hatására az küllemre láthatatlanná válik, ezáltal az ellen folytatott harc csak negatív módosítóval lehetséges. (-2 Ügyesség) A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a forgatója az ellenfél jelenlegi aranyai felével, de legfeljebb 500 arannyal gazdagszik. Ha az ellenfél játékos, akkor következő körében köteles aranyátadással átadni az összeget. A varázslat megkötésével a hatás harchelyzetenként egyszer érvényesül.
*******************************
SA'TEREH KARDÁTKOK
10. Szint - Vérpenge
A varázsló érintésével megátkozik egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva ritkás fekete füstöt ereszt ki magából, egy óra alatt tölt meg egy kisebb szobát, belélegzése nem halálos, csupán a látást nehezíti. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után a csapás által okozott sebzéskategóriával egyenlő manaigényű Vér, és halál varázslatot játszhat ki, mana és időráfordítás nélkül. A varázslat célpontja minden esetben a sérülés elszenvedője lesz. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.
20. Szint - Vérátok
A varázsló érintésével megátkozik egy mesterfegyvert melynek hatására az előhúzva sűrű fekete füstöt ereszt ki magából, tíz perc alatt tölt meg egy kisebb szobát, belélegzése nem halálos, csupán a látást nehezíti. A fegyver az első sikeres azzal történő támadás után az áldozat a forgató minden akkori sérülését egyszerre elszenvedi, a sebek rajta is megjelennek. Ha ezáltal a sebzéskategóriák összege alapján meghal, akkor innentől úgy viselkedik mintha Nekromancia (18) varázslat hatása alatt lenne a harchelyzet végéig. A varázslat célpontja minden esetben a sérülés elszenvedője lesz. A varázslat megkötésével a hatás három körönként, harchelyzetenként legfeljebb kétszer érvényesül.
**************************************************
Persze ezek csak tervezetek, elgondolkodások.
Természetesen úgy gondoltam hogy a fegyverek hüvelyben tartva nem produkálják a fényt, füstöt, stb.
Az is lehet mind messze túl op. Nem tudom. De ha már csak annyival segítettem, hogy nem nektek kell kitalálni, hanem ezeket kell gyöngíteni/Átalakítani, már akkor is megérte.
A hozzászólás írója (Darenn Soreyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2022.02.02 21:37:21