OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Segítség >>
Egymástól független, egyidejű játékok
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 26. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-01 15:47:20
 ÚJ
>Lyssa Aiwendil avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 11
OOC üzenetek: 5
Á. Így értem a szabályt. Még ha nem is tetszik igazán, sajnos elég logikus korlátozás.:( Köszönöm szépen a válaszotokat!


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 16:40:22
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Akkor itt egy harchelyzet nélküli példa is.

A-játék: épp most csöppensz a játékba és a városba is. minden ismeretlen.
B-játék: összefutsz valakivel, akivel gyorsabban váltotok reagot. Az illető végighurcibál a fél városon.

Ergo: az A-játékban már nem írhatnád tovább, hogy minden ismeretlen. A karakter nem csaphat egyszercsak a homlokára, mondván "de mégis ismerem a fél várost, hogy is felejthettem el?" miközben egy tapodtat sem mozdult teszemazt a főtéri szökőkúttól, a fogadóból, v bárhonnan, mióta megérkezett.

Nincs több szálas játék az említetteken felül. A külön játékok eseményeit egyeztetni nehezebb, mint pü-ben játszani, v regisztrálni egy másik karaktert. Fölösleges.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 16:17:18
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 542
Mondjuk semmi nem garantálja, hogy nem lesz harchelyzet. Nem kell bonyolítani, jó ez így.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 16:17:14
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
És ezt ki tudja garantálni? Mármint hogy nem kerül veszélybe, vagy éppen nem rendül meg a világnézete, amire mondjuk a későbbi szálon építkezik? Vagy nem tud meg olyasmit, amit a későbbi szálon elvileg nem tud?
Nem, itt nincs lehetőség több szálon futó játékra, és ez így is fog maradni, nem véletlenül.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 16:13:24
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21
Mellesleg meg lehetne oldani azt is hogy 2 szálat lehessen vinni. Én úgy tudnám elképzelni, hogy ha az egyik szálon nincs sem harchelyzet, sem életveszélyes helyzet, sem olyan ami a karakter úgymond "életét" veszélyezteti, ez esetben el lehetne indítani a 2-ik szálat.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 15:35:11
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Még kiegészítés: az oldalon alapvetően bármennyi karaktered lehet, így lehetséges, hogy ugyan egy karakterrel egy szálon játszhatsz, több karakterrel viszont egyszerre több játékban tudsz részt venni. Így ha túlteng a játékvágyad, bátran regisztrálj még 1-2 karaktert, és azokkal is tudsz játszani, függetlenül az elsőtől. :)

Másodikhoz kiegészítés: Arthenior főterére és Artheior közelében írva még nem a karavánpihenőbe jutsz, hanem az úgynevezett külső helyszínekre. Ahhoz, hogy magába a karavánpihenőbe beérj, még egy A karavánpihenő közelében és Főtér írást kell produkálni, vagy ha másik irányból szeretnéd közelíteni a pihenőt, írhatsz a csonttemetőbe, és onnan az északnyugati kapuhoz.


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 10:27:17
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
1.
Nincs egyszerre két játékszál, mert abból nagy kavarodások is kerekedhetnek. Ez alól csak egy kivétel van: ha az egyik szál [Globális] kaland/esemény. Viszont van egy áthidaló megoldás a felvetett problémára, és ez a következő: aki neked nagyon szimpatikus, de nem olyan aktív, azzal játszhatsz privát üzenetben. Ha ezeket az üzeneteket mentitek (mert ugye egyébként két hét után törlődik egy üzenet) itt, vagy kimásolgatjátok wordbe/jegyzetbe/akármibe, akkor a játékot később be lehet másolgatni játéktérre is akár. Csak itt figyelni kell arra, hogy ha idő közben a Játéktéren történt valami változás a karakternél, ami jelentőséggel bír - az életében, vagy akár a testét illetően (tudomisén, szerzett egy igen észrevehető vágást a karján például), akkor az erre vonatkozó részeket kell/érdemes majd változtatni.

