Üdvözlünk Kalandozó!
Kérünk, lépj be vagy regisztrálj!

Felhasználónév:

Jelszó:




Elfelejtett jelszó?
Ingyenes regisztráció Főmenü
  • Általános
  • Főoldal
  • Regisztráció
  • Szabálykönyv
  • OOC fórum
  • Játéktér, IC fórum (16+)
  • Súgó - karakterspecifikus
  • Fajok
  • Kasztok
  • Felszerelések
  • Képességek, értékek
  • Súgó - világspecifikus
  • Térképek, a világ
  • Városok, demográfia
  • Hit, vallás, istenek
  • Élővilág, bestiárium
  • Politika, hivatali ügyek
  • IC törvények, őrség
  • Naptár, égbolt, krónikák
  • Gazdaság, kereset, árak
  • Negyvenes (kártyajáték)
  • Hősök csarnoka
  • Súgó - játékmenet
  • Utazás, helyszínváltás
  • Munka, pénzszerzés
  • Szintlépés, fejlődés
  • Harchelyzet, cselekvések
  • Mágiarendszer
  • Alkímia, varázsitalok
  • Tolvajlási rendszer
  • Második szál
  • Egyéb
  • Kapcsolat, impresszum
  • Statisztika
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Kockagurító
  • Fantasy karakterképek
A weboldal teljes tartalmára a Creative Commons BY-NC-ND 4.0 Nemzetközi Licens érvényes!
Lanawin.hu › Játéktér › Helyszínleírás
› Krenkataur barlangrendszer

Krenkataur barlangrendszer

Krenkataur

Ott, ahol az erdő és a hegy találkozik, létezik egy hatalmas, tátongó lyuk a földben, melynek alján egy jéghideg tóba csordogálnak a felszíni vizek. A gödör aljára sziklába vájt, körkörös út visz le, a tó partjától pedig számtalan járat nyílik a mélység zugaiba. Jónéhány elé méretes sziklákat görgettek, míg vannak olyanok is, melyek szimplán csak beomlottak. Egykoron megannyi, fürge csákány vájt úttalan utakat a sziklákba, ám a törpekolónia kohóinak tüze már emberemlékezet óta kihunyt, s nincs, ki drágakövek után kutasson a mélység tárnáiban. Az alagútrendszerek jórésze elhagyatott, s nincs is feltérképezve. Vannak, kik csákányok tompa hangját vélik hallani a mélységből jövő fuvallatok szárnyán, de senki fia vagy leánya nincs, ki lemerészkedne a vaksötét tárnákba.

Artheniori büntetőtelep

A Tükörtó túloldalán található a járatok legnagyobbika. A hatalmas, kovácsoltvas kapu tetejébe Arthenior címerét vésték. A bejárat előtt vörösköpenyes őrök állnak posztot, kik naponta háromszor nyitják a jókora kaput, hogy őrséget cseréljenek és őrjáratot indítsanak a Krenkataur körül. Naponta egy szekér érkezik s egy szekér távozik, gondosan a kapunyitáshoz időzítve. Ez itt Arthenior büntetőtelepe.
A jól őrzött bejárat túlodalán széles alagút kanyarog hosszan. A derengő, ritkás fáklyafény alatt sínpár vezet rajta végig, melyeken öszvérek húzzák a megpakolt csilléreket. A bánya sötétje megfosztotta látásuktól őket, de az utat jól ismerik.
Az alagút végén magas, kőbe vájt terem várja az itt belépőt, a mennyezetén megannyi cseppkővel. Útelágazódás. Az egyik út a cellasorok felé vezet, míg a másik a bányába. Itt dolgoznak Arthenior elítéltjei, sokuk pedig sosem látja meg ismét a napvilágot.

A legenda úgy tartja, hogy egy rejtélyes bestia rótta egykoron a sötét folyosókat. Egy Krenkataur nevezetű hatalmas kígyó, ki nem állta a napfényt, ezért kénytelen volt behúzódni a sziklák alá. Az emberek meséi szerint ez a kígyó vájta ki a legvaskosabb járatokat a hegy gyomrában. A Tharg Vérszövetség legendái a kígyót Rillkhnek nevezeik, istenként tisztelik, a barlangrendszert pedig szent helyként tartják számon.

JK-k a helyszínen (elmúlt 7 napban belépett):

JK-k a helyszínen (elmúlt 7-30 napban lépett be):

JK-k a helyszínen (több mint 30 napja lépett be):

Nawen Aklinh (#6941)
Dhekäy Vyrcin (#10433)
Zeerynx T'aerth (#8957)
Charandis az Ezüstgyermek (#7991)
Caisys Harp (#6240)
Allerae a Fagyoslelkű (#8005)
Tyraon Hul'Qwar (#8159)
Kasuro Nabumi (#6600)
Navina O'Daerisn (#7218)
Eldimír Droha (#7227)
Sebus Kesna (#5381)