// Görbe tükör //
// Jobb csapat: Moon, Aririn, Pelava //
*Moon kis terve talán nem is rossz ötlet, bár ha a kis játékszereik fegyverek, akkor nem biztos, hogy okos dolog felelőtlen dobálni őket. Persze, amíg társai ennyire segítőkészek és szerencséjüket adják, nem lehet baj. Lévén ahogy gurul a két kocka, miután Droth és Aririn is megfújta, előbbi morogva, utóbbi mosolyogva és segítőkészen, az egyik tetején a magányos pötty, míg a másikon három marad. Újabb kis füstpamacsok jelennek meg, más nem történik. Talán csak a hatos képes a varázslatra?
A férfi nagyon kedves gondolata után meglepően visszafogottan önti nemtetszését szavakba. Érthetően ez a hölgyeknek nem fog tetszeni, de annyi baj legyen, eddig se az volt jellemző a csapatra, hogy olyan jól kijöttek. Droth-al.
Aztán döntenek, egyetlen ellenvetés nélkül mehetnek a távolabbi jobbra vezető úton. Lépteik egyenesen tarthatnak egy rövid útig, hiszen eddig talán nem tűnt fel a torz képek miatt, de hamarosan találkoznak egy újabb tükörrel, maguk előtt. Ez is egy jó négy méter volt a fordulótól, talán öt, de egyikük se tudta volna megmondani onnan, hogy ennyire rövid séta lesz és máris zsákutcába futnak. Így pediglen marad a szerencsétlen választás után a másik út a társaságnak. Ha pedig odaérnek, azt is észrevehetik, hogy kanyargós útnak néznek elébe. Alig fordulnak így már balra, be a nemrég még jobbra irányuló folyosórészre, máris irányt kell váltaniuk jobbra, hogy aztán újból balra lépdeljenek. S folytathatnák a forgolódást újból balra, ám előttük megint egy sima tükör található, mi tökéletesen adja vissza maguk képét. Leszámítva egy vonalat. Egy lényegében egyenes vonalat, ami irányt vált menet közben, ezért inkább nevezhető repedésnek. Lévén valóban meg van repedve egy részen, egy igen hosszú részen a tükör. Nincs kitörve, sehol egy szilánk, pusztán a repedés. Az út tovább vezet balra, majd jobbra és újra balra, onnantól pedig egy hosszabb egyenes vár a társaságra, ha haladnak és nem állnak meg a tükörnél. Ki tudja, talán ez sem adja magát olyan könnyen, mint az előző, akkor pedig csak az idejüket pocsékolnák vele.*
// Bal csapat: Kadar, Grubek, Eilnys, Terold //
*Úgy tűnik, hogy a sötételf szemeivel valami gond lehet. Vagy csak túlzottan nagy hatással van rá a hely nyomasztó hangulata és már hallucinál. Bár lehet, hogy elméjében tényleg gond van, hiszen Grubek támadása még csak-csak érthető, de az már kevésbé, hogy a Kadar miért ugrik neki a falnak mögötte. Ám fontosabb a törpe mozdulata, hiszen a négy lény közül az elől lévő tartja fel, egész testében remegve az erőlködéstől, hogy minden izmával képes legyen felfogni annak rohamát, ám balszerencséjére végül sikerül megragadnia Grubeknek a pajzsát és annál fogva a falhoz dobni. Ő pedig háttal veszi le a görbe képű tükröt, majd annak tövébe csúszik és egy pár pillanatig nem is moccan, éppen csak csöndben szuszogva éldegél, míg az ütés okozta kábulat nem múlik.
S bár így viszonylag védtelen lesz a másik három, így is fegyveres erőt képviselnek. Eilnys hátul marad, amolyan védvonalnak, ha valamelyik dög közelebb kerülve próbálna támadni, Kadar amúgy se nagyon fog előre rohanni kártyáival, Terold meg... Halált megvető bátorsággal rohan be a maradék három lény közé, hiszen a kettő között ott a harmadik, így mindenképpen csapdába siet. Talán még jó ötlet is lenne, ha a négyes banda csapatmunka fogalmával tisztában lenne, mert így éppen csak annyit érnek el, hogy ketten őrült módján rohamoznak, másik kettő pedig próbál életben maradni, s közben védeni magukat. Eilnys a sötételf mellett marad, aki pedig sikerrel dobja meg éles kártyájával az egyik előrébb lévőt, így az nem figyel már az emberre, ám a másik kettő... Ugyan a kártya talál, ám a lények nyaka nem túl nagy felület és a heves, izgalommal és adrenalinnal teli légkörben igen nehéz célozni. Így fejében áll meg, mi körül pirosló vér jelenik meg, s szédelegve fordul felé, villáját tartva és próbálva megrohamozni, míg társai az embert akarják megszurkálni.
A sötételf felé lépkedő megkapja a második, majd harmadik lapot is, ami viszont már végez vele és összeesik. Igaz, csoda, hogy csak hármat dobott valóban, hiszen a számtan talán nem erőssége Kadarnak, lévén ha valóban kiegyenlített is a küzdelem, csupán négyen harcolnak négy ellen. Viszont ez sem sokat segít, hiszen míg Eilnys végül összeszedi minden bátorságát és vakmerőségét, mikor Kadar a feléjük tartót elintézi, s odarohan, hogy újdonsült fegyverét kipróbálja, az egyik lénynek sikerül a kitérni próbáló Rätest lábát megszúrni. Két ága találja csak a villának, ám jobb lábszárán két vérző seb marad. Ám a nő a flamingó ütővel már ott is terem, mielőtt a másik is pirosra festhetné villáját, s egy erős, lendületes ütéssel fejbe kólintja. Amaz arrább szédeleg, míg támaszt nem talál a túloldalon lévő tükörfalnál, hogy a körötte forgó világban találjon egy biztos pontot.
Közben Grubek remélhetőleg nem áll meg egy helyben, talán tesz még valamit, különben a nemrég falhoz vágott lényecske meg fogja támadni, akár a villával, akár a pajzsával, vagy netalán puszta testének fegyverével... *