2.
Kezdő játékosként amerre haladsz, minden helyszínre kell írnod. Játékosként már majd ugorhatsz át helyszíneket (pl. a Fogadó után írhatsz rögtön az erdőbe, de akkor jó, ha az erdei hsz-be belekerül, milyen úton jutottál el oda, stb). Ez alól az egyetlen kivétel az utazás lesz, ott az utazás kezdő- és végpontjába is írnod kell.
Tehát a Karavánpihenő felé "Arthenior főtere", majd "Arthenior közelében" lesz a két helyszín, ahova _mindenképp_ írni kell. (Ezt egyébként jelzi is a rendszer, ha megkezded az utazást)

A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.12.31 10:27:54


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-12-31 10:14:53
 ÚJ
>Lyssa Aiwendil avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 11
OOC üzenetek: 5
Sziasztok!

Mivel a kérdésem részben ebbe a topikba tartozik - másrészt nem találtam neki jobb helyet -, ide írok.

1. A szabályzatban benne van, hogy egyszerre összesen egy játékom futhat. Nade, mi van akkor, ha én haladnék, fejleszteném a karimat, de a játékostársam idejéből, teszem azt, csak heti 1-2 reagra futja?
Tudom, kereshetnék olyan játszótársakat, akiknek a tempója megegyezik az enyémmel, de tapasztalataim szerint csak nagyon ritkán tudja előre kiszámítani az ember, mire van ideje és mire nem. Másfelől, csak azért ne játsszak egy nekem nagyon szimpatikus karakterrel/júzerrel, mert a játéktempónk nem egyezik? Mert ez eléggé lekorlátolja az ember lehetőségeit. Meg a nekem megfelelő játékosok számát...
Nem létezik valami megoldás, amivel ki lehetne küszöbölni ezt a problémát? Nem akadékoskodni akarok, csak túlteng bennem a játszhatnék és nem tudom, mit kezdjek ezzel az egésszel. :)

2. Ha én mondjuk Arthenior főteréről el akarok utazni Holdpihenőbe, akkor minden átvezető helyszínen el kell pottyantanom egy reagot, amiben jelzem, hogy ott is jártam?


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-04-18 14:24:18
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57
Nem is azt terveztem, hogy körbeposztolok a kalandtól független helyekre:)
Köszi, akkor egyszer talán eltalálom, ha szerencsém van és épp ott játszódik a kaland:)


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-04-18 13:53:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 542
Hát ugye a küldetéseket adott helyeken kell megcsinálni, így ha kaland közben megtudod oldani Akkor még szerencséd is van. Nem bajos a dolog, csak ha kalandban vagy, Akkor ne írogass random helyekre.


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2013-04-18 11:31:17
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57
Sziasztok!

A kaland és a küldetés egyidejűsége nem probléma, ugye? Most épp küldetésem van, amit nem tudom, mikor tudok végrehajtani, de elvileg hamarosan részt veszek egy kalandban is.
Nem spoilerezek, de ha jól látom, meg lehet oldani, hogy "szinte" véletlenül teljesüljön egy futó küldetés, miközben a kalandot csinálom.
A kérdésem tehát az, hogy ez megengedett-e?

Köszönöm!


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 14:13:05
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Alapvetően, régebben e játékos, se magasabb ranggal nem lehetett helyszíneket átugrani. Ha ezt tekintjük, egy váráson belül sem nagyon lehetett több síkon játszani.

