OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Klánfórumok >> Thargodar Vérszövetség >>
Amon Ruadh - A Vashegy Birodalma
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 49. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-09-24 11:21:02
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Folytatódik a Tharg Fejedelemség kiépítése

Ennek keretében az alábbi, véglegesnek tűnő klánszerkezet és -szervezet áll a játékosok rendelkezésére:

1. Tharg Vérszövetség (Core): a központi klán, elsősorban a harcosok, felderítők, tharg családtagok klánja, amellett ide tartozik a fegyvergyártás és a csatamágusok köre. Az újoncozás is itt zajlik, ezért elsősorban ide várjuk az újakat, hogy segíthessük a játékbeli és karakterfejlődésüket.

2. Kancellária (Core): az adminisztráció és a "polgári ügyintézés" klánja, ide tartoznak a kereskedők, írnokok, földművesek, mesteremberek, diplomaták. Elsősorban tapasztaltabb játékosokat várunk ide, illetve olyanokat, akik szívesen kipróbálnák az intrikát, politikát, bürokráciát és/vagy Hubi kancellár házikrémes tégelyét.

A klán neve: A Tükrön Túl.

3. Fattyú Szakasz (Sat): a központi irányítástól jelentős mértékben független városőr csapat, ők felelnek a közbiztonságért a Kufárnegyedben és a Kikötővárosban, amellett őket lehet megfelelően támogatni, ha azt akarjátok, hogy kissé félrenézzenek. Sydnarus Nemmondomkianevéthangosan karakternél lehet érdeklődni.

4. Ezüstszilánk Szövetség (Sat): a központi irányítástól részben független mágusiskola, melyben a kötelező csatamágus-oktatáson túl számos más (hamarosan az összes) mágiaág- és -lehetőség közül lehet jó pénzért választani. Elsősorban elhivatott, hosszú távra tervező játékosok részére, mert a mágiatanulás drága és hosszú folyamat.

Taitos, a Zöldfülű a klánvezér.

5 Senkik (Sat): a központi irányítástól jelentős mértékben független kompánia, hivatalos feladataik közé csak a megbízásos alapú fejvadászat (kémelhárítás) és a különböző diverzánsfeladatok tartoznak, egyébként független akciókat vezetnek szerte lanawinen.

Perverzeknek.

_________________________________

Fentieken felül várhatóak még az alábbiak:
- ereklye-, kincs-, szörnyvadász csoportok
- fogadósok, független kereskedők, hajósok, egyebek

Kagan Thargodar


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-08-29 15:11:44
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Megkezdődött a Tharg Fejedelemség kiépítése

Ennek keretében - az előzetes tervek szerint - az alábbi klánszerkezet áll a játékosok rendelkezésére:

1. Tharg Vérszövetség (Core): a központi klán, elsősorban a harcosok, felderítők, tharg családtagok klánja, amellett ide tartozik a fegyvergyártás és a csatamágusok köre.

2. Kancellária (Core): az adminisztráció és a "polgári ügyintézés" klánja, ide tartoznak a kereskedők, írnokok, földművesek, mesteremberek, diplomaták. Jelenleg kialakítás/átvétel alatt.

3. Fattyú Szakasz (Sat): a központi irányítástól jelentős mértékben független városőr csapat, ők felelnek a közbiztonságért a Kufárnegyedben és a Kikötővárosban, amellett őket lehet megfelelően támogatni, ha azt akarjátok, hogy kissé félrenézzenek.

4. Ezüstszilánk Szövetség (Sat): a központi irányítástól részben független mágusiskola, melyben a kötelező csatamágus-oktatáson túl számos más (hamarosan az összes) mágiaág- és -lehetőség közül lehet jó pénzért választani.

5 Senkik (Sat): a központi irányítástól jelentős mértékben független kompánia, hivatalos feladataik közé csak a megbízásos alapú fejvadászat (kémelhárítás) és a különböző diverzánsfeladatok tartoznak, egyébként független akciókat vezetnek szerte lanawinen.

_________________________________

Fentieken felül várhatóak még az alábbiak:
- nemesi házak, klánok
- ereklye-, kincs-, szörnyvadász csoportok
- fogadósok, független kereskedők, hajósok, egyebek

Kagan


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-06-07 10:46:11
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok és egyéb!

