OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Gnóm faj módosítása
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-04 16:52:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nem is vagy olyan helyszínen, ahol fejlődhetnél. Mégis mi mást tudnál csinálni, mint várni? Költői kérdés.

A fejlesztés bekerül, amikor bekerül. Már el lett fogadva, így elbírálni nem kell semmit sem, így ezt nem tudom miért kevered ide.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.03.04 16:53:41


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-04 16:32:36
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Hát én nem tudtam tovább várni és feltuningoltam magam a régi bónuszokkal. Van még egy szintlépésre pénzem, van értelme várni a változásra vagy inkább költsem el azt is?

Aligha lesz már új hozzászólás, kevesen vagyunk gnómok akiket érdekel, csak lenne már elbírálva, engem már az se zavar ha úgy marad ahogy volt.


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-02-11 09:33:23
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Elég sok ötletet felvetettem már, ezeknél már csak rosszabbakat tudnék. Ha ezek nem megfelelőek, akkor nem erőltetem tovább.

Akkor mostantól én is azt a módosítást támogatom, amely eddig egyedüliként elfogadhatónak tűnt számodra is és másoknak is: +3 intelligencia, +1 ügyesség, +1 erő, +1 állóképesség.


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 15:54:28
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A gepárdok azért IS gyorsak, mert olyan az életvitelük, és azért IS gyorsak, mert veleszületett tulajdonságukból adódóan fejlődnek erre. Ez ebből a két részből tevődik össze (részben, most semmi kedvem mélyen belemenni az anatómiájukba és életvitelükbe). Vannak vele született tulajdonságok (fajbónusz), és van, ami életvitel alapján alakul (elosztható pontok). Te most gyakorlatilag azt írod, hogy a gnóm életvitel miatt ügyességre tehet (nem tesz, tehet) szert, ezért ez vele született adottságnak is kell rögtön lennie. Ez így nem állja meg a helyét.

Természetesen az idők folyamán valamilyen szinten alakulnak a dolgok. De az, hogy a törpöknél és az orkoknál majdhogynem tökéletesen szelektálódott, és a megfelelő, releváns tulajdonságokat tartották meg, mert olyanok voltak a körülmények, az nem jelenti, hogy ez más fajoknál is automatikusan így lesz.

Például a gnóm az nem kötelezően lesz olyan, akinek szükséges az ügyesség. Lehet, de nem kötelezően olyan. A törpék esetében gyakorlatilag viszont nem volt más lehetőség, mert szinte kivétel nélkül bányanép voltak. A gnómoknál rengeteg kivétel van. Lásd például a mágiához nem szükségeltetik az ügyesség tulajdonság, és a gnómok körében igen sok mágus van. Ha most egy mágus gnómmal játszanál, akkor is +2 ügyesség mellett érvelnél, és így látnád? Szerintem a +1-et sem feltétlen támogatnád, inkább a +4 intelligenciát nyomatnád. Talán. Így nem minden gnóm esetén indokolt a születés után járó ügyesség bónusz, van, ahol +0 indokolt, van, ahol +3. Ez minden fajnál így van, nincs két azonos egyed, és általában bizonyos intervallumból kaphatnának értékeket. Ezt az ingadozás a szintlépésnél kapott elosztható pont egyensúlyozza, de ez nem jelenti, hogy bizonyos egyed értékeit rá kell erőltetni más egyedekre a fajon belül. A +2 ügyesség lehet, hogy a Te karaktered esetében indokolt, én viszont már elég sok olyan gnómot láttam, ahol a +1 ügyesség _sem_ lenne indokolt.

És ezt még kiegészítem azzal, hogy a gnómok leírása és a +2 ügyesség ellentmond egymásnak, míg az általad említett törpök és orkok leírása nem hogy ellentmond a kapott értékekkel, hanem tökéletesen passzol is.


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 15:37:16
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Csakhogy a fajok tulajdonságai is alkalmazkodni szoktak a jellemző életvitelükhöz. A gepárdok is a sok futkosástól olyan gyorsak és a lajhárok is azért olyan lassúak, mert általában a fán lógnak. A törpök testfelépítése is szelektálódhatott az erőre és állóképességre a földalatti életmód miatt, vagy az orkok életmódja is erős fizikumra szelektál, míg a békés és civilizált életmód inkább az intelligens és ügyes egyedeket díjazza így ezek a velük született tulajdonságok is jellemzőek lehetnek rájuk.


