OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Bájitalok átszabása
Mostani oldal: 1 (1. - 12. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-19 22:38:13
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Lényegi változás nem történt, csupán egy csak az OOC fórumon fellelhető információ került be a bájitalok súgójába, erre szeretném felhívni mindenki figyelmét:

"Figyelem, egyszerre csak 1 tulajdonságot módosító varázsital lehet aktív minden karakteren, az utóbb megivott felülírja az előző hatást."


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-14 15:25:57
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mostantól a fekete varázsital ára nem 150, hanem 300 arany.


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-28 00:28:30
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Jogos a felvetés. Két dolog jöhet akkor:
1. A tudott receptek (komponensek és eredmény). Csak azokat írjátok meg, amiket tutira tudtok.
2. A tudott sikertelen keverések (komponensek) - ez utóbbival csak akkor keress, hogyha tutira tudod, hogy ez eddig nem adott eredményt, tehát ha ezt írta ki Neked a rendszer.

Tippelni nem érdemes, mert elég egy melléfogás, és nulla infót kapsz.

Mindkét esetben azt írom meg, hogy az eddigi állapot fennmaradt-e. Recept törlésre nem került, így ott két lehetőség van: vagy továbbra is ugyan azt tudod kikeverni, vagy valami mást. Ha pedig a 2. pontban olyat írsz, ami már egy élő dolog, van ilyen recept, akkor azt elárulom.

PM-ek Jan 31. 23:59:59-ig jöhetnek.


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-28 00:24:29
 ÚJ
>Nestar Erefiz avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 849
OOC üzenetek: 102
Ha jól értelmeztem, akkor azokat a kombinációkat, amik eddig sikertelenek voltak, érdemleges újrapróbálni, mert adhatnak ki mostantól italokat, de a leírás szerint privátban nem elküldhetőek.

Ebből a szemszögből lesz valami változtatás?


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-27 23:49:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Megnyílt a bájitalok kutyulásának lehetősége ismét. Ha bármi hiba van, jelezzétek légyszi itt.

Az alkimisták Jan 31-ig jelentkezhetnek a receptváltozásokért. Részletek az előző hozzászólásban.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-27 23:31:07
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nos, nagyjából kész, a dolog tesztelés alatt van. Végül 69 bájital található meg a rendszerben, amiket összesen 275 kombinációban lehet keverni, szóval a bővítés jelentős.

Egyetlenegy olyan bájital hatása változott meg végül, ami jelenleg is karakternél van, ez a Lila-foltos varázsital. Két karaktert érint, ők jól jártak, mert ez erősebb lett.

A keverés még nem aktív, de hamarosan...

Mostantól az alkimisták érdeklődhetnek nálam a receptváltozásokról. Amit meg kell írni:
1. A komponensek.
2. A keverésből adódó új bájital.

Amit válaszként kapsz:
A recept továbbra is él, vagy mostantól másik bájital keverhető ki ezzel. Más információt nem írok.

Érdeklődés PM-ben. Ha valaki olyan két italt és eredményt ír, ami eddig nem volt a rendszerben, úgy veszem, hogy tippel, és egyik receptről sem nyilatkozom neki, szóval tessék odafigyelni, hogy jól írjátok nekem a dolgokat.

A megváltozott receptekről Januárban lehet érdeklődni (31., 23:59:59-ig). Utána nem áll módomban ezzel foglalkozni. Szóval az üzeneteket eddig küldjétek.


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-27 01:37:00
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A bájitalok keverési lehetősége átmenetileg felfüggesztve, mégis jobban hozzá érdemes nyúlnom a rendszerhez, mint eredetileg terveztem, így hosszútávon jobb lesz a dolog.

Bájitalokat meginni meglehet, a hatásuk is megmaradt, keverni viszont átmenetileg nem lehet őket. Próbálom minél hamarabb befejezni, de ez nem most lesz, hanem alvás utánra csúszik.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.01.27 02:05:39


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-26 21:44:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Éppen dolgozok egy elég nagy bővítésen, amiben alapvetően a következők fognak történni:

1. Pár meglévő bájital hatása át lesz szabva, de csak olyan italokhoz nyúlok, ami ebben a pillanatban egy játékosnál sincs, sőt, a nagy része soha nem is volt még.