Néhány előzetes jelzés Thargia "államszervezetéről":

1. A személyek:

Háromféle személyi státus lesz Thargiában:
- kiemelt
- megtűrt
- üldözött

Ezek átjárható státusok, tehát "születni" csak részben lehet, és olyan sincs, hogy valaki ne mehetne fel- vagy le a státusok között. Mindent az IC tevékenység alapoz meg, azonban a környezet is meghatározó lehet.

Példa: egy megtűrt személy belép egy privilegizált státusba (feljebb lép), majd szabályt szegve kegyvesztett (üldözött) lesz, ezek után valamilyen tevékenysége folytán mentesül(het). A státusok erősen kötődnek a magasabb szervezetekben (Házakban, Klánokban) betöltött pozíciókhoz, ennek megfelelően egy klán- és ház nélküli, megfelelő „származással” vagy baráti körrel sem rendelkező karakter nyitásként biztosan legfeljebb megtűrt lesz.


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-06-07 10:45:49
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
2. A Házak:

Megpróbáljuk meghaladni az eddigi besorolásokat és a következő szint a Ház (vagy nemzetség) lesz.

A Házak a személyes csoportosulásnál nagyobb, a Klánoknál kisebb szerveződések. Lehet nekik klán-szervezetük, de akkor is Ház-ként (nemzetségként) kerülnek feltüntetésre.

Ilyen például a Tükrön Túl klánon belül a DW Ház, vagy az Aranyszarvas Renden belül a Sajti Ház.

A Házra jelenleg két feltétel vonatkozik:
- egyrészt a házfő be kell jegyeztesse a Kancellárián, hogy megszerezze a Házakra vonatkozó jogosítványokat és megkaphassa az esetleges támogatások, kötelezettségeket. Ilyen például, hogy egy Ház is igényelhet helyszínt, de ahhoz IC valamelyik helyszínfenntartó Klán uralmi rendjébe kell tagozódnia. Példa: Ha a D'Aquista Ház saját uradalmat (helyszínnel) akar, akkor vagy klánná kell szerveződnie, vagy IC tagozódnia kell mondjuk a Thargodar Vérszövetségbe.

- másrészt a Háznak rendelkeznie kell egyfajta belső koherens erővel, legyen az vérségi kötelék vagy ordó ("lovagrend"), esetleg egy közös, szigorúan és szűken értelmezett szervező elv. Egy Ház minimum 3 fős kell, hogy legyen. 5 fő alatt csak vérségi kötelék elfogadott (jelenleg, aztán majd finomodik).

Ahol nincs ilyen, ott klánokról fogunk beszélni a továbbiakban is. A különbség talán annyi lesz, hogy nagyobb teret adunk a Thargodar Vérszövetség, illetve az Aranyszarvas Rend típusú szövetségeknek, ahol is több, egymás mellé- vagy fölé rendelt Ház alkot(hat)ja a Klánszervezetet (jelenleg mind a kettőnél 1-1 Ház a domináns, mert nincs igazán tere másféle működésnek).

3. Klánok

Erről túl sokat nem kell mondanom, ugyanaz, mint eddig.

4. Vezetőség

A túl bonyolult vezetés ellehetetleníti a játékot, a túl egyszerű, egyszemélyi pedig sok terhet ró a vezető userekre/karakterekre, továbbá kirekeszti a többieket a döntéshozatalból. Ezen elvek figyelembe vételével jelenleg az alábbi rendszerre gondoltam:

- Thargia "államfője" az rém pofátlan módon én vagyok (kekeke), ám a jogköreim elsősorban a "leválasztott" HC részlegre, valamint teljes Thargia vonatkozásában a hadügyre és a külpolitika egy részére terjednek ki
- Igazságszolgáltatás: középkori rendszerű, a személyi státusokon alapuló törvények várhatóak, kicsit több ideillő büntetési nemmel. A bíráskodás 3 szintű lesz: klánokon és házakon belül a helyi vezetők, klán-közi vagy klánon kívüli esetekben kisbíró, speciális esetben és fellebbezés esetén főbíró (jó sokat kell fizetni a fellebbezésre :D)
- Végrehajtás: a Kancellária intézi az összes adminisztratív ügyet, a rendfenntartás (tehát a városőri feladatok) jelenlegi állás szerint az FSZ klán nem túl korrupt kezében lesz.

