OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Multizás, karakterinterakciók, multiszabályzat
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 30. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-01-22 19:43:38
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Játékosok,

A közeljövőben (valószínűleg Február folyamán) lesz egy olyan megszorítás, hogy a saját karaktereket/multikat (a szabályzatban egész pontosan meghatározott értelemben értve) kötelező lesz összekapcsolni9 a beállítások pont alatt a játékos rang eléréséhez (e nélkül a játékos rang nem lesz megadva és/vagy az vissza lesz majd vonva, ha ilyen észlelve lesz). Ezen kívül a kezdő játékosú karaktereknél tiltva lesz a pénz és varázsital átadás, továbbá a mágia tanulás és tanítás minden formában, tehát gyakorlatilag minden értékmozgás.

(Megjegyzés: az összekapcsolt karaktereket is csak az adminisztrátorok látják, a moderátorok nem, de az adminok amúgy is látják, ha két karakter közös felhasználóhoz tartozik és/vagy a szabályzat értelmében multinak számít.)

(Megjegyzés #2: a multi szabályzatnál van pontosan meghatározva a saját karakter jelentése, a multi mint rövidítés is szerepel a szabályzatban, de itt most nem erről a részről van szó; hanem a multi szabályzat fogalommagyarázat részéről.)


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-02 16:48:21
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A játékhoz értő olvasási képességek és magas fokú önállóság szükséges. Amennyiben ezek nincsenek meg, úgy a játékot nem tudod érdemben játszani.

A kérdéseidet kérlek, hogy a segítség témában tedd fel, de előbb érdemes a szabályzatot és egyéb segítségnyújtó leírásokat áttanulmányozni. Ezek nem ismerete nem mentesít a betartása alól.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-02 16:37:39
 ÚJ
>Nivere del Owairat avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 286
OOC üzenetek: 35
Már ne is haragudj Emphus, de rohadtul aljas dolognak tartottam, amit műveltél!

Erről egy árva szó nem volt ebben a topicban!
Mi az, hogy ha két karim van egy klánban, és az egyik a klánvezér, akkor a másik klánbefizetése saját karakternek történő pénzátadásnak minősül?

Nagyon unkorrekt, és felháborít!


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-01-01 16:39:12
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Az új szabályrész mától érvénybe lépett, a fórum szabályzata kiegészítésre került (három pont, ebből kettő elég rövid). Mindenkinek kötelező olvasmány.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.01.01 16:39:24


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-12-24 01:41:09
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez a szabályozás Január 1-től életbe fog lépni. Addig még (előtte) várható egy részletesebb leírás róla.

Ettől függetlenül kérnék mindenkit, hogy ha lehet, akkor már mostantól is tartsa szem előtt a leírtakat. Jan. 1-ig történtekre még nincs szankció, nem minősül szabályszegésnek, de érdemes átszokni.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-18 17:48:21
 ÚJ
>Csengőhangú Rolwahur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 48
Oké, így világosabb. Egyébként elolvastam, többször is, de nem volt egyértelműen világos számomra, főleg a sok másik kérdés felvetése-megválaszolása utáni kavarban. Ezért kérdeztem. Köszönöm a gyors választ.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-18 15:31:04
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez a játékosok fantáziáján múlik. Ha Te nem tudod a 2. karakteredet úgy beléptetni egy klánba, hogy ne találkozzon az 1. karaktereddel, akkor ne legyen két karaktered ott. Számos megoldás van, és amúgy sem gondolom, hogy feltétlenül kell minden taggal találkoznia a második karakterednek, ahhoz, hogy belépjen. Ha a Te 1. karaktered a klánvezér, akkor amúgy sem ildomos kis klán esetében 2. karaktert hozni oda, mert pl. klánadót sem fizethet (lévén a klánadóval gyakorlatilag magadnak adsz át pénzt, ami eddig sem volt engedélyezve).