2. Bekerül vagy 20 új bájital a mostaniak mellé, amik kicsit variálják a lehetséges bónuszok típusait is.

3. Több mint dupla annyi keverési lehetős lesz. Sőt, be lesz rakva a rendszerbe olyan, hogyha egy ital gyakorlatilag olyan magas szintű, hogy nincs nála erősebb, akkor amikor hozzákever valaki valamit, akkor az nem kerül kukába, hogy ilyen keverés nincs, hanem csak a gyengébbik ital veszik el, így a magas szintű alkimistáknak igen sokat kedvezek ezzel az újítással.

4. Kicsit átalakul az italok kikeverésének esélyszámítása egy sokkal ésszerűbb rendszerrel.

5. Pár meglévő receptnél változik az eredmény. Recept törlésre nem kerül, tehát ha A és B italból eddig lehetett újat létrehozni, ezután is lehet majd. Ha kész a rendszer, a meglévő alkimistáknak biztosítok lehetőséget arra, hogy PM-ben megkérdezzék az általuk _már ISMERT_ receptekre, hogy az változott-e vagy sem. Erről részleteket később írok.

6. Eddig csak a kitűnő > legendás váltáshoz kellett két ""egység", a változtatás után viszont a nagyon jó > kitűnőhöz is az kell majd.

Ha az átalakítás megtörtént, szólok. Addig érdemes a bájitalokkal való ügyködést hanyagolni (ez kb. a mai nap), bár technikailag folyamatosan elérhető lesz a rendszer (vagy a régi vagy az új), nem lesz kiesés elvileg (max. másodpercek), el sem fog veszni semmi, de ha most kikeversz valamit, akkor az lehet, hogy változni fog.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.01.26 23:50:19


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-01-19 14:23:51
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Apró balanszolás a rendszerben:
- A sötétzöld varázsital mostantól nem csökkenti a 4-nél súlyosabb sebek kategóriáját. A többi képessége (instant gyógyítás, állóképesség növelés) megmaradt.
- A legerősebb egy tulajdonságot növeli varázsitalok (összesen 3 db) mostantól nem adnak akkora bónuszt az adott tulajdonságra, cserébe a hatásidejük növekedett meg.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-09-29 19:56:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sziasztok,

Sok-sok érdekes, és néhány EPIC módosítás a bájitalok terén!

KASZTVÁLTÁST előidéző italok is vannak! Lásd a hozzászólás végén. Addig is pár számadat:

Eddig 20 bájital volt a játékban, ebből 8 volt megvehető a piacon, és 22 különböző módon lehetett újakat (a piacon nem kaphatóakat) kikeverni.
Mostantól 50 bájital szerepel a repertoárban, ebből még mindig 8 kapható a piacon (nem ugyan azok), viszont a maradék italt (42 db) összesen 91 különböző recept segítségével lehet kikeverni.

Ezzel párhuzamosan pici könnyítés is érkezett: egyrészt mostantól bizonyos esetekben száz százalékos bizonyossággal meg tudja állapítani a karakter, hogy ő rontotta-e el az ital keverését, vagy egyáltalán nem létezik ilyen recept, így a próbálgatás jelentősen olcsóbb és könnyebb lett. Másrészről pedig az italok sokkal logikusabban kapcsolódnak egymáshoz, a színek jobban passzolnak, egy kék és egy zöld italból logikusan sárga lesz pl. (nem mindegy azért, hogy milyen színűt keversz, szóval ész nélkül ne ess neki)!

A piacon vehető bájitalok hatása jelentősen gyengítve lett, cserébe mostantól olcsóbban kaphatóak. Ezzel párhuzamosan bekerültek viszonylag jó, több pontot adó italok is.

Mostantól továbbá minden bájital csak a tulajdonságpontokra gyakorol hatást, kivéve néhány speciális hatású italt (a lényeg, hogy képességpontok direkt nem növekednek, csak úgy, hogy növeled a tulajdonságokat az itallal, aminek hatására növekszik a képesség).

Bekerültek új italok is: eddig többnyire csak az állóképességre, erőre és intelligenciára hatottak. Mostantól minden tulajdonságra megtalálhatóak varázsitalok a játékban! A piactéren (és dokkoknál) lehet már új típusú italokat is venni, míg néhány ital kikerült az ajánlatból.

