Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 34 (661. - 680. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

680. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:57:39
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Ahogy látja Hrothgaart elájulni, rögtön eszébe jut, hogy van nála egy lila varázsital. Bár sikítani és futni szeretne, amint meglátja a skorpiókat, leveszi a hátizsákját, kiveszi a lila varázsitalt, odamegy a törpéhez, kihúzza a dugót, megemeli a fejét és beleönti a szájába. Utána kiveszi a hátizsákjából a szöget és a kalapácsot, és keres egy repedést a falban, amibe beleverheti a szöget és felállhat rá. Ha erre nincs idő, akkor a kalapácsot a kezébe fogja és azt teszi, amit a többiek. Ha futnak, ő is fut, ha harcolnak, azt teszi ő is a kalapáccsal.*

Megivott egy varázsitalt, ami azonnal semlegesít minden természetben előforduló mérget és káros anyagot.

679. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:37:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothgaar utolsó szavaival elájul, és Zopalnak dől, furcsa, hogy a por csak rá hat, de nincs mese, és idő sem gondolkodni ezen, mert Dhekay kérdése szavak nélkül válaszolódik meg. Legalább hét tenyérnyi skorpió páncélja csillan a kis csapatot körülvevő fénykör szélén. Homokszín rusnya dögök ezek két ollóval és egy szigonyszerű farokkal, és egyenesen feléjük rohan mind a hét, mögöttük pedig ki tudja hány van még. Egyértelmű, a lábnyomokat is ők hagyhatták. Gyorsan kell lépniük, vagy a skorpióhad eléri őket.*


678. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:31:12
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Ezek a nyomok a padlóban nem tetszenek Zopal-nak sem. A felvetett ötletek sem ahogy az sem, hogy megoldást nem találnak. Ez persze azt jelentené, hogy attól még ugyan úgy haladhatnak előre, de mégsem hisz a törpe megint játssza a haldoklót. Az ork felsóhajt egyet és egy kézbe kapja a zsákját és a csatabárdját majd a törpe mellé lépve átnyúl annak a karjai alatt és a csapat ép tagjai felé fordul.*
-Akkor merre. Előre vagy hátra?
*És amerre mondják arra indul meg a törpével akit ha kell megpróbál a vállára is kapni.*


677. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:22:32
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*Fintorogva hallgatja a tündér szavait.*
- Férgek, bogarak... inkább egy sárkány jönne...
*Recsegi elégedetlenkedve, de hangjában ismét valami fura hallható. Hrothgaar szemei előtt ismét hullámozni kezd a világ.*
- A por. *Nyögi.* Túl sok, túl sok, rosszul leszek...
*Hiába tekerte arca elé azt a textil-darabot, rajta nem segít. Lámpását a földre teszi, mielőtt elejtené.*
- Valamerre kurvagyorsan... Ha összeesek, hagyjatok hátra, és inkább hagyjátok ezt a helyet. Wylnurana...
*A hullámzó világon át mintha valami furát látna. Fény az, mely felé közelít.*
- Wylnurana, hozzád jövök, Teremtő Anya...
*Karját abba az irányba nyújtja, melyből teremtőjét véli látni.*
- Wylnurana...


676. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:09:38
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hallgatja a tündér szavait és közben nézi is miről beszél. A lámpás lágy, remegő fényében próbálja kivenni a látványt. Lassan bólint, ahogy észrevesz minden egyes jelenetet. Neki nincsenek igazán vágyai a menekülésre, ha meg kell halnia, akkor elfogadja. Futáson kívül nagyon úgy sincs más, esetleg az edzéseken tanultakat felhasználva taposhatja agyon a rovarokat.*
- Tegyük fel, hogy nem a bogarak ölték meg őket, hanem a por... azok pedig csak eltakarították a fennmaradókat, hogy ne vesszen kárba... *Gondolkodik hangosan. Ez a sűrű porfelleg a gyanús neki, inkább, mint a szörnyetegek.*
- Na mi lesz? *Biccent a sötétség felé.*


675. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 20:00:33
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Újból alaposan szemügyre veszi a járatot. A falak nem csiszoltak, csak a padló. A padló egyenes. A por nem egyenletesen van lerakódva, hanem mintha nagyon apró lábak tapodták volna.*
- Nézzétek, a por nem egyenletes, mint amikor leszáll lassan és mindent beterít. Ráadásul nincsenek sehol a szerencsétlenül jártak lábnyomai, míg a mienk ott sorjáznak mögöttünk. Mintha az övékét eltüntette volna valami, vagy valamik. Nem is kukacok ezek, hanem valamiféle bogarak. Nézzétek, a falak nem simák, arra nem másznak fel. Szerencsére természetes repedések vannak bennük. Ha jönnek, akkor beverek egy szöget és felmászok rá, hátha nem vesznek észre. A bogarak egyébként a rezgésre a legérzékenyebbek, úgy tudom, szóval a futás nem biztos, hogy segít.


674. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 19:50:01
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A törpék hullái egyre jobban aggasztják a csapatot, joggal. Fegyvereik kiváló, vértelen állapotban. Ha Griwor lepillant, odalent a porban ezernyi ujjbegynél is kisebb mintácskát vehet észre, melyek minden irányban átszelik a port, mintha csak nem egyenletesen rakódna le a por, vagy tényleg ezernyi féreg járná a járatot. Hrothgaar szeme előtt eközben ismét hullámozni kezd a világ.*


673. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 19:44:21
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Nem kell sokat menetelniük. A por egyre rosszabb és ez Zopal-nak sem tetszik. Az ork is igyekszik előkeríteni egy rongyot és azt az arca elé kötni. Mivel néma gyereknek anyja sem érti a szavát ezért a törpe fejfájásával nem tud semmit sem kezdeni hisz nem is tud róla. A testek látványa jó jel arra, hogy haladnak a veszély felé. A törpe megállapítására ő is bólogat. Ez így veszélyesebb. A tündér ötleteivel nem tud mit kezdeni. Nem ismeri a barlangi lényeget.*
-Vagy a por. Nem hiszem, hogy fel tudnánk locsolni a padlót.


672. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 19:35:23
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Menetelnek egy keveset, aztán megint megállnak. Dhekäy kilép a törpe árnyékából, hogy megnézze mi a helyzet. Csontok vértekkel és fegyverekkel.*
- Hmm... *Hallatszik a nőtől egy rövid hümmögés. Nos, félni nincs oka semmitől, hiszen fegyveres harcosok is meghaltak már ezeken az utakon, akkor legalább ő sem ússza meg az elhalálozást ebben a barlangban. Ez megnyugtató. Fel is sóhajt eme gondolatra. Először a törpe, aztán a tündér szavaira figyel, de nem igazán szólalna meg. Lehet, hogy rovarok, lehet, hogy a por, amiről azt hitte már megszabadultak tőle.*
- A por mindenképpen rossz... *Jelenti ki halkan, nagyrészt csak magának. Neki igazából mindegy, hogy mi fogja megölni, a lényeg, hogy meghal. Kezdi teljesen megszokni a gondolatot és mintha még mosolyogna is.*
- Ha ezek itt haltak meg és mi még élünk, akkor kifelé menekülve érte utol őket a végzet? *Morfondírozik. Nem tudja, hogy a többiek mit akarnak, menni, maradni visszafordulni, mindenesetre a nő indulna tovább.*


671. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 19:25:01
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Ahogy meglátja a földön a maradványokat, úgy gondolja, hogy talán mára elég a kalandból, ha a többiek is úgy gondolják, indulhatnak vissza. Nem szól, reméli, hogy mindenki észhez tér. Azért elgondolkozik, hogy ezzel is elterelje a figyelmét a félelméről.*
- Két ötletem van. Az egyik egy óriás féreg, amely ugyan egyetlen nagy test, mégis számtalan apró féregből áll, amelyek befurakodnak minden résen, és felzabálnak mindent odabent, ami szerves, majd kifolynak a másik oldalon a páncélból. Ezek a férgek nagyon kemények lehetnek, hogy így lecsiszolják a falakat, amint haladnak előre, körbe-körbe. Viszont akkor surrogást kellene hallanunk, amikor közeledik, ahogy csiszatolja a követ. Vagy pedig esetleg egyből a falakból ömlenek ki, akkor viszont lyukaknak kell lenniük a falakban. Sok lyuknak. Láttok lyukakat? A másik ötlet pedig egy olyan szörny, aminek vékony csápjai vannak, a csápok végén szájak, ezek ugyanúgy beférkőzhetnek a réseken. Mit gondoltok?


670. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 19:14:10
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Rövidke masírozásuk alatt fejfájása ismét erősödni kezd. Nem szól róla senkinek, csupán jó erősen összeszorítja fogait és megy előre... amíg meg nem látja a földön a vértet és annak egykori viselőjét. Hrothgaar féltérdre ereszkedik, hogy kissé közelebbről is megvizsgálhassa a páncélt és a csontokat. Nem ér semmihez hozzá, csupán figyel.*
~Rájuk nem vigyázott Wylnurana?~
*Vetül fel benne a kérdés és egyúttal a kétség is. Valami azonban nem hagyja nyugodni a törpét. Alaposan szemügyre veszi a pórul járt fajtárs földi maradványait.*
- Rossz hírem van... *Kezd bele a "helyszínelésbe".* Úgy gondolom, hogy nem a tretil-micsodától kell félünk leginkább. *Az esetleges kérdő tekintetek láttán folytatja tovább.* Nézzétek a vértet és a csontokat. Sehol egy karcolás, repedés vagy törés. Sértetlen mind. Sav nem marta, tűz nem égette... Ráadásul elég friss az eset. Két hatra saccolom.
*Felegyenesedik egykori fajtársa maradványai mellől és a többiekre tekint.*
- Ezek a picike vérfoltok is furák. Sehol egy komoly vértócsa... Lehet hogy...
~Lehet, hogy ez a por a gyilkos és belülről egyszerűen felemésztette a húst? Ha ez így van, akkor én is az utolsókat rúgom. Wylnurana, hát ez lenne a számomra kijelölt út?~
*Fejfájása nem teszi könnyebbé az ötletelést, annyi szent, nagyot sóhajt és csendbe burkolózik.*


669. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 18:51:56
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A por egyre sűrűbb lesz, lassan meg-megcsillannak fodrai a lámpások fényénél, a szaga pedig kezd elviselhetetlen lenni. Hrothgaar ugyan kissé kipihentebben, jobb bőrben masírozok előre, ám rögtönzött maszkja ellenére fájni kezd a feje. A csapat többi tagja ugyanakkor a dohosságon és érthetően nehezebb légzésen túl nem érez semmit. Pár percet kell csak menniük, hogy meglássák az első aggasztó jelet. Csontváz páncélban. Széles, zömök, kicsi, míves fémkonzerv, mellette egy bárd. Kicsivel odébb egy kalapácsos is hever, egyértelmű, törpék. Valami pedig úgy megette őket, hogy páncéljukban csak a csontok maradtak szabályosra rendezve. Lehet, hogy a por veszélyesebb, mint hinnék.*


668. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 18:45:26
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Zopal is kicsit megpihen és szerencséjükre akármi is van itt nem tervez rájuk támadni vagy nem vette észre őket. Egy kicsit az ork is eszik és iszik. A pihenő végeztével pedig elpakol és a törp is magától kel. Az, hogy milyen veszélyeken kell keresztülmenniük nem zavarja. Sőt örül is, hogy talán tudják hol kell várniuk a veszélyt. A törpe megjegyzésére kicsit felröhög. Nem szokott ilyesmit, de ez a gondolat megnevettette.*
-A magad nevében beszélj törp. Megnézném ahogy az istennőd egy magamfajtára emeli tekintetét.
*Megy ő is a törp után immár kicsit vidámabb hangulatban. Ez jó vicc volt számára.*


667. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 18:35:54
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A pihenőidő hamar elszáll, főleg, ha az illető törpe félálomba szenderül. A pakolászás és újbóli készülődés hangjaira kel fel és miután némi italt vitt be szervezetébe, ő maga is rövidesen útra készen áll.*
- Ha ez az egyetlen járható út, akkor nincs mit tenni, vigyen bár a fészkük felé, vagy épp azon keresztül. Wylnurana vigyáz ránk...
*Jelenti ki és egyik kezében a lámpással, másikban a harci kalapáccsal újra a sor elejére áll, hogy vezesse a kis brigádot, vagy épp ütközőül szolgáljon a beléjük masírozó bestiák számára.*


666. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 18:06:18
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Griwor kérésére felé mutatja a térképet, s mutató ujjával jelöli, hol vannak ők, majd pár szóban összefoglalva elmondja meddig kell menniük még. Ujját végig húzza a papíron, majd megállapodik a felirat felett. Még van a kalandjukból bőven, s még vissza is kell jutniuk.
A szörnyeteg leírását érdekesnek tartja, különösebben nem fél, nem bízik abban hogy bármi is keresztezi útjukat.
Az egy-két óra hossza letelte után indulnak el megint. A gnóm is össze szedi amilye van és térképet keze ügyében tartva sétál tovább a gipsz szagú járatban.*


665. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 11:49:00
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Örül, hogy pihenhet, hogy nem morgolódnak emiatt a többiek. Figyeli, hogy a többiek mit mondanak, tesznek. A törpe ötletét ő is alkalmazza, egy zsebkendőt köt az​ arca elé, azon keresztül veszi a levegőt. Látja, hogy Cin nézi a térképét.*
- Megmutatnád, hogy hol vagyunk? *Ha megmutatja, megköszöni. A szárnyas gyík említésére összerezzen.* Tíz aranyat rakok rá, hogy ez a szörny szaga, és mi egyre közelebb megyünk a fészkéhez. *A méregről folyó beszélgetéshez nem szól hozzá, de örül, hogy begyűjtött egy zacskónyit. Mikor már úgy érzi, hogy​ indulásra kész, feláll, elpakol, megfogja a hátizsákját és a többiekhez szól.* Indulhatunk. *Ha a többiek is felveszik a málhájukat, akkor ő is, és besorol a szokott helyére. Ha Cin megmutatta neki a térképét, akkor azon morfondírozik magában, hogy az elágazás egyik járata biztosan a szörnyhöz vezet, a másik a biztonságba.* ~No majd kiszagolom, merre érdemes menni.~


664. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 23:17:38
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A törpe hálájára csak bólint. Majd ha baj lesz kiderül mennyivel jön. Arra is csak bólint, hogy a nemrég még ájult törpe akar elől menni. Nem akarja kipróbálni mi igaz az aprónép makacsságából. A sétájukat a tündér szavai szakítják meg. Zopal morózusan bólint egyet. Elfogadja, hogy pihenniük kell, de nem tetszik neki a helyzet. A törpe mondatára bólint. Ő nem aludna itt el. A szag megjegyzésére ő is összébb vonta a szemöldökét.*
-Fiatalkoromban gyakran láttam ahogy a törzsem sámánjai növényekből különböző mérgező kencéket csinálnak ha élve akartunk valamit elfogni vagy biztosan gyilkos fegyvereket akartunk, de állatoknak és szörnyeknek is szokott mérge lenni. Viszont por formájában nem láttam még.


663. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 23:04:41
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A kezdeti kellemetlenség után hosszas nyugodt, már-már unalmas séta következik. Fejfájása nem múlt el, de talán az idő múlásával enyhülni kezd, és erre csak jó hatással lehet a pihenő, amit a tündér javasol. Hrothgaar pár pillanatot vár, végignéz társain és csak csendben, helyeslően bólint. Lecihelődik. Pokrócra ül, csendben eszeget is iszik egy ideig, mielőtt társaihoz szólna.*
- Kicsit eldőlök. Keltsetek fel, ha elaludnék...
*Hangja rezignált, kissé aggódónak hallatszhat. Halk sóhaj kíséretében dől el, oldalára fekszik és egy ideig az olajlámpás fényébe bámul.*
- Nem tetszik ez a szag...
*Ül fel újra és kotorászni kezd zsákjában. Egy kisebb textildarabot vesz elő és arca elé köti.*
- Talán a por magas koncentrációja miatt érzem ezt a szagot, de nem szeretnék megint kidőlni.
*Ad magyarázatot tettére, mielőtt újra oldalára feküdne és lámpája fényerejét lejjebb tekerné.*
- Az a szárnyas-gyík, vagy mi... lehet, annak a testnedve, vagy lehorzsolt bőre az a por. És ha sok van belőle a falon, akkor az azt jelenti...
*Nem fejezi be a mondatot, a többiek kell, hogy értsék. Inkább lecsukja szemeit és pihenni próbál.*


662. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 22:43:28
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Az idő elteltével kezd a feledésbe merülni az ork figyelmeztető mondata a nagyobb, veszélyesebb helyzetekről, mivel órák hosszasan nem történik semmi. Kutyagol a törpe és a tündér után, helyenként meg igazítva felszerelését. Néha, ahogy hagy fel a koncentrációval a negyedik óra vége felé, rá-rálép egy pár mohára, ami szivacsosan süpped a bakancsa alatt.
A tündér mondatára figyel fel.*
- Nekem jöhet. *Közli félvállról, valójában rá is ráférne egy kis pihenés és némi étel.* Csak egy kicsit messzebb a portól... *Teszi hozzá, mert nem szívesen tenne kényszerpihenőt, mint a törpe korábban.
Ha elhelyezkednek pihenni, akkor a gnóm is leül és ha még ég valamelyik lámpás annak a fényében nézegetni kezdi a térképet. A piacon vett ételéből is elkezd nyammogni párat, de ez a környezet nem hozza meg az étvágyát, ahogy a gondolat sem a szörnyekről, amiket idecsalhat a szaga. Úgyhogy csak csipeget fél kézzel, másikban a papírt tartva.*
- Látott már valamelyikőtök hasonlót, mint az a por? *Teszi fel a kérdést, csak úgy véletlenszerűen. Nem hagyja nyugodni a dolog. Szakmai szempontból annak mérgező hatása érdekli, s hogy mit lehetne belőle készíteni. Összevont szemöldökkel töpreng a térkép felett.*


661. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 22:30:27
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Útközben megnézi a gombákat a patakparton, van amit felismer, van amit nem, azokból eltesz egy-egy példányt, hátha a napfényen valamit ki tud sütni róluk. Fura szag terjeng a levegőben, nem tetszik neki. Ráadásul eléggé elfáradt a talpalástól és az izgalomtól, ezért kissé szégyenkezve megszólal.*
- Tarthatnánk egy kis pihenőt? Ki szeretném fújni magam. És meg is éheztem egy kicsinyég. *Ha igent mondanak, akkor leül, eszik, iszik, még egy kicsit szunyókál is, ha sikerül, ha nem sikerül, akkor csak pihen egy kicsit.*


A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.17 22:47:03


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984