"Vagy lépjen be elébb technikailag, aztán kijátszható?"
Kérlek olvasd el a témakezdő beírást, ahol többek közt erre a kérdésre külön ki is van emelve a válasz, miszerint IC és technikai oldalról is klántársnak kell számítania.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-18 12:55:07
 ÚJ
>Csengőhangú Rolwahur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 48
Oké, nem mintha a huszonezer multimmal, akik mind külön életet élnek érintene a dolog, de nem fura az, ha csak klánügyben beszélhet két multis karakter? Mármint hogy lép be a klánba, (kis klánról beszélünk, nem a harmincfős Tharg hordáról, mert azért átlagban 10-15 fő van) ha nem találkozhat előtte a többiekkel/másik énjével? Vagy lépjen be elébb technikailag, aztán kijátszható? Nekem ez az egy része zavaros kissé, a többit értem, és egyetértek vele, támogatom.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-16 00:51:20
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Azon túl, hogy - kivételesen, hehe - egyetértek Emp hozzászólásával, a saját véleményem erről a dologról (nem mintha megszólítva érezném magam, ehe):

1. Egy klánban két multi szerintem pont elég - nálunk pl. ez a megalakulástól szabály volt. Indoka egyszerű: egy átlagos user _érdemben_ maximum két karaktert tud kezelni (érdemben: az általam elvárt szinten, módon, aktivitással), amellett már a korábbi szabályozások miatt is állandóan "hangolni" kellett a játékokat, hogy azonos userű karakterek ne játszanak együtt.

Egy klánban három vagy több karakter SOK, ha pedig ez "rendszerszintű", akkor kezelhetetlenné válik.

2. A tápolásról.
A tápolás, mint olyan, önmagában szerintem egy "rossz" dolog. Csak azért írni 3000 karaktert egy lepke szárnyáról, hogy több legyen a munkapont, vagy csak azért lenyomni egy "üres" játékot, hogy sok legyen a reag, magát a "szerepjátékot", a karakter "életútját" teszi tönkre. Ennek csak egy vetülete a saját karakterem multival való tápolása (akár direkt, akár indirekt módon).

3. Egész más, ha az ember a "csapatát", a közösségét "tápolja". Egy csapat erősítése mindig játékot, pörgést, interakciókat is szül (míg egy karakter tápolása igen gyakran lehet öncélű hegyelés csupán - nekem van a legnagyobb alapon). Ezt a tápolást azonban most is meg lehet tenni, de nyilván kellő IC köntösben, mert ez a LÉNYEGE az egésznek - szerintem. Az IC.

4. Ami a Vakmerőséget illeti: érdekes ötlet, csak csuklóból kikerülhető a //Második szál// játékkal, ami ugye alapvetően egy ragyogó "tápolási" lehetőség, és mindenki szelíd benne.

Összességében én jónak tartom a szabályozást, erősíti az "értékes" (nem, nem kell belekötni a kifejezésbe) karakterek kialakulásának lehetőségét. Szerintem ugyanis két-három "valamirevaló" karakter sokkal többet ér 20-30 "jellemnél" és "személyiségnél" (amelyek egyébként kis vizsgálat után lebuknak - ugyanis a legtöbb übermultizó ugyanazokat a csajozó/pasizó/funoló klisséket hozza, általában még a haj/szem/magasság/seggforma is azonos - akár példákat is tudok mutatni - szóval akár ezt hagyhatjuk is).

K.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-16 00:31:33
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nem a tápolás miatt lesz (elsődlegesen) módosítva a saját multikra vonatkozó szabályozás. Ha valaki szeretne saját karakterrel játszani, magában, írjon novellát vagy regényt, hisz az pontosan ez; ha kis csoportosan, arra is számos létező felület van, kapásból legalább egy tucatot fel tudnék sorolni.