Ami pedig más frpg-ket illet... szerintem ez az oldal merőben különbözik a legtöbbtől. ;)


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 14:06:10
 ÚJ
>Avarrgi Alina avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 36
OOC üzenetek: 7
Értem, értem, sejtettem, hogy ez lesz a válasz, de jogosnak éreztem a problémát.
Nem tudom, más frpg-kben voltak ilyen játékaim és sose volt belőle probléma. A userek tartották magukat az elő- és utóidejűséghez. Nem tudom, hogy egyáltalán kipróbáltátok-e már ezt a fajta játékrendszert (hiszen egy városon belül is lehet valakinek két játéka, tehát nem feltétlenül szükséges utazni hozzá).
Sajnálom, mert így a mesélői kalandokat is nehéz összehozni, hiszen azok általában tovább elhúzódnak, még akkor is, ha a mesélőnek sikerül felpörgetni őket.

(Részemről ezennel le is zárom a témát, nem akarok vitát generálni :)


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 13:50:35
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89
Én eléggé ellenzem a több idősíkot, nagyon elrontaná az oldal hangulatát.


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 13:38:31
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Üdvözletem, válaszolnék.

"Hiszen miért lenne gond, ha mondjuk egyszerre két külön karakterrel, két teljesen eltérő történetben veszek részt, amik nem egy időben történnek, nincsenek hatással egymásra és nem is történik róluk említés a másik játékban, akkor mi ezzel a baj?"

Nem tudod garantálni játékosként, hogy ilyen nem lesz. Erre egyszerű példa, hogyha olyat csináltok, amibe egy mesélő beleszól.

"Mivel a karakter csak akkor hallhat meg ha user is beleegyezik"

Tévedés. Mesélők bármikor megölhetnek egy karaktert.

A fenti kettő alapján is már picit rezeg a léc, de az egyértelmű és tiszta ok erre a szabályozásra technikai oldalú, méghozzá egyrészt a karakterlapod, másrészt az, hogy két külön városba nem is tudsz egymás után írni utazás nélkül (utazni meg csak fix. helyen tudsz), illetve nagyon fontos, hogy a staff nyomon tudja követni/vissza tudja követni a beírásaitokat sorrendben (!), és ez igen nehézkes, ha oda-vissza ugráltok a játékokban.
Illetve az is egy fontos érv, hogy van a dologra megoldás, méghozzá második/sokadik karakter regisztrációja. Ugyanis, emberi keretek között, gyakorlatilag akárhány karaktered lehet az oldalon.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.10.28 13:39:05


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 09:43:19
 ÚJ
>Louis L Archel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 46
OOC üzenetek: 142
Ja értem. :) Oké. Csak gondoltam hogy billentek a mérlegen :D


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 09:41:08
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232
Hát ööö... nem véletlen volt ám eme -> " jel. Értelemszerűen ez csak az Én elnevezésem volt, egy tombolda szerű topichoz. Az ott történt események tényleg nem lennének hatással a karakterekre, elvégre nem a játéktéren belül történik.


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 09:35:18
 ÚJ
>Louis L Archel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 46
OOC üzenetek: 142
Nem a dühöngés a lényeg :D de igen, a multizásnak vannak előnyei, még ha valakinek zavaró is. Ha azt veszed, most játszol egy karakterrel, és egyeztetni kell, meg fejben tartani hogy akkor kivel is játszol utána, ami lehet hogy egy hét, és addigra a másik "neadjisten" elfelejti és elígérkezik másnak. Akkor viszont a következő játékos még nem ér rá, ezért kiesik egy hét. Multizásnál pedig tök más helyen fogod, és elkezdesz vele játszani amikor csak akarsz.

Ettől függetlenül ez csak egy vélemény, nem szólok bele a játék felépítésébe, mert minden bizonnyal ez is hozzá járult hogy ilyen kiforrott legyen, csak gondoltam megjegyzem, hogy ne általánosítsunk, a multizásnak is megvannak a maga örömei :)


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 08:57:19
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232
Csináljatok egy "dühöngőt" ooc-re.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-28 08:47:54
 ÚJ
>Celorn Archel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 8
OOC üzenetek: 4
AA, jobb híján privát aztán a reagok bemásolása a megfelelő helyszínre ha az előző játék véget ért :)


1-20 , 7-26