- Döntéshozatal: talán ez lesz az első érdekesség
Egyfajta klánok tanácsára gondoltam, ami különböző IC súlyozási arányban (létszám, Házak száma, státus, hozzájárulás, jelentőség, etc) kap szavazatot, és képviselteti magát. Az alábbi témakörök tartoznak ide:
- kereskedelem
- a külpolitika egy része (különösen: kereskedelmi kapcsolatok, polgári jellegű együttműködések)
- vallásügyi kérdések
- rendészeti kérdések
- adózás

Ezek jelenleg egy nagyon v.1.0., igazából csak szétszedésre meg gondolatébresztőnek szántam.

K.




45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-05-07 19:02:33
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok és egyéb!

Némi OC infócsöpögtetés a "Tharg Fejedelemség", underground nevén Thargia (és nem Svir Gia) jelenlegi koncepciójáról.

A mai állapot (v.2.1289) szerint 4 zóna összehangolt működése adja majd a "Tharg városállamfejedelemség" lényegét, ami csak félig-meddig Tharg, nem igazán városállam és nem annyira fejedelemség (forgetaboutit).

1. Közös zóna: a tulajdonképpen "normál" város.

A Kalácsfalva, valamint a folyó menti területek összeolvadásából keletkezett kalmárvároska az alábbi területekből fog állni:
- Kereskedőnegyed (gnóm piaccal, városházával, boltokkal, kézművesekkel, és a kalmárhercegek - volt artheniori nemesek - házaival, valamint kisebb "kertvárosi" parasztbirtokokkal)
- Kikötőnegyed (kocsmával (igény szerint külön helyszínen), szegényebbek lakrészeivel, alvilággal, mólóval, feketepiaccal, rabszolga-kereskedőkkel, valamint a híderőddel)
- A Híderőd (ami magába foglalja a két partot összekötő hidat, a Révet, valamint az átrakodóállomást, ami minden hajóforgalmat érint majd, ami nem kisebb személyszállító ladik vagy tutaj).

Ez a terület "közösségi", összehangolója a "Kalácsfalvi Intéző", valamint a Fattyú Szakasz őrsége.

2. Az ellenőrzött zóna: Synmira és környéke, az Ispotállyal, Alkimistaműhellyel, mágikus és vallási kötődésű területekkel már nem olyan szabadon bekószálható, mint a közös zóna.
- Synmira: meditálással egybekötött IC mágiatanulási lehetőség, a hivatalosnál olcsóbb és érdekesebb módokon. Meditálás várható.
- Alkimistaműhely és Ispotály: bájital-vásárlási funkcióval ellátott műhely, ahol egyrészt a magas szintű bájitalok (pl. Harcosok itala) készülnek, másrészt a sérültek ellátása is itt zajlik, a tervek szerint Eeyr oltárának és vigyázó szemének közreműködésével.
- Vaskorsó Taverna: A Tharg Fejedelemség szövetséges klánjainak Tavernája fürdővel (és fürdetőlányokkal, továbbá Hubival) valamint különleges mágikus ételekkel és italokkal.

Felvigyázója az Ezüstszilánk Szövetség főmágusa.

3. Belső zóna:

A Tharg birtokok magja a Vasbárók (földesurak, hűbérlovagok) saját birtokaival, a termelőmajorságokkal, a belső piaccal (ahol a kereskedőnegyedbeli boltoknál némileg olcsóbban, de nyilván több macerával lehet IC vásárolni), valamint a Pitypangos Nagymajorral, és az Amon Ruadhra vezető egyetlen úttal. A Nagymajor valószínűleg harcosképzést is vállal (edzés).

A nemesi-földesúri élet, a Büszkeség és balítélet (meg a zombik) világának megjelenítője, bálok - bukolikák - bulikák- böfikék világa, na meg persze a szövetséges klánok belső életének területe is.

4. "Hardcore Zóna": a PvP-vörös-veszélyes-vakmerő-úgyismeghalsz vidék

- Amon Ruadh: ThargAroddal és az új helyszínekkel (Vasudvar, Istálló, Radkraal) együtt a vidék politikai és katonai központja, de nem kizárólagos, hiszen a kereskedőnegyedben be lehet szerezni a fegyvereket és más termékeket, a polgármesternél lehet ügyeket intézni.