Ez egy közösségi játék, nem arra van, hogy kevés játékos sok karakterrel kis klikkben játsszon, mert ezt más felületeken meg lehet tenni. Ez a játék arra van, hogy lehetőség szerint a legtöbb játékos a lehető legtöbb másik játékossal interaktáljon.

Amúgy nincs tudomásom arról, hogy lenne klán, ahol egy játékosnak több mint két ténylegesen aktív karaktere lenne, úgyhogy szerintem nincs jelen az az igény, amire Te építetted a mondandódat.

És egyébként az online játékok többségében vagy nem éri meg multizni, vagy kifejezetten tiltva van bármiféle multizás. Ez azért elég messze áll attól, hogy támogatni szokták. Nem tudom, milyen játékokban fordultál meg, de én nem igazán ismerek olyat, ahol kifejezetten támogatva van a multizás, és még meg is éri.


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-16 00:07:33
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163
Sokat rágódtam ezen az egész multiügyön...
Egyfelől megértem, hogy akik igazán "komolyan" akarják venni ezt a játékot és nagyobb volumenű harcot (főleg klánharcot) terveznek vagy szeretnének, azoknak akár "igazságtalan előnyt" jelentene ha pl a saját klánjukat telerakhatnák multikkal.

Másfelől viszont... Általában az online játékok támogatni és könnyíteni szokták a multik életét. Ha mondjuk van egy nagyon táp karim, és csinálni szeretnék még egyet, miért ne segíthetné a táp karim az újat? Nyilván nem IC harcban stb, de akár arannyal, akár bájitallal? Hiszen... beleölt energia és munka így is úgy is. Nem arról van szó hogy a multim csak úgy megkap valamit amiért a játékos nem dolgozott meg, mert megdolgozott érte csak egy másik karakterén...

De ezek elég bonyolult dolgok szóval nem is ebbe a részbe ártanám bele magam inkább, hanem abba hogy szigorodik a multik "egymáshoz való közelségének" az elbírálása.

Tegyük fel van 4-5-6 ember akikkel szeretünk együtt játszani. IC is egy közösséget alkotnánk. De valaki hozna még egy karaktert, meg mondjuk még egy harmadikat is, mert több jellemet, több személyiséget és lehetőséget játszana ki szívesen, akkor ezt miért kell megtiltani? Oké lehet egy klánon belül két karakterem, de csak úgy ha (klánügyön kívül) soha nem lépnek kapcsolatba egymással, ez viszont egy kisebb közösségnél egyszerűen elképzelhetetlen IC. Nyilván nem az a célom hogy saját magammal játsszak mert annak semmi értelme, de néha elkerülhetetlen lenne hogy egy-két reagnyi kontakt legyen a karakterek között... Harmadik karaktert meg egyenesen tilos lenne odavinnem.
És persze értem én hogy klánháborúban meg "karaktertápolás" szempontjából esetleg ez nem lenne fair de... A szabályok miért erre vannak kiélezve? Persze, egy-két-három-pár embernek az ilyesmi a játék _lényege_, a hatalom meg a veszély meg a harc stb... de a többség szerintem még mindig azért csinálja ezt, mert élvezi a szerepjátékot és szeret írni. A többség megbeszéli egymással a játékokat és úgy alakítja a dolgokat hogy ha karakter szinten nem is (pl: x kinyírja y-t) de játékos szinten mindkét fél élvezze a dolgot.

Röviden összefoglalva: Pár játékos preferenciája miatt az összes többi játékos olyan szabályok közé "kényszerül" amik korlátozzák őket a játék élvezetében, és nem értem hogy miért a kisebbség boldogsága és "fair keretek közé szorítása" a fontosabb, a többség játékélvezete helyett.

