d50 érték | Eredmény |
1 | Hangulatra színváltós haj |
2 | Lánghaj |
3 | Tiszta sör vizelet |
4 | Negyvenes lap: Vidor "A lap 5 pontot ér. Az ezt birtokló játékos heves vigyorgásba kezd, s ez mindaddig kitart, míg a lap nála van." |
5 | Arthenior kapitány pajzsa: Kerek, enyhén kúpos, színes fém pajzs, közepén egy a levegőre utaló fehér rajzolattal. |
6 | Egy zöld üvegcse, melyben kocsonyás zselé található. Bárki, aki eszik ebből legyen az állat, vagy ember, egy körig tökéletes zenei A hangot tud csak kiadni. (6 adag van benne) |
7 | Éteri fanfárok: Bárhányszor győzedelmeskedik és fegyverét emeli örömében, győzelmét rézfúvósok hangja tetézi be. |
8 | Kopaszbivaly dobófejszéje: csak hajat és testszőrt tud eltávolítani, de azt mesteri pontossággal. A használót sem kíméli |
9 | A kósza lelkek ladikja: Vízszintesen szinte fájdalmasan lassan csordogálva, ember magas evezőrúddal hajtva egy ujjnyival a föld felett halad. Látványa alapján egy pokoli dimenzióból származhat, ezt próbálhatták feldobni a szivárványos festékkel, melynek nagyja már lepergett. Függőlegesen más magasságba csak kintről megemelve helyezhető. |
10 | Borszesz tárcsa: Lámpásolajjal, vagy egyéb éghetővel megtölthető jó méter átmérőjű púpos edényféleség. Az alja csiszolt, fényesebb, és négy apró fúvóka áll ki belőle. A tetején pedig számtalan gázégő. Ezeket begyújtva a tárcsa pár perc alatt pörögni kezd, és látványos lánglótuszt hoz létre felette. |
11 | Füttyögő repülő. Apró fa-pergamen szerkezet, ami vidáman repül a gazdája mellett, néha halk füttyöt hallatva. |
12 | Fegyveres támadásai nyomán fehér fényvillanás hasít végig köszönhetően kesztyűjének. |
13 | Asztrológusok gyűrűje: felvéve a testen kirajzol bizonyos csillagképeket fekete alapon sárgás-fehéres pöttyökkel |
14 | Mellkasából sárgás, meleg fény tör elő, ha úgy akarja |
15 | Csizmapár, melynek sarkait összecsapva magából 8-8 lábat növeszt, és így lassú sétatempóban halad. |
16 | Repülő szemgolyó (Házimacskához hasonlatos viselkedéssel. Csak vizet igényel.) |
17 | Öníró napló: A fekete bőrkötéses mappában található lapokon az első tulaj története van lejegyezve, különös, hogy mindig páros darab csillagjel van benne, és harmadik személyben íródott |
18 | "Pont ezt kerestem" kiált fel mindenki, mikor ez a hűséges tárgy naponta egyszer egy órára pont azzá a tárggyá változik, amit keresett. Amennyiben bárkinek ártanának vele, a tárgy elfolyósodik, és eltűnik |
19 | Viharliliom: Ennek a törékeny virágnak minden szirmában egy-egy vihar tombol. Folyton esőillatot áraszt, és közelrehajolván még a mennydörgést is lehet hallani |
20 | Napsugarak: 3 üvegbe zárt narancsos arasznyi, megmunkált, tekercses mintájú izzó fémdarab. Ha kiengedik őket cikázva egyenesen a napba repülnek, ha az az égen van. |
21 | Royex kakukkos digitális óra |
22 | Elementál rókapár: Egy víz és egy tűz róka kergetőznek a gazdájuk mellett. Alapvetően sem egymást, sem mást nem érintenek, és kerülik is az érintést. Ha valaki erőszakkal beléjük nyúl eloszlanak. |
23 | Átlátás szemüvege: Ezt a furcsa, tarajos mintával ellátott okulárét felvéve, furcsa, kavargó, ködszerű mintákat láthat bárki. A kavargás időanomáliák közelében erősödik. |
24 | Rubintszámlálós karperec: Vérvörös kövekkel csiszolt darab, melyben még vörösebb számrúna jelzi, hogy hány (nem szelidíthető) emberszerű lényt ölt meg az illető. |
25 | Korona, mely apró, csillogó kövekből álló glóriát alkot a viselő feje fölé. A kövek elsiklanak bárki keze elől. |
26 | Lilán világító okkult szimbólumok az egész testen, melyeken ha végigsimít apró, hideg rózsa illatú fuvallat támad |
27 | 10 Képzettség pont |
28 | 10 Tulajdonság pont |
29 | 350 arany |
30 | Méregimmunitás |
31 | Kilincs: Bárhova beszúrva tükrörszilánkos kaput hoz létre. Azt kinyitva nem vezet sehová, viszont a küszöbön megállva a táj a szemlélő számára az időben "megfagy" persze a kintlévőket ez mind egyáltalán nem zavarja. |
32 | Vérszomjas fegyver: A fegyver a kifolyt vért lassan magához lebegteti, és abból magára a használó akaratához híven díszeket sző. |
33 | Daidalos szeme, kavics "Három mondat, mindent átható tekintet" felirattal: Egy kalandról megtud a karakter minden OC infót, ám azt tovább OC nem adhatod, a karaktered pedig három mondat kimondása után meghal. |
34 | Ent-er (Egy legfeljebb 4 méter magas fát 2 körre élő szolgává tesz) |
35 | Bőrlégzés (nem tudnak megfojtani, csak ha mindenedet letakarják, pl víz) |
36 | Szárnyas tigris hátas |
37 | Eradar tulajdonság |
38 | Talpas pallos: Kétkezes kard, melynek minden csapása 1 kategóriával nagyobb sebzést okoz, mint hasonló fegyver tenné, viszont csak gyalogosan szállítható. Ha hátas, vagy jármű elindulna vele, a penge egyszerűen csak lepottyan mögötte. |
39 | Vetőgömb: Zölden derengő tojásdad puha labdacs. Halkan zizeg odabent. Hatonként egyszer hangosat robban, és száz magot lő ki szerteszét magából, az "érlelése kezdetén" felmért terület őshonos magjaiból |
40 | Varázslás közben körülötte mélylila rúnák jelennek meg |
41 | Lvl up gomba |
42 | 42 talizmán: A karakter megtudja a világmindenség lényegét, ami nem más, mint unatkozó kockák szórakozása úgy, hogy őt irányítják. Ennek tudatában lesz, azonban a talizmán továbbadása nem jár megvilágosodással |
43 | EL1 A hét mérföldes csizma |
44 | EL1 Villanópor |
45 | EL1 Szellemlovas |
46 | EL1 Az őrző lyukas kesztyűje |
47 | EL2 Kutatók naplója |
48 | EL2 Csermely
|
49 | EL2 Reménytelen szeretők
|
50 | EL2 T-modell |