OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Munka _minimális_ átdolgozás/fejlesztés
Mostani oldal: 1 (1. - 9. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:50:41
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Huhh, ezt most nem tettem rá, és alapvetően nem is tenném, jó az csak a "hivatalos" munkákra.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:31:36
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
- Csak még egy kérdés! Ha már a klánmunka buffot kap, megkaphatja a 7 év 7 gyertyát is? *Kérdezi reménykedve, miközben arra gondol, hogy sokat akar a szarka.*


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:29:02
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Nehéz akkora lépcsőkben menni úgy viszont, hogy jó legyen. +2nél többet nem adnék semmire, és előfordulhat, hogy a +1 se jön össze. Próbáljuk ki úgy, ahogy írtam, és igen, klánmunkákra is betenném. (nyilván nem a klántól fogyna így).


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:22:27
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Ez érvényes klánmunkára is?

Amúgy én ezért gondoltam, hogy maga a lépcsőfok az nyílt lenne, tudná mindenki, hogy mennyit kell minimum dolgozni ahhoz, hogy elérje azt a "tiert" amit el akar érni. Nyilván van benne egy rizikófaktor, mert mi van, ha nincs annyi munka, amennyit te rá akarsz rakni - nem jársz olyan jól, de azért annyira rosszul sem. Vagy ott van az a helyzet, amikor utólag látod, hogy belefért volna több is.
Ezáltal a rendszernek marad egy kis misztikuma, de mindig van fix jutalékod. A tiéddel nekem az a problémám, hogy mi van akkor, ha 14 munkája van a munkaadónak, és én csak 13-t rakok rá. Ahogy te is mondod, nem lehet azzal fixen számolni, hogy legyen benne olyan, ami miatt megéri. Mert 1-2 munkaponttal lecsúszni, és nem kapni semmit szerintem még mindig rosszabb, mint csak simán kevesebbet kapni, mint a kiszámolt "tier".


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:19:48
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 739
OOC üzenetek: 260
Nekem mindkét megoldás tetszik. Örülnék ha honorálva lenne, ha valaki nem ész nélkül dolgozza le a munkákat 2 munkaponttal a megírt reagját követően azonnal. ^^


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:17:41
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Hümm, ezzel összesen annyi a baj, hogy nem tudhatod, hogy hány munkája van a munkaadónak. Egy olyan megoldás viszont kifejezetten tetszene, hogy aki leüríti a munkaadót, az az abban a körben elköltött munkapontok számával megegyezőt, vagy annak a kétszeresét (utána kell számolni mennyi) megkapja pluszban.

Tehát akkor jár a bónusz, ha leürítesz egy munkát, tedd ezt bárhány ponttal is.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-05 20:11:36
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Sziasztok, újra itt, ahogy látom újra releváns a dolog. Miután az előző ötletem el lett vetve, új ötlettel állnék elő.

Mi lenne, ha a rendszer támogatná a nagy összegű munkapontok egyszerre elköltését?
Nyilván kell mögé egy rendes logika, ez most gondolatébresztő, de mondjuk ha van egy 16 aranyas munka, akkor az 0-9 pontra 16 aranyat fizet, azaz 9x dolgozva 9x16.
Aztán 10-nél lenne egy lépcső, és ha rányomsz egy összegbe 10 munkapontot, akkor már 10*17 pénz. Mondjuk 14-nél jönne a következő, és az már 14*18 pénz. És így tovább. Nyilván a végtelenségig nem menne el, mert a munkaadó kifogy a munkából ha nullára dolgozod, ellenben lehetne vele matekozni, és megérné betartani a munkapontokat. A kezdő kariknak is jobb lenne, mert látnak 5 munkát, de ha rászórnak sok munkapontot, akkor az az 5 munka is megérős.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-07-15 18:21:39
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdv!

Egy ilyen rendszer túlságosan könnyen "átugorhatóvá" tenné a kezdeti szinteket, így is az eleje az, ami aránylag gyors. Az, hogy a pénz és a fejlődés teljesen össze van nőve a jelen oldal egyik olyan sajátossága, amin lesz változtatva, a már sokszor emlegetett nagyobb frissítés alatt (hónapok távlata, tudom, elnézéseteket kérem).

A kasztfüggő munka jó ötlet, azt lehet be is teszem kicsit hamarabb (nem lesznek azok sem elszállva, finomhangolásra hivatottak csak).

Szóval röviden:
-A korai szintek átugrását hivatott tartani a rendszer.
-A pénz-fejlődés kapcsolat elvágása/gyengítése és a kezdeti jobb stat esetén lehetne szabadabban játszani a munkákkal. Ezek tervben vannak, hosszú az átfutási idejük sajnos.
-Kasztmunkákat teszek majd be nem olyan sokára.


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-06-02 18:56:08
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
!!!AZ EGÉSZ ALJÁN PÁR SZAVAS ÖSSZEFOGLALÓ AZOKNAK AKIK NEM AKARNAK OLVASNI!!!

Üdvözlöm a kedves összegyűlteket, a mélyen megbecsült párttitkár Urat, aki megtisztel minket a jelenlétével ezen a neves eseményen.

Oldalunk történetében fordulópont érkezik, amikor el kell döntenünk, hogy mit szeretnénk. A gazdag legyen még gazdagabb, vagy a dolgozó, és szorgos fogaskerékként működő munkásosztályt szeretnénk egy kicsit segíteni, hogy a gépezet olajozottan robogjon előre a dicső jövő felé?
(...)

Viccet félretéve, egy fejlesztési javaslattal érkeztem. Jelenleg tudomásom szerint úgy működnek a munkák, hogy vannak a mindenki által látott pár darab, és a friss karakterek csak ebből gazdálkodhatnak, aztán ahogy megyünk előre a fejlődés útján, nyílik meg sorra egyre több és több lehetőség. Ezzel nekem személy szerint van egy kis problémám.

Minél magasabb szintű valaki, annál több lehetőséget kap, nem csak jobb munkákat lát, amik bónuszokat adnak, de hozzáfér olyanokhoz, amikhez kevesebben, ezáltal marginálisan több hozadékkal járnak az esetek nagy többségében, amivel nem is lenne baj, minél magasabb szintű valaki, annál több pénz kell a fejlődéshez, és ez oké. DE!
A kezdő karaktereknek nagyon kevés lehetőségük van, nagyon kevés munkából kell választaniuk, és ezen még osztozniuk is kell nem csak a többi kezdő karakter társukkal, de az esetekben kimaxolt karakterekkel is, vagy annak közelében lévőkkel, ami komoly hátrányba helyezi őket.

A javaslat a következő lenne:
Legyen kasztonként egy munka, amit csak az a kaszt lát, és csak X szintig. Ezáltal a nem olyan népszerű kasztoknak fixen lenne jól fizető munka, ami talán ráveszi az embereket, hogy többet foglalkozzanak ezekkel, és színesebbé válik a játék. Ezen kívül a kezdő kariknak nem azt kéne nézni, hogy na, mikor megy 14 arany fölé a virágszedés vagy az állatetetés, hanem lenne esélyük rendes áron dolgozni, ezáltal lendületesebben fejlődni, gyorsabban elérni a kívánt szintre, vagy legalább oda, ahol van bőven munkalehetőségük.

________________________________________________________________________
TLDR;
Kasztonként egy munka amit bizonyos szintig látni csak, hogy a kicsik ne legyenek akkora hátrányban a nagyokkal szemben.


1-9