OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Varázstárgyak, tekercsek
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 33. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-09-30 16:31:08
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez pedig azért kerül elvetésre, mert a nyitóposztban szereplő rendszer elég komplex, talán túlságosan is, illetve sikerült más módon, más irányból beintegrálni ilyen lehetőséget a játékba, amik folyamatosan bővülnek.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:45:10
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
"A játékosok nagyja nem támogató karaktert akar, hanem olyat, aki maga küzd meg egy ellenféllel."
Én is erre próbáltam utalni: MIÉRT? Így is ki lehet maxolni egy egyszemélyes hadsereget, minek még nagyobb erő egy ilyen karinak? Miért támogatná ezt a rendszer tovább ahelyett, hogy inkább más játékosokkal való együttműködésre "kényszerítene"? Nem ez lenne a lényeg nagy általánosságban? Hogy egymással játszunk és ne magunkba?
Miért nem a kevésbé népszerűeket próbáljuk felhúzni ahelyett, hogy még népszerűbbé tesszük az egyébként népszerűeket?
Na mindegy... Ezek nem is a témához kapcsolódó kérdések, alapok.

Nem is zavarok tovább.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:39:12
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Emphus, ez szerintem is azért lehet, amit Elwy írt. Ha megnézzük, a legnépszerűbb karakterek az orgyilkos, kardforgató, meg a mágus. Kereskedőt is alig játszik valaki, akárcsak druidát, mert azok kevésbé ütőképesek. A játékosok nagyja nem támogató karaktert akar, hanem olyat, aki maga küzd meg egy ellenféllel. Egy alkimista hiába kever teszemazt, 60-féle bájitalt, egymaga akkor sem lesz feltétlenül esélyes mondjuk egy medvével szemben.

Viszont attól, hogy ezeknek a kasztoknak a pluszait így nem használják ki, még a népszerűbb kasztok kaphatnának akár még egy új irányt azon felül, hogy pontokat osztogatnak. Az még annyira se nagy kunszt (szerintem), mint kiválogatni a karakternek legmegfelelőbb mágiaágat, aztán a hozzá tartozó, leghasználatosabb varázslatot.

Szerintem jó lehet ez a rendszer, akár bővíteni sem kell. Még építeni is lehet ilyesmire kalandot, eseményt. Nem csak az itt leírtakra, hanem a talizmánba ültetett mágiára is pl. (tervben is van egyébként, csak még nem jutottam odáig, hogy bele is kezdjek)
És teljesen jó neki a Játékban történt fül, ott bőven helyet kaphat ez is, ahogy a házvásárlás. Még azt is vállalnám, hogy külön figyelek ezeknek a tárgyalnak a használatára, ha bekerülne és valaki így vagy úgy szerez is.


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:36:58
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 183
OOC üzenetek: 81
Emp: nem ellentmondtam neked, hanem egyetértettem:D
Tudjuk, hogy sokan nem nézik a bejelentéseket, főleg az újak nem.

A mágus kasztot eleve ismeri többé-kevésbé mindenki, minden RPG-ben szerepel, nagyjából lehet tudni, mire számítson az ember.

Szerintem ha lenne egy táp alkimista, akkor az emberek látnák, mit lehet vele csinálni, és valszeg kedvet kapnának hozzá. De első ránézésre valóban nem tűnik tápnak a dolog, tekintve, hogy ugye nem tudják előre, mit lehet vele csinálni és pontosan hogyan. És igen, ez így van jól, kelljen kísérletezni.

Szvsz mágia ágak között pedig nincs legjobb, elég kiegyenlített, ráadásul mindegyik ág másra jó alapvetően (vagyis más játékstílushoz passzol, na).

Ahogy írtad is, a rendszer arra épít, hogy a JK ne lásson előre mindent, ergo szerintem valahol logikus, hogy a mágus a legnépszerűbb, mert az mindenhol op. Az alkimista meg viszonylag ismeretlen terep szvsz a legtöbb játékos számára. (főleg annak aki nem nagyon ismeri a rendszert)


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:31:07
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Rohadék: ellent kell mondjak. Pl. a varázslat fegyverbe ültetése és a bájital amulettbe ültetése varázslat egy az egyben szerepel a bejelentések részben.

Továbbá van nem egy táp mágus karakter. Pedig a mágiák sem láthatóak előre senki számára.

