OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] A harcrendszer egyszerűsítése
Mostani oldal: 1 (1. - 4. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-04-02 10:23:23
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Tervezve volt amúgy is a harcrendszeren is egy ráncfelvarrás. Ha más nem, akkor a "Cselekvés sorrend" rész teljesen ki lesz véve, mert értelmetlen.

Mondjuk annyi a bajom, hogy az, amit Nestar ajánl, önmagában egyetlen összeadástól "menti meg" a használót, ami önmagában kevés. Annyira egy összeadás, hogy egy teljes harcban elé egyetlen egyszer kiszámolni a potenciált, ami egy tulajdonság és képesség összege. Tehát egy összeadás.

És az a baj ezzel, hogy így még kevésbé veszi mindenki figyelembe a módosítókat. Tolvajlásnál különösen. Látják ott az értéket, majd morognak, hogy szerintük irreális volt a lopás, holott csak annyit kellett volna tenni, hogy elolvassák a rendszer leírását és észreveszik, hogy amúgy járt volna nekik +2, a tolvajnak meg -2 módosító, és máris baromira nincs meg a lopás. És félek, hogy az ilyen értékek készen kiírása a karakterlapra inkább arra ösztönözne mindenkit, hogy ne olvassa el a rendszert, csak használja a számokat. Ami önmagában nem elég egy érdemi harchoz vagy tolvajláshoz.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-04-02 08:30:45
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
Dupla lájk.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-04-02 08:23:38
 ÚJ
>Svir Gia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1633
OOC üzenetek: 313
Hasonló megoldás jó lenne a tolvajlási fázisok védô és támadó értékeivel is.


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-04-02 03:45:32
 ÚJ
>Nestar Erefiz avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 849
OOC üzenetek: 102
Ez a fegyverekről jutott eszembe, meg egy beszélgetés nyomán, de a végül túl távolinak tűnt, hogy oda írjam be.

A rendszerszintű harcot egyszerűsíteném azzal, hogy a karakterlapon létrehoznék a rubrikát, ahova a mechanikus számolások részleges eredményei kerülnek (Támadási potenciál alapja célzásnál/fegyveres harcnál/fegyvertelen harcnál), ezzel vesződséget spórolva az így harcolóknak. Azért részleges, mert nyilván csak azt lehet belevenni, ami az IC-től független (tulajdonságok, értékek).

Ez alapként szolgálhatna akár a szövegesen harcolóknak is, mivel innentől minimális energiával képesek lennének létrehozni saját harci rendszert (pl. eldöntik, hogy mivel dobnak erre rá és kész), ha nem akarják az oldal rendszerét használni, de azért szeretnének egy támpontról indulni.

Nestar

A hozzászólás írója (Nestar Erefiz) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.04.02 03:46:56


1-4