Nincs játékban - Fürdőház
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínFürdőházNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 26 (501. - 520. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

520. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-16 15:09:11
 ÚJ
>Dranndreshiann Morla DeLhor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 23

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

*Drann épphogy túljut a második akadályon, megpróbálva belehúzni, mert annyit érzékel a többiekből, hogy Darel és Moon is előbb halad a medencében, mint ő. Darel hosszú karcsapásokkal, Moon a lábával rúgva, gyorsan siklanak előre.
~ Lesz egy harmadik akadály ~ fut át rajta a gondolat, amikor már hallja is a kiabálást a harmadik akadály mivoltáról: egy gong, amit meg kell majd szólaltatniuk. Remek, hát gongverőt, azt nem hozott magával ide a vízbe, úgyhogy sok minden eszébe jut, mit is csinálhatna, a rúgástól kezdve az ökölcsapásig, de sok ideje nincsen gondolkodni, mert már észre is veszi, vagy egy méterre van a víz felett. Belead apait-anyait, meghúzza a vizet, siklik, repül, úgy emelkedik ki, megpróbálva elérni a gong magasát, és nem ököllel, hanem visszájáról, az ökölbeszorított jobb keze ujjpercbütykével sóz rá nagyot a lelógó gongra. Azzal a lendülettel hull vissza a vízbe, és ráfordulva a vízre, úszik tovább. Már nincs messze a medence fal.*


A hozzászólás írója (Dranndreshiann Morla DeLhor) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.06.16 15:10:20


519. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-15 12:23:07
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

// Nyári forgatag //
// Úszóverseny //
// Harmadik akadály //

* Talán a harmadik feladat tűnik eddig a legnehezebbnek. Ha előre tudja, hogy efféle magaslati feladatot is adnak akkor becsempészett volna valahogyan egy labdát, bár még azzal sem biztos, hogy úszás közben képes kellően összpontosítani és úgy célba dobni. Labda természetesen nincs hát maradnak a saját végtagok.
Szerencsére a kék kalapos teli tüdőből ordítja be nekik a feladatokat tehát Moon is pontosan tudja mi a dolga. Első próbálkozásra amilyen gyorsan csak tudja megközelíti a gongot majd alatta lassít és már szinte egy helyben álló helyzetből tornázza fel magát amilyen magasra csak tudja. A gongot sikerül is elérni de ha csak nincs érintés érzékelője akkor ez legfeljebb egy sima kikapaszkodásszerűségnek hathat a nézők szemében. Ez van a Dwirinthalen sarj igen csak alacsony, nincsenek meg azok az előnyei mint mondjuk egy két méter magas embernek. Csak pár pillanatig fogja a gongot majd hirtelen ereszti el, hogy visszacsobbanjon a vízbe.
Kis gondolkodás árán ráébred, hogy a lába jóval hosszabb mint a karja, így ezzel is megpróbálkozik. Jó alaposan beméri a gongot majd a víz alá bukik. Popsi a víz felett, lábak pedig ollózva rúgkapálnak míg valamibe be be nem veri a lábujját. Remélhetőleg ez a valami a gong lesz. Ha szükséges többször is próbálkozik, még akár kézzel is. Semmiképen nem úszik tovább amíg a gong hangját meg nem hallja.
Amikor sikerül sietve tempózik tovább, hogy amint a medence végéhez ért visszafordulás nélkül kapaszkodjon meg egy pillanatra benne majd lökje hátra magát. A következő métereket hátúszásban teszi meg. Ez mindig is kedvenc úszásmódja volt.*


518. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-15 08:54:29
 ÚJ
>Cralan Sley avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 509
OOC üzenetek: 30

Játékstílus: Megfontolt

// Nyári forgatag //
// Úszóverseny //
// Harmadik akadály //

* Cralan töretlenül igyekszik öszpontosítani, hogy sikerrel tudja leküzdeni az elötte álló kihívásokat. Érzi, hogy a karikás feladat nem sikerült olyan jól, mint szerette volna, ezért még jobban igyekszik belehúzni. A következő feladat, egy levegőben lévő gong megszólaltatása. Éppen ezért, mikor kellő távolságra kerül a céltól, nagy lendülettel merül alá, hogy a medence fenekéről elrugaszkodva nyerjen elegendő lendületet a kiugráshoz. Amennyiben sikerül elsőre akkorát ráütni, hogy megszólaljon, akkor amint visszaesik a vízbe, nekilódul, hogy folytassa a versenyt. Azonban ha nem sikerülne elsőre, akkor újra próbálkozik, egészen addig, amíg sikerűl megszólaltatnia. *


517. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-15 06:43:20
 ÚJ
>Esyae Rugarth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 179
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

* Mivel eldöntötte magában, hogy innentől kedve a lehető legjobban kizárni, agakörül a külvilágot, így, mit sem törődve a többiekkel s a konferálóval. Néhány hangfoszlány mely eljött hozzá éppen a lényeg és a lelátón morajló tömeg zúgolódása szűrődik át a csapások között.
Majdnem a gong alatt áll meg. Jobb megoldást nem látva erős lábtempóval, próbálja meg taposni a vizet aga alatt ( valami olyasmi ez, mint egy vízilabdás próbálkozása ), így, mellé megnyúlva, karját kinyújtva próbálja megütni a gongot. Ha ez így eredménytelen lenne, merül víz alá, hogy onnan neki úszva, emelkedjen ki, s úgy próbálja meg. Valamelyik csak összejön. Visszaérkezve, pedig újabb karcsapásokkal veszi célba a medence szélét.
Kellő távolságban lebukva, bukfencezik a víz alatt, így elrugaszkodva a medence falától, hogy visszafelé szelve a vizet, a negyedik akadályt véve haladjon majd tovább. *



516. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-14 16:38:12
 ÚJ
>Tyhrnitta Wynn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 320
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

*Nitta érzi, hogy egy kissé lelassul a második akadály legyűrése közben, de arról fogalma sincsen, hogy jelenleg hogyan is áll a verseny. Ugyanakkor tudja, hogy nem csak a gyorsaság számít, bár nyilvánvalóan az egyáltalán nem elhanyagolható, hanem az is, hogy az akadályokat leküzdjék.
Így most a lány próbál nagyon figyelni, mi is a feladat, hogy ne zavarja annyira a vízcsobogás addig mellúszásra vált, majd meghalva a következő feladatot gyorsúszásra vált vissza.
De csak négy-öt karcsapás erejéig, mert amint megvan a kezdő lendület, egy ügyes mozdulattal már át is fordul a tengelye körül, mintha csak egy orsó perdülne, ás máris hátúszásban közelít a harmadik akadály felé.
Ugyanis Nitta jól látja, az az egy méter nagyon határeset lenne, ha a vízből kiugorva próbálná megérinteni, megkongatni a gongot, célozni is kellene közben, sok erős már eleve az ugrás, utána meg még jól bele is csapni, az ő aránylag kisebb kezével, vékonyabb ujjaival.*
~Nem biztos, hogy az úgy sikerülne.~
*Így a lány a másik megoldást választja.*
~Elég magas vagyok hozzá, elég hosszú a lábam, és elég jól tudok egyensúlyozni is.~
*Háton úszva is erős kartempókkal hajtja magát, miközben a lábai is mozognak, de őket döntően most kormányzásra és egyensúlyozásra használja. Fejét épp annyira szegi hátra, ahogy közelít az akadályhoz, hogy a szemei még ne menjenek tele vízzel, korrigál picit az útirányon, de nem számolgat, ösztönösen tudja mikor lesz elég közel.
A gong alá érve, jobb lábát kiemeli a vízből, megfeszíti, lábfeje is kifeszül, csípőjét is igyekszik még feljebb lökni, ahogy lábujjai egyenesen a Fürdőház mennyezete felé mutatnak, miközben a bal lábával egyensúlyban igyekszik magát tartani, és két karjával erőteljes csapással húzza meg magát.
Ha sikerül, és ha Nitta jól számolt, akkor sikerül, akkor lábfeje találkozik a gonggal, és az a lendületes ütközéstől megkondul.
Nitta ugyan picit megbillen az eddigi egyensúlyából, feje megmerül, de erre számított is, lábát máris a hasához húzza, majd a vízbe nyújtja, ahogy a következő karcsapásnál ismét orsószerűen fordul a hasára, hogy még pár megtétele után bukófordulóval érintse a medence falát, és magát erőteljesen ellökve tőle induljon visszafelé.*



515. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-13 19:35:00
 ÚJ
>Morfiusz Rarrkon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 645
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

