Nincs játékban - Synmira
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínSynmiraNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 66 (1301. - 1320. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1320. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-28 09:50:37
 ÚJ
>Avalija Taldan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 322
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve//
//Kint- Nyílt//

*Toporog, feszeng, majd Isurri úrnő rápillant, és Kriyon is, ettől még jobban kezd feszengeni, és elfelejt toporogni. Csak áll, hang nem jön ki torkán, és nagy szemekkel pislog ide-oda.
Azért a félvért nem hagyja pácban, és igen halkan kibök egy igen rövidke félmondatot, fülig vörösödve.*
-Kriyon nagyon hősiesen viselkedett.
*Majd fejét lehajtva kezdi inkább vizsgálgatni a talajt, elvégre nyomolvasás terén még van hová fejlődnie. Szerencsére a többiek így is, nélküle is képesek jelentést tenni. Szavukba nem vág, épp csak kicsit hátrébb húzódik, Kriyonhoz közelebb sorolva be mikor előkerül az átkos giliszta.
Csak nevének említésére kapja fel fejét, tekint körbe ijedten, majd biccent rá Krestvir szavaira.*
-Igen, én is.
*Hadarja el gyorsan, és tesz még egy apró lépést a félvér felé.*
-Szia.
*Súgja oda Daniirának.*
-Lapu.
*Mutatkozik be, és úgy dönt ezen újabb sokkhatás leküzdésére még elegendő ha csak kezét tördeli, és nem kell teljesen rámásszon Kriyonra.*


1319. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-28 06:43:04
 ÚJ
>Daniira Archren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Kint-nyílt-Borugg és a környéken megfordulók//

*Igazából, ha érdekelné, hogy létezik olyasmi amitől félnie illenék, megijedne az orktól. Viszont, mivel nem hogy nem érdekli, de még tisztában sincs ezzel a ténnyel, csak mosolyog a fát aprító Boruggra.*
-Ami azt illeti, új tanonc vagyok... Daniira Archrennek hívnak. Ha tudok, akkor szívesen segítek, nekem úgy sincs dolgom, Isurii úrnőt sem akarom zavarni, van most dolga elég. *Megvakarja a tarkóját, mielőtt folytatná.* -Én annyira nem a feltaláló fajta vagyok... De igen, gnóm vagyok. Sajnos én önhöz hasonlökkal még nem találkoztam, úgyhogy nem tudom, mi is ön.
*Valamikor érkezik egy ember is, kicsit furán mozogva, de ezt a lovaglással lehet magyarázni.*
-Üdv, én Daniira vagyok. *Mondja, aztán a fiú már siet is tovább. Egy pillanatra azok az idióta fiatalok jutnak eszébe, akik szétfüstölik az agyukat, bár elég biztos benne, hogy senkit, akinek teljesen üres a feje, nem tűrnének meg a mágusképzőben.
Int a felé biccentő lánynak, aztán az ork közelében toporgó másikhoz fordul.*
-Üdv! *Mosolyog rá, és odalépdel, hogy kezet nyújtson.* -Daniira vagyok.

A hozzászólás írója (Daniira Archren) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.04.28 06:43:48


1318. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-27 23:38:58
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve//
//Kint- Nyílt//