Vannak italok, amik átmenetileg akár NÉGY kategóriát növelnek a szöveges értékelésen (ne felejtsük el, kitűnőről legendásra 2 kategória növelés kell), továbbá vannak italok, amivel a karakter KASZTJÁT lehet megváltoztatni. Egész pontosan négy, és ezekhez nyilvánvalóan magas alkímia ismeret szükséges + meg kell találni a receptet is. Ezek az italok a következők:

A Harc varázsitala: Ez a varázsital megváltoztatja a karakter kasztját. Elfogyasztója leadhat vele egy tetszőleges harcos kasztot VAGY felvehet vele egy tetszőleges harcos kasztot VAGY egy meglévő harcos kasztját változtathatja meg egy tetszőleges harcos kasztra.

A Tudomány varázsitala: Ez a varázsital megváltoztatja a karakter kasztját. Elfogyasztója leadhat vele egy tetszőleges tudományos kasztot VAGY felvehet vele egy tetszőleges tudományos kasztot VAGY egy meglévő tudományos kasztját változtathatja meg egy tetszőleges tudományos kasztra.

Az Alvilág varázsitala: Ez a varázsital megváltoztatja a karakter kasztját. Elfogyasztója leadhat vele egy tetszőleges alvilági kasztot VAGY felvehet vele egy tetszőleges alvilági kasztot VAGY egy meglévő alvilági kasztját változtathatja meg egy tetszőleges alvilági kasztra.

A Foglalkozás és Életmód varázsitala: Ez a varázsital megváltoztatja a karakter kasztját. Elfogyasztója leadhat vele egy tetszőleges foglalkozás és életmód kasztot VAGY felvehet vele egy tetszőleges foglalkozás és életmód kasztot VAGY egy meglévő foglalkozás és életmód kasztját változtathatja meg egy tetszőleges foglalkozás és életmód kasztra.

És ne felejtsük el, még mindig van olyan mágia, amivel egy varázsital ereje amulettbe ültethető.

Enjoy! :)

U.I.: ha valami nem oké a bájitalokkal kapcsolatban, nem működik valami, akkor azt ide lehet firkantani. Köszi!

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.10.01 10:27:31


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-09-04 18:17:38
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sziasztok,

Megérkezett a bájitalok technikai hatása is! Mostantól mindenki láthatja a karakterlapján a kis "Bájital miatti módosítók" szöveget, mögötte, hogy éppen milyen aktív módosítók vannak bájitalok hatására, és ezek még hány körig aktívak a karaktereden.
Ez még semmi, de automatikusan módosulnak ezzel párhuzamosan a karaktered értékei is, pontosabban a szöveges értékelés, technikailag bevonva ezzel a játékba a bájitalokat! Innentől kezdve pedig a szöveges értékelésen alapuló funkciókat is befolyásolja, mert automatikusan mindegyik bájital ott is számít!

Pár fontos dolog:
- kiválóról legendásra az értékeket nem 1, hanem 2 egység növelésével lehet (így nagyon jóról legendásra 3 egység kell stb.), minden más lépkedés egy egységbe kerül (nagyon rossz, rossz, átlagos, jó, nagyon jó és kitűnő értékre)
- egy bájital megivása _felülírja_ az előző italt, így ha kettőt megiszol egymás után, akkor _csak_ az utóbbinak lesz hatása - így is elég erősek az italok, nem kívánom engedni, hogy kombinálni lehessen őket :)


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-11 14:29:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sziasztok,

Épp az imént szabtam át a bájitalokat. Pontosabban csak a leírásuk változott, hogy használhatóbbak legyenek. Eddig ilyen néhány pontot növeltek a tulajdonságokon, képességeken, mostantól viszont a hétfokú skálán növelik az értékeket 1-3 egységgel (tehát pl. ha három egységet növel, amilyen csak 1-2 ital van, és nehéz beszerezni, az átlagosból kitűnőt csinál, míg nagyon rosszból jót stb.)

Röviden ennyi. Technikai hatása nincs, csak játéktéri. Pár új italt is tervezek egyébként berakni majd, mert ügyesség növelő pl. nincs. Pedig jó lenne. :)


1-12