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 14:47:15
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A fajok által kapott bónuszok nem az életviteltől formálódnak. Ez fordítva történik. Az egy velük született tulajdonság. Az életviteltől való fejlődés inkább az osztható pontokkal van megoldva. A faj után kapott bónusz ugyan úgy érvényes születéskor, 10 éves korban, 50 évesen, bizonyos fajok esetében pedig ennél jóval idősebb esetben is. Akkor is, ha az adott faj képviselője egyáltalán nem iparos vagy feltaláló munkákat űz. Mert a fajbónusz a vele született bónusz, amit mindenképpen megkap, attól függetlenül, hogy mit csinál életében.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 14:44:25
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Ha azt nézzük, hogy milyen képességekben jeleskedhet egy átlagos gnóm, akik ugye feltalálóknak vannak titulálva, amolyan iparos népeknek, és leginkább az intelligenciájukat fejleszti a kifinomult szerkezeteik feltalálása, akkor emellett az ügyességük fejlődhet még fokozottabban, az erejük pedig csak annyira, hogy mégis iparos munkát űznek, de mégsem bányásznak mint a törpök, így az állóképességük nem fejlődik a műhelyben, de az ügyességük annál inkább.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 14:15:41
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Eddig az első variáció az, ami áll, de a téma továbbra is nyitott, így mindenféle ötlet és érv elhangozhat természetesen.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-29 13:01:03
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Akkor gnóm ügyben a +3 intelligencia, +1 ügyesség, +1 erő, +1 állóképesség elfogadható?

Vagy jobb lenne a +3 intelligencia, +2 ügyesség, +1 erő? Mondván, hogy a feltalálók iparos tevékenysége inkább az ügyességüket fejleszti, mint az állóképességüket.

De ha az első elfogadható, szerintem már az is jobb lesz mint a jelenlegi.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-27 20:58:35
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Ha Emphus nem veszi zokon, akkor beleszólok.
RPG egyik alapszabálya:

"A KM-nek mindig igaza van, és övé az utolsó szó."

másik:

"Egy kitalált fantázia világ nem egyenlő a mi világunkkal." -lásd gravitáció, méret-sebesség összefüggés.


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-27 20:12:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nyilvánvalóan ez a játék koncepciója, hisz ezért olvashatod a fajleírásban. Az offolást kéretik befejezni viszont.


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-27 19:20:57
 ÚJ
>Valian de Bravadore avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 201
OOC üzenetek: 14
"Amúgy hozzátenném, hogy honnan tudod, hogy a levegő milyen sűrű Lanawinban? Sehonnan? No, akkor miről is beszélünk?"

____________

Na ez nem volt fair húzás egy admintól. Ilyen alapon bárki, bármilyen javaslattal állna elő, megvétózhatod azzal hogy mi nem tudjuk milyen sűrűségű a levegő lanawinon. Szóval milyen sűrűségű a levegő lanawinon? Hadd tudjuk már meg mi, szerencsétlen hülyék is.

Próbáltam logikusan érvelni, látom hülye ötlet volt.

_____________

Még egyszer hangsúlyozom. Ez marhára nem volt fair húzás, egy admintól.

Bármilyen logikus lezárását a beszélgetésnek, fent tartások nélkül elfogadtam volna. Mint pl: " ez a játék koncepciója a tündérekkel kapcsolatban és ezért nem szeretnénk hozzá nyúlni. " stb. Kb. bármi jobb lett volna annál mint hogy " te szerencsétlen hülye, nem ismered a lanawini levegő koncentrációját "



28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-27 14:21:52
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Rövid leszek.

1. És?

2. Te nem tettél korábban ilyen kitételt. Azt írtad, hogy attól lesz gyors, mert kicsi. És ez nem igaz. És amúgy is rohadtul mindegy, ez nem a Föld, mindenféle tudományos magyarázat alapvetően érvényét veszti.

3. Van gravitáció? Dejó. Ötször akkora tömegre ötször akkora erő hat. Ami ötször akkora izomzattal pontosan ugyan olyan gyorsulást ér el. A légellenállás kimutathatatlanul kicsi és elhanyagolható. A gepárd vs. oroszlán és a fecske vs. keselyű példa pedig nem releváns, mert nagyságrendileg is más sebességekről beszélünk. Amúgy hozzátenném, hogy honnan tudod, hogy a levegő milyen sűrű Lanawinban? Sehonnan? No, akkor miről is beszélünk?