*Jól esne most egyedül lenni, vagy Taitos-al beszélni, de nem tud bejutni a házba és "elmenekülni". Elindul hát a többiek után kicsit késve és lassan, lehorgadt fejjel, elveszve a csuklyája alatt.
A teljesen ismeretlen személynek – Daniirának – félénken biccent, mikor elhalad mellette. Azt látja, hogy Borugghoz csatlakozik a gnóm, és elgondolkozik rajta, hogy talán magának is oda kellene inkább mennie, mert az könnyebbnek és békésebbnek ígérkezik… de miután meglátja a klánvezért, úgy érzi, kötelessége neki is beszámolót tartani, ha már őt is küldték és ez volt az első feladata a szövetség tagjaként.
Menet közben egy zsebkendőbe fogva vesz ki egy kukacot az erszényéből, míg a többit visszasüllyeszti a zsákjába, s történetesen épp akkor ér Isuriiék elé, mikor Kriyon a férgeket említi.
A férfi utolsó javaslatát hallva vet rá egy hunyorgó pillantást a (szerinte) rossz (szerinte) tréfáért, majd a biztonság kedvéért Isurii arcára is, remélve, hogy a nő nem veszi komolyan Kriyon ötletét. Ám meg sem várva Isurii feleletét megelőzi azt, a nő elé nyújtva a kendőn mocorgó férget, ami sápadt zöldes fényben világít.*
- Ilyenek voltak azok a kukacok… *fűz talán fölösleges magyarázatot hozzá, halkabban, mint szeretné. De megpróbálja összeszedni magát.*
- A termés teljesen ki volt rohadva és az élelemgyűjtő varázslatom sem működött. A bácsi tyúkudvara fel volt dúlva, és elmondása szerint egy zöld szemű nyest járt ott, de mi láttunk néhány patanyomot is ott. Mielőtt eljöttünk, egy hangot hallottam a… fejemben… és Lapu is… *néz a lányra megerősítést várva* Hívott minket, és azt mondta, nekünk nincs mitől félnünk. Úgy gondolom úgy értette, nekünk, lányoknak nincs mitől félnünk. "Nektek nincs okotok félni, gyertek el hozzám, szépséges leányok." – így mondta. *idézi pontosan "a hangot".*
- És Borugg azt is mondta, hogy érzett valami furcsa, "nyomasztó" szagot, ami szerintem azt is jelenti, hogy olyasmit, ami nem illik a környezetbe. De ez csak feltételezés. *hallgat el egyelőre, s vár valamiféle reakcióra.*


1317. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-27 21:49:40
 ÚJ
>Kriyon con Althabarad avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 510
OOC üzenetek: 15

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve//

*A kiemelt figyelem elviselése sosem volt igazán az erőssége, így természetesen gyorsan zavarba jön. Hol Isuriira, hol Avalijára pislog, és örül, hogy az a tetű Zaras nincs képben, hogy még tovább idegesítse.*
- Hát... ööö... voltak ott ilyen kukacok. Szóval... *vakargatja a füle tövét.*
- Azt éreztem, hogy az egész talaj... pulzál... és tele van mágiával, de csak ilyen kicsivel. Mifelénk a ganajtúró bogár tud ilyet, ha ősi sírok környékén, erős mágiák fedezékében szaporodik el, vagy ha valami démon fertőzi a vizet és a földet. Vadmágia, így nevezzük, mikor nem valami felsőbb lényhez, alvilági fenevadhoz vagy... értelmes kétlábúhoz kötődik... vágesz? *téblábol egyik lábáról a másikra.*
- A Borugg beleevett a földbe, ahonnan a kukacok voltak. Szerintem fel kell áldoznunk a Tűznek. A biztonság kedvéért, na? *azért kezd már magára találni.*


1316. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-27 19:48:24
 ÚJ
>Borugg Oggufur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 79
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Megfontolt

//Kint-Nyílt-Daniira Archren //

*Az ork bizony épp a fát hasogatja ami megmaradt. Eléggé nyomasztó hangulata van, és ennek egyedül a szántóföld az oka. Viszont mikor megszólítja valaki egyből felkapja a fejét. Így sötétedés környékén, nem egy bizalomgerjesztő látvány az ork, tele csontokkal és koponyákkal díszítve. Rekedtes hangján szólal meg Borugg, és meglepően elég intelligensnek tűnik.*
-Áh! Tiszteletem! Netán új szilánk a csapatban? A Nevem Borugg! Borugg Oggufur! Segíteni? Ugyan, csak nem fog ki rajtam ez a pár mázsa tűzifa! De köszönöm kérdésed! Téged hogy szólíthatlak? Gnóm vagy ugye? Ismerem a fajtád, Artheniorban láttam pár fura szerkezetet amit néped épített.


