Emphus:
Tény, hogy a játékban történt résszel meg lehet ezt oldani, de szerintem átláthatóbbá tenné a rendszert és a játékosoknak is könnyebb ezzel a módszerrel kezelni a különleges felszereléseket. Ezenkívül, nem kell figyelnünk egy játékost, hogy hányszor használja a megfelelő tárgyat, mivel a rendszer automatikusan vezeti ezt helyettünk.
Ezenkívül ez bizonyos rendezettséget adna ezeknek a dolgoknak.
+Valószínűleg pozitív hatása lenne az ilyen eszközökre, mivel könnyebben elérhetővé teszi a játékosok számára.(Ki tudná jobban, mint te, hogy milyen sokat van használva az a játékban történt.)
És a legfontosabb: Színesebbé teszi a játékot.
Isurii:
Aggályaidat megértem, de mivel a kristálymágiával ellátott tárgyak nagyon drágák, ezért csak magasabb szintet elért játékosok engedhetik meg maguknak, így azért elvárható, hogy kicsit jobban értsenek a Lanawinhoz.
A méregellenállást csak példának hoztam fel, de van előnye is, amit nem veszel figyelembe. A levegőd csak akkor tarthatod vissza, ha tudod, hogy ott a méreg, de a tárgy akkor is megvéd, ha a karaktered nem tudja, hogy a méreg ott van.
A kövek felhasználhatósága hivatott eldönteni, az árukat mennyire érik meg, így két egyforma méretű megközelítőleg ugyan annyi energiát képes tárolni.(Függ, hogy mennyire"tiszta"a kő, egy hibátlan többet tud, mint egy hibás.)
Természetesen, úgy is meglehet oldani, hogy a kristályok mind kapnak egy besorolást a már lévő mágiaágak szerint, és az értékük függvényében rendelkeznek energiával, és az lesz, amit a többség támogat.(Már, ha lesz ebből valami.)