Konklúzió: kötözködsz, és a tündér nem lesz megváltoztatva. Végeztem.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.27 14:23:41


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-27 09:51:39
 ÚJ
>Valian de Bravadore avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 201
OOC üzenetek: 14

1. A gyorsaság szerintem nem csak a harcban játszik szerepet. Az erőt, meg az állóképességet nem is piszkálnám meg.

2. Pont a teknős tűnik rossz példának. Az egy hüllő. A tündér pedig egy emlős. De ha még a hüllőknél is maradunk, a döntő többség ott is sokkal gyorsabb ( Kígyók, gyíkok, még a kis testű krokodilok is veszett gyorsak. stb. )
Az emlősöknél pedig ( ha már rendszertanilag közelítek ) általában a kisebb méret nagyobb mozgási sebességet jelent. ( Nyúl, egér, patkány, stb. a sort a végtelenségig lehetne sorolni ), viszont kevés az ellenpélda. Mit lehet felhozni? Lajhár. De az esetek döntő hányadában - mondjuk 98% - a kis testű emlősök piszkosul gyorsak.
És mivel a tündérnek van még egy madárszerű beütése is ( ha nem is domináns ) - könnyű csontok - ez még egy indok a sebessége mellé. A madarak gyorsak. Főleg a kis testűek ( veréb, fecske kolibri), de még egy kondor keselyű reakció ideje is megelőzi az emberét ( nem kevéssel ) és akkor visszautalva a hüllőkre. A kígyók, gyíkok, krokodilok, aligátorok, és bizonyos teknős fajok mozgási sebessége, és reakció ideje is messze felül múlja egy emberét.

3. "Igaz, hogy kisebb súlyt kell megmozdítani, de gyengébb izomzattal ez pont ugyan olyan nehéz is lehet, mint egy orknak pl. Ötször akkor súlyhoz ötször akkora erő, és a gyorsulás máris azonos."

Azért ez nem egészen van így. Van gravitáció is, meg légellenállás. És a méret növekedéssel, még ha arányos az izom növekedés is, egyre markánsabb problémát jelentenek. Az aerodinamika egyre fontosabb a méretek növekedésével.
Nem véletlen, hogy a gepárd gyorsabb az oroszlánnál. A fecske fordulékonyabb a keselyűnél. Pedig az oroszlánnak, és a keselyűnek jóval nagyobb izom mennyiség áll rendelkezésére. De még sem ők a gyorsabbak / fordulékonyabbak.

Konklúzió: A tündér emlős, alacsony, könnyű, és képes repülni ( akkor is ha keveset, akkor is ha rövid távon, a puszta tény hogy képes rá azt jelenti hogy 1. a hátizmai roppant erősek lehetnek. 2. a csontjai könnyűek ). Minden jel arra mutat, hogy ez a lény gyors. Nagyon gyors. És mind reakció időben, mind a mozdulatok gyorsaságát tekintve messze megelőz egy embert( vagy akár egy elfet is ). Ha a valódi világból vett állat példákat veszem alapul ( kis testű emlősök, kis testű madarak, és a legtöbb kis testű hüllő faj, minden erre a következtetésre vezet. - Természetesen - itt megemlíthető ellenpélda, hogy " de ez nem a valóság ", viszont minden játék 90%-ban a valóságra épül. Ez a játék is. Azt modellezi, csak kissé feljavítva. Itt is vannak városok, fegyverek, társadalmak, és minden faj teljesen humanoid ( kivéve az eradart ). Ezek is mind a valóságból vannak. Minden a valóságra épül. A tündér faj levezetett tulajdonságai miért is ne támaszkodhatnának a valóságra?

A hozzászólás írója (Valian de Bravadore) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.27 09:58:24


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-25 17:22:51
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"Ha a fajleírást nézzük én nem értem, hogy miért kapnak 2 pontot karizmára. Lehet hogy szépek, aranyosak stb. De ezért én nem adnék többet 1-nél. Bár persze ez attól is függ mit határozunk meg karizmaként."

"Épp úgy kapnak 1 pontot gyorsaságra mint az emberek. Pedig az ember elvileg teljesen átlagos."

És szerinted a kisugárzásuk és megjelenítésük is egyenlő egy emberével?

Amúgy a kis termetből nem következik a fürgeség, eléggé hamis érvelés, hogy egy jó példát hozol rá. Ellenben itt van ellenpélda: pl. teknős (bizonyos fajtái). Vannak elég apró teknősök, és ritka lassan mozognak, reagálnak. Attól még, mert valami kicsi, nem teszi őt fürgévé, gyorssá. Ahogy az sem, ha vékony, könnyű csontú. Igaz, hogy kisebb súlyt kell megmozdítani, de gyengébb izomzattal ez pont ugyan olyan nehéz is lehet, mint egy orknak pl. Ötször akkor súlyhoz ötször akkora erő, és a gyorsulás máris azonos. A valami kicsi, ezért fürge érvelés szimplán nem igaz, helytelen következtetés.

Ami pedig az embereket illeti: a +1 pont nem átlagos, attól, hogy az emberek mindenre +1 pontot kapnak. Az emberek azért kapnak mindenre +1 pontot, mert minden faj +6 pontot kap szintenként, és az emberek semmiben sem kiugróan jól, ezért mindenből azonos pontot kapnak. Ez pedig más módon nem lehetséges.

