Nincs játékban - Fürdőház
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínFürdőházNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 27 (521. - 540. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

540. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-19 12:11:46
 ÚJ
>Darel Corthyr Worf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 468
OOC üzenetek: 100

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Ötödik akadály//

* A meglepetés ereje sikeresen győzedelmeskedik a fiú felett. Gyanútlanul száguld bele az örvénybe és a hatás nem is marad el. Indul a ringlispíl! Némi forgolódás után - ami számára teljesen új élményként hat mondhatni mint a gyermek a körhintán, de persze ettől ő sokkal komolyabb fiatalember, hogy önfeledten szórakozzon egy ilyen helyzetben mint valami fogyatékos embergyerek, hahotázva - ezért inkább csak próbálkozik kitörni az amúgy lehetetlennek tűnő feladatból mindaddig míg végül lehúzza majd kiveti önmagából az örvény, így végül is átjut a túloldalra és haladhat tovább. Hát akkor így is tesz.
Menet közben igyekszik jobban figyelni, nem akar megint egy ilyen meglepetést. Nem is marad el a bemondó magyarázása és közeledik a következő akadály. Hullámok, na azért annyira nem hülye, hogy ne tudja az micsoda. Előre tekintve látja is a mozgó vízfalat. Haladás közben ki is pattan a gondolat. Egyenesen gyorsúszásban belefog úszni. Ha bár nem ért hozzá - végül is nem fizikus meg egyéb tudós - de logikus számára, hogy ha egyenes testtel halad bele akkor nagy eséllyel "átfúrhatja" a vízoszlopot mintha csak egy nyílvessző lenne. Meg persze most végre erejét is bevetheti, hátha ezúttal sikeresebb lesz és előnyhöz juthat a fizikumának kihasználásával. Tehát most is - mint eddig szinte minden feladatnál - karjával húz, lábával tempóz, ami a csövön kifér. Aztán majd meglátjuk mi lesz. *


539. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-19 00:28:33
 ÚJ
>Manuri Rimse avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 825
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Yerougha//

*Manuri elég hamar végez, mivel nem vacakolt. Kimosadokva már sokkal jobban érzi magát és bizonyára sokkal jobban is néz ki. Kevésbé kecsesen mászik ki beleburkolózva a fürdőlepedőbe és kirázza valamivel válla fölé érő sötét hajából a fizet kezével.*
-Akkor most felvehetem?
*Érdeklődik hatalmas, csillogó szemekkel és a válasz függvényében gyorsn meg is türülközik, s nyúl valamelyik ruháért, bár ha régi rongyait kéne visszavennie annál talán azzal is jobban járna ha a fehér leplet csomózná magára.*
-Nem, Uram. Egy másik családnál is szolgáltam távol a várostól a földeken. Tisztességek voltak, bár nem túl tehetősek. Emiatt kellett eladniuk végül engem is és így kerültem a városba.
*Adja meg a feleletet a kérdésre a férfi előtt toporogva.*


538. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 22:20:15
 ÚJ
>Tyhrnitta Wynn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 320
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Ötödik akadály//