Az rendszer eléggé arra épít, hogy ne tudd előre pontosan, merre fejleszted a karaktert, így tényleg komoly döntéseket kell meghoznod vele. Én egyáltalán nem tartom logikusnak, hogy kevesebb alkimista van, mint mágus. A bájitalrendszer jóval egyszerűbb, és nagyon ütős italok vannak, amik már pár száz aranyból kihozhatóak, _ha tudod_, hogy kell kikeverni. igen, kísérletezgetni kell. És ez így jó. Ahogy azt sem tudjátok, hogy melyik a legjobb mágia ág.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:23:03
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Miért, milyen nem off részei vannak egy játéktechnikai fejlesztésnek? :)
De komolyan...

Bár szerintem kicsit félreértetted amit írni szerettem volna, no de sebaj.
A világért sem akarom, ha bárkinek is olyan érzése lenne, hogy az egyébként jó ötlet ellen vagyok, csak megpróbáltam kézzelfoghatóbbá tenni a dolgot. Konkretizálni.

----

Alkimisták: ha nincs a játékban úgy a mérges gázos vita (és így maga a tárgy) is felesleges kvázi... :P akkor gyakorlatilag az sem létezik, sehol nem jelenik meg (mesélős kalandon kívül), mert nem nagyon van olyan JK el tudná készíteni

mesélős kalandba pedig eddig is szokás/lehetőség volt különleges spéci tárgyak beszerzése/ajándékozása, erre miért kellene mindenkit érintő rendszerfejlesztés?

A hozzászólás írója (Isurii Thargodar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.04.17 11:26:04


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:23:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 183
OOC üzenetek: 81
Valószínűnek tartom egyébként, hogy éppen azért nincsenek ezek a lehetőségek kihasználva, mert a legtöbben nem is tudnak róla. A mágia által fegyverbe ültetett varázslatot is csak az látja, aki ugyebár az adott helyszínen van, adott értékkel rendelkezik, és látja, hogy van ilyen mágia.
Az alkimista pedig ezek szerint nem egy népszerű dolog (nem értem amúgy miért, vagyis de, van sejtésem, hogy nem tűnik olyan "op"-nak, mint egy mágus, vagy harcos) ezért nincs magas szintű alkimista, aki látná ezeket, ezért nem tud róla senki.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:19:57
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Én személy szerint csak azzal az egy dologgal látok problémát, hogy bekerülne még egy olyan dolog, ami lehetőséges biztosít úgy, hogy több olyan lehetőség is van, amit még _senki_ nem használt ki. Ilyen pl. a mágia fegyverbe ültetése, és a bájital amulettbe ültetése. Pedig már hónapok óta bent van a játékban. De mint múltkor a chaten ki is derült, alkimista karakter se nagyon van, pedig ha látnátok, hogy milyen bájital kombinációk vannak...


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:16:46
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
A játékhoz miért lenne bárki hátrányban alacsony stattal? Csak akkor élvezhető pl egy sör melletti beszélgetés, ha full ki van tápolva valaki?
Nagyon sokak nem tápolnak és teljesen jól elvannak így is. Még senkit nem hallottam emiatt nyafogni vagy perlekedni. Akinek nem olyan a statja, az nyilván nem megy bele olyan játékba és ennyi. Van száz másik lehetőség.

Nyilván szűkebb lenne a lista, mint a használható mágiák listája. Több száz féle követ azért gondolom, nem tervez senki összeírni.

A varázsló és varázsolni nem tudó karakter összedolgozása is szorgalmazva van, mivel ahogy Ing írta, hogy ezek a holmik elő is állíthatóak.

Most tekintsünk el attól, h "már megint a táp kariknak kedvez a rendszer". Ez egy szerepjáték, ennélfogva összetett. Nem értem, miért probléma, ha azok számára, akik fejleszteni szeretnék a karakterüket, további lehetőség lenne erre biztosítva. Aki akarja, elérhet szintet, jó statot - ezért meg természetesen dolgozzon meg, akár mágiatanulás, akár kalandban kapott cuccok. A lehetőség mindenkinek adott, az már az egyén döntése, hogy él-e vele vagy sem.
Aki nem él vele, vagy _még_ nem teheti, az sincs hátrányban, legfeljebb nem áll neki olyannak, aki tudott fejleszteni. Ennyire egyszerű. Még mindig száz egyéb játéklehetősége van, nagy tömegben, kalandban, vagy egy-egy játékostárssal.

De az ilyen "off" dolgoktól tekintsünk el, légyszi.



