Idézet a szabályokból:
"klánügy - ha a két karakter játéka alapvetően a klánok közötti interakciót valósítja meg, tehát mindegyik, a játékban részvevő karakter klánérdekből van a játékban (tipikusan, de nem kizárólagosan: kereskedelem és harc klánok között), akkor a karakterek klánügyben járnak el. Általában akkor nevezünk valamit klánügynek, ha direktben a klán érdekeit szolgálja, nem a karakter érdekeit."
Kiemelt rész: "klánok közötti interakciót valósítja meg"
Klánok _közötti_ interakcióról csak úgy tudunk beszélni, ha legalább kettő klán van az adott szituációban. Egyébként nincs értelme klánok _közötti_ interakciót írni, mert nincs klán, akik _között_ lenne ilyen.
"Nos mivel Riq közeli ismerősöm volt régen"
A szabályzat alapján nincs ilyen. Vagy közeli ismerősöd, vagy nem. Ismét idézek a szabályzatból:
"közeli ismerős - volt már rá példa, hogy a két karakterbe beléptek egy magánhálózatból vagy azonos számítógépről (tipikusan, de nem kizárólagosan: családtag, lakótárs, barát, aki belépett már nálatok vagy te nála a karakterébe), de nem multi karakter."
Kiemelt rész: "volt már rá példa, hogy"
Ha egyszer bármikor volt rá példa, akkor ez az állítás igaz lesz 40 év múlva is. Tehát nincs olyan, hogy _régen_ közeli ismerősöd volt. Olyan van, hogy az. Vagy nem az.
Mivel közeli ismerősöd és nem klánügy, ezért nem adhatsz át neki semmilyen értéktárgyat.
Az meg már csak hab a tortán, hogy a karaktered leadta a fegyvereit a kapuban, és így akarod (a karakternél nem létező fegyvereket) átadni másnak.