*Nem kis lelkierő kell ahhoz, hogy Nitta ne pillantson az eredményt jelző feliratokra. De még az elején eldöntötte, a helyezés másodlagos, ő saját magának akar bizonyítani, azzal, hogy a legjobb tudása szerint küzd.
A negyedik akadályt hagyja el, épp feljön levegőért, fejét kiemeli a vízből.*
~Nem figyelek semmire, senkire, csak a pályára, még sikerülhet egy helyezés.~
*De mintha valami vonzaná, jobbra néz, csak mintha levegőt venne, alig észrevehető mozdulat, pislog, aztán újra, és tempózik.
De ott van, egy férfi, magas, és a fürdőház melege ellenére is csuklyás köpenyt visel.
Egy pillanat csak, hogy a tekintete összeakad vele, utána újra a pályára figyel, de mintha végig magán érzene egy pillantást.
De nincs ideje ezen gondolkodni, mert a verseny főfőrendezője már ismerteti is az ötödik feladatot.*
~Hullám? Na, szép!~
*De a lány nem most lát először hullámot. Eszébe jut egy utazás, a tengeren, hajóval, egy arc, ami már lassan a ködbe vész, és egy délután, az utazás kezdete előtt, talán az utolsó szép délutánja.*
~A tenger hullámzott, jött a dagály és a szél is fújt. Hopp, Nitta! Tata kiabált, és egyszerre ugrottunk, mert jöttek a hullámok és csak jöttek, kisodortak kicsit a part felé, visszaaraszoltunk és minden kezdődött előlről.~
*Most minden eszébe jut arról a délutánról, a tatája vigyora, és ahogy tanította, hogyan legyen úrrá a hullámokon. Nitta reméli, most is bejön majd, itt a medencében, amit akkor tanult.
A hullám felé úszik, de mikor a víztömeg eléri, akkor nem küzd ellene, nem akarja magát kimeríteni, hanem egyszerűen csak függőlegesbe fordul, és felfelé úszik, mintha csak a fürdőház föléjük boruló mennyezetét akarná elérni. A célja az, hogy a hullám ne nyomja maga alá, és úgy vonuljon át körülötte, hogy minél kevésbé sodorja magával.
Ha ez sikerül, akkor, amikor a hullám elvonul újra a vízre fekszik, és gyorsúszással igyekszik behozni az elveszített távolságot és időt.*



537. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 21:30:31
 ÚJ
>Yerougha Enchris [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1195
OOC üzenetek: 457

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Manuri//

*A fürdőzés kérdése hamar megoldódik, Manurinak sikerül medencét választania. A kezében a ruhával szótlanul figyeli, ahogy a szolgáló vetkőzik. Alaposan felméri a testét, a vélhetően bántalmazásból származó árulkodó nyomok tarkítanak. Nem lehetett egyszerű sorsa. A rongyokról majd gondoskodniuk kell, vélhetően legjobb sora a tűzben lesz. Így, csupaszon, a szakadt, koszos ruhákat levetve egészen ínycsiklandozó a lány. Lehet talán, hogy az új ruhát is érdemesebb lenne eldugni előle? Ezt aztán végül elveti. Látnia kell, hogy a szép, új öltözetben is megmarad-e valamennyi a vonzerejéből.*
- Kiknél szolgáltál még a családon kívül? Vagy ők voltak az első gazdáid? *Hangja kissé rekedtesen cseng. Közben figyeli a mosakodó teremtést.*


536. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 20:19:16
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 185
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

*Az örvények most feladták a leckét a versenyzőknek. Bár mindenki igyekszik máshogy megoldani a helyzetet, mégis úgy tűnik, hogy több versenyző is hasonlómódon próbálkozik meg a dologgal.
Esyae úgy dönt, hogy a víz aljára úszik le, s ott próbál elslisszani a tölcsér mellett. Bár a bokáját befogja az örvény alja, érzi, ahogy húzza vissza, de sikerül átjutni, hogy immár az ötödik akadály felé vegye útját. Tyhrnitta módszere, lévén, hogy a legszélén van, sem a legjobb, de mégis sikerül minden nehezebb akadály nélkül átkerülnie. Habár kezei néha megcsúsznak a medence oldalán, mégis jól használta ki helyzeti lehetőségét. Darel egyszerű megoldást használ. Beúszik egyenesen az örvénybe, hogy átkerüljön a túloldalra, az erejére hagyatkozva. Ám az most cserben hagyja, s csak forog-forog-forog az örvényben, amíg le nem húzza a mélybe, s ki nem kerül, ezzel értékes időt vesztve. Morfiusz is a víz aljára úszik, ám neki könnyedén sikerül kikerülnie az örvény minden sodrását, s könnyedén úszik tova. Cralan alábukása jobban sikerül, mint az előző feladata. Az örvény sodrása megcsapja testét, de nem hátráltatja az úszásba. DeLhor a szélén próbál átjutni, remélve, hogy az örvény nem vonzza be. Rosszul hiszi. A sodrás elvonja, de ügyesen küzd ellene, s a következő pillanatban már kint is van belőle. Moon úgy dönt, hogy inkább hagyja, hogy levigye az örvény, úgyis kidobja. Valahol. Sikeresen a medence azon részére kerül, ahol folytatja tovább az útját, bár nem sok hiányzott, hogy a másik oldalt kössön ki. Syna bólyákba való kapaszkodása csak épp hogy sikerül. A lábait az örvény befogja, s folyamatosan húzza befelé, de az utolsó pillanatban sikerül kiszabadulnia, s már halad is tovább.*
- Nézőim, a verseny nagyon kiélezett! Mi lesz még itt a végéig, mi lesz még itt kérem szépen! A végéig, itt tényleg bármi kialakulhat!
*Kiabálja a kék sapkás férfi, miközben kezével az eredményjelző felé mutat, mely ismét változáson ment keresztül.
Moonxylwery Dwirinthalen (156 (+44))
Morfiusz Rarrkon (153 (+42))
Darel Corthyr Worf (150 (+32))
Tyhrnitta Wynn (149 (+39))
Dranndreshiann Morla De’Lhor (146 (+41))
Reydis Syna (137 (+37))
Esyae Rugarth (132 (+33))
Cralan Sley (125 (+35))
A közönség egyre csak őrjöng, ahogy látják, hogy milyen gyakran változnak a sorrendek az élbolyban. S már a férfi már nyitja is a száját, ahogy a versenyzők közelednek az ötödik akadályhoz.*