A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.04.17 11:17:54


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 11:06:54
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 183
OOC üzenetek: 81
Most is gazdag karakterek kellenek, mert nem csak a mágus kasztúak tudnak varázsolni, hanem bárki, csak sok pénz kell hozzá.
Ugyebár nem egy példát látunk arra, hogy üres, semmitmondó hsz-ek tömkelegének sorozatgyártásával is lehet karaktert tápolni és sok pénzt keresni, ergo a lehetőség mindenkinek adott, függetlenül attól, hogy magányos farkas, vagy van-e játékostársa.
Játékostársa bárkinek lehet, kalandba bárki mehet, az már csak az adott mesélőn múlik, hogy adott esetben ilyen kavicsos cuccokat ad-e. De ha meg pénz a jutalom, megint lehet ilyet fejleszteni. Nem is igazán értem hát, hogy ezzel az egésszel most hová akartál kilyukadni.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 10:58:03
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Persze, valójában karitfejleszteni sem kell, mert vacak értékekkel is lehet reagot írni, csak nincs értelme, mert egyértelműen hátrányban vagy a többiekkel. :)

Igen, ezt lentebb már kérdeztem valahol, hogy lényegében ez a tárgy akkor egy kvázi elérhetetlenül drága és nehezen beszerezhető dolog lenne, megint csak amolyan mesélős loot ként lehetne leginkább hozzájutni, úgy viszont majd pénzbe se kerül.

Az összes létező dolgot/varázslatot át lehet-e egyáltalán ültetni tárgyakba? Vagy eleve szűkebb az a lista, amit megcsinál egy mágus és képes egy kavics reprodukálni?
Ha ugyan azt tudja egy megvásárolható kincsesláda, mint egy mágus karakter, akkor mi szükség van a mágus kasztú karakterekre? Gazdag karakterek fognak kelleni.
Én még mindig jónak látnám a szűkítést. Már ezért is.
Most minden karinak vásárolható (elnyerhető)táp mágusköveket szeretnék, ahelyett, hogy a varázsló kasztot és esetleg egy varázsló és egy varázsolni nem tudó karakter együttműködését szorgalmazzuk?

Persze, nekem mindegy, nem tartok attól, hogy a törzsben reag, vagy játékostárs nélkül maradok amiért megint az egyéni, magányos farkas - szuperhero karik vonalát erősítené tovább a játék/rendszer, csak kérdezem. :)

És igen, tudom, hogy ez egy tervezet. De mikor vesse fel a kérdéseit az ember, ha nem a terv-státuszban? :)


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 09:21:29
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Isu, nem _kell_ beleásnia magát senkinek, ez opcionális. Ha valaki kap ilyet, nagy valószínűséggel vagy
a) kalandban kapja
b) ic hall ezek felől és igenis utánajár, ez pedig csak plusz játéklehetőség.
És ilyen szempontból mindegy is, hogy a karakter _egyelőre_ mit tud, vagy mit nem. Az nem jelenti azt, h később nem tudhat meg dolgokat, v nem juthat hozzájuk.

Szerintem sem lenne feltétlen fontos kevesebb kristályra szétosztani az összes létező dolgot, elvégre ott van például a főoldalon a gyógyító növények sora is. Az is rengeteg és csak bővítve lesz, nem szűkítve. Szerintem elfogadható, hogy vannak dolgok, amik csak egy adott tulajdonsággal bírhatnak, egyvalamire lehetnek jók, míg mások akár többre, akár súlyosabb dolgokra.

És igen, a játékban történt fület is szoktuk használni. Erre többnyire kalandokban kerül sor, ha a jutalom nem pénz, hanem különleges tárgy. Vagy ha egy karakter egyéb IC játékban szert tesz valami érdekességre (pl házat vásárol, stb). Az tény, hogy egyelőre kevés ilyen van, de van. :)

A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.04.17 09:30:54


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-17 09:02:47
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Most mit tesz az, hogy kicsit bonyolult. Jó az, ha bonyolult, a mágiarendszer is elsőre bonyolult, aztán ha az ember belemászik, akkor már egész könnyen érthető.
(Amúgy: Taym és Las az én karaktereim közül, akiknél biztosan volt használva a játékban történt fül + a trollvadászos kalandom szereplőinél én is használtam. No de off out)


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 23:33:58
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Ing: túlbonyolítva realisztikus, miért legyen egyszerűbb? Hát én nem biztos, hogy ennyire bele akarnám ásni magam egy kvázi elérhetetlen és a gyakorlatban ritkán használható spec tárgy feltérképezésébe.
Értem, hogy a füstös csak példa. De akkor maradjunk a példánál.