Amon Ruadh egyszerűen csak olcsóbb, vagy gyorsabb, vagy-vagy-vagy, illetve bizonyos "engedélyek" és megállapodások csak a Radkraalban köthetőek.

- HC területek:
Lényeges a mögötte húzódó szakasz (ez a rész még erős egyeztetés alatt van), ami a tulajdonképpeni HC részleg. Minden helyszín (Vaserdő, Világfal-hegylánc, stb) egy kicsit(nagyon) veszélyesebb, és nem viccelek. Viszont itt fognak zajlani a szörnyvadász-looter-Sajtikirálylánymentő kalandok, az átoktörések és őslénykutatási-régészeti-bányászati akciók.

- Egyéb tervek: kereskedelmi utak, összeköttetés Erdőmélyével és az északi területekkel, összeköttetés - bevonás a Vérkerttel (és a Satheret oltárral, ennek hiányában a HC területek egyikén lesz (igény szerint valami fancy helyszínnel) egy oltár.
____________________________

Amint látható, a tervezet "félkész", a váza van meg, illetve sok helyen szándékosan hagytunk helyet a bővítésnek, ötletelésnek. A koncepció arra készült, hogy
a) heterogén legyen
b) a tharg jelenlét lehetőleg minél kevesebb zónában legyen "elnyomó" mértékű (pl. a közös zónában a tervek szerint kevés jelentősége lesz a "thargságnak", annál több az aranynak és az aktivitásnak
c) bővíthető és rugalmasan formálható rendszert adjon.

Hozzászólásokat vagy PM-ben, vagy az Ad-Hoc fórumban várok, illetve a klános érdeklődőknek ott a klánvezéri chat-szoba.

Kagan

A hozzászólás írója (Kagan Thargodar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.05.07 19:04:22


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-03-20 11:52:57
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Adatik tudtára mindenkinek!

Én, Kagan Thargodar, a Thargodar Nemesi Ház feje, Amon Ruadh Hadura, a Délvidék Felvigyázója, tagja a vitéz és nemes Nagytanácsnak, ismét kihirdetem az alábbiakat:

I. Mindazon földek, melyek a Vaserdőtől a Kikötőig, a Krenkataur-barlangoktól a Szántóföldekig húzódnak, Amon Ruadh klánjainak felügyelete alá tartozik:

II. Mindazon földek, melyek a Gázlótól az Synmiráig, a Tharg Ösvénytől Kalácsfalváig húzódnak, a Thargodar Nemesi Ház és szövetségesei tulajdonát képezik.

III. Figyelembe véve a közerkölcsök hanyatlását és a martalócok térnyerését, mint Amon Ruadh főbírája az alábbi törvényeket hirdetem ki:

3.1. Az bűnökről.

A lopásokról:
Kit lopáson érnek, ha közrendűtől lop,
- első alkalommal 10 botütéssel és billogozással
- második alkalommal 10 korbácsütéssel és billogozással
- harmadik alkalommal egyik kezének levágásával és billogozással büntettessék. Kiről kiviláglik, hogy kezét varázslattal visszanöveszté, feje vétessék.

Ki nemestől, thargtól vagy köztiszteletben álló embertől lop, a büntetés kétszeresét, illetve mindkét kezének levágását szenvedje el.

Ki mindezeket rabolva követi el, a büntetések kétszeresét szenvedje el, nemestől való rablás esetén pedig megvakítassék.

Az gyilkosságokrúl:
Ki embert, elf-fajút, törpét, óriást, tündért vagy gnómot, valamint fekete elf nőstényt öl:
- véletlenségből vagy baleset során, ha az áldozat közrendű, 1000, ha nemes vagy köztiszteletben álló, 2500 arany vérváltságot köteles fizetni az áldozat családjának, és ugyanannyit Amon Ruadh kincstárának.

- szándékosan, aljas megfontolásból, annak büntetése Gödör-béli, halálig tartó fogság vagy halál legyen.

Ki orkot vagy fekete elf hímet öl meg, 500 arany váltságot fizessen.

Ki a rabtelepről szökött rabot öl meg, váltságot ne fizessen.

Az csalásokrúl

Ki másokat tévedésbe ejt, becsap, vagy tévedésében megtartja, hogy galádul és álnokul vagyonhoz vagy más előnyhöz jusson, 10-30 korbácsütéssel büntetendő és minden vagyona elkobozandó.