Ha valaki egy gyors tündért akar, akkor szintlépésnél gyorsaságra osztja a pontokat, ilyen egyszerű. Nem a fajt kell átalakítani hozzá. A tündérek a lehető legkevésbé harcos faj talán, így számukra inkább a megjelenésük és eszük a mérvadó, nem az, hogy milyen gyorsak, milyen ügyesek vagy mekkora az erejük.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.25 17:25:11


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-25 17:11:22
 ÚJ
>Valian de Bravadore avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 201
OOC üzenetek: 14
Nekem a tündérekkel kapcsolatban lenne módosító javaslatom.

Ha a fajleírást nézzük én nem értem, hogy miért kapnak 2 pontot karizmára. Lehet hogy szépek, aranyosak stb. De ezért én nem adnék többet 1-nél. Bár persze ez attól is függ mit határozunk meg karizmaként.

A fajleírásban az van hogy " okosak és fürgék " - viszont ez a fürgeség jelenleg nem tükröződik a tulajdonságok terén. Épp úgy kapnak 1 pontot gyorsaságra mint az emberek. Pedig az ember elvileg teljesen átlagos.

Szerintem ha van faj ami leginkább közelíthet egy elf sebességéhez, vagy akár meg is haladhatja azt, ( itt most nem 100 méteres futásra gondolok, hanem alapvetően a mozdulatok gyorsaságára ) akkor az pont egy tündér.

Vékonyak, könnyűek a csontjaik ( hisz másképp a repülés minden formája lehetetlen lenne ) aprók. Kisebb súlyt kell mozgásban tartaniuk, és azt is rövidebb távon.

Aki próbált már elkapni egy egeret az tudja mire gondolok. Azok is nagyon aprók, mégis hihetetlenül gyorsak.

Én azt javaslom, hogy kapjanak 2 pontot gyorsaságra, és 1 pontot karizmára. - És ennek megfelelően változhatna az értékeik szöveges besorolása is.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-25 13:14:35
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Akkor mihamarabb módosítani kéne, ha legalább a +1 ügyesség átcsoportosítása az erőből elfogadhatónak tűnik.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-25 12:53:29
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ellenben kinézet és a mogorva viselkedés miatt -1 is megszavazódik nekik, és így már visszaértünk nullába.

Amúgy a pontokat nem kapják meg a gnómok utólag, ha van változás, ellenben a karakterlapon való hétfokú skálában a megjelenés változik, arányosan az értékváltozással.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.25 12:54:24


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-25 11:55:12
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29
Attól függ mit értünk karizma alatt. A gnómok esetében nyilván nem azt a csajozós vonalat, hogy az ellenállhatatlan karizmájukkal minden nőt meg tudnak hódítani. Meg nem is azt, hogy olyan érzékük van a szónokláshoz, hogy könnyedén imádott népvezérré válhatnak. Én inkább úgy értem, hogy a szellemi képességeik és a tudományos felkészültségük ad nekik némi tekintélyt és tiszteletet, az ismereteik révén sokkal meggyőzőbben tudnak érvelni, mint egyes tanulatlanabb népek.

Szóval ez akár megjelenhetne +1 karizmaként, amit nem feltétlen lehetne kijátszani csábításra, vagy manipulációra, hanem inkább csak a műveltség és tudós érvelés hatásának az alátámasztására. Tehát ez egy ilyen típusú karizma lenne, merthogy ezt is teljes joggal nevezhetjük karizmának.

Szerintem ez igenis passzol az ilyen karakterek jellegéhez, míg a fejlett állóképesség egyenesen idegen a töpszli feltaláló karakterétől. Én szívem szerint a teljes erőt is átraknám ügyességre, de látva a többség véleményét inkább nem forszírozom, végül is még a megosztott változat is jobb mint a mostani. A karizma\állóképesség kérdésben pedig itt van az újabb érv, kíváncsi vagyok mit szólsz hozzá.

(amúgy ha átírnád a bónuszokat, akkor az visszamenőlegesen is hatna a karakterekre vagy csak azon túl?)


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-01-09 19:11:15
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A karizmára rakott +1 pont mögötti indoklást nem érzem elég megalapozottnak. De ha elő tudsz állni jobbal, akkor megfontolható a dolog. Én alapvetően ne gondolom a gnómokat vonzó, megnyerő népnek, mert ám tudnak barátságosak lenni, amúgy elég mogorvák, maguknak valóak, és a külsejük sem vonzó a többi faj számára.


1-20 , 21-40 , 24-43