1315. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-26 12:11:33
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve - Kryion//
//Kint- Nyílt//

*Daranel beelőzi Kryiont, de Isurii nem igazán bánja mert a wegtoreni fiú esetében kicsit tovább tartott volna kihámozni a lényeget különös szavajárása alól.*
-Üdv.
*Biccent ő is a másiknak, közben szemét nem veszi le róla. Úgy fgyeli mintha ilyen csodát soha nem látott volna még, s valójában tényleg nem volt túl gyakori efféle produkció a nomád népség köreiben.*
-Szomorúan hallom.
*Kommentálja az éhségérzet problémáját, de sok beleélést nem lehet kihallani hangjából.*
-Daranel röviden összefoglalta a történteket, de nyugodtan megoszthatod velem te is a saját szemszögedből.
*A csöndes lány felé is elpillant jelzés értékűen, nyugodtan magára is értheti akár ő is a kérést. Isu nem is biztos benne hogy hallotta valaha beszélni, már igazán kíváncsi lenne a hangjára abban az esetben ha nem néma.*


1314. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-26 10:09:25
 ÚJ
>Avalija Taldan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 322
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Kint- Nyílt//

*Kriyon nem meglepő módon épp úgy lovagol, ahogy él; bátran, merészen, félelmetesen. Bár még mindig jobb mögötte ülni a nyeregben, mint azon az elátkozott tanyán időzni. Arra nem figyelt igazán, hogy mikor, mibe, mennyire sikerült kapaszkodni, általában nagyon, és épp abba, mi keze ügyében volt. A lényeg, hogy nem esett le a lóról, és megérkeztek egy darabban.
Az utasításnak eleget téve csusszan le elsőként a paciról, kicsit aggódva a félvérért. Reméli azért nem nagy a baj.
Áll meg tehetetlenül toporogva Borugg közelében, félve pislogva fel az orkra, tartva a három lépés távolságot.*


1313. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 22:24:08
 ÚJ
>Kriyon con Althabarad avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 510
OOC üzenetek: 15

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve//

*Másodiknak fut be, vagy valami ilyesmi, mert nehezen értelmezhető az a produkció, amit Avalijával párosban levernek. Kriyon nem tudja eldönteni, hogy mi a jobb - ha ügetnek, mert akkor Avalija nem akárhol kapaszkodó kezei meglehetősen élvezetes utazási kiegészítőt biztosítanak, vagy ha csak lépésben haladnak, és akkor ánuszrózsája sem zúzódik szét teljesen a nyergen.*
- E-e-e-e-e-e. *kommentálja az ügetés utolsó fázisát ugatással, vagy legalábbis nyekergéssel.*
- Mih? *pislog csipás szemmel Daranelre, majd bólogatni kezd, valószínűleg még a lovaglás utóhatása miatt.*
- Na szájjá le, Lapu, mert... én nem tudok. Eheee... büdös gebe! *nyikorog, majd valahogy lekászálódik a nyeregből, és erős U-állásban pihenteti testrészeit.*

*Ez az ok, hogy Daranel megelőzi, ugyanis fél-elfünk a golyóit szellőzteti kicsinység, és úgy nem mer Isurii elé kerülni. Még lefagyasztja őket vagy valami.*
- Áh! Izé. Hát, már Daranel megelőzött. Üdv, Mester! *int teljesen leamortizálódva Isuriinak, meg a mellette álló csajnak is.*
- Helló, izé. Kriyon vagyok... *a gnómok mindig is fejtörést okoztak neki, mert már az ő perverzióját is meghaladták néha.*
- Éhezem, mester. De ha részletes jelentést szeretnél, állok rendelkezésedre... csak ülni ne kelljen!