//Ötödik akadály//

- És, már mindjárt vége van! Már csak két akadály van hátra! A következő sem tűnik oly nehéznek, mint az eddigiek, de ezt döntsék majd el a versenyzők! Mint láthatják hullámok csapnak fel a medencében, ezeken kell átjutniuk! Ám a hullám sodrása nagy, s ha nem vigyáznak ki tudja, hogy meddig viszi vissza a medencében!
*S valóban. A medencében fél-egyméteres hullámok csapnak fel a magasba, hogy ívesen kanyarodjon vissza, s váljon újra eggyé a medence vizével. A becsapódás árhullámot áraszt, mihez nagy erő kell, hogy átjussanak. A hullámok valószínűleg mágikus eredetűek lehetnek, hiszen minden pályán egy-egy oszlopban csapnak fel, egy helyen. A hullámok megérkezésekor az ár egészen a medence aljáig elér, ott is lehet érezni, hogy visszavonszolja az embert a medence másik széléhez.*


535. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 19:50:50
 ÚJ
>Lorsan Vesryn Illitran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 270
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny - Nézelődő//
//Negyedik akadály//

* A városi forgatag láttán úgy dönt, hogy kicsit magányosabb helyre menekül. Nem túl könnyen, de megtalálja a fürdőházat. Neki fel sem tűnne a változás, soha nem járt itt korábban. De a feliratot látja és el is tudja azt olvasni. A vízi kalandok felkeltik érdeklődését, hát belép, hogy ha hagyják az őrök. Ha nem, akkor tovább áll, valószínűleg ismét a vadon felé, mert ez a sokaság nem olyan, mint "amaz". Ha mégis beengedik, akkor a nyilakat követve, a nézelődők közzé soroltatva magát a pódiumon leül egy olyan helyre, ahol nincs túl nagy sokaság. Az elf amúgy is jól láthatóan magányos, kóbor szerzet. Az út porától, erdők rengetegétől és mezők virágaitól kopottas ruhája fekete. Könnyű bőrvért, és csak egy tőrt hagy magánál elrejtve, ha netán elkérnék tőle az összes többit. A javát úgyis lova "őrzi", egy biztos helyen a városban. Fején a csuklyát hátrébb tolja, mert meleg van itt. *


534. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 16:22:04
 ÚJ
>Puir Certol [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 7
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Re'lux Luymalehh//