A szemérmetesség elleni erőszakról

Aki nemesasszony becsületét meggyalázza, a bírák választása szerint halállal, lőcsétől és heréitől való megfosztással, száz botütéssel vagy tízezer arany váltsággal lakoljon.

Aki polgárasszony becsületét meggyalázza, a bírák választása szerint halállal, heréitől való megfosztással, ötven botütéssel vagy ötezer arany váltsággal lakoljon.

Ki alantas leányt, vagy más nőt gyaláz meg, a bírák választása szerint heréitől való megfosztással, huszonöt botütéssel vagy ezer arany váltsággal lakoljon.

Szökött rableányon tett erőszak ötszáz arany váltsággal büntetendő.

A nyilvános, erőszakos, vagy az ősöket és szellemeket sértő baromkodás és a szodómia, mint természet ellen való vétek, kínpaddal és halállal büntetendő.

3.2 A vétségekről

Az sértésekrűl

Ki közrendűt sért meg, rágalmaz vagy vádol alaptalanul, 250 arany sérelemdíjat fizessen.

Ki nemest vagy köztiszteletben állót sért meg, rágalmaz vagy vádol alaptalanul, 1000 arany sérelemdíjat fizessen.

Ki bűnébe visszaesik, minden alkalommal öt, majd öttel több botütést szenvedjen el.

3.3. Az különös bűnökrűl

A Thargok elleni támadásról

Ki a Thargok és Arthenior címere alatt állóra támad, enyhébb esetben korbáccsal büntetendő, súlyosabb esetben feje vétessék, és minden vagyona elkobzandó.

Ki a Tharg Birtokokon orvul vadászatba kezd, halászik, csapdát helyez vagy más módon nyerészkedik, harminc korbácsütéssel és eszközei elkobzásával büntetendő, és minden vagyona elkobzandó.

Ki a Thargodar Nemesi Ház ellen izgat, lázít, vagy más módon ribilliót kelt, feje vétessék, vagyona elkoboztassék.

Mindazok, kik a váltságot és büntetést megfizetni nem tudják, minden 10 arany után 1 botütést szenvedjenek el.

Az bűnökrül és vétségekrül ítéletet a Nemes Thargodar Ház által kijelölt bírák hoznak, végrehajtását pedig a Vashegy Urai rendelik el.

Kagan Thargodar
A Vashegy Hadura


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-01-13 18:17:48
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

A "Birodalom hajnala"-project I. etapjának keretében némileg változott Amon Ruadh szerkezete:

1. Bekerült a Tharg Birtokok helyszín

Ez lett az egyik központi, egyben érkező és piacoló helyszín is. Mindenki, aki Amon Ruadhra érkezik, erre haladhat tovább - ezzel kikerülheti a várost, ha mondjuk nem Amonra, hanem Synmirára vagy a Majorságra akar, vagy egyszerűen csak erre vág át Artheniorból a Kikötő irányába.

A helyszín PIAC funkcióval rendelkezik, ez talán a legnagyobb újítás.

2. Új klán csatlakozott a Vashegy környékén lakókhoz, a Fattyú Szakasz, övék lett a Pitypangos Nagymajor - ezúton is örömmel üdvözöljük őket.

3. Amon Ruadh helyszín KLÁNHELYSZÍN lett. Ez a jelenlegi szabályozások miatt érinti a Szelíd és Megfontolt karaktereket és a Második szálas játékokat egyaránt, kérlek, erre figyeljetek.

Bekerült egy "protokoll" is a leírásba, azt próbáljátok követni, mert most már számos jó kis technikai lehetőség van az tárgyak mozgatására.

4. Minden leírás kapott egy kis ráncfelvarrást, de lényeges dolog nem változott. Hamarosan jelentkezünk egy friss térképpel, ha végre lesz valaki, aki megcsinálja :D

Kagan



A hozzászólás írója (Kagan Thargodar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.01.13 18:19:45


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-01-11 12:32:14
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Néhány nyitva álló lehetőség, nem csak klántagoknak:

Kovácsmester: Amon Ruadh műhelye kovácsra vár
Ácsmester/építőmester: megbízásos alapon, akár állandóra is
Kalmár: kereskedelmi tevékenységben való közreműködés

Amit ajánlunk:
- megfelelő infrastruktúra
- a Vasbank támogatása
- versenyképes fizetés
- referencia, képzés, fejlődési lehetőségek

Kagan Thargodar


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-12-19 16:40:47
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Főszabályként külsősöknek Amon Ruadhra - figyelemmel a technikai lehetőségek bővülésére - az alábbi protokoll megtartásával lehet "hivatalosan" belépni.

1. A helyszínre történő "belépő" reag során a fegyverek/felszerelések (elsődleges, másodlagos, rejtett fegyver, pajzs, vértezet) átadása a JK őrség részére (amennyiben nem világos, ki a JK őr, akkor kérdezzétek a klánvezért).

2. A JK őr válaszreagja, mely tartalmazza a fegyverzet átvételét, illetve a belépési engedély megadását.

3. Belépés Amon Ruadhra, levél írása mesélőnek, hogy a felszereléseket tegye be a Tharg Vérszövetség Amon Ruadh-i klánraktárába, a játékos karakterlapjára pedig tegyen idevágó bejegyzést.

____________________________________

Hamarosan Amon Ruadh újabb helyszínekkel fog bővülni, melyek némileg befolyásolhatják a fenti protokollt.

Köszönöm!

Kagan


40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-11-21 22:10:14
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Amon Ruadhon este/éjszaka van.
Napváltás: 11.22.

Kagan Thargodar



39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-10-31 11:51:41
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Ismételten kihirdettetik az Arthenior város és Amon Ruadh város közötti megállapodás vashegyi olvasata:

1. Kagan Thargodar Nemes Úr egyezer (1.000) hektár saját földterületet kap, mely örökíthető törvényes gyermekeire, illetve ezek hiányában az általa kijelölt élő testvéreire.

2. A földterület az erdei ösvény és a Nagy Erdőkerülő folyó által alkotott Gázlótól délre, az erdei ösvény és a Nagy Erdőkerülő folyó közötti terület, északról dél felé haladva feltöltve (550 hektár), továbbá a folyó keleti részén fekvő, kijelölt földterület (450 hektár termőföld). A területbe belefoglaltatik a Gázló, minden jogával és kötelezettségével, de nem foglaltatik bele a Folyó maga. A Folyó keleti partján fekvő Kalácsfalva, mint Kagan Thargodar Nemes Úr saját birtoka kerül feltüntetésre.

3. A Vérszövetség klánjai, míg a földek a Thargodar Ház kezében vannak, a saját földterületükön elfogadják Arthenior kihirdetett és megismerhető törvényeit, annak betartásáról a mindenkori vezér gondoskodik bíráskodás és végrehajtás szempontjából, és elismerik Arthenior főségét. Arthenior városa elismeri Kagan Thargodar, illetve az általa kijelölt bírák pallosjogát Amon Ruadh illetőségi területén belül. Arthenior városa elismeri Amon Ruadhot külön településnek, egy sorban a Kikötővel és a Holdnap Karavánpihenőjével.

4. A Vérszövetség klánjai, míg a földek a Thargodar Ház kezében vannak, kötelezettséget vállalnak arra, hogyha Arthenior városa veszélyben van, akár vérüket ontva, a város és saját címerük és zászlajuk alatt harcba szállnak a város oldalán.

5. Kagan Thargodar nemesi címet kap, ő és további egy általa megjelölt személy bekerül Arthenior Nagytanácsába, továbbá Kagan Thargodar minden alkalommal jelölésre kerül a főtanácsi pozícióba, amikor erre lehetőség van. Ha Kagan Thargodar bekerül a főtanácsba, újabb egy főt jelölhet ki maga helyett, aki a nagytanács tagjává válik.

6. A Vérszövetség klánjai saját földjükön védműveket építhetnek, ellenben azt és a benne lévő katonai és//vagy védelmi épületeket mágikus védelemmel csak úgy láthatják el, ahogy Artheniorban is megengedett. Ennek betartásáról egy évszakonként három főből álló mágikus vizsgálóbizottság bizonyosodik meg, kiket kötelező beengedni a Thargodarok földjeire, és feladatuk befejeztével onnan épségben hazabocsájtani.

