Nincs játékban - Synmira
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínSynmiraNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 158 (3141. - 3160. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

3160. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 20:01:19
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//A Kilencedik//

*Miközben figyeli a manót, nem tud nem arra gondolni, hogy szegény fázhat most a takaró nélkül, ilyen gyéren öltözve. Azért csak fölszedi a földről az ágyneműt és miután kissé kirázta, visszarakja az ágyra.
Természetesen szem elől egy pillanatra sem téveszti a furcsa jövevényt, mert az sehogy sincs rendjén, hogy egy idegen csak úgy a semmiből felbukkanjon a szobájában és ez magyarázat nélkül maradjon.*
- Mifélék? - *Kíváncsiskodik, hátha ez közelebb viszi a helyzet megértéséhez. Mondjuk amilyen aprók azok a zsebek is, nem tudja elképzelni, hogy bármi hasznos lapulna bennük.
Megkapja a megerősítést, hogy jól értelmezte, s valóban a lény neve a Kilencedik. Furcsa egy név, de ő, aki Hollónak nevezte el a hollót és a saját nevét is egy sírkőről vette, talán nem kellene, hogy ebben kivetnivalót találjon.
Aztán a Kilencedik testbeszédét sem tudja hova rakni. Türelmetlen? Miért? Azért csak bemutatkozik ő is a tanakodás közben, s úgy tűnik, a manó csak erre várt, mert ezután eléggé felgyorsulnak az események.
Krestvir meglepetten hőköl hátra a roham elől, ezt követően azonban inkább ledermed és úgy nézi végig, ahogy az apró lény fölkapaszkodik a ruháján, egészen a válláig. Nincs nagyon szokva hozzá, hogy őt csak úgy megérintsék és bizalmaskodjanak vele, úgyhogy így elsőre eléggé kellemetlenül érinti az események alakulása.
Néhány pillanatig nem is képes megszólalni, helyette pusztán meglepetten néz a szeme sarkából a manóra.*
- Mégis hova? - *Böki ki végül nagy nehezen, majd felnyúl a manóért és kezével a törzsét átfogva megpróbálja levenni a válláról. Ha ez sikerül, akkor az ágyra rakja le, s megkísérel ezúttal határozottabbnak látszani.*
- Mondd el, mit keresel a szobámban! Miért jöttél ide? Hogy jutottál be? - *Szegezi szigorú tekintetét Kilencedikre.*


3159. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 18:56:54
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 932
OOC üzenetek: 97

Játékstílus: Szelíd

//A Kilencedik//

*Körbejár a szobában és mindent alaposan megnéz. Kissé hosszabb nyakát nyújtogatja az olyan helyeknél, ahol magassága miatt kevéssé lát be, meztelen talpa csak úgy csattog a padlón. Mindeközben továbbra is zizeg, mintha mindig vakarózna, pedig láthatóan nem azt teszi.*
- A dolgaimat. *Szólal meg vékony hangján, majd bősz bólogatásba kezd.* Sok dolgom van. *Tódítja büszkén, szemeit kigúvasztva Krestvirre nézve, majd kíváncsian kikukucskál az úgy sarka mögül, hogy megnézze Krestvir mit csinál.*
- Kilencedik. *Bólogat hevesen.* Csak ennyi, ez a nevem. *Mondja, majd türelmetlenül fonja karba kezeit és jobb lábát előretartva kezd vele kopogni a padlón. Egészen addig, míg meg nem hallja a nevet.*
- KRESVTIIIIIR! *Kiált fel, s mielőtt a lány feleszmélne, komoly képpel vartyogva indul el szaladva felé, belekapaszkodva nadrágja szárába, majd onnan köpenye lelógó szélébe, s feltornássza magát egészen a válláig, ahol kényelembe helyezve magát befészkelődik a lány vállgödrébe.*
- Oké, mehetünk. *Mondja, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, majd megint veszettül kotorászni kezd zsebében.* Mi lesz már? Nem álldogálhatunk itt egész nap. *Motyogja fejét csóválva közben.*


3158. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 18:45:59
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//A Kilencedik//

*Ő is aranyosnak találja a fura kis szerzetet. Emberi, de egy kicsit valami állatkára is emlékeztet a nagy, hang irányába mozgó füleivel. Talán valami tündér szerzet lehet? Bár ilyen aprót még abból a fajból sem látott.
Mikor a jövevény válaszol, s végül megismétli az ő kérdését, arra a következtetésre jut, hogy az apró lény gúnyolódik vele az előbbi dadogás miatt, azért utánozza. De ennyi feltételezett tiszteletlenség még nem elég hozzá, hogy szóvá tegye ezt a fajta viselkedésmódot. Meg egyébként is jobban zavarja ennél, hogy a lény megkérdőjelezi, hogy ő miért van itt, a saját szobájában.*
- Kilencedik? Ez a neved? - *Kérdez vissza egykedvűen, pontosítást várva, mert nem biztos benne, hogy jól értelmezi, hogy a sorszám említése a személyazonosságot firtató kérdésre volt válasz.*
- Én Krestvir vagyok, és ez az én szobám. Te hogy kerültél ide? - *Szedi össze magát és találja meg a hangját. Közben hagyja, hogy a takaró a földre hulljon és ezáltal elengedi a manót. Olyan apró, nem tűnik veszélyesnek. És ha értelmes lény, aki beszélni tud, akkor talán megharapni sem fogja.*
- Mit keresel? - *Érdeklődi meg, mert nem tudja nem észrevenni az állandó matatást, kutatást.
Aztán mikor Kilencedik elsétál, az egy kicsit zavarja, de míg nem próbál meglógni, vagy kárt tenni valamiben, addig nem avatkozik közbe, hagyja őt körülnézni. Viszont válaszokat vár, s bízik benne, hogy kapni is fog.
Addig is fölveszi a köpenyét a földről és visszabújik belé, majd a csuklyát is a fejére húzza, az alól figyeli tovább a manót.*


3157. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 18:21:03
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 932
OOC üzenetek: 97

Játékstílus: Szelíd

//A Kilencedik//

*Elégedetten nyújtózkodik egy nagyot, mikor szétnyitják az eddig fogságának számító takarót. Álmosan dörgöli meg hatalmas szemeit, majd rögtön kíváncsian Krestvirre meresztgeti. Kicsit valóban embernek tűnik, van két keze, két lába, amit most gondosan összefűz maga alatt. Úgy látszik nem siet sehová, mert kényelembe helyezi magát. Nem lehet nagyobb másfél-két egymáshoz illesztett tenyérnél, ehhez képest viszont kopasz fejéből hatalmas két nagy fül áll ki, amit időnként megmozgat. Mit, aki hallgatja a lányt. Tekintete meglepően értelmes, s, ha nem a fáradtságot nyámnyogná ki éppen szájából, egész aranyos kis teremtménynek tűnhet. Egy idő után, mikor elunja a lány bambulását lassan feláll és vékony kis kezeivel leporolja magát, majd megigazgatja zöldesbarna mellénykéjét és a hozzá illő mélyzöld nadrágot. Lábbelije nincs, kissé szőrős lábfeje és meredező lábujjai, meztelen talpa éri a takaró felszínét.*
- Kilencedik. Te, hogy kerülsz ide? Ki... ki vagy? *Vartyogja utánozva felháborodottan, aztán rögtön zsebeiben kezd turkálni, előbb mellényzsebeiben, aztán nadrágzsebeiben, talán belső zsebei is lehetnek, mert még mellénye belsejébe is belenyúl. Egyébiránt, hogy a művelet jó sokáig tartson, keresztül-kasul zsebekkel van teli varrva ruházata. Közben olybá tűnik felfedező útra indul a szobában, Krestvirről tudomást sem véve, csupán valami rekedt dalt kezd el énekelgetni.*


3156. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 18:12:17
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//A Kilencedik//

*Sikeresen fogságba ejti a jövevényt, aztán szaporán dobogó szívvel húzza szét a takarót, hogy megnézze, mit is fogott. Nem különösebben tart az állatoktól, de azért némi iszonyodás benne is van, ha arra gondol, hogy egy patkány feküdt mellette az ágyban és most kimászhat a batyuból, föl a karján. Nem akarja, hogy az állat hozzá érjen. Viszont van annyi lélekjelenléte, hogy ne sikoltozzon, hanem maga próbálja megoldani ezt a gondot.
Az biztos, hogy az álom kiszállt a szeméből az izgalmasan induló reggel után, csak kócos haján és a csuklya gyűrődéseitől piros csíkosra nyomott arcán látszik, hogy nemrég kelt ki az ágyból.
A tekintete az nagyon is élénk, ahogyan bepillant a "batyuba", aztán majdnem rögtön el is dobja a takarót, mikor két nagy szempár néz vissza rá onnan.*
- Hjöh... - *Kap levegőért ijedtében. A szemek mintha csak egy emberhez tartoznának!
Aztán még jobban ledöbben, mikor a valami meg is szólal.
Egy kicsit jobban széthúzza a takarót, hogy láthassa, miféle szerzet ez. De sokkal okosabb nem lesz. Ilyen lényt még nem látott.
Talán el kellene engednie, hiszen egy értelmes lényt fogságban tartani nem éppen jó tett, de meglepetésében továbbra is erősen markolja a takaró sarkait és úgy bámul az apró lényre. Aki a köszöntés után úgy tűnik, nem sokat törődik vele, inkább mintha keresne valamit...*
- Ki... ki vagy? És hogy kerültél az ágyamba? - *Erőltet ki magából két kérdést nagy nehezen, teljes zavarban.*


3155. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 17:46:42
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 251
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

* Drameiloten továbbra is kedves mosollyal az arcán hallgatja a férfit, volt-testvére pedig úgy tűnik, hogy nem akar hozzászólni a dologhoz. Ha még mindig húgának tekintené, akkor megfedné, hogy illendő lenne neki is megszólalnia, köszönnie és hasonlók, de mivel már nem tartozik érte ilyen felelősséggel, sőt, egész más a kapcsolatuk, ezért elengedi ezt a dolgot. Majd kettesben fogja szóvá tenni, az elől még így sem menekülhet a lány. *
- Csak én érkeztem a Sayqueves családból. * Pontosítja a férfi a kijelentést, amit a másik tett. A meghajlás nem lepi meg, sok helyen tesznek így, ha meghallják a családjának nevét. * A szép hölgy viszont reményeim szerint hamarosan szintén ezt a nevet viselheti.
* Teszi még hozzá, és kinyúl, hogy megfogja a lány kezét. Az invitálást az indokoltnál szélesebb mosollyal fogadja. *
- Wymni, menj csak be, én addig keresek egy helyet, ahová kiköthetem a lovakat. * Int szerelmének, és valóban, már fordul is, hogy elvegye tőle a kantárszíjat, és egy arra alkalmas helyet találjon, ahol nem lesznek útban az állatok, de mégis biztosíthatja, hogy nem lépnek meg. Amint talál egy ilyet, a többiek után siet, bár ha szerencséje van, akkor megvárták a dologgal, hiszen nem tudhatja, hogy merre találja a konyhát. Ha itt hagyták, akkor hangos kérdéssel próbálja megtalálni őket, ha megvárták, akkor természetesen követi a gnómot a konyhába. Bárhogy is alakul, remélhetőleg felteheti a kérdését odabent, és nem csak az üres falaknak címezi egyedül keresve a tanoncot, és jövendőbelijét. *
- Ard, nagyon kedves tőled. * Köszöni meg a teát ha hallotta a felajánlást, egy hálás biccentéssel egészítve ki a szavait. * Remélem, hogy nem tartod túl illetlennek az érkezésünket, és a mestered sem fogja. Szívesen előre küldettem volna, de úgy láttam célszerűnek, hogy mi magunk jelenjünk meg, és kérjünk lehetőséget a tanulásra, személyesen. * Beszél a férfihoz, remélhetőleg Wymni oldalán ülve, és a kezét fogva. *


3154. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 17:28:35
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 932
OOC üzenetek: 97

Játékstílus: Szelíd

//A Kilencedik//

*A ficergés egészen addig tart, míg Krestvirnek eszébe nem jut leszűkíteni annak a valaminek a mozgásterét. Utána hirtelen csend és azonnal megáll. Csak remélheti, hogy pont ott van, ahol lefogta, bár a dudor nagyon is látszik, különösebb életjelet nem ad az "egér". Ennek megfelelően az összecsomagolás és a földre tétel, már nem okozhat gondot, Krestvir kiváló egérfogónak bizonyul. A földre téve a batyut sem történik semmi, Krestvir akár már azt is gondolhatja, hogy itt bizony ennek az állatkának valami baja történt. Megbontva a csomagot, azonban azonnal rájöhet, hogy ez nem így van. A nyitott kis lyukon benézve, előbb alaposan meresztenie kell a szemét, hogy bármit lásson, majd meglepetés érheti, ugyanis a lyuk pislog. Nem is kicsit. Krestvir, ha eddig még nem volt elég ijedt, talán már most sem lesz az, sokkal inkább felkeltheti az érdeklődését a talány, mert bizony a lyukból legalább olyan érdeklődő gülü szemgolyó figyel kifelé, mint, amilyen szép szem néz befelé. Mondhatni szemeznek egymással, egy darabig semmi nem történik, aztán:*
- Szia! *Vékonyka, vartyogó hang, mintha egy kis béka lenne. Nem is mond mást, csak figyel tovább azokkal a nagy szemeivel. Majd egy idő után elunhatja a várakozást, mert ismét veszett sertepertélésbe és kutatásba kezd maga körül, fészkelődik, mint aki keres valamit. Krestvirrel láthatóan nem is foglalkozik, ahogy azzal sem, hogy szökni próbáljon.*


3153. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 17:24:02
 ÚJ
>U'sernys En'ard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

~ Új tanoncok? Ráadásul Sayqueves... ~ *A két elfre barátságosan próbál tekinteni, bár lelkében azért jóval ambivalensebb a helyzet. Nem tudja, a mesterek távollétében beengedhet-e bárkit a házba, de közben örül, hogy újak jöttek. Krestvir említette neki Synmira hanyatló tendenciáját, így két új tanítvány bizonyára javítja az életkilátásaikat - viszont a házban csak egy mester tartózkodik, és a gnóm kicsit önző magatartásával azt hitte, "kisajátíthatja" őt magának, sokat fogna vele foglalkozni, de így versenytársak is jöhetnek a házba. Cserébe viszont társaság is akad majd, mostanában kicsit magányosnak érzi magát a falak között.*
- Tanoncok a Sayqueves családból? - *Hajol meg egy picit, talán azért, mert Krestvir is így köszöntötte őt érkezésekor.*
- Én is csak tanulok még itt, és nem rég érkeztem magam is, úgyhogy a mesterem érkezését meg kell várnunk. - *Közli velük az egyszerű információkat, de közben az ajtót szélesebbre nyitja.*
- Gyertek be, hideg van még kint... Én nem lovagolok, de valahova biztos le tudjátok kötni a jószágokat. - *Nem ismeri a lovakat, és mást se nagyon látott még itt velük foglalkozni, de véleménye szerint csak nem jelent majd problémát nekik. Kicsit hátrébb lép, az ajtót még mindig tartva nekik.

Ha bejönnek, a konyha felé vezeti őket, és az asztalnál hellyel kínálja őket.*
- Várjuk meg Krestvir mestert itt. Főzök egy teát, hogy átmelegedjetek, de ha van kérdésetek, szívesen válaszolok, ha tudok. - *Szerencsére a parázs még aktív, így a tűzhelyre hamar víz kerül. Amíg a víz fő, addig Ard visszatér az érkezőkhöz, hátha azok szeretnének mondani, vagy kérdezni valamit.*


3152. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 13:20:55
 ÚJ
>Wymnter Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 147
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

* Nem kell túl sokáig várni, épp, hogy odaér Dramhoz, egy lépéssel mögötte megállva, máris érkezik egy alak, hogy köszöntse őket. Feltehetőleg gnóm, bár kicsit magas. *
~ Tehát tanonc ~ * gondolkodik el, s akaratlanul is eljátszik a gondolattal, hogy egyszer majd ő ugrik ki megnézni, kik jöttek újak, s majd ő lesz a gnóm helyében, hogy fogadja őket fülig érő vigyorral, s majd ő mondja, hogy varázsló tanonc. Varázsló. Ha belegondol a szóba is megremegnek a térdei.
Szerencsére Dram nem kalandozik el, így tud reagálni a másik kérdésére. Kíváncsi a lány, hogy őt vajon hogyan fogja bemutatni a másiknak, ám a megoldással elégedett, s úgy el is pirul, hogy egyes füle vége is veresen izzik, mintha táncoló tűzben égne. Sayquevest marad. Csak mint feleség, férje oldalán.
Ennyi minden csodaszép gondolat közepette a jókedve is megnő, s meg is enged egy fogat kivillantó mosolyt a gnómra üdvözlésképpen, ha már nem szól szavakkal, legalább így tiszteletét adja. *


3151. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 12:51:16
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//A Kilencedik//

*Valóban nem jut eszébe most a szilánk, a mocorgó kis valamit nem kötné össze a csillagdarabbal. Mikor az ujját megfogják, sietősebben rántja ki a takaró alól, aztán pedig a köpenytől is szabadul. Most pedig ott térdepel az ágyon, próbálván kézzel-lábbal elállni a jövevény szabadulásának útját. Ő is kénytelen azonban fészkelődni, mert az a valami nem adja fel, így mindig fogást kell váltania, hogy elkapja. A takaró alól szűrődő cincogó hang pedig még inkább meggyőzi róla, hogy ez valami rágcsálóféle lehet.
Taktikát vált és amerre épp az "állatka" halad, ott megfogja a takarót kétoldalról és megpróbálja alárántani. Ha sikerül, akkor pedig a két sarkat hozzáfogja a másik kettőhöz és erősen batyuba fogja a mocorgót.
Ha pedig így van, akkor lemászik az ágyról és a bugyor alját a földre rakja, majd pedig óvatosan szétnyitja résnyire a tetejét, hogy be tudjon lesni, miféle állatot fogott.
Ha nem sikerül elfogni, akkor meg valószínűleg a próbálkozás közben lerántja róla a takarót, s úgy láthatja meg most már, hogy mi bújt mellé az ágyba.*


3150. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 12:33:58
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 932
OOC üzenetek: 97

Játékstílus: Szelíd

//A Kilencedik//

*Krestvir mást is tapasztalhat félálomban, amint a köpeny zsebéhez nyúl, mint valami apró átkarolná az ujját. Érthető hát ijedtsége, mert, amit megérez csupán apró, töpörödött méretű, így megalapozott gyanakvása, hogy tán valami egér, ne adja ég patkány lehet. De hogyan fészkelt be a zsebébe? És miért pont oda? Elég rendesen fokozódik a mozgolódás, mintha az a valami szabadulni akarna. Krestvirnek eszébe juthat, hogy pont azon az oldalon, bizony a szilánkot rejtette el, bár lehet, hogy nagy ijedtségében nem ez az első. Hevenyészve és sietve bújik ki köpenyéből, s abban a pillanatban, ahogy a takaró alatt hagyja azt, az eddig csupán köpenyben tapasztalható dudor, a takarón keresztül is kitüremkedik, sőt... furcsa módon megindul az ágyon a fodor, egészen véletlenül pont az ő irányába.*
- Hmmpfpiikspiiik... *Hallatszik a takaró alól a vékony, cincogó hang, majd a mozgás abban a pillanatban megáll, ahogy ő rávetődik, aztán ahelyett, hogy azon részek felé indulna, amit ő lefog, ezúttal az ágytámla felé vezető irányba indul el. Az már bizonyos, hogy Krestvir kis testével az egészet nem fogja tudni lefedni, mindig lesz olyan rész, ahol a feltételezett rágcsáló kibújhat. Mindezek mellett továbbra is kitartó cincogás és csipogás hallatszik a takaró alól, a mozgás pedig nem szűnik, mindenáron a felszínre akar törni.*


3149. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 11:43:10
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 251
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

* Drameiloten természetesen hagyja, hogy a nő megfogja a kezét. Miért is ne hagyná mindazok után, ami kiderült, és ami történt. Jól is esik neki a lány érintése. Az eléjük siető gnómot barátságosan köszönti. *
- Szervusz! Drameiloten Sayqueves vagyok, ő pedig Wymnter... leendőbeli Sayqueves. * Kacsint ismét a lányra boldogan. * Mágusnak szeretnénk állni, tanulni szeretnénk, és erre sehol sem találhatnánk jobb helyet, mint Symnira. Remélem, hogy befogadtok két új tanoncot. Természetesen nem csak társaságunkat, de anyagi támogatásunkat is fel tudjuk ajánlani. * Teszi hozzá, a Sayqueves híres név, talán itt délen is ismerik. *


3148. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 11:36:01
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//A Kilencedik//

*Előbb csak odanyúl, megvakarja az oldalát és igazít a zsebén, kicsit elhúzva az oldalától. Fel sem fogja, hogy valami furcsát tol odébb magától.
Majd a csiklandozásra valami olyasmit álmodik, hogy egerek mászkálnak rajta, ennek ellenére nem ijed meg tőlük, csak kuncog és megint a birizgált oldala felé nyúl.
Ekkor azonban már valahogy felfogja, hogy furcsa a tapintása a köpenynek, dudorodik és mocorog is.
Kinyitja a szemét, igyekszik meggyőződni róla, hogy ébren van és úgy figyelni tovább. De a mocorgás valóban létezik, nem marad abba és látja is, ahogy a takaró is mozog.
Elakad a lélegzete és némi iszonnyal húzza ki kezét a takaró alól, majd ragadja meg vállánál a köpenyt. A lehető legkevesebb mozdulattal kiszabadítja a jobb karját, majd megfogja a bal ujját a köpenynek, s miközben abból is gyorsan kibújik, egyúttal az ágyról is legördül. És ha sikerrel járt, akkor a takaró alatt most ott marad a köpeny a mozgolódó valamivel.
Következő gyors gondolata, hogy az a valami ki tud onnan jönni, úgyhogy visszatérdel az ágyra, s így lábaival, kezeivel igyekszik úgy lefogni a takarót, hogy az a mocorgó akármi ne tudjon kibújni.
Magában pedig kétségbeesetten gondolkodik, hogy mit csináljon. Egyáltalán mi lehet ez? Valami állat? Talán patkány? Hogy került a szobájába? Hol mászott be? Talán legjobb volna becsavarni a takaróba és kint kibontani, aztán hadd szaladjon! Csak ne a házba...*


3147. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-03-01 08:42:21
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 932
OOC üzenetek: 97

Játékstílus: Szelíd

//Krestvir//
//A Kilencedik//

*Nyűgösen indul a hajnal, Krestvir a ruhában alvás következményeképpen, valamint a kintről beszűrődő hangoktól felriadva nehézkesen ébred, immár mai második alvási periódusából. Ébredezik. Az ablakon a nap fénye pont annyira szűrődik be, mely az elfogadható szint felett immár inkább kényelmetlennek hat, s ezen még árnyékolóként használt keze sem segít. A köpenyébe szorult apró, átlátszó szilánk valóban nyomja oldalát, de nem abból a szempontból, ahogy ő azt gondolja. A tárgy mozog. Nem úgy, mintha az ágyon való forgolódás következtében a zseb egyik oldaláról, a másikra csúszna, nem. Határozottan szurkál, piszkál, sertepertél, s néha alkalmasint, mintha kíváncsian megböködné Krestvir oldalát. Csiklandósnak hat az érzés, s az ébredésben ez is segíthet, még az oly semleges arckifejezéssel megáldott lány is elmosolyodhat olykor- olykor. A fészkelődés, helyezkedés nem marad abba, sőt, talán még fokozódik is, most már lassan azt érzi, hogy erőteljesen nyomják oldalát köpenyéből, mintha az a valami nehézkesen férne el a szűk helyen. Aztán ismét böködés, ezúttal kissé erőteljesebben, majd a köpeny zsebének feszegetése, tologatása, ráncigálása.*


3146. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-28 23:35:44
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

*Ahol a tanonc ilyen serényen végzi a dolgát, ott a mester sem maradhat alul! Krestvir is meditál, az ágyon fekve, az oldalára fordulva, összekucorodva. Légzése az ilyenkor jellemző módon lassú és mély. Na jó, valójában alszik...
Hajnalban túl korán kelt fel, aztán pedig nem tudott visszaaludni, mert még sötét volt és ez nyugtalanná tette. Lámpást gyújtott hát, elvégezte a reggeli teendőit, aztán az asztalhoz ült dolgozni és tanulni.
Nagyjából egy órája azonban erőt vett rajta az álmosság, úgyhogy visszafeküdt, csak úgy ruhástól az ágyba. Éppen csak csizmáit rúgta le, de amúgy még a köpenye is fent maradt, a csuklyával együtt.
A lentről érkező kiáltások megzavarják álmát, elégedetlenül nyöszörög és átfordul a másik oldalára. Ezzel azonban csak fokozódik a kényelmetlenség, mert arrafelé van az ablak és a fény, illetve a köpenye zsebében bent maradt a szilánk a csillaghullás körüli események után, s most nyomja az oldalát az apró tárgy.
Fészkelődik és feljebb húzza arca elé a kezét, hogy a fényt kitakarja, de az igyekezete ellenére kezd felébredni. Vagyis... megzavarták a meditációját.*


3145. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-28 15:35:02
 ÚJ
>U'sernys En'ard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

*Ahogy mestere, Krestvir, az első napján mondta neki, az alapok megszerzéséhez elengedhetetlen a meditáció, így a lelkes gnóm azóta minden reggelét a kertben kezdi, az elme elcsendesítését gyakorolva, ami egy olyan izgága, kíváncsi, gyors észjárású gnómnak igencsak nehéz.
A mai reggelen is így tesz Ard, s a csendnek köszönhetően hamar meghallja a lovak közeledő lépteit.*
~ Valaki jön? Talán Taitos mester hazaért? ~ *Gondolkozik el kíváncsian a helyzetről, s mivel aligha tudna ezután koncentrálni, inkább elindul, hogy megnézze magának az érkezőket.
Alig ér az ajtó közelébe, már hallja a férfi hangját, így ajtót is nyit, és közelebb invitálja őket.*
- Krestvir mester! Vendégek jöttek! - *Kiált hátrafelé, hiszen ő mégiscsak adekvátabb fogadó, mint a relatíve kis ideje itt tartózkodó tanonc.*
- Sziasztok! Ard vagyok, Synmira egy tanonca. Tudok nektek segíteni? - *Érdeklődik addig is, míg mestere, vagy valaki más megérkezik.*


3144. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-27 23:50:07
 ÚJ
>Wymnter Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 147
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

* Amikor leszállnak a lóról ha Dram is akarja, akkor úgy helyezkedik a lány, hogy egyik kezével fogja lova kantárját, a másikkal pedig a férfi kezét. A tegnapiak után a lány kicsit sebezhetőbbnek érzi magát, így most sokkal több érintésre van szüksége, hogy ne kuporodjon be egy sarokba sírni. Dram nagyon sokat segít, hogy ezt az érzést vissza tudja fogni, száműzni agya hátulsó zugába, ám a másikkal ellentétben ő most visszafogottabb. Nem rohangál, nem vihorászik, nem bolondozik. Egyelőre nem tud, kell neki még egy kis emésztési idő, pár nap. Viszont tudni, hogy most már ha megfogja Dram kezét, anélkül, hogy összesúgnának a hátuk mögött, vagy ha csókot ad neki, akkor azt szégyen nélkül teheti mellkasába meleg boldogságot ad.
Elengedi az elf kezét, ha eddig fogta, mikor az menni akar, és szelíd mosollyal figyeli kedvese pajkos beköszönését. Még kuncog is, halkan de jóízűen. Igen, az már az éjjel kiderült, hogy Wymni egyetlen gyógyszere Dramelioten és senki illetve semmi más.
Kicsit később ő is odaér, a kacsintásra visszamosolyog s kíváncsian figyeli, hogy vajon meghallotta-e valaki fivé...Dramot. *


3143. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-27 23:28:43
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 251
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Két mágustanonc érkezése//

* Dram fáradtan, és álmosan, de mégis kisimult arccal vezeti lovát a tisztásra, ahol már láthatják maguk előtt a célt. A nap állásából ítélve még korán van, és erről a csípős hideg is bizonyosságot adhat. A férfi mosolyogva néz vissza a nőre, majd kicsit előre léptet a lovával, hiszen mégis ő az, akinek elsőnek illik megérkeznie. *
- Szép jó reggelt kívánunk! * Szólal meg hangosan, ha már elég közel érnek, mert ma bohókásabb hangulatban van, mint szokott. Ilyenkor még kiabálni is tud, nem olyan karót nyelt. *
- Van itthon valaki? * Teszi fel a kérdést, és ismét hátrapillant, hogy a kék hajú lányra kacsinthasson. Vidámabb, mint az indokolt lenne valakitől, aki alig aludt, és azt is a kemény, hideg földön tette. *


3142. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-25 11:29:26
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 966
OOC üzenetek: 48

Játékstílus: Vakmerő

//Csillaghullás//
//Egy mágustanonc érkezése - Zárás//

- Egyelőre várjunk. - *Javasolja.
De miután már hosszú ideje várnak, mégis felveti ő is, hogy próbálják meg lehűteni. Azonban minden próbálkozásuk kudarcba fullad, s közben rájuk is sötétedik. Ő pedig nem szívesen marad a sötétben.*
- Azt hiszem, kénytelenek leszünk várni, ilyen forró dologgal még nem találkoztam, amit semmi sem hűt le. Vagy mágia hatása, vagy valami különleges anyag. Nem hinném, hogy eltűnik, veszélyesnek sem ítélem, így részemről holnap folytatom a megfigyelését. - *Mondja, majd meghajol búcsúzóul.*
- Jó éjszakát!


3141. hozzászólás ezen a helyszínen: Synmira
Üzenet elküldve: 2019-02-25 09:25:50
 ÚJ
>U'sernys En'ard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Csillaghullás//
//Egy mágustanonc érkezése//

*Sietve követi Krestvirt az udvarra, teljes lelkesedéssel, hogy történik valami érdekes, ami ezek szerint a mestere számára is újdonság. Persze azért reméli, hogy nem démoni dolgok csapódnak be, amik aztán jól megszállják őket, az előző beszélgetés szelleme ennyire még él benne.
Ahogy Krestvir kiválasztja az egyiket, hogy megközelítse, ő a másik felé halad, és azt próbálja felmérni.
Abban megbizonyosodik, hogy nem valami démoni dolognak tűnik, inkább valami izzó szilánkja egy korábban felrobbant dolognak, és ahogy kezét a tárgy felé közelíti, annak forróságát is megérzi, és ujjait inkább visszahúzza.
Valami azt súgja neki, hogy ennek nagyon is sok köze van a mágiához, bár vélhetően nem csak Synmirát ajándékozták meg ezekkel a szilánkokkal.*
- Nagyon... képtelenség megérinteni. Próbáljuk leönteni valamivel? Vagy csak várjunk? - *Kérdezi aztán Krestvirt, kikövetkeztetve, hogy ő se látott még ilyen tárgyat, így egyéb kérdései feleslegesek, hogy honnan származik ez.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3500-3519