1312. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 22:09:23
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Daranel, Daniira, Borugg//

*Cseppet sem bosszús, s ha netán úgy is érezné hogy fárasztó sokszor elmondani ugyan azt mindig eszébe jut mennyivel jobban szereti ő maga is ha kérdeznek inkább ahelyett, hogy tudatlanul rosszul gondolnának, vagy csinálnának valamit.*
-Mi szél hozott?
*Fordul a hozzájuk csatlakozó Daranel felé miután egy biccentéssel köszöntötte.
Elgondolkozva hallgatja a híreket és kicsit sajnálja is hogy nem jutottak többre a szántóföldeknél, elvégre ez lett volna a küldetés célja, hogy kiderítsék mi is zajlik ott. Persze, ennyivel is többet tudnak mint akkor, hiszen már egészen biztos hogy a falusiak pletykái nem alaptalanok.*
-Nem találkoztam még vele.
*Válaszol csak a Kriyont érintő részre.*
-Ühüm.
*Értőn bólint az ork nevek emlegetésére hiszen azok nem idegenek számára. Nem lepi meg a pihenőről érkező hír, valamikor akkor eshetett el amikor ők a kikötőnél tartották a frontot.*
-Rendben, örülök ha az ösvénynél posztolsz. Mi körbejártuk a liget egy részét, idebent minden rendben lévőnek tűnik.
*Daranel kérdésére és Daniira válaszára bólint megerősítésként.*
-Rendben, köszönöm. Persze, menj csak.
*Engedi ezzel útjára mindkettőt.
Az érkező orkot észleli visszafelé menet, ám annyira nem hajtja a vágy, hogy leálljon vele trécselni. Át kell gondoljon és szervezzen pár dolgot, illetve illene valamiféle választ is küldenie a Tűzdalnak.*


1311. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 20:51:42
 ÚJ
>Daniira Archren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Daranel, Isurii, Borugg//

*Megvárja a választ, több kérdése nincs, és igazából bosszantani sem akarja Isuriit.
Hamarosan feltűnik egy sötét hajú elf, és vadmágiáról meg orkokról kezd el beszélni, amiből a gnóm semmit nem ért.*
-Azt hiszem, most tanonc vagyok? *Válaszol az elfnek, bár igazából még ő is kételkedve pislog fel a klánvezérre.*
-Ha nem gond, én visszamegyek a ház felé. *Elindul, hagyja, hogy a mágusnő elintézze a klán dolgokat, amik neki egyszerűen túl magasak.
Ahogy visszafelé sétál egy két méter magas alakot lát meg, akiről nem tudja megállapítani, mégis mi lehet, hiszen életében nem látott még orkot. Viszont, mivel ház körüli munkát végez, valószínűleg... hogy is mondta az elf? Ő is szilánk?*
-Üdv. *Szólítja meg az alakot, ha felé néz, még int is.* -Tudok segíteni valamiben?
*Int úgy mindenfelé, ahol az ismeretlen pakolászik.*


1310. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 20:08:51
 ÚJ
>Borugg Oggufur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 79
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Megfontolt

//Kint- Nyílt//

*Mikor megérkezik ő is Synmirába, Daranelnek biccent a kérésre. Nem kell sokat győzködni a madarat, és pásztázza a környéket. Hangos rikácsolással jelezte az ork követet is. Borugg meg kint pihen. Zavarja, sőt feldúlta az ami a szántókon történt. Valami ott nincs rendben. És ez bizony nagyon is zavarja az orkot. Annyira, hogy inkább nekiáll fát vágni, és kint pakolászni, rendet tenni. S később mikor már esetleg esteledne, csak akkor tér be az épületbe. Akkor is csendben van. Látszik rajta, hogy nyomasztja valami. De nincs beszédes kedvében az látszik. Sötétedéskor is egy fáklyával a kezében járja a külső területeket. Valami mozgolódik a sötétben. Valami rossz. Valami gonosz.*


1309. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 20:02:51
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Isurii, Daniira//

