Nincs játékban - Holdudvar
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínHoldudvarNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 43 (841. - 860. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

860. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-19 12:07:06
 ÚJ
>Alakim Aherber avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Alakim Aherber//

*A lány válasza olyan nagyon átlagos. Aherber el is gondolkozik rajta, hogy lehet, hogy csak úgy mondta de, nem gondolta komolyan. Ő pedig nem az a gnóm aki ezt annyiban hagyja. Nem azért mert az igazat szeretné hallani csak sosem szerette a bizonytalanságot. Ezért hát megkérdezi.*
-Valóban érdekesnek gondolod?


859. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-19 11:57:11
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Igen ez az elf szinte pont olyan mint az a másik volt. Mikor a patkányok a semmiből megtámadják az orkot akkor Grubeknek megint az-az érzése támad, mintha leöntötték volna a hátát egy vödör hideg vízzel. Egyre inkább kezdi taszítani őt a mágia. Eddig sem szerette de, az eddigi események után egyenesen kezd irtózni tőle. Még most is ott van a szeme előtt ahogy azok a csontvázak maguktól mozogtak. De az elf eltűnik. Úgy látszik nemcsak Grubeknek szállt inába a bátorsága a támadásra. Ha a többiek nem szólnak akkor a fogadós megjelenése után Grubek szólal meg.*
-Nem tudom, hogy maguk, hogy vannak vele de, szerintem igyunk.


858. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-19 09:30:51
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 299
OOC üzenetek: 239

Játékstílus: Vakmerő

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

- Hát hiába, úgy látszik senki nem támad *jegyzi meg a cilinderes, majd leereszti a kezeit* Hogy az emberi élet nem játék? *kérdezi Badumirt, majd int egyet, mire Shafdra a felette lévő sötétségből több tucat patkány hullik le, akik megkapaszkodnak zöld bőrén, majd bemásznak ruhája, páncélja alá, és egy másodperc múlva már tépik, szaggatják a húsát. Az ork ezt nem is bírja ki állva, lerogy, és üvölt a fájdalomtól.*
- Az emberi életnél jobb játék nincs *vonja le a tanulságot a cilinderes, majd megjegyzi* Akkor azt hiszem egyelőre végeztünk egymással. Én még el fogok jönni egyszer Önökért, szóval ne merészeljék lehunyni sem a szemüket. Figyeljenek, mert nem tudhatják, mikor csapok le, és állok bosszút *ahogyan ezt mondja, szépen lassan a feketeség helyett újra a Holdudvar veszi körül őket, és az ork is érezheti, ahogyan az emberfeletti fájdalom lassan alábbhagy, és a patkányok eltűnnek. Ha később megvizsgálja, mindössze néhány karmolást és harapásnyomot találhat magán annak ellenére, hogy úgy érezte, ezek a dögök élve falják fel.*
- Akkor hát a mielőbbi viszontlátásra *köszön el a sétapálcás alak, majd megfordul, és lassan elindul az erdő irányába. Persze a lehetőség most is adott a támadásra, ki tiltaná meg? Ha viszont ezúttal sem támad senki, akkor egy idő után a fogadós kidugja a fejét az ajtón, illetve a kidobóemberek is elkezdenek magukhoz térni. Miután ez megtörténik, gyakorlatilag visszamennek a fogadóba, és folytatják a munkájukat, a fogadós pedig kilép egy percre az öt szerencséshez:*
- Gratulálok, szép munka volt. Itt a jutalmuk *azzal elővesz öt kis erszénykét, melyek mindegyike 100 aranyat tartalmaz. Az elsőt átnyújtja Caram Solithiannak, a következő 100 aranyat Isrin Aral kapja, majd Lombjáró Badumir válik további 100 arany gazdájává. Eztán, hogy a fogadós végre oda tud furakodni Grubek Norragimhakhoz, neki is átnyújtja a jól megérdemelt 100 aranyat, és végül Shafd Drumer (ha felkelt a földről) szintén megkapja a jutalmát, 100 aranyat. *
- És persze ingyen étel, ital, és szállás. De csak ma estére, és csak maguknak! Az önökkel ivók nem részesülnek semmi ilyesmiben *teszi hozzá a kiegészítést, ha nem volna egyértelmű, majd visszasétál a fogadóba, és aki szeretne élni a jutalommal, az bizonyára követni fogja.*


857. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-18 16:28:39
 ÚJ
>Eldenia Oelgin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 63
OOC üzenetek: 29

Játékstílus: Szelíd

//Alakim Aherber//

*Aherber bácsi jót kérdezett az előbb. Eldenia azóta sem tudta kitalálni, hogy hogyan lehetséges az, hogy ő, aki már öt perc várakozástól is úgy érzi, hogy megőrül, képes órákon át vadászgatni, pedig a vadászat sem mindig izgalmas és pörgős.*
~Így van, és kész.~ *gondolja. Kíváncsian hallgatja Aherber bácsi hasonló történetét.*
~Nekem nem lenne érdekes órákon át szerelgetni... De Aherber bácsi meg nem szokott vadászni. Nem vagyunk egyformák.~ *állapítja meg.*
- Én még nem próbáltam... De biztos érdekes.


856. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-15 22:50:54
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//A sötétség nyitánya: 1. felvonás//

*A szörnnyel ugyan elbánnak, de jön valami, ami Caram értékrendje és tapasztalatai alapján sokkal rosszabb lehet: egy mágus. A nő elnyom egy utálkozó fintort, és igyekszik arra figyelni, amit az "állatka" gazdája mond.
Meglepi, hogy a rögtönzött csapat férfitagjai közül csak egy reagál a varázsló szavaira, ő sem fegyverrel. Ennél hevesebbnek gondolta őket, végül is egyikük egy csatlakozott a harchoz... Ő maga sem támad. Kivár. Csupán a város iránti szeretetből nem fog harcolni, tőle aztán mehetne az egész a föld alá, mit bánná ő, nincs itt senki, aki érdekelné. Annyira azért nem unatkozik, hogy ész nélkül nekirontson valakinek, aki gyakorlatilag kiragadta a világból.*


855. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-15 21:12:49
 ÚJ
>Isrin Aral avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

//A sötétség nyitánya: 1. felvonás//

*Úgy tűnik az ork minden támadása célba ér és több-kevesebb sikerrel meg is sebesíti a förmedvényt. A csápot félig átvágja. Tény, hogy teljesen lecsapnia nem sikerült, de a félsiker is jó valamire. Aztán a döfés is összejött, ami lehetséges, hogy sokat tesz a lény halálához. Bár Isrin szerint leginkább a lándzsás férfi érdemelné meg a száz aranyat és az ingyen piát, ennek ellenére mindenkinek van valami érdeme, abban, hogy győzelmet arattak.
Már indulna is vissza a fogadóba ünnepelni, ám ekkor a rondaság helyén hatalmas nagy füst keletkezik, körülöttük elsötétül minden, majd megjelenik egy elf.*
~Mágus.~
*Ennyivel le is reagálja a jövevényt. Természetesen kivont karddal a kezében áll, de nem akar elsőnek támadni. Előbb-utóbb valamelyikük meg fogja kísérelni meggyilkolni az ellent, majd akkor ő is beszáll. Egyelőre a lándzsás néz ki a leginkább olyannak, aki neki fog esni, de valószínűleg a többiek sem fogják csendben tűrni.*


854. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-14 21:59:36
 ÚJ
>Lombjáró Badumir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Hát sikerült. A szörnyeteg utolsókat rúgva (rúgva? inkább csápjaival kalimpálva) ereszti ki a lelkét a harcosok támadásai alatt. Az ocsmányság sajnos elég fájdalmas véget érhetet, hiszen először szemét, majd egyik csápját vesztette el, majd végül pépessé verték a fejét. Az korántsem mondható kellemes eltávozásnak, de még békésnek sem. Badumir erősen kirántja lándzsáját a testből, mikor az füstölögni is fröccskölni kezd, majd hátrébb lép. Nem kívánja, hogy a démonszerű folyadék a bőrére vagy ruhájára kerüljön. Óvatosan a fűbe kezdi törölni fegyvere hegyét, mikor hirtelen egy jövevény megjelenésére lesz figyelmes. Zavartan emeli fel újra a lándzsát az idegen elf felé, aki furcsa beszédbe kezd. Badumir kissé tanácstalanul érzi magát. Sosem volt egy hős típus, így nem is érzi a szükségét annak, hogy vérét vegye a mágusnak a gyilkolásért cserébe, azonban be kell látni, az efféle erők veszélyesek lehetnek. Ki tudja, mit fog előhívni legközelebb az idegen. Egy százlábú kígyót? Vagy egy lófejű denevért? Badumir megigazítja kezét a fegyverén, amit egyenesen a sétapálcás felé irányít. Egy gyors pillantást vet a kártyákra, amit feléjük mutatnak. Egy apró, borzongás szerű érzés fut át a hátán. ~Boszorkányág.~ Jegyzi meg magában, majd folyamatosan az elfet figyelve hangot is ad nem tetszésének.*
- Az élettel és a halállal nem szabad így játszadozni.* Hát igen, az erdőjáró mégis csak a hősök útjára lépet. Nagy tapsot neki! Számon kérni egy kétségkívül nagy hatalmú mágust egy pár idegen favágó meggyilkolásáért, gratulálunk Badumir. De hát na, valamiben meg kell halni, nem igaz?*


853. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-14 21:14:52
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Grubek az évek során annyi piát magába döntött, hogy egy termetes pocakot felszedett. Ez is és az is zavarja őt abban, hogy felkeljen de, nagy nehezen sikerül. Közben persze a többiek már el is intézték a lényt. Ez annyira a törpét nem zavarja. A semmiből megjelenő alak viszont már igen. Nem szereti a sétapálcás elfeket rossz emlékei vannak róluk. Múltkor abba a beteges cirkuszban is valami sétapálcás elffel találkozott. Úgy emlékszik de, az már nem biztos. Mindenesetre az-az elf jut az eszébe. A másik nyugalma is nagyon idegesíti főleg mikor közli vele, hogy bosszút fog állni. Támadni nincs túl sok kedve. Ő csak az ingyen piáért jött nem akart bajba keveredni.*


852. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-14 20:29:12
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 299
OOC üzenetek: 239

Játékstílus: Vakmerő

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*A szörnyeteg már valóban az utolsókat rúgja, ha lehet így fogalmazni. A Lombjáró tovább feszíti a húrt (azaz a lándzsát), és az lassan de biztosan halad befelé a lénybe, miközben az szüntelenül, és nagyon hangosan sikít. Talán a fém csikorgásához lehetne legjobban hasonlítani ezt a hangot. Mivel észreveszi, hogy a széttört kitinpáncél sem olyan veszélyes, mint a nyakába fúródó fegyver, így keservesen igyekszik eltalálni csápjaival Badumirt, viszont mivel arról az oldalról hiányzik a szeme, és testét túl sok ponton éri fájdalom egyszerre, így nem igazán sikerül eltalálnia egyik csáppal sem.
Caram odaoson, viszont a lény a lehető legkisebb tudomást sem veszi róla, a legjobban az a csáp közelíti meg, amely félig át van vágva. Ez még Isrin műve volt, viszont szándékával ellentétben levágnia nem sikerült, de legalább nem kapott találatot. Egy szép nagy pofon viszont végleg padlóra küldi a harmadik kidobóembert, aki kis híján a törpére esik, aki ott négykézlábon próbál megállni.
Az ork végül sikeresen beledöf a szörnyetegbe, a másik ork pedig láncos buzogányával sikeresen pépesíti a lény fejét. Ez már több, mint elégnek tűnik. A lényből hirtelen a spriccelő fekete véren kívül sötétlila füst kezd áramlani (mely a halál szagával egyezik meg, már ha a harcosok érezték már ezt a szagot). A füst teljesen ellehetetleníti a látást egy fél percig, mikor pedig végre oszlani kezd, a tetem helyén is csak egy hatalmas, fekete vértócsa van. Valószínűleg az egész elpárolgott. Ott állnak mind a hatan (a törpe csak négykézláb, de attól még áll), és valószínűleg teljesen tanácstalanok... Egy pillanat. Hatan? Hiszen a három kidobó a földön fekszik... Kétséges, melyikük veszi észre először, hogy létszámuk eggyel gyarapodott. Az új jövevény egy viszonylag magas, elftermetű alak, talpig feketében, fején fekete cilinder, kezében sétapálca. Hogy bizonyosan mindenki figyelmét magára vonja, megjegyzi:*
- Valóban jó harcosok lehettek, mert megöltétek a kis állatkát... az állatkámat *miközben beszél, az eszméletüknél lévők azt tapasztalhatják, hogy körülöttük elsötétül a világ, és hirtelen csak ők hatan vannak, és a nagy, fekete üresség. Kétségtelen, hogy az alak vagy nagyon erős mágus, vagy különösen jól tud hipnotizálni... Mindenesetre őt egy kicsit sem zavarja, hogy a végtelen ürességben vannak, mondja tovább.*
- Attól tartok, innentől fogva neheztelek, sőt, haragszom önökre. Nem vagyok az a bosszúálló típus... Inkább kíváncsi vagyok, hogy önök valóban nagy harcosok, vagy csak a túlerő miatt győztek, ami korántsem mondható tisztességesnek, ugyebár. A lényeg: önöket megjegyeztem *ezzel párhuzamosan öt kártyát vesz elő a zsebéből, és odamutatja a harcosoknak. Mindenki felfedezheti az egyik kártyán saját arcát, és nevét (mint ahogy a másik négyen a többiek arcát és nevét). Ha eddig még senki nem rontott rá eszeveszett dühvel, akkor kicsit csalódottan meg is kérdezi:*
- Senki nem akar megtámadni? Elvégre én küldtem ide az állatot az erdőbe, és gyilkoltattam meg vele azt a csapat favágót, akik közül csak egy maradt. Majd ideküldtem, hogy a fogadóban lévőket is ölje meg. Ez nem dühíti önöket? Nem érzik úgy, hogy vesznem kell? *ezzel párhuzamosan fel is emeli a kezeit, mintha csak nagy támadási felületet akarna biztosítani.* Ne aggódjanak, a fogadóbeliek jelenleg nem is látnak, és nem is hallanak minket. Mintha csak eltűntünk volna a föld színéről...


851. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 21:57:36
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Az egyik dobócsillag célba ér, úgy tűnik, Caram képességei nem rozsdásodtak be a hosszú semmittevés alatt. A tervét másoló ork azonban nem jár sikerrel, így a lény csak félig vakul meg. Mivel nem ment közelebb, a nő egyelőre megússza a nélkül, hogy közelebbi kapcsolatba kerülne a lénnyel, ám ezt nem odázhatja a végtelenségig, ha már reggeli helyett inkább kiugrott az ablakon, hogy különös szörnyekkel harcoljon. Abban legalábbis aligha bízhat, hogy az ő kis dobócsillagjai komolyabb kárt tehetnek a lény páncéljában.
Azonban tőrrel nekiesni sem tűnik életképes ötletnek, így Caram csak óvatosan közelít, immár két kedvenc késével a kezében, és ha a csótány (jobb híján ez a név is megteszi) bármely testrészével felé csapna, igyekszik belevágni valamelyik tőrt, mielőtt ő húzná a rövidebbet.*


850. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 20:58:54
 ÚJ
>Alakim Aherber avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Eldenia Oelgin//

*Alakim mosolyogva hallgatja a lány válaszát. Semmi rosszalló megjegyzés, egyszerűen csak igazat adtak neki. A legtöbbeket fel szokott bosszantani Alakim mindent tudó személye és ezt sokan meg is jegyzik. Eldenia nem ilyen. Vagy csak magában tartja. Alakim pedig mivel így semmi sikerélményt nem tudott kapni a megjegyzéséért magában bosszankodik. De a mosolya azért nem hervad le.*
-Velem is így van ez miközben építem a találmányaimat. A legtöbben unnák, hogy kis fém, fa esetleg üveg darabokból építsenek valamit. De számomra nincs izgalmasabb annál mint, hogy látom ahogy a kezem alatt megépül egy általam előzőleg kigondolt gépezet.


849. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 19:21:26
 ÚJ
>Lombjáró Badumir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Badumir fél szemmel követi a többi harcos munkásságát. Úgy tűnik, hogy a lény látóterét sikeresen lecsökkentették, a hátán lévő páncél pedig megtört. A szörnyetegből fröcskölő fekete vér nem evilági születésre enged következtetni, ami Badumirnak egyáltalán nem tetszik. Nagy szerencséjére a csótány túlságosan elfoglalt a többi támadás revanzsálásával, így neki sikerül épp bőrrel megúsznia a rohamot. Időt kell nyernie a társainak, míg azok támadnak. ~Gyerünk Badumir, csak nem lehet olyan kemény ez az ocsmányság!~ Bíztatja magát, majd testének teljes súlyával ránehezedik lándzsájára. Ezzel ugyan nem indít újabb támadást, azonban talán sikerül addig mozgásképtelenné tenni a szörny testét (a csápjait nem számítva), amíg a többiek végeznek vele. Ha nagy szerencséje van, talán még át is repeszti fegyverével a lény védelmét, ezzel átfúrva annak nyakát, ami valószínűleg a csata végét okozná... már legalábbis ebben a világban ha valaminek átütik a nyakát, az már nem él sokáig, de ki tudja, miféle pokolszülemény ez az ocsmányság. Az erdőjáró nem törődik semmivel, görcsösen fogja a lándzsát, amit igyekszik teljes erejével még mélyebbre fúrni a csótány nyakába.*


848. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 16:32:11
 ÚJ
>Eldenia Oelgin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 63
OOC üzenetek: 29

Játékstílus: Szelíd

//Alakim Aherber//

*Magában bosszankodva, de vidáman állapítja meg, hogy az öreg gnómnak teljesen igaza van, a vadászat sem mindig pörgős. De hiába van így, Eldenia ezt gyakorolta egész életében, soha nem tűnt fel neki, sosem találta unalmasnak.*
~Tényleg nem egy pörgős tevékenység... De ez valahogy nem tűnik fel nekem vadászat közben... Végül is figyelni kell, és mindig ugrásra késznek lenni, nem csak úgy ülni a fenekemen...~ *gondolja.*
- Ez így van... Csak vadászat közben ezt valahogy észre sem veszem. Magával ragad a vadászat izgalma, és máris nem lesz unalmas.


847. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 13:21:27
 ÚJ
>Shafd Drumer avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//A sötétség nyitánya: 1. felvonás//

*Lendülete megtörhetetlen, akárcsak harci kedve. Csatabárdja nagyot csap a szörnyre, akin bár nem sok kárt tesz, hisz a szörny fájdalom helyet, inkább a csodálkozás érezhető.*
~ Ostoba lény, nem képes felfogni saját halálát.~
*Gondolatait azonban először egy oldalba vágás szakítja meg, ami miatt kifut belőle a levegő majd hirtelen a mellkasának csapódik egy újabb csáp. Teste hamar a levegőbe emelkedik, torkából pedig felháborodott ordítás tör elő. Nem esik ugyan nagyot, ám mégis hangosat puffan. Egy pillanatra összezavarodik ám fogai összecsikordulnak.*
- Az istenek összes nevére! Egy csúszómászó dög engem nem szégyenít meg!
*Azzal újra talpra áll és rohamot indít. Ugyan a többi harcos már viszonylag elintézte a lényt, ő a csatabárd helyet már, a láncos buzogányát lengetve irányít egy csapást a szörny felé.*
- Ostoba nyálkás dög! Ezért még megfizetsz!


846. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 12:33:59
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*A csapása sikeres. Hatalmasat rávág a lényre és még a szék is eltörik.*
~Egy ilyet így is el lehet törni? Eddig csak alattam törtek el ezek a vackok.~
*Gondolatmenetének egy erős lökés vet véget. A törp érzi, hogy repül és valamennyire azt is ahogy földet ér. Lehet, hogy súlyosan megsérült de, a magába öntött piától most nem érzi. Hallja a parancsot és neki is kezd a feltápászkodásnak. Ez a jelen állapotában nem a legegyszerűbb. Még négykézláb van de, így is buzdítja a csapatot.*
-Gyerünk fiúk. Egy csontja se maradjon ép. Csak így tovább. A csudába.
*Az utolsó mondat már annak szól, hogy majdnem elesett és egyedül a kezében fogott székdarabnak köszönheti, hogy négy lábon maradt.*


845. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 10:40:59
 ÚJ
>Isrin Aral avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