A tápolásra meg... x és y játékos játszik x1 és y1 karakterrel... nem mindegy hogy x1+y1 játékában "tápolják" egymást, vagy mondjuk x1+y1+y2 játszanak hárman együtt? A "tápolás" ugyanakkora marad... Ha nekik így jó és megegyeztek benne, hát hadd játszanak több karakterrel együtt, miért fáj másoknak hogy az ő sztorijuk úgy kerek ha az egyik játékos két karakterrel van jelen? Különben is, szerintem még akár ha valaki önmagával játszik, az sem "unfair tápolás", persze nem kell várnia a másik játékosra stb, de ugyanúgy ír... ugyanúgy megdolgozik a munkapontokért mintha mással játszana. Nem unfair előnyre tesz szert, mert megdolgozik érte. A befektetett idővel arányosan ugyanannyi munkapontot kap mint bárki más, ha meg ő hajlandó 2-szer 5-ször 10-szer annyi időt befektetni, akkor megérdemli a 2-szer, 5-ször, 10-szer annyi munkapontot érte...

Esetleg még azt lehetne, hogy játékstílushoz kötni az ilyesmit. Kizárólag vakmerőként játszhatsz több multival egy közösségben, és kizárólag vakmerő multival játszhatsz saját magaddal. Így bármikor bárki közbeszólhat és bármi megtörténhet, nincs védettsége, nem lehet azt mondani hogy "bocs de ne pofátlankodj a játékomba". És persze még mindig élne az a dolog hogy harchelyzetben nem segíthet egyik multid a másiknak.

A hozzászólás írója (Jezabiel Tinkerin) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.10.16 00:14:13


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-08 06:48:33
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51
Mellesleg én is több gépről vagyok. Vagyok az otthoniról, a pároméról ha éppen ott tartózkodom, sőt mi több van mobilnetem is amikor dolgozom. Persze ezeket csak én használom, más nem lép fel róla.
Aletai jók az emlékeid, semmilyen mozgás nem volt még közöttünk, sőt mi több face tu face játék sem ha jól emlékszem.
Mellesleg nem nagyon értem ennek tényleges értelmét, és azt, hogy ez miért lenne olyan nagyon fontos, de ha van valami gond majd szóljatok.


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 20:35:35
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Isu: játszhatsz azokkal, akikkel jóban vagy. A szabályozás egyetlen helyen tiltja csak a közös játékot, és ez a saját multik esetén fordul csak elő, csak akkor, ha nem klánügy, és nincsenek egy klánban. Minden más esetben lehetséges a közös játék.

@Jez: akkor nem léptetek be ugyanarról a magánhálózatról.

@Aletai: az eddigi korlátozás technikailag betarthatatlan volt, és erősen szubjektív. Az új korlátozások technikailag betarthatók, és objektív, mérhető, szűrhető dolgokra építkezik.


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 20:19:18
 ÚJ
>Aletai Agetkin Rilash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 460
OOC üzenetek: 115
"ha valós ismerősök karakterei nem klánügyben járnak el, akkor nem lehet pénz, varázsital vagy egyéb értéktárgy mozgatás közöttük (indirekt módon sem)"

Ez pedig kiküszöböli azt, amikor Kagan és Isu között van pénz és bájitalmozgás, ha jól értelmezem, amennyiben az klánérdeket és nem magánérdeket szolgál.

Véleményem szerint is könnyítés, ami szerintem azért került bevezetésre, mert az eredeti szabályozás sokkal több dolgot tiltott, és nem volt életszerű. Nem értem, hogy mi bajotok van...

Más kérdés, hogy a mögöttes szándékot nem értem... Emp: Gondolod, hogy aki eddig vissza akart élni azzal, hogy IRL ismerőse van, az nem találja meg a módját az új rendszerben is? Vagy mire szolgál az a korlát, hogy egy hálózaton belül lévő karik között tilos az interakció?

Példa: Worenth és én Irl barátok vagyunk, de ennek ellenére soha nem volt közöttünk önös érdekű pénz, vagy bájitalmozgás... Sőt, emlékeim szerint semmilyen. Namármost: Ha bevett szokás lett volna, szrerinted akadályozna az új rendszer?