*Visszaballag a házhoz, de mivel az ajtó zárva van így kénytelen körülnézni kicsit.*
~Hol a csudába vannak a többiek?~
*Háromféle verziót tud elképzelni. Az első az, hogy eltekeregtek valamerre. A második, hogy még mindig ott vizsgálódnak a szántóföldeken és istápolják Colbert bácsit. A harmadik, hogy hazafelé eltévedtek, bár erre van a legkisebb sansz.
Daranel sebes léptekkel járja a birtokot, majd megleli a klánvezérasszonyt egy picike nő társaságában.*
-Klánvezérasszony! *szól utánuk majd eléjük lép, és enyhén fejet hajt, a kis hölgyet is üdvözli.*
-Elnézést, hogy csak így iderontok, de az ügy nem tűr halasztást! A szántóföldeken kevés eredményre jutottunk... Kriyon látott valami vadmágiát vagy mit, meg a lányok beszéltek, mintha hangokat hallottak volna a fejükben. És fura zöld fényben pulzáltak a férgek meg a föld. Valami mágiás dolog lehetett. Csak ezért mondom el ezt, mert megkértem Kriyont, hogy mondja el de se hírét se hamvát nem látom. *néz körbe, hogy csak ő vakult e meg vagy tényleg nincsen itt még a félvér sem... ennyit arról, hogy lóval menjünk mert úgy gyorsabb.*
-Van itt még valami. A Tharg erőd tornyából ork hordákat láttunk Syoudal... az orkok mozgolódnak, sokkalta aktívabbak mint eddig. Az erdei ösvénynél voltak, de a nyomok alapján amiket felderítettem már elmentek. Aztán jött az imént egy küldött, ezért is siettem ide. Egy futár, aki egy bizonyos Hagrar üzenetét hozta a Tűzdal Klán nevében. Azt mondta elesett a karavánpihenő, és mágikus segítséget kér, hogy útját állja az élőhalottaknak, mielőtt Artheniorba érnek. A Füves Pusztán tartózkodnak az orkok. *vesz egy mély levegőt a jelentés után, majd kihúzza magát.*
-Az őrséget kitoltam egészen az ösvényig, a kavicsos út kezdetéig. Úgy vélem jobb ezekben az időkben, ha résen vagyunk. Az őrzést rám bízhatja klánvezérasszony, aki Synmira területére lép be az óhatatlan lesz, hogy össze ne akadjon velem. Természetesen a mestereket és a tanoncokat nem tartóztatom fel. Öhm... a kis hölgy is szilánk? Csak hogy tudjam ugye. Egyelőre ennyi klánvezérasszony... engedelmeddel visszatérek a helyemre.


1308. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-25 17:29:23
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Daniira//

-A független ág ettől az osztályozástól független, mert nem kapcsolódik egy ághoz sem. Ahogy mondtam alapvetően segítő, praktikus varázslatokat foglal magába. Egy kicsit minden ágból van benne, de igazán egyikhez sem köthető épp ezért.
*A kérdésre csak maga elé int, a fasáv mentén végigjárhatják a tisztást.*

//Hazaérők//

*A hazaérők a házat zárva találhatják, Isurii Daniira társaságában járja a birtokot, így előfordulhat hogy némi várakozást követően beléjük fut az őrszolgálatot teljesítő klánvezér és legfrissebb tagjuk a hazatérőkbe már ha Daranelen kívül van ilyen.*


1307. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-21 08:32:42
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Hazaérve//

*Daranel az első aki befut, aztán vélhetően a többiek is szedik a lábukat. Fogalma sincs mi a jó fenének akarták egyesek az öreget elcibálni Synmirara, hiszen az ilyen ízig-vérig parasztokat még kényszerből sem lehetne kimozdítani az otthonukból. Viszont ha véletlenül valakinek sikerült rábírni Colbertet, hogy tartson velük akkor majd pesztrálja a későbbiekben, mert Daranel nem fogja. Kissé dühös a feleslegesen elvesztegetett időért, főleg most, hogy az ösvényen ork hordák tanyáznak... már persze ha ott vannak még egyáltalán.*
-Kriyon. *szól a félvérnek.* -Jelentsd kérlek a klánvezérasszonynak a történéseket, mondd el neki mit tapasztaltál a varázslatod bevetésekor.
*Hátha ő megérti mi az a vadmágia. A többieknek is bizonyára van mit bepótolni és mindenki tudja a feladatát.*
-Továbbá mondd el neki, hogy Daranel visszatért és felveszi az őrséget. Átmegyek az ösvényre körülnézni, aztán ott leszek kicsit az út mentén... így aki ezekben az időkben Synmirara téved semmi esetre sem kerülheti el velem a találkozást. És persze ne hagyd ki azt, hogy orkokat láttuk a Tharg erőd tornyából... nem biztos, hogy tudnak róla.
*Biztos ami biztos alapon gondolkodik, elvégre is ő az őrző.*
~Lassan szükség lenne egy névsorra meg egy szemlére, hogy pontosan tudjuk kik a tagok.~
-Ja most jut eszembe... Meiranak meg azt mondtuk várjon meg a Vashegyen. Ha valamelyikőtök esetleg arra jár kérdezzen már utána az őrségnél. Köszönöm.
*A legkevésbé sincs most erre ideje, sokkal fontosabb tennivalói akadnak. Innentől kezdve oszolj van, mindenki mehet amerre lát, pontosabban fogalmazva folytathatják a tanulmányaikat. Annak nem látja értelmét, hogy ne mozduljanak sehová pár ork miatt, bár az óvatosság nem árt.*
-Borugg! Kérlek mondd meg Coraxnak, hogy kövessen engem az ösvényre és segítsen őrködni. Ő lesz az égi szemem. *mosolyog. Neki nincs madártávlat varázslata (ha jól hallotta így hívják) mint a mágusoknak, így muszáj mást alkalmaznia.*


1306. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 22:18:42
 ÚJ
>Daniira Archren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Isurii//

*Daniira egyike Lanawin legbékésebb lényeinek, és alapvetően nem érti, a konfliktusok mire jók, mágustusákról pedig csak pletykákat hallott, amiket erősen megszűr. Csak néha így nem marad belőle semmi értelmezhető. Azért teljességgel elképzelhető, hogy a gnóm is szívesen részt venne egy mágustusán, ha már elég jó varázsló lesz.
Bólint a válaszra. Ez a rendszerezés sokkal kézenfekvőbb, mint a mindenféle agyonbonyolított dolog, amit olvasott. Azért egy kérdése még akad ezzel kapcsolatban is.*
-És ebben az osztályozásban hova tartozik a független ág? Az egyébbe? *Ő legalábbis ezt gyanítaná.
Mivel kicsit megragadtak egy helyben, de ő azért szívesen nézne körbe, újabb kérdéssel boldogítja a boszorkányt.* -És innen merre tovább? Nem a mágiatudomány terén, csak az egyszerű, földi síkon. Ha már járőrözünk.


1305. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 18:53:31
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Daniira//

*Nyilván senki sem szeret összetűzésbe keveredni, na jó akadnak azért páran akik vannak ennyire elvetemültek, mint akár Isurii is, de nagy általánosságban még is csak elmondható, hogy elég sokan kedvelik a zavartalan, békés hétköznapokat. Keresni persze ő sem keresi a bajt, de előfordul hogy az találja meg őt akár egy ártatlan mágustusa formájában ahol még szembe kell nézzen egy másik varázslóval az örök dicsőségért, meg ehhez hasonló nagyzolós közhelyekért amiket szaporodó titulusainak listája mögé biggyeszthet ha címeres levelet kell küldenie.*
-Az illúziók és az elmejátékok vagy holdfényalakok megidézésének célja leginkább a mágus védelme. Ezzel szemben a nap ág mágiái kifejezetten támadó beállítottságúak, akár a tűz esetében is. Így inkább támadó és védő kategóriákra bontanám a hat ágat. A tűz és a nap támadóak, a víz és a hold védőek. A föld és a levegő pedig valahol a kettő közt, középúton. Van bennük ilyen is, olyan is.



1304. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 15:37:50
 ÚJ
>Daniira Archren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Isurii//

-Ez az egész sokkal bonyolultabb, mint amilyennek némelyik otthoni könyv lefesti. *Állapítja meg, úgy a mágia egészére.* -Mindenféle okosságokat találnak ki, hogy sokkal logikusabbnak tűnjön a besorolás, mint amilyen... Ami meg az illúziókat illeti, kezdem érteni, hogy mi értelme van. *Elvigyorodik, már csak a sörösüveg-példán is.* -Bár én inkább kerülöm a konfliktusokat.
*Igyekszik megjegyezni, mit mond a mágusnő a varázslatokról, bár nem biztos, hogy mindenre emlékezni fog egy nap múlva is.*
-Egyébként, ha a hold ághoz az illúziók tartoznak, mik tartoznak a a naphoz? *Jut eszébe a kérdés.*


1303. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 14:40:32
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Daniira//

-Az helyzetfüggő. Ahhoz hogy közvetlen fájdalmat tudjak okozni valakinek gyakran a biztonságosnak ítéltnél közelebb kell mennem hozzá, míg a fejében szinte bármikor és bárhonnan kotorászhatok, de az illúziók esetében elég látnom. *Kezét arcához emelve mutat szeméhez. Egyébként nem jelentette ki, hogy ennyivel képes valakinek fájdalmat okozni, pusztán a tekintetével de lehet egy kis szabadsága abban ahogy a szavakkal játszadozik, a folytatás merő spekuláció.*
-Vagy mondjuk nem akarom hogy észrevegyék miben mesterkedem. Ha odamegyek valakihez és egy szilánkos sörösüveggel képen csapom akkor nem csak az áldozat de a környezete is egyértelműen be tudja azonosítani a tettest. Nyakon vágnak a városőrök és a következő hatot a barakk egyik tömlöcében tölthetem.
*Neveti szórakozottan. Egy komplex szituációban sajnos nem mindig lehet az általa egyébként preferált barbár megoldásokhoz folyamodni. Ő maga is az egyszerűség híve, így ha csak lehet megkerüli a mágiát is úgy ahogy van.*
-A legtöbb varázslat valóban nélkülözhető, egyszerűen megkerülhető különösebb tehetség nélkül is, elég hozzá egy kis fondorlatosság. De ha már élni akarunk eme csodás tudomány nagyszerű eszközeivel, akkor azt is tegyük okosan. Nem igaz?
*Egyre kevésbé érti hogy akkor a békát miért a független ágba sorolta Daniira, ha a fatörzsön mászkáló rovarokat a földhöz teszi.*
-És a kétéltű béka akkor?
*A kérdés immár csak költői.*
-Az állatokkal kapcsolatos varázslatok nem nagyon határozhatók meg elemük szerint és nem sok összefüggést lehet felfedezni a fajok és az ágak közt. Persze, belemagyarázhatjuk de kiábrándító véletlenszerűséggel vannak kategorizálva. *Von vállat egyszerűen.*
-Amit először láttál valóban független ághoz tartozott, a varázslat neve: szapora természet. Meghatározásában támpontot jelenthet, hogy csak egy rövid igére van szükség hozzá, gyors és egyszerű tehát alacsony szinten áll a mágiák listáján, míg az imént felhozott "darázs"-példa több energiát igényel, jóllehet gyorsnak gyors az is. Általánosságban az mondható el, hogy a független ághoz olyan varázslatok tartoznak amelyek az egyszerű hétköznapokban praktikus segítséget nyújthatnak. Ilyen például az "élelemgyűjtés" is, vagy a "bársonyos irha". Előbbi szintén állatokat hív segítségül fajok tekintete nélkül, utóbbi hatására pedig a megidéző bőre vadállatéhoz válik hasonlóvá, teszem azt dús bunda serken rajta. A föld varázslatok közé tartozó "kérges bőr" vagy "kőbőr" kísértetiesen hasonlít hozzá ám megidézéséhez végig kell simítani a varázsló bőrén, ebben szembetűnően különbözik a kettő így ha szemfüles vagy már az előtt kiszúrhatod a különbséget hogy megjelenne a végeredmény.
Szintén a föld ághoz sorolják az imént említett darazsas példát. Egy rövid igét elmormolva képes lehet a mágus a közelben lévő repülő rovarok raját ráküldeni a célpontra, de itt sincs konkretizálva, hogy csak legyeket, szúnyogokat, vagy darazsakat szólít meg a mágia által a mágus, mint ahogy az egyszerűbb független varázslat sem köti ki hogy csak békákat, vagy mókusokat sokszorosíthatsz ilyen módon.
Akár lehetett volna föld mágia is egyébként, hiszen hasonló elven működik a "szapora természet", mint a "hódító természet". Még az elnevezésük is majdnem ugyanaz. A különbség a kettő közt, hogy utóbbi varázsigéje az előbbinél jóval bonyolultabb és a növényzetre van hatással, de elvileg azt a békákhoz hasonlatosan "megszaporítja". Nem pont ugyanúgy, csak hasonlóan. *Ismételgeti a pontosság kedvéért elmerengve.*
-A másikat jól tippelted, valóban illúzió volt.
*Bólint elismerően. A bonyolult varázsige és a komoly koncentráció lehet áruló jele ennek, de erre Daniira már magától is rájött.*


1302. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 14:05:51
 ÚJ
>Daniira Archren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 136
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Isurii//

-Nem lenne egyszerűbb szimplán csak fájdalmat okozni valakinek, mint kivetíteni a fejébe, hogy fájdalmat okoztak neki? *Kérdezi, mivel a leghalványabb fogalma sincs arról, mi értelme van túlkomplikálni a dolgokat.*
-Nem értem, miért vacakolna valaki azzal, hogy egy folyamatosan változó illúziót tartson fent csak azért, hogy valakit megtévesszen. *Motyogja maga elé, ha a boszorkány hallása elég jó, akkor tökéletes értheti.*
-Valahogy ez tűnik logikusnak. *Bólint aztán eszébe jut valami. Talán egy kicsit korán döntött. A darazsak nincsenek a levegőhöz kötve, látta ő már fák törzsein mászkálni őket, sőt a földön is. Valószínűleg, amit esznek is a földön él.* -Rovarok. Szárazföldi élőlények, akkor is, ha repülnek. És mondjuk tenger felett nem nagyon élnek meg, pedig levegő van. Ezért vannak ott halászmadarak.
*Felnevet, mielőtt folytatná.* -A levegő első látásra túlságosan kézenfekvőnek tűnt. Föld?


1301. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2016-04-20 11:56:22
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139

Játékstílus: Vakmerő

//Daniira//

-A fájdalom is csak a fejedben létezik. *Szúrja közben hamiskás mosollyal.*
-Miért menne tönkre? Az illúzió csak egy kép, alakítható úgy is hogy azt hidd leütötted, odavarázsolhatják neked a leütött darázs képét is pont úgy mint a repkedőét, hiszen fizikai valójában egyik nincs jelen. Ha úgy nézzük el sem találhatod igazából.
*Vonja meg a vállait.*
-Mi haszna megidézni egy darázsrajt? Hát nem tudom, eddigi tapasztalataim szerint senkinek nem jutna eszébe a közelébe menni, hogy azt vizsgálgassa igaziak-e avagy sem. *Mosolyog szelíden.*
-Tehát ha csak repülő állatokra érvényes akkor levegő, mert repülnek? Ugye? *Ha jól értette a gnóm válaszát akkor folytatja.*
-Ez alapján akkor a vízi állatok víz mágiához köthetők, a szárazföldiek a földhöz, nem?




1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3500-3519