Én spec pont arról akarlak lebeszélni, hogy még a felsoroltaknál is több kristálynak adj külön képességet, mert mint mondtam szerintem a füstös példa is belepasszintható a levegőmágiásba. Akkor már miért nem hozzuk össze ezt is a méretével? Minél nagyobb, annál többféle dolgot tud.
És akkor az előnyök - hátrányok is kiegyensúlyozattabbak lennének e tekintetben, nem kéne az energiatárolással bezavarni.
Egy kis kő egy varázst tud, a nagyobb kettőt, a fej nagyságú jósgömb méret már tud 10et is, de azt nem fogja senki sem a zsebében hordani, helyhez van kötve -> tádáá \o/ előnyök-hátrányok.
De csak egy példa ami hirtelen eszembe jutott.



Köszönöm a választ Rohadék, én erről nem tudtam / a játékban eddig sehol nem láttam hasonlót ic.
Valójában ic - része, hogy a karakterem vélhetőleg nem is tud ilyen gázok -egyáltalán tud arról, hogy egy _bizonyos_ természetes gázon kívül léteznek ilyenek? :D- létezéséről (és szerintem ezzel jó páran így kellene hogy legyenek, lévén nem profi vajákos szaktudor, vagy méreggyáripari vendégmunkás/látogató a nagy többség).

(( Én is örülnék, ha használva lenne a játékban történt fül. Még senkinél nem láttam.:( ))


A hozzászólás írója (Isurii Thargodar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.04.16 23:35:45


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 22:41:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 183
OOC üzenetek: 81
1. több egyszerűen előállítható mérgező gáz létezik (egy alkimista műhelyében pl lehet akár több száz ilyesmi is, ha sokat kreatívkodik)

2. szerintem meg ez már majdnem hogy off. miért?
Mert ha van valami, ami _szerinted_ nem éri meg a karakterednek, akkor azt nem veszed meg neki, ez ennyire egyszerű -tehát érvként teljesen irreleváns.
varázslatokból is van egy csomó, ami _szerintem_ az én karakteremnek használhatatlan, mégis bent van.

A másik: hogy a "játékban történt" miért nincs használva, nos az leginkább a játékosokra vezethető vissza. Mert igen kevés az alkalom, hogy egy kaland odáig jusson, mert a játékosok eltűnnek. Vagy csak nem kérnek ilyen mesét.
(én speciel már 2x is használtam karaktereknél, akik igenis vették a fáradságot, és kértek)
Ha lenne egy plusz lehetőség, miért ezt az opciót használni lehet, akkor nyilván többet lenne használva. (És nem kellene plusz munkát adni igazán a fejlesztőbácsinak, bár ez meg abszolút rajta múlik, mennyire vevő rá.)



18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 22:38:52
 ÚJ
>Caelin Aerlana avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 9
OOC üzenetek: 2
Nekem igazából tetszik az alapötlet, de kissé homályos az, hogy miért kell ennyire túlbonyolítani a dolgot a különféle méret-tisztaság faktorokkal. Mármint, a harcrendszerben is van 7 fokozat, ennyi szerintem itt is bőven elég volna.


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 22:38:25
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 231
OOC üzenetek: 163
Felhívnám, a figyelmed, hogy az a képesség csak példa volt. Egy füstkvarc ugyan úgy adhat olyan képességet is, amitől mondjuk altatógázt lélegzel ki.

A másik dolog meg, az, hogy a világban nem csak tíz-húsz fajta kristály van, és nem alkothatok mindnek világspecifikus képesség besorolást. Amik ott vannak azok csak példák, de ennek a sokszorosát tervezem leírni(De egyelőre nem tartom lényegesnek, hogy feleslegesen dolgozzak vele, amíg ilyen gyenge lábakon áll a felvetés.).

A rendszer lehet, hogy bonyolult, de így némileg realisztikusabb, és kiegyensúlyozottabb szerintem. És az életben nem lehet minden egyszerű, de erről esetleg más is nyilatkozhatna.