7. A Vérszövetség klánjai, míg a földek a Thargodar Ház kezében vannak, kötelezettséget vállalnak a Kikötő, Krenkataur-barlangrendszer, a Gázló és a szántóföldek között elfekvő területen, hogy óvják és védik az utakat és Lanawin népét.

o.sz. 883
e.sz. 6883
A perszelő homok hava
17, Myr


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-16 13:27:02
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Mindenki!

Amon Ruadh körzet a közelmúlt változásainak, illetve a korábbi terveknek a tükrében jelenleg 2 klánból és három településből áll.

A térképek és leírások záros időn belül módosítva lesznek, illetve néhány új topik is bekerül(het).

Kagan Thargodar


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-01 14:39:55
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Mindenki!

A sasszeműek és bennfentesek már tudnak róla, de most hivatalosan is bejelentésre kerül a Tharg világ átalakítása. Ennek számos oka van, de a legfőbb az, hogy nagyon unlak már titeket :D meg időm sincs, így decentralizálni kellett kicsiny csapatunkat.

A nagyközönséget érintő dolgokat az alábbiakban foglalnám össze:

1. ThargArod zárt klánhelyszín lesz, így újra betölti erőd/klánterület szerepét, mint Amon Ruadh létrehozása után.
Ennek célja alapvetően az, hogy Kagan Thargodar és Isurii Thargodar karakterek szeparálhatóak legyenek a mindennapi történésektől, és csak olyan dolgokkal kelljen foglalkozniuk, ami klánstratégia és főtanácsosi ügykör.
2. Amon Ruadh nyílt (ám tharg) város lesz, relatíve szabad helyszín, ahol maga a tharg adminisztráció székel. Ennek feje jelenleg Achim Eshaakar.
3. A Taverna hamarosan optimalizálásra fog kerülni; ez nem jelenti megszűnését, de más módon lesz felépítve a dolog.
4. A jövőben igény szerint bővülünk majd helyszínekkel.

Ami fontos még:
- a tharg uradalomban is lesznek NJK-k, főleg menekültek/letelepedők délről
- ThargArodban továbbra sincs NJK, oda csak Vakmerőek és klántagok léphetnek be (kivételt képez a klánvezéri engedéllyel rendelkező Megfontolt)
- a további várható helyszíneken IC a tharg jelenlét, egyébként pedig az általános szabályok lesznek irányadóak (a kivételeket jelezni fogjuk).

Kagan Thargodar


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-30 15:15:15
 ÚJ
>Achim Eshaakar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 219
OOC üzenetek: 3
Kancellári Közlemény

A mai naptól mindenki, aki nem a Tharg klán, az Ezüstszilánk klán vagy a Városőrség kötelékének hivatalos tagja, az köteles megjelenni a település Radkraal nevű helységében, ahol okiratot kap arról, hogy a városban (Amon Ruadh) tartózkodhat.

Achim Eshaakar


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-08-20 11:19:10
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Üdv!

Mindenki, aki a Grombari Ostromban részt szeretne venni, jöjjön Amon Ruadhra.

Elvárt stílus: legalább megfontolt.
Elvárt rang: legalább játékos.
Elvárt szint: legalább 5-ös (ThargArodon lehet edzeni).
Elvárt aktivitás: 3 naponta 1 reag (mesélői kérés).

Két front lesz, hogy az erősebb és a gyengébb karakterek is megtalálják a számításukat.

Kagan Thargodar


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-07-13 21:49:23
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
!!!FIGYELEM!!! !!!FIGYELEM!!! !!!FIGYELEM!!!

A nyári időszak aktivitási visszaesésére figyelemmel az alábbi módosítások lépnek életbe Amon Ruadhon és ThargArodon.

1. Míg eltérő döntés nem születik, Amon Ruadh kapuőrsége félig NJK őrség lesz, melynek igen egyszerű a feladata:
a) fegyverek elvétele
b) belépők regisztrálása

Amíg ez megtörténik, kezelhetők saját reagban, ha valaki ettől eltérőt szeretne, jelzi, és mesélő fogja intézni a szituációt.

2. ThargArodon JK őrség lesz, tehát ennyiben az nem változik.

3. Mivel ezzel kapcsolatban mindig is voltak "anomáliák", itt is szeretném rögzíteni, hogy ThargArodból három módon lehet kijutni:
- leugrás a falról, érkezés az Erdei ösvény, a Gázló és Ösvény, Kalácsfalva és birtokok valamelyikére, illetve pontos célzás esetén a Vaskorsó tetejére
- rendes módon, Amon Ruadh topikon keresztül (mert hogy klánterület, és mert egyik a másikban van)
- teleport. Ezekből van a teljesen legális (mágiával), illetve a nem annyira legális (ignoros vépével).