Jez: Nem lehet kettőtöknek azonos az Ip-je... :D

A hozzászólás írója (Aletai Agetkin Rilash) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.10.07 20:20:19


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 19:01:55
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163
És ha dinamikus IP-vel teljesen véletlenül ugyanazt kapom meg mint egy másik lana játékos? Az isten se mossa le rólunk hogy közünk van egymáshoz :)

A hozzászólás írója (Jezabiel Tinkerin) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.10.07 19:27:34


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 19:01:51
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Hát de... nyilván nem tudom biztosan, csak feltételezem és nem is akarok itt sokat értetlenkedni... csak hát gondolom eddig is azért nem volt szigorúan betartva/betartatva ez az eredeti szabály, mert... lehetetlen.
Teljesen szembemegy a közösségépítő törekvésekkel. (Ha vannak ilyenek.)

Nem fogok két külön előfizetést fenntartani a Lana miatt meg kényesen ügyelni milyen gépről lépek be mikor járom az országot. Valahol az lenne nekem a természetes hogy tényleg azokkal játszom főleg (a játékot értsd az átadásokra is) akikkel amúgy is jóban vagyok.



14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 18:57:07
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Jó, azért próbálkozni sem kell a szabály megkerülésével két internetkapcsolattal. :D

Amúgy megjegyezném, visszamenőleg nincs a belépés belefűzve a multi-rendszerbe, tehát csak a szabályzat bevezetésének időpillanatától kezdve kell figyelni arra, hogy ne lépjetek be egymásnál a karakterekbe. Vagy tegyétek pl. mobilnetről. Az, hogy ha régebben volt ilyen, az nem számít.


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 18:54:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 111
OOC üzenetek: 20
"11. Saját multik között ne legyen interakció!
Két saját karakter között semmilyen formában nem lehet pénzmozgás, bájital átadás, tanítás, nem segíthetik egymást a játéktéren, a legjobb az, ha nem is találkoznak, egymástól teljesen különálló, független életet élnek. Ez igaz akkor is, hogyha nem két saját karakterről van szó, hanem egy valóságbeli barátodat, ismerősödet, hozzátartozódat kéred meg, hogy együtt játsszon veled. Ekkor ugyan a karakterek segíthetik egymást a játéktéren, de pénz- és bájitalátadás ekkor sem lehetséges (mágia tanítás igen). Két saját karakter tartozhat egy klánba, de ez szintén nem ajánlott."

Ennek a szabálynak az értelmében IRL ismerőseidnek eddig nem adhattál semmit és pont. Teszem azt eljössz talira, az eddigi szabályok szerint onnantól kezdve egyik multiddal sem adhatsz semmit senki karaktereinek akikkel a talin találkoztál.
Eddig ez a szabály volt érvényben (csak Emp kegyesen átsiklott felette).

Most már mehetsz talira! Találkozhatsz a népekkel és utána is adogathattok egymásnak dolgokat. CSAK ne lépj be az ő nethálózatukról a karidhoz.

Az már más kérdés hogy például élettársaknak ezentúl két internet előfizetés kell, és vigyázniuk kell hogy nehogy véletlenül egymás netét használva lépjenek a karijukhoz.
DE természetesen ugyanúgy erre is igaz amit fent idéztem, élettársak EDDIG SEM adhattak volna egymásnak semmit. Szóval ez az új szabály még (elméletben) nekik is könnyítés, mert ha két külön internetük van, és figyelnek hogy ne kavarodjanak össze, akkor innentől kezdve adhatnak majd.


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 18:44:13
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Én tényleg nem értem, de akkor mindegy is. Majd szóltok ha valamivel probléma van.


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-10-07 18:39:12
 ÚJ
>Ziana Yedhir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1240
OOC üzenetek: 210
Ne már Emp, én értem! Szerintem tök jó a módosítás. :)


1-20 , 11-30