//A sötétség nyitánya: 1. felvonás//

*Az ork szitkozódik egy kicsit, amikor a kés nem talál, de azért nem túl hangosan. Egyrészt nem tudja, hogy milyen erős a lény, másrészt a sötételfnek sikerült félig megvakítania a rondaságot, ezzel jelentősen könnyítve a hatos dolgát.
Isrin oldalról közelít a lényhez, hogy az lehetőleg ne lássa a felé közeledő orkot. Amikor már a kellő távolságba ért, akkor a kardjával megcélozza a csúfság egyik csápját, majd lesújt rá. Akár sikerül levágni, akár nem, hátraugrik, nehogy őt is érje egy kellemetlennek mondható csapás. Ebben a pillanatban sújt le a kalapács a lényre, szinte teljesen szétroncsolva a kitin páncélt annak hátán.
Nemsokára egy lándzsa is landol a nyaka környékén. Egész jól haladnak ahhoz képest, hogy az ellenfél nem adja túl olcsón magát. Az ork újfent megpróbál közelíteni, de elsősorban olyan pozícióba helyezkedik, hogy a teremtmény ne lássa. Miután eme művelettel végzett, odafut hozzá és a szétroncsolt kitin páncél közé döfi a pengéjét, majd ismét hátraugrik. Az ellenfél kezd fáradni, sérüléseket is szerzett, már remélhetőleg nem húzza sokáig.*


844. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-13 09:29:06
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 299
OOC üzenetek: 239

Játékstílus: Vakmerő

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Tehát végül hatan vannak egy ellen... Persze az esélyek sokkal kiegyenlítettebbnek tűnnek, ha megjegyezzük, hogy az az egy valójában egy hatalmas csápos csótány. Illetve már hátrányban is érezhetjük a hatost, ha kiderül, mi történik a támadásrohamra. Caram dobócsillaga talál, és kiviszi a szörnyeteg egyik szemét, bár ez nem kis részben a szerencsének is betudható, hiszen szörnynek aránylag nincsenek nagy szemei. Mindenesetre ez bőven elég ahhoz, hogy a rettenet fájdalmasan felsikítson, és ezzel együtt enyhén elforduljon. Így nem tudni, hogy vajon Isrin fegyvere célra tartott-e, és csak emiatt nem talál, vagy egyáltalán nem is volt irányban. Lényegtelen is... A kés lepattan a csótány kitinpáncéljáról. Ebben a pillanatban rendeli el a kidobóember a támadást, hiszen az ellen látótere jelentősen beszűkült egyik szemének elvesztésével. Ekkor nagyjából egyszerre indulnak meg a többiek.
Az ork szemből támad, ami valóban nem jó stratégia, de legalább váratlan. És mindamellett remek figyelemelterelés, hiszen jelenleg ő az egyetlen a négy támadóból, aki a csápos egyértelműen lát, tehát rá is fog támadni. Amint Shafd hatótávon belülre ér, egy csáp rögtön oldalba is csapja, egy másik pedig mellbevágó élményt nyújt neki, minek hatására a férfi hanyatt esik. A csapások nem voltak túl erősek, és a sisak védte a fejét földre érkezéskor, így hamarosan újra talpon lehet.
Eközben nagyjából egyszerre sikerül a másik háromnak lesújtani, lévén a szörny minden figyelmét az orknak szentelte. Viszont csak nagyjából. Grubeknek sajnos sikerül egy kicsivel hamarabb, és ugyan a támadás sikeres, a szék darabjaira törik, a kitinpáncél megreped, és ismét az a sötét folyadék szivárog, sőt spriccel ki a repedéseken. Ebben a pillanatban két csáp el is löki Grubeket, noha nem valószínű, hogy a szörny látja, mindössze reflexszerűen arra támad, ahonnan a támadás éri. Nagyjából ugyanazt az ívet írja le a törpe is, amit a kidobó, mielőtt földre érkezik.
A maradék két támadás viszont hajszálpontosan egyszerre érkezik, így a csótány kicsit össze is zavarodik, nem tudja hirtelen, merre támadjon vissza. A kalapács hangos reccsenéssel üti át a páncélt, és bele is mélyed az alatta lévő puhább rétegekbe, a sötét folyadék a szó szoros értelmében spriccel ki a kalapács körül, szinte teljesen beterítve a kidobót. A lándzsa is eltalálja szörny nyakát, viszont éppen csak a hegye fúródik bele, láthatóan ennek a dögnek még a nyakánál is elég erős a 'védelme'. A kidobóember rögtön kirántja a kalapácsát, melyet egy nagy adag trutyi követ, de későn, mivel így is kap egy jelentős méretű pofont a lény egyik hátsó csápjától. A csótány újabb fájdalmas sikoltást hallat, mozgása már sokkal lassabb, valószínűleg legnagyobb részben a nyakába állított lándzsa miatt.*
- Támadjunk újra *nyögi a kidobó, miközben feltápászkodik a pofon után* Szerintem mi állunk nyerésre, ez már haldoklik *bár hangjából kiérződik a bizonytalanság.*


843. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-12 23:39:38
 ÚJ
>Lombjáró Badumir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Badumir harciasan, lándzsájával a kezében ront ki a fogadóból. Nem elsőnek lép az udvarra, ami valamiképpen megnyugtatja. Persze, ez a nyugodtság nem tart sokáig, ahogyan meglátja a hatalmas, pokoli lényt. Az erdőjáró hátrál egy lépést, de hamar megembereli magát. ~Egy ilyen lénynek nem szabadna élni.~ Határozza el magát, majd fegyverét egyenesen tartva belerohan a csatába. Szerencséjükre az állat (?) már megsebesült a kidobó ember kalapácsa által, így legalább azt megtudták, hogy képesek megsebezni a lényt. Badumirnak nem is kel több, rögtön elfoglalja helyét a körben: a szrönyetegtől jobbra áll, kissé közelebb a fejéhez mint a farához. Lándzsáját alacsonyan tartja, majd mikor látja a többieket mozdulni, ő is támad. Fegyverének hegyét az ocsmányság nyaka felé lódítja, reménykedve abban, hogy egy döféssel sikerülhet megölni, vagy legalább leszögezni a bestiát. A csápok kissé nyugtalanná teszik, azonban nincs ideje gyávának lenni. Cselekedni kell a fogadóért és az emberekért, de legfőképpen az ingyen ételért és szobáért.*


842. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-12 22:07:31
 ÚJ
>Isrin Aral avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 30
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

// A sötétség nyitánya: 1. felvonás //

*Amint kiér a Holdudvarra, már rontana is neki a...minek is? Mert igazából fogalma sincs arról, hogy mi az a csápos, csótány szerű ocsmányság, ami az udvar közepén éppen azon van, hogy a fogadós bátor kidobóit kivégezze. Igazából ez nem is lenne probléma, ugyanis néha az orknak is agyára tudnak menni az ilyesfajta verőemberek, jelen esetben azonban a Pegazus épsége forog kockán és hát egy fogadóért azért mégiscsak kár.
Abban a pillanatban, amikor nekirontana, leugrik valami sötételf féleség az emeletről.
Isrin lassan kezdi elveszteni a fonalat. Halvány gőze sincs arról, hogy miért ennyire kalandvágyó valaki, hiszen ha odafent volt a kedves hölgyemény, akkor minden bizonnyal nem hallotta az ingyen italt, szállást, miegyebet.
Amikor meglátja, hogy az egy dobócsillagot vesz elő, bevillan, hogy bizony nála is akad távolsági fegyver. Előhúzza hát az egyik kését és megcélozza az ocsmányság fejét. Méghozzá a másik látószervet, nehogy a két penge keresztezze egymás útját. Aztán ha sikerülne kidobni a szemet, akkor az ork igyekszik úgy helyezkedni, hogy kényelmesen be tudják keríteni a csúfságot.*


841. hozzászólás ezen a helyszínen: Holdudvar
Üzenet elküldve: 2014-04-12 21:49:15
 ÚJ
>Shafd Drumer avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//A sötétség nyitánya: 1.felvonás//

*A Holdudvarra kilépve megdöbbentő látvány fogadja, mikor észreveszi a csótány szerű lényt és a kissé kétségbeesetten küzdő kidobókat. Arcára egy pillanatra érthetetlen kifejezés ül.*
~ Minden orkok öregapjára, miféle korcsok és fattyak fia támadja a fogadót?~
*Végül rövid agyalás után megvonja a vállát. Fejére hamar felkerül a sisak majd kezébe a csatabárdja. Látva már a többi hadakozó más fajú népet, akaratlanul is előtör belőle az ork vér.*
- Adjátok kezembe a nyomorultat!*bődül el azzal harcias ordítással rohamozni kezd.
Bár nem kifejezetten a legjobb taktika, ezt ő maga is tudja, most mégis indul harcolni.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400