Kérek mindenkit, hogy erre a - nem túl gyakran, de azért meglehetős rendszerességgel felmerülő -kérdéskörre figyeljen.

Élesítés várható időpontja: MÁMA, de legkésőbb HOLNAP (2016.07.14.)

Kagan Thargodar


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-06-30 09:27:12
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
!!!FIGYELEM!!! !!!FIGYELEM!!! !!!FIGYELEM!!!

A nyári időszak aktivitási visszaesésére figyelemmel az alábbi módosítások lépnek életbe Amon Ruadhon és ThargArodon.

1. Míg eltérő döntés nem születik, Amon Ruadh kapuőrsége félig NJK őrség lesz, melynek igen egyszerű a feladata:
a) fegyverek elvétele
b) belépők regisztrálása

Amíg ez megtörténik, kezelhetők saját reagban, ha valaki ettől eltérőt szeretne, jelzi, és mesélő fogja intézni a szituációt.

2. ThargArodon JK őrség lesz, tehát ennyiben az nem változik.

Élesítés várható időpontja: 2016.07.10.

Kagan Thargodar


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-06-12 14:46:49
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Amon Ruadhon és ThargArodban NAPVÁLTÁS történt.
Nyár van; szép, meleg idő, néha egy-egy záporral :D

Más:

Amon Ruadh helyszín NEM klánterület, így oda az általános szabályok érvényesek, de ThargArod már klánhelyszín.

Kérem ezt figyelembe venni:
- belépés
- második szál
- speciális szabályok

esetén.

Kagan Thargodar


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-06-07 21:36:31
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves játékosok!

Alább olvasható egy ERŐSEN hozzávetőleges segítség a távolságok és menetidő kérdésében.

A meghatározásnál alapvetően a terepviszonyokat vettem figyelembe: míg egy Amon Ruadh - Arthenior távot rendezett körülmények, civilizált pihenőhelyek (pl Ametiszt majorság) mellett lehet legyűrni, addig a Krenkataur vagy a Grombar felé a terep is nehéz (erdő, illetve szántóföldek, buckás terep), valamint minden pihenőhelyet alaposan és megfontoltan kell kiválasztani (vadállatok, kóbor orkok, holtak, rablók, stb).

Távolságok, utazás, menetidő Amon Ruadhon belül:

Kikötő (a delta nyugati szélétől nézve) - Amon Ruadh: 100 km.

Hozzávetőleges menetidő:
Gyalog: 2 nap (18-26 óra gyaloglás + pihenő)
Lovon: 1 nap (10-15 óra lovaglás + pihenő)
Hajón (jelenleg csak "IC" elérhető):
- sodrásirányban: 4-5 óra
- sodrás ellen: 7-9 óra

Amon Ruadh - Grombar:
A Gázló felé (északnak kerülve) 140 km.
Gyalog: 3 nap (35-45 óra gyaloglás + pihenő)
Lovon: 2 nap (20-30 óra lovaglás + pihenő)

Kalácsfalva felé, a Réven át: 100 km
Gyalog: 2 nap (25-30 óra gyaloglás + pihenő)
Lovon: 1,5 nap (17-24 óra lovaglás + pihenő)

Amon Ruadh - Arthenior: 130 km
Tharg Ösvényen:
Gyalog: 2 nap (25-30 óra gyaloglás + pihenő)
Lovon: 1 nap (15 óra lovaglás + pihenő)

Amon Ruadh - Krenkataur: 70 km
Gyalog: 2 nap (25-30 óra gyaloglás + pihenő)
Lovon: 2 nap (20-25 óra lovaglás + pihenő)

Amon Ruadh - Synmira: 10 km
Gyalog: 0,5-2,5 óra
Lovon: 10-30 perc

Kagan Thargodar

A hozzászólás írója (Kagan Thargodar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.06.07 21:38:17


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-06-06 23:08:32
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Kedves Játékosok!

Amon Ruadhon délután van, lassan esteledik.
Napváltás: 06.12. Vasárnap körül várható.

Kagan Thargodar


1-20 , 21-40 , 30-49