*Már 3 napja itt van a városban. Elég jól kiismeri már magát, s lehet hogy itt is fog maradni. Egészen addig amíg Kackac nem csinál valami őrültséget mint abban a másik városban. Szegény öregember... Bár lehet valóban nem kellett volna késsel hadonásznia, de szerencséjére volt Puirnál ellenszer. A kis állatka mérge nem kellemes...
Mindenesetre most itt van Artheniorban, és készül megmártózni. Azt hallotta, hogy igen jó ez a hely, mindenki megtalálja a magának valót. Hideget, meleget, egyszemélyeset, hatalmas medencéket egyaránt. És hát tulajdonképpen semmi baja nem lenne egy kis bájos társasággal. A Djh'Ibout-ok rendszerint nem szeretik a vizet, és Kackac is így van ezzel. Semmiért nem lehet rávenni hogy fürödjön egyet, s ő a semmiért nem kényszerítené. A szülei néha megtették, de ő nem kívánja azokat a karmolásokat. Úgyhogy tegye azt az állat amihez kedve tartja. Csak el ne kóboroljon.
Vetkőzés után egy egyszerű, 2 személyes, meleg vizű kádba helyezkedik el. Nagy sóhajjal adja át magát a megtisztulás érzésének, s remélhetőleg lesz valami szemrevaló társasága is.*


533. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 14:32:51
 ÚJ
>Manuri Rimse avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 825
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Yerougha//

*Nem fogja zokon venni, ha sokat koptatják nevét, még mindig kellemesebb fülének, mint az egyéb rá aggatott megnevezések. Ami a fürdőzést illeti kicsit tanácstalan, soha nem járt ilyen helyen, nem tudja miként kell viselkednie, hol tud öltözni, hova kell neki, „rongyosnak” mennie. Mivel senkit sem akar zavarni, így egy kevésbé központi helyet választ, kisebb medencével, ami inkább nagyobb dézsának nevezhető inkább. Leoldja magáról a ruhát és a fáradtan földre pöffenő rongyokból egyszerűen kilép, hogy óvatosan beleereszkedjen a fürdőbe. Nem pazarolja az időt élvezkedésre, henyélésre, azonnal mosakodni kezd.
Testének bőrét csak pár, elvétve megjelenő heg csúfítja el. Nincs túl sok, de akad egy-kettő a hátán, mely mintha korbács nyoma lenne, illetve egy égésnyom a jobb combján. Valami dohányt, vagy gyertyát nyomhattak el rajta, de szerencsére ezt könnyen el tudja takarni kezével, alig feltűnő. Manuri inkább emberi teremtés, de szemtelenül fiatal kora és fittsége miatt mégis ínycsiklandóan finom kis húscafat lelkének börtöne, melyet teljes valójában alaposan szemügyre is vehet a most erre tévedő látogató.
Nem tűnik úgy, mint aki nagyon zavarban van, ám még is sietősre veszi a mosakodást.*



532. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 12:41:35
 ÚJ
>Tyhrnitta Wynn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 320
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

*Nitta az első pályán úszik, aminek sok a hátránya is, de talán most egy előnyét is kihasználhatja majd. Érzi, hogy a második akadálynál kissé lemaradt, mert nem figyelt jól, mi a feladat, így most fülel is, és milyen jól teszi.
A pályán előtte megjelenő örvény így nem hat meglepetésként.*
~Az örvényt úgy lehet túlélni, ha elég levegőd van, hagyod, hogy lehúzzon, majd a legalján próbálsz belőle kitörni. Ez az amit nyílt vízben tennék. De itt az örvény csak a medence fenekére visz. Ámde a tölcsér lent keskenyebb. Mi a nehezebb, lent kitörni, vagy eleve lent jutni át?~
*Nitta végül dönt, még az örvény előtt lebukik, és a medence falához és aljához olyan közel úszik, ahogy csak tud, tenyereivel ujjaival is tolja magát előre, miközben lábai ollózva járnak, apró, finom tempókkal, hogy el ne ragadja a valamiféle mágiától forgó víztömeg.
Igyekszik minél hosszabb távot megtenni így, nehogy akkor húzza vissza az örvény, mikor felemelkedik.
Ha sikerül neki akkor csak az örvény másik oldalán bukkan felszínre, hogy azonnal rá is kapcsoljon, mert bár a harmadik akadály egész jól sikerült, de a másodikból összeszedett hátrányából azért szeretne lefaragni.*


531. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 11:15:20
 ÚJ
>Cralan Sley avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 509
OOC üzenetek: 30

Játékstílus: Megfontolt

// Nyári forgatag //
// Úszóverseny //
// Negyedik akadály //

* Úgy látszik, hogy most kudarcot vall a szerzetes, hiába a sok éves edzés, és gyakorlás. Valahogy képtelen elérni a gongot, bárhogyan is próbálkozik. Ezért aztán keserű arckifejezéssel hagyja ott, hogy versenyben maradhasson. Határozott mozdulatokkal éri el a medence szélét, majd egy lndületes fordulóval indulnvisszafelé. Mikor megtudja mi a következő feladat, csupán egy szemvillanásig gondolkozik el, majd egy nagy levegőt vesz, s alábukik. Úgy okoskodik, hogy szinte a fenékre simulva nem érheti sem akkor szívó erő, s nem is akkora a tölcsér átmérője, így aránylag kis erőfeszítés kell az átjutáshoz. Ha sikerül, úgy feltörve a felszínre igyekszik, igy leküzdje a további akadályokat. *



530. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 10:16:53
 ÚJ
>Dranndreshiann Morla DeLhor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 23

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

*Már fordul is a falnál, éés vissza, gyerünk, a másik irányba. Valami örvényt említ a versenyszervező hangja, valahonnan fentről, a medence mellől, örvény egy medencében, ez jó. Biztosan mágiával oldották meg. Már látja is, ahogy fodrozódik a víz, ha nem hallotta volna, biztos hogy simán beleúszott volna, de igazság szerint most sem nagyon tud mást kiokoskodni, mégsem lábtempózhat előtte percekig, amíg eszébe nem jut valami. Úgyhogy a feltételezett leggyöngébb ellenállás irányát célba véve, a szélénél próbál meg minél nagyobb és erőteljesebb karcsapásokkal átjutni. Bármennyire is húzza magába, lefelé, nem hagyja hogy felülkerekedjék rajta, még egy, és még egy karcsapás, át kell jusson, hogy minél hamarabb elérje a következő akadályt.*


529. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 09:15:46
 ÚJ
>Esyae Rugarth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 179
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

* Kar-kar után, lábtempó. Az akadályra már fel van készülve, legalábbis arra, hogy lesz. De egy örvény! Nem gondolkozik sokat, a víz alá merül. Mivel egy tölcsérről van szó így, annak kezdete a legkeskenyebb, s ott a leggyengébb, ezért a medence aljánál próbálja venni az akadályt. Megpróbál elúszni mellette, s ha sikerül, akkor a vízfelszínére bukva, halad tovább az eddig jól bevált módszerrel. *


528. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 08:44:22
 ÚJ
>Morfiusz Rarrkon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 645
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

*Megfordulva, a visszafelé táv kezdésekor, látja, hogy nem áll rosszul. Érzékeli, hogy ketten is előtte vannak, de ez talán még behozható. Gyorsan úszik tovább, mikor meghallja, hogy ezúttal a negyedik akadály egy örvény lesz, amin át kellene jutni. Nem sokára meg is pillantja maga előtt. Az örvény teteje a teljes sávot elfoglalja. Két karcsapás között lebukik a víz alá, hogy ott is megszemlélje az örvényt. Tölcsér alakú, így a medence alja felé szűkül, sőt a legaljánál egészen keskenynek tűnik. Semmi kedve belekerülni az erős húzású örvénybe, így inkább a víz alatt próbál minél lejjebb a tölcsér legaljához kerülni és legkeskenyebb részéhez úszni. Majdnem a medence aljánál van már, amikor oldalra fordulva, a lábával ollózva gyorsan, úszik át a keskeny vonalon, ami a tölcsér alja és a sáv széle között marad. Érzi ugyan kissé a húzást, de ilyen módon, remélhetőleg és szerencsésesetben áthalad az akadályon gond nélkül. Ha sikerült, akkor ismét csak gyors úszásban folytatja a távot, mert úgy gondolja ez megy neki a legjobban, úgyhogy biztosan, így tud a leggyorsabban haladni. Már csak két akadály van hátra, aztán kiderül, hogy a móka milyen eredménnyel végződik. Mer abban reménykedni, hogy talán jó helyezéssel.*


A hozzászólás írója (Morfiusz Rarrkon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.06.18 10:13:56


527. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-18 08:25:49
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

* A gong megrúgása na meg a medencében való fordulás is igen jól sikerült, sőt mivel háton úszik tökéletes rálátása van a névjegyzékre ahol a saját neve is a szemébe ötlik az első háromban. Elégedett mosolyra húzódik szája, de az egész csak egy pillanat műve mert úgymond erről rögtön eszébe ötlik, hogy bár kényelmes úszásmód a vízen fekvés és úgy haladás de nem kimondottan a leggyorsabbak közül való.
Egy ügyes mozdulat és már meg is fordult, hogy gyorsúszásban szelje tovább a vizet. Lehet az volt a szerencséje is mert így legalább láthatta mi áll előtte.
~Egy örvény!~ riad meg majd egyik tanítója szava jut eszébe ~Ha elkap az örvény hagyd, hogy sodorjon. Ne ellenkezz az árral mert bár lehúz az aljába de a következő pillanatban ki is dob.~
A gondolatra na meg a vészesen közeledő csapdára lassít majd óvatosan hagyja magát belesodródni. Őszintén szólva sohasem tervezte ezt a komoly tanítást kipróbálni, arról nem is beszélve, hogy a fáma arról nem szólt, hogy élve dobja-e ki a másik oldalon vagy addigra már megfullad?
Nagyon komoly önuralomra van szüksége, hogy ne kapálózzon és azzal ne cselekedjen saját maga ellen viszont ami igaz az igaz, valamit tudhattak a nagy elődök, mert még csak a medence alját sem kell megéreznie és már forgatja is ismét felfele. ~Ne ellenkezz, ne ellenkezz, sodródj.~ szuggerálja magának bár szíve a torkában dobog, főleg arra a gondolatra, hogy mondjuk az a fránya örvény a pálya ugyanazon oldalára forgatja vissza ahonnan elindult, hisz arról soha nem beszéltek, hol fog felbukkanni, csak az volt a lényeg, hogy ha a tanítást követi ilyen esetben sem fog vízbe fulladni. Végül szó szerint kitolja magából a forgatag és remélhetőleg megkönnyebbülten folytathatja az úszást tovább a cél felé.*


526. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 22:25:41
 ÚJ
>Darel Corthyr Worf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 468
OOC üzenetek: 100

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

* Ugye ugye, az egyszerű megoldások mindig célravezetőek. Ezúttal sincs másként, ütőtechnikájának kifinomultság egy jól irányzott találattal telibe veri azt a bizonyos gongot és már szól is a muzsika. Helyes. Mehet is tovább, tehát kapkodja is a karjait, hogy elérje a medence végét. Ő nem tud ilyen mindenféle cifra vízalatti bukfencet meg egyebet. Sőt valószínűleg mivel gyorsúszásban közlekedik a sebesség kedvéért mér vélhetően előre sem nagyon néz így történhet, hogy az a bizonyos jobb ököl ismét bevisz egy sikeres találatot. Ezúttal viszont a medence szélét sikerült eltrafálni az egyik karhúzásnál. No igen, ilyen egy rutintalan úszó... De legalább észleli, hogy mikor is kell fordulnia! Fájdalom ide vagy oda meglódul hát és elindul visszafelé. A nagy hajrázásban kevésbé hallja most a konferansziét. Valami örvényről magyaráz ez eljut még hozzá is. Na mindegy majd ha útba esik foglalkozik vele, gondolja. Ezért részéről a következőként cselekszik: Ahogy a csövön kifér erőből úszik, gondolván, hogy momentán a sebesség lesz a mérvadó, hogy mihamarabb a túlpartra jusson.
Épp ezért gyanútlan (viszont annál nagyobb erővel és sebességgel - már ami tőle telik ) érkezik meg az örvényhez és ahogy van, különösebb elmélkedés vagy megállás nélkül úszik bele a közepébe - és jó esetben - át rajta.
Ha érez valami húzás, idegen erőt ami szeretne más irányba terelni a fiút akkor bizony növeli a fokozatot és még nagyobb erőt visz be, kitartása kellően jó, ezt fogja felhasználni kombinálva erejével. Már csak azért is mert lévén gyanútlanul úszott bele így nincs is túl sok más választása... *


525. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 21:18:33
 ÚJ
>Reydis Syna [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 604
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Negyedik akadály//

*Reydis gyorsan mérlegel, az övvény erős, de még ha a legalján, ahol a legkeskenyebb úszna át, akkor is elnyelné az ő pihe testét. Oldalra tekint és meg látja a pályát elválasztó bójákat és elmosolyodik, gyorsan oda úszik és abba kapaszkodva húzza át magát az akadály túl oldalára.
Mikor már biztonságban érzi magát, azaz nem fogja beszippantani az örvény, akkor meg indul gyors úszással a következő akadály felé.*


524. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 20:29:58
 ÚJ
>Yerougha Enchris [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1195
OOC üzenetek: 457

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Manuri//

- Manuri *ízlelgeti a nevet. Nyilván elég sokat fogja koptatni a következőkben. Beszívja a fürdő páradús levegőjét. Nem egy nagy élmény. Az erdei levegőt jobban kedveli.*
- Elég sok lehetőséged van rá *mutat körbe a nyíltteres medencéken.* - Van belőlük több is, nem csak az, amelyikben úszkálnak. *Még szerencse, hogy nem látja, kik is azok, lehet, hogy erősen meglepődne.* - Vagy megpróbálkozhatsz a szobákkal is *bök a fejével arrafelé, ahol a melegvizes kádak találhatók.* - Mindenesetre azt ajánlom, gyorsan szabadulj meg a ruhádtól. A rongyosokat nem kedvelik errefelé. *Ez bizony így igaz. Ha Manuri választott, viszi utána a ruhát, hogy a csobbanó lány közelében lerakhassa valahol. Ha majd tisztán kilép a vízből, elég nagy szüksége lesz rá.*


523. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 19:44:36
 ÚJ
>Manuri Rimse avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 825
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Yerougha//

*Egy picit valóban megakadtak a munkaügyekben a vásárlás és az azt követő heves hálálkodás miatt, de Yerougha nem felejtette el szerencsére korábbi ajánlatát.*
-A nevem Manuri!
*Mutatkozik be ismét. Nem szokta ezzel kezdeni, csak ha kérdezik akkor mondja meg, de van hogy elfelejti. Az biztos, hogy ma már elmondta párszor és talán még el is fogja mondani párszor, de annyi baj legyen! Legalább van akit érdekel...
Nem valószínű hogy tisztában van azzal, hogy van fürdésre alkalmas ruha, így ezen nem aggódik. Ahogy szokták mondani: boldogok a lelki szegények.
Követi szépen Yerot, de egy kis útbaigazításra is szüksége lesz. Nem járt még itt soha azelőtt, így kicsit el is kalandozik tekintete. Van ám élet itt is!*
-Hol tudok lemosakodni?
*Pillant körbe kíváncsian. Vannak akik itt úszkálnak, meg mintha játszanának is, de fürdőző embert egyet se lát így hirtelen.*


522. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 19:28:26
 ÚJ
>Ziana Yedhir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1240
OOC üzenetek: 210

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Egészségügyi szolgálat - nyílt//

*Dög unalom! Minden egyes fesztivál rosszabb az előzőnél, bár inkább rendeznének háborúkat évszakonként. Téli hadjárat, tavaszi ütközet, nyári csata. mennyivel több haszna lenne, hogy kinn fő a napon, vagy épp a lábujjait fagyasztja le a térdig érő hóban.
A fürdőben legalább a kegyetlen nap sugaraitól védve van, egyetlen gyors cikázó pillantással méri fel a helyet, sehol sérült, vagy ápolásra szoruló.*
-Csodás.
*Húzza el száját, és trappol egy üres falszakaszhoz, hogy hátát nekivetve legalább a versenyt figyelemmel kísérje.
Az örvények megjelenése pedig egy szempillantás alatt oldja morcos kedvét. A fuldokló is igen jó. Egészen szórakoztató tud lenni.*
-Tíz különböző módot is eltudok képzelni, ahogy ezalatt a versenyszám alatt meghalhatnak.
*Mormolja egyre éledő kedvvel, csak úgy bele a szurkolók táborába, már keresve a kijelzőn látható neveket emlékezetében. Mondjuk ebben sosem volt jó, és nem is mond neki egyik sem semmit, inkább a medencét fürkészve próbál ismerőst találni, valami jellegzetes testi hiba, régi sérülés alapján semmiféle sikerrel.*


521. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-17 19:19:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 185
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

*Úgy tűnik, hogy versenyzőink remekül veszik a harmadik akadályt is. Nem állnak meg sokat gondolkozni, tudván, hogy nincs rá idejük, így, ami először eszükbe jut azt teszik. Esyae lábtempója tökéletes ahhoz, hogy elérje a gongot, s meghallva annak csendülését már folytassa is az útját, hogy lassan visszaforduljon. Trhynitta szokatlan módszert alkalmaz, hogy lábfejével érje el, s hosszú lábai most hasznosnak bizonyulnak. Darel medence fenekétől való elrugaszkodása is jól sikerül, s már bár nem elsőnek, de másodjára eltalálja a gongot. Ahogy Morfiusznak is sikerül, harmadjára, így kissé lemaradva érezheti magát. Viszont Cralannak sehogy sem sikerül megoldania a feladatot, bárhogy is próbálkozik. Így ha nem akar a verseny hátralévő részében ott maradni, akkor folytatnia kell az útját, hogy megfordulva, újrakezdjék a pályát. DeLhor szokatlan megoldása tapsvihart arat, hogy a gong hangja visszhangot fel a falakról. Moon ollózára is megtetszik a közönségnek, s ezen kívül annak hangja is. Syna is sikeresen vette az akadályt. Bár karkötői nem találtak célt, de hosszú hajának ostorral való bánása már annál inkább.
Ebben a körben Cralanon kívül mindenkinek sikerült teljesíteni a feladatot. *
- Hölgyeim és uraim, ez ám a verseny! Úgy tűnik, hogy immár kezd érdekessé is válni, hiszen nehezednek a feladatok, a egyéni kreativitáson múlik már csak minden! S itt vannak az újabb eredmények nézőim!
*S ez igaz, már látszódik is, ahogy átíródnak a számok, s a nevek helyet cserélnek.
Darel Corthyr Worf (118 (+40))
Moonxylwery Dwirinthalen (112 (+38))
Morfiusz Rarrkon (111 (+39))
Tyhrnitta Wynn (110 (+39))
Dranndreshiann Morla De’Lhor (105 (+39))
Reydis Syna (100 (+39))
Esyae Rugarth (99 (+35))
Cralan Sley (90 (+23))

Megfordulva, már látszódik is a negyedik akadály.*
- S meg is érkezik a negyedik akadály! Minden egyes versenyző pástján egy apó örvény jelenik meg. Ám épp akkora, hogy az egész pályát elfoglalja! Mindenkinek a feladata, hogy megoldja a rajta keresztül való átúszást! Ám vigyázat, az örvény erős, aki egyszer belekerül, az már nehezen tud kiúszni belőle. Az örvény egészen a medence feneke aljáról kezd el gyűrűzni felfelé! Hogy miként ússzák át, az már csak a versenyzők feladatán múlik, de mindenkinek a saját pályáján kell maradnia!
*Hangzik az egyértelmű feladat, mely kintről egyszerűnek tűnhet.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2306-2325