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 22:20:18
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Az, hogy az én karim epic szuper erős hero és annyit edzett az előtöri szerint hogy meg se kottyan neki és a gyengét is a gyengék kategóriáján belül leggyengébbnek érzékeli, az szerintem nem Lanawinismereten múlik.
Ilyen és ehhez hasonló jellegű lehetséges problémákra szerettem volna rávilágítani. Mert valljuk be, ez nem egyedi eset régi szerepjátékosok közt sem. :)

Kétségtelen, hogy van előnye. Nem írtam, hogy nincs.
Azt mondtam, hogy ez spec nem olyan (annyira nagyon) különleges szerintem, hogy érdemes legyen szétválasztani a levegőmágiától.
Ha nem tudom, hogy ott a méreg/méreg gyanús a hely fel sem merül bennem, hogy "te vegyünk már egy füstkvarcot, mert mi van ha szénmonoxid mérgezést kapunk a pincében, vagy egy számomra teljesen ismeretlen eljárással egy tőle idegen és ismeretlen kasztú vajákos megmérgezi a levegőt". :D Érted... Nem érted? :D //Egyáltalán létezik ilyen JK számára elérhető technika (mérges gáz előállítása), vagy csak Mesélős kalandokban lehetne esetleg talán haszna egy gázvédő kvarcnak?//
Inkább a világspecifikusabb skillt választanék le én személy szerint. :)


Szerintem ez (kőméretes rész) így ebben a formában már súrolja a követhetetlenség határát földi halandó (/me) számára.
Továbbra is az a kérdésem, hogy mi lesz az fix, pontos, egységes mérték, amit követni tud majd a méret/tisztaság stb... ?



15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 22:05:57
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 231
OOC üzenetek: 163
Emphus:
Tény, hogy a játékban történt résszel meg lehet ezt oldani, de szerintem átláthatóbbá tenné a rendszert és a játékosoknak is könnyebb ezzel a módszerrel kezelni a különleges felszereléseket. Ezenkívül, nem kell figyelnünk egy játékost, hogy hányszor használja a megfelelő tárgyat, mivel a rendszer automatikusan vezeti ezt helyettünk.

Ezenkívül ez bizonyos rendezettséget adna ezeknek a dolgoknak.

+Valószínűleg pozitív hatása lenne az ilyen eszközökre, mivel könnyebben elérhetővé teszi a játékosok számára.(Ki tudná jobban, mint te, hogy milyen sokat van használva az a játékban történt.)

És a legfontosabb: Színesebbé teszi a játékot.

Isurii:
Aggályaidat megértem, de mivel a kristálymágiával ellátott tárgyak nagyon drágák, ezért csak magasabb szintet elért játékosok engedhetik meg maguknak, így azért elvárható, hogy kicsit jobban értsenek a Lanawinhoz.

A méregellenállást csak példának hoztam fel, de van előnye is, amit nem veszel figyelembe. A levegőd csak akkor tarthatod vissza, ha tudod, hogy ott a méreg, de a tárgy akkor is megvéd, ha a karaktered nem tudja, hogy a méreg ott van.

A kövek felhasználhatósága hivatott eldönteni, az árukat mennyire érik meg, így két egyforma méretű megközelítőleg ugyan annyi energiát képes tárolni.(Függ, hogy mennyire"tiszta"a kő, egy hibátlan többet tud, mint egy hibás.)

Természetesen, úgy is meglehet oldani, hogy a kristályok mind kapnak egy besorolást a már lévő mágiaágak szerint, és az értékük függvényében rendelkeznek energiával, és az lesz, amit a többség támogat.(Már, ha lesz ebből valami.)


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-04-16 20:10:13
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Jelzés volt a részemről, hogy SZERINTEM (jó eséllyel a rendszert majd egyszer _használó_ szemével) fölösleges túl SOKféle méret, ha azok közt élesen érzékelhető különbség nincs, mert onnantól kezdve szubjektív (és relatív) lesz és félreértéseket okozHAT.
(Lsd másik eloszlás: hipergyenge, nagyon gyenge, gyenge, kicsit erős...)

Na meg vegyük például a mérges gázosat (ami mondjuk _szerintem_ még mindig nem olyan különleges és spec képesség amit érdemes kiválasztani).
A karim fél percig egészen biztos vissza tudja tartani a levegőjét, de lehet, hogy egy percig is, vagy másfélig, ha elég jó a tüdeje. Minek vegyek egy szuperkicsi kavicsot (a leggyengébb leggyengébbjét) ami megvéd a mérges gázoktól, de csak pár másodpercig? (Egy adott körig.)

És akkor ebből adódik az a kérdésem/problémafelvetésem is, hogy akkor a különböző kristályok _azonos méretben_ még is eltérő mennyiségű energiákat fognak tudni tárolni?


1-20 , 14-33