*Úszik tovább nagy erővel, amikor is a harmadik akadály elhangzik. Szóval gongot kell keresnie a feje fölött. Két karcsapás között lassít a tempón és felnéz maga elé a sávba. Valóban ott lóg egy kisebb gong. Alá úszik és elsőre nem is tűnik túl magasnak az az egy méter, amit fel kell rugaszkodnia. Egyik kezével a vizet csapva a másikkal felnyújtózva rúg egyet, hogy elérje. Testét megfeszítve próbálkozik, de csak az ujjhegye jut el a gonging, ami így nem szólal meg. Újra elrugaszkodik a lesüllyedéstől ezúttal jobban elrugaszkodva és mikor a rúgástól kiemelkedik a vízből utána még egy gyors rúgással növeli a feljebb jutás erejét. Ezúttal sikerül egy pillanatra tenyerével a gongra ütni, de mivel nem hallja a hangot, vagy csak eléggé halkan még egyszer megpróbálkozik a dupla rúgásos, félmalom körzéses, nyújtózkodós mutatvánnyal, ami egy mutatványos delfinnek is becsületére válna. Ezúttal ököllel ver a gongra, ami nagy kegyesen meg is szólal, persze ha szerencséje is van. A csobbanás után már lendíti is a karját, hogy újból gyors úszással haladjon tovább. Mivel látja már a medence szélét egy fél bukfencet vetve a végfal előtt már rúgja is el magát, hogy a visszafelé távot minél gyorsabban megkezdje. Nem feledkezett meg róla, hogy még várható visszafelé is három akadály, így figyelmesen két karcsapás között mindig előre pillant soha nem lehet tudni a leleményes kivitelezők az eddigiek után mit tartogatnak még a tarsolyukban.*


514. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-13 19:25:38
 ÚJ
>Darel Corthyr Worf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 468
OOC üzenetek: 100

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

* Úgy látszik az egyszerű megoldás ez úttal is sikerrel járt. Bár mondjuk erről ő személy szerint nem sokat tud, egyrészt mert nem pazarol arra időt, hogy a mellette úszókat figyelje hogy állnak, másrészt mert a táblára tekintgetésre sem pazarolja a drága időt, a feladatra koncentrál. Elcsípi a következő pár mondatot is ami az instrukciókat adja meg a következő akadály leküzdéséhez.
Szóval valami kis gong amit meg kéne szólaltatni. Úszás közben mielőtt még odaérne igyekszik átgondolni a dolgot. Ez úttal sem terheli túl azokat bizonyos fogaskerekeket. Így ránézésre nem tűnik olyan magasnak a dolog, legalább is az alapján a fél kis kósza pillantás után amit vet a micsodára. Jobb ötlete nincs így alámerül. Ha lábbal el tudja érni a talajt akkor onnan vesz lendületet és amilyen gyorsan csak tudja rúgja fel magát, hogy a felszínre érve így már tán kinyújtott karja lesz elég hosszú, hogy elérje a gongot és bizony nem kíméli amekkorát csak tud vág bele. Lehet fájni fog, lehet leszakad a helyéről de annyira nem profi úszó, hogy az ilyesmit kontrollálja szóval egy amolyan parasztlengőt láthat majd közönség, vagy bejön vagy nem alapon. Ha nem sikerül elsőre akkor jöhet a következő, így majd vélhetően úgy fog kinézni mint valami fuldokló idióta kapálódzó eszelős, de idővel csak el trafálja azt a valamit... jó esetben... reméljük. Ha mást nem legalább célozni jól tud, ez is csak egy ütés, ütésben meg azért lássuk be egészen kimagaslóan szokott teljesíteni. *


513. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-13 19:17:38
 ÚJ
>Reydis Syna [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 604
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Harmadik akadály//

*Reydis érzi, hogy a karikás akadálynál több idő veszített, mint tervezte ezért megpróbál mindent beleadni, hogy gyorsabban érjen el a harmadik akadályhoz. Egy kong van közel egy méter magasban felette, megérinteni még sikerülhet, de meg is kongatni. Első gondolata, hogy kezéről le veszi arany karkötőjét és azt dobja hozzá a konghoz, ezt ha nem sikerül még megismétli a másik karkötőjével és két fentebbi karperecével. Ha nem sikerül, akkor kétségbeesésében a hosszú vizes copfját, mint ostorcsapást vágja hozzá. ~Az ostorral sem nehezebb, mint a saját hajammal, így a célzás is könnyebb.~ Ám, ha ettől sem szólal meg a gond, akkor a közönség felé néz és biztatja őket, hogy dobjanak be neki a vízbe valami segítő eszközt, amivel megpróbálja megkongatni a kongot, ha nem sikerülne mégsem, több időt nem akar erre áldozni és halad tovább a medence széléhez, ahol egy víz alatti bukfenccel fordul meg és nagy lökettel indul meg gyorsúszásban visszafelé a következő akadályt várva.*


512. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-13 16:34:21
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 185
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

*A verseny továbbra is szépen halad, a közönség szinte őrjöng, ahogy látják az úszók küzdelmét az akadályokkal. Melyek nem is olyan könnyűek. Ám a második akadályt is szépen veszi mindegyikük. Esyae ugyan éppen hogy csak, de jól tette, hogy oldalra fordul. A lábujja előtt zsugorodik össze véglet a karika, el is tűnve a vízbe. Tyhrnitta kutyaugrás módszere jónak bizonyult, bőven átér a karikán, s már túl is van rajta, mielőtt az végleg eltűnne a semmibe. Darel erőteljes megoldása tűnik a legbiztosabban. Ahogy megfogja a karika széleit, az már zsugorodik is, de egy erőteljes lökéssel már át is nyomta magát. Morfiusznak a pillanatnyi megzavarása is, hogy bizony a karika mozog sem okoz gondot ahhoz, hogy átússzon rajta. Nem úgy Cralannak, neki is, ahogy Esyaenek épp hogy csak sikerül túljutnia rajta, a bokáit időben jutnak át ahhoz, hogy ne fogja őket béklyóba. Ahogy DeLhornak sem megy olyan egyszerűen, de neki is sikerül az akadály leküzdése. Moon taktikája sikeres, az utolsó pillanatban úszik át rajta, így ő is maga mögött tudhatja már a karikát, amikor az eltűnik. Végül pedig Synának is sikerül a sellők mozgását idéznie, ahhoz, hogy sikeresen teljesítse az akadályt. Kivéve Aswae kisasszonynak, akinek a lábai úgy tűnik, hogy a földbe gyökereztek. A medence szélén álló hölgyhöz, egy fiatal nő megy oda hozzá, s a nézők padjához kísérik. Számára ma véget ért az úszóverseny.
Ezt a feladatot is teljesítette az összes versenyző. A kék kalapos az összes módszert igyekszik kommentálni a nézőknek, akik így nem maradnak le semmiről. Az újabb eredmények, hamar megjelennek a levegőben lévő kijelzőn, s igen meglepő felállást mutat:
Darel Corthyr Worf (78 (+46))
Moonxylwery Dwirinthalen (74 (+38))
Morfiusz Rarrkon (72 (+35))
Tyhrnitta Wynn (71 (+32))
Cralan Sley (67 (+31))
Reydis Syna (67 (+33))
Dranndreshiann Morla De’Lhor (66 (+32))
Esyae Rugarth (64 (+32))
Még mielőtt az újabb akadály feltűnne, néhány szónak még van ideje a kék kalapos szervezőnek.*
- Úgy tűnik hölgyem és uraim, hogy a verseny még koránt sem dőlt el! Mint láthatjuk, akár elsőből is lehetnek utolsók, de még hátra van négy akadály! Itt, ma, még bármi megtörténhet! Ahogy úsznak a versenyzőink, lassan előkerül a harmadik akadály!

//Harmadik akadály//

- Itt is rém egyszerűnek tűnik a feladat. A fürdőház plafonjáról lóg le egy gong. A kezdést jelzőnek a másai, összesen nyolc darab, minden pálya fölött, ám ezek jóval kisebbek. A víz felett találhatóak egy méterrel. Minden versenyző feladata, hogy megoldaniuk, – hogy miként, azt ők döntik el, az ő kreativitásukon múlik - miként érinti meg a gongot! A gongnak meg kell szólalnia, csak és akkor érvényes a feladat! S ha ezt sikerül kivitelezniük, már csak alig öt méter van hátra a medencéből, s fordulhatnak is vissza! Micsoda küzdelem lesz még mélyen tisztelt publikum!
*Harsogja a férfi, oly hangerővel, hogy a medencében lévő versenyzők fülébe is eljuthasson a feladat, s az instrukciók. A hirtelen eléjük táruló feladatokat direkt nem mondták el. Nem akarták, hogy a versenyzők előre kigondolják mikor miként fognak lépni. A néző s a rendezők is arra kíváncsiak, hogy miként tudnak éles helyzetben is helyt állni az úszók.*


511. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-13 12:37:48
 ÚJ
>Reydis Syna [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 604
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

*Reydis miközben tovább úszik a következő akadály felé sajnos nem hallja érthetően a következő feladatot, csak annyit vesz ki, hogy karika és átúszás. Gyorsan a víz alá merül és egy pillanatra elgondolkozik, hogyan oldja ezt meg, mert a karika fel-le mozog. A feladat felé kezd úszni, majd a közelében kihasználva hajlékonyságát, mit egy sellő siklik át a karikán. Mikor el kezd zsugorodni a karika megijed és az adrenalinnak köszönhetően ki hullámzik testével a karikából. Ijedsége hátrányaként levegőt vesztett és nyelt egy kis vizet, ezért gyorsan a felszínre úszik és pillangó úszással halad tovább lassabb tempóban. Miután kiköhögte a vizet és kapott ismét elég levegőt vissza vált gyorsúszásra és siet a következő akadály felé.* ~Csak ne én legyek az utolsó e miatt.~


510. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-12 16:57:29
 ÚJ
>Dranndreshiann Morla DeLhor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 23

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

*Drann tempóz tovább, ahogy újra szabaddá válik előtte a víz, a medencén kívüli nézői hangok és a versenyt levezénylő férfi kiabáló szavai csak töredékesen jutnak el hozzá. Átjutott... karika... akadály... ennyi jut el a tudatáig, de addigra már ő is észreveszi a víz alatt mozgó(!) karikát. Arra egyáltalán nem számít, hogy még zsugorodni is tud, csak nagy levegőt vesz, lemerülve úszik tovább előre, követi a karika mozgását, és megpróbál átcsúszni rajta. A dolog egyáltalán nem egyszerű, de ha sikerül, már rúgja is fel magát levegőért, ami már fogyóban, és karjával nagyot lendítve előre úszik tovább, tovább.*


509. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-12 15:28:36
 ÚJ
>Darel Corthyr Worf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 468
OOC üzenetek: 100

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

* Az első akadályt sikeresen vette (legalább is így gondolja, fene se látja a dolgot kívülről, vagy a fene se hallott bármi tilalmat, hogy nem fókázhatja össze azt a bizonyos pallót. Persze továbbra sem tudja ő maga, hogy mi az a fóka, de hogy hogy mozog, azt legalább már igen).

Folytonos karcsapások ami csak a csövön kifér, erejét használja ki (már amennyire tudja) a többiekkel szemben és nem pedig a gyakorlott és hihetetlen technikás úszás tudását (ami ugye nincs neki).
Jöjjön hát a következő akadály, erről érkezik is némi instrukció így sajnos a hihetetlen kreativitását annyira nem tudja előterébe helyezni. De azért nem kell majd őt félteni.
Egy karika a vízfelszín alatt, ami mozog és még ráadásnak szűkül is ha közelebb ér az ember. Csodás.
Nem bonyolítja túl ezt az akadályt sem, megoldja a (számára) lehető legegyszerűbben.
Saját tempójában közelít, Ha kell víz alá bukik, hogy a fel le irányban mozgó karikát elérhesse ezzel alkalmazkodva az épp aktuális helyzetéhez s kinyitja szemeit, ami számára eleinte szokatlan lesz de momentán nem érdekli. Majd ahogy kellő távba ér (értsd. : kartávolság) előrenyúl és jobbjával majd baljával kapaszkodik bele kétoldalt és erőből löki át magát rajta, remélve, hogy ez meggyorsítja a dolgot annyira, hogy átférjen rajta (még a drága kedves húga szerinti megnövekedett pocakjával együtt is. Hát szeretnének sokan olyan "pocakot" maradjunk annyiban). Végtére is az, hogy nem lehet hozzáérni a karikához nem hangzott el.
Ha sikerrel jár akkor már robog is tovább a következő akadály irányába ismét a felszínen, mert ez a víz alatti sellő úszás valahogy nem neki való és akkor még bele sem mentünk abba, hogy mi az a sellő?! *


508. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-12 11:58:40
 ÚJ
>Cralan Sley avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 509
OOC üzenetek: 30

Játékstílus: Megfontolt

// Nyári forgatag //
// Úszóverseny //
// Második akadály //

* Mióta a vízbe ugrott, nem létezik számára a környezete, feszült koncentráció uralkodik el rajta. Az első akadály még viszonylag könnyen leküzdhető volt, ám a következő már nem ígérkezik annak. Egy karika, amely nemcsak mozog, de képes összezsugorodni is. A szerzetes ezért minden idegszálával figyel, hogy időben tudja az ütemváltást megcsinálni. Ahogy a karika közelébe ér, kezeit előre nyújtva bukik a víz alá, s erős lábtempóval igyekszik kellőképpen felgyorsulni. Igyekszik minél jobban lecsökkenteni a testének átmérőjét, egyrészt hogy gyorsabb legyen, másrészt, hogy könnyebben juthasson át a karikán. *


507. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-11 19:37:49
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

* Bár a kék kalapos szavaira hallja de nincs ideje komolyabban odafigyelni rá. Most feladata van, még két akadályon át kell jutnia majd pedig elindulni visszafele.
Az első probléma ami szó szerint kiemelkedett a medencéből sikeresen le lett küzdve most ismét csak az erő beosztásán kell dolgoznia, de hát ki ér rá itt komolyabban taktikázni?
Fél szemmel az egyik karcsapás során kiles Drann felé és szeme sarkából látja, hogy szinte mellette úszik, majd a másik oldalra figyelmez és szinte szemezni is tudna Cralanal. Magában elmosolyodik de több ideje nincs az efféle figyelemelterelő dolgokra ugyanis valami kerek felsejlik a víz alatt. Gondolkodik vajon mit akarhatnak azzal a karikával de mivel mondva volt, hogy még lesznek feladatok és talán egy pillanatra sikerül elcsípnie a kalapos szavaiból is néhányat amiben mintha azt ecsetelné, hogy nehéz lesz átúszni rajta mert érzékeli a terveiket.
Szinte csak az utolsó pillanatban úszik rá a karikára, hogy minél kevesebb időt hagyjon a mágikus erő kibontakozására viszont csak ott helyben veszi észre, hogy ez a karika még mozog is. Kénytelen vagy két karcsapással utána eredni majd az alsó szélét megragadva előre segíteni magát, hogy minél előbb átjusson rajta.
Ha ez sikerül akkor ismét a felszínre tör és folytatja az úszást. Úgy tűnik kénytelen lesz a tenyértartásra is összpontosítani, hogy nagyobb erővel tudja előre lendíteni magát.*


506. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-11 18:44:03
 ÚJ
>Morfiusz Rarrkon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 645
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

*Az első akadályon szerencsésen túljutott, így úszik tovább nagy lendülettel, de számít a következőre, így figyel tovább. Eljut hozzá a hang és a feladat, hogy át kell úszni a karikán és mivel lendületben van egy kicsit előre bukva lefelé lökve magát merül a víz alá és már keresi is a víz alatt a tárgyat. Karjával lábával széles mozdulatokat téve hajtja magát minél gyorsabban. Nem tudja ugyan, hogy állnak a többiek, mert erre nem volt ideje figyelni, de elkapta a versenyszellem és azért szeretne jó helyezést elérni, ha lehet főleg azt mondani a végén akárhányadik is, ő mindent megtett. Így hát a lendület a víz alatt is gyorsan viszi, egészen a karikáig. Észleli, hogy megy össze, ezért még egyet hajtva magán szorosan a teste mellé zárja karjait és a lábát, hogy nyíl egyenesen tudjon, majd rajta átúszni, de még idejében észleli, hogy a karika mozog is.*
~Hú a mindenit ezt jól kitalálták, nem olyan könnyű.~
*Rúg a lábával, hogy feljebb kerüljön és igazít a karjával is, hogy a karika útjába kerüljön és úgy csusszan át végül a karikán remélhetőleg szerencsésen. Azután a felszínre kerülve, újra gyors úszásban folytatja egy nagy levegővétellel a távot. Közben eszébe jut vajon Aswea a mellette lévő pályán boldogul e az akadályokkal, de csak egy pillanatot engedélyez magának erre a gondolatra, mert feszülten figyeli, hol lehet a harmadik akadály odafelé, amit le kell még küzdeni. átnézni most nem néz át maga mellé a másik sávba előre figyel.*


505. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-11 13:09:15
 ÚJ
>Tyhrnitta Wynn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 320
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//
//Második akadály//

*Nitta a gyorsúszást választja miután elhagyja az első akadályt, mert ez repíti leggyorsabban előre.
De ez nem jelenti, hogy ez lenne a kedvenc úszásneme, egyáltalán nem. Éppen ezért a mozdulataira figyel, és arra, hogy jól sikerüljön a váltott légvétel és ne menjen tele az orra vízzel.
A kék kalapos emberke hangját hallja ugyan, de a szavai számára belevesznek a fürdőház zajaiba, a tömeg morajlásába, és az úszók által keltett vízcsobbanásokba.
Arra nem szán időt, hogy oldalra nézzen, Darel hogyan állhat a férfi a versenyben hozzá képest, a többieket meg úgysem látná, így a lány továbbra is csak a saját pályájára koncentrál.
Így arról is lemarad, hogy felnézzen a nézőknek jelzett eredményekre, de talán jobb is így, mert így csakis a feladatára figyel, és nem agyal azon, éppen hányadik helyen áll ő, és hol tartanak a többiek.
Halad is előre, és nagyjából akkor veszi észre a második akadályt, midőn a verseny vezetője olyan szavakat mond, mint karika és át.
Nitta a további magyarázatról lemarad, ő már csak a karikára figyel, ami le-fel mozog.*
~Mint az a kutyus, amit egyszer egy vándor komédiással láttam, az is átugrott a karikán és milyen ügyesen.~
*Nitta épp a kutyusra gondol, a karika épp felfelé tart a medence aljáról, a lány meg újra nagy levegőt vesz, karjait előre nyújtja, még két lábtempó, még egy, majd lábait is egymás mellé zárja, a karjai már át is csúsznak a karikán.*
~Olyan vagyok, mint a kutyus. Hopp!~
*Ahogy a vállai átjutnak két karjával máris mellúszó tempókat tesz, hogy a teste és a lábai is gyorsan átcsusszanjanak, talán még éppen idejében, mielőtt a karika labdává zsugorodna vagy bármi más mágikusat tenne Nitta háta mögött.
De akármi is történik, arról Nitta nem tud, hiszen nem néz vissza, újra a víz felszínére löki magát, és visszavált gyorsúszásra.*



504. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-11 12:03:22
 ÚJ
>Esyae Rugarth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 179
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

//Második akadály//

* Míg a falóca felett próbált átevickélni, körbe pillanat, más is azt a megoldást választotta, amit ő. Viszont valahol valami hiba csúszott a dologba, mellesleg a következő feladatot részletesen le is taglalják, ha már akadnak olyanok, akiknek szüksége van rá és nem lett volna nyilván való, hogy a vízi akadályokat, az alatt és nem felette kell végre hajtani. Bár a karcsapások közepette és a fülébe folyó víz miatt, elég nehézkesen érthető, de azért az eljut az agyáig, hogy a víz alatt elhelyezkedő karikán kell átúszni, nem felette, ne alatta és nem mellette. Ha már így van le is bukik, hogy szemre vételezze magának a dolgot. Jelenleg a karika csak fel alá mozog. Viszont, ha ez minden igaz változni fog. Mivel nem tudja, milyen távolságot is takarhat „ a megérzi”, így képességeit ismerve, s bízva bukik fel a víz felszínére, hogy teleszívja tüdejét levegővel, s ismét merüljön. Minden erejét összeszedve indul meg a karika felé két karjával tolja magát lejjebb, mint ahogy azt mellúszásba szokás. Hogy aztán karjait szorosan a feje mellé szorítva törjön előre át a karikán. Altestével a sellők mozgását utánozva, így talán könnyebb, s gyorsabb a haladás a víz alatt. Sietnie kell, mert valóban a karika zsugorodni kezdett. Mivel nem tudja, milyen ütemben teszi így oldalra is fordul. Bár nem sokkal, de néhány centit még nyerhet vele, mielőtt a hulahopp a derekára szorulna. Valószínűleg már igen szorítja mellkasát a levegő, így ugyanebben a pózban, tör fel a felszínre, hogy friss levegőhöz jusson és megfeszített gyorsúszásban hozza be lemaradását. *



503. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-11 11:05:13
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 185
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

- A verseny elkezdődött! *Kiabálja újra a kék sapkás ürge.* - Úgy tűnik, hogy a rajt a legtöbbjüknek jól sikerül. Ám van aki félig hasast ugrott, uh, az biztos fájhatott! *Szisszen fel a közönség is.*
- De úgy tűnik, hogy van, akinek földbe gyökerezett a lába. Aswae kisasszony, a verseny elkezdődött. *Néz rá a még mindig a parton álló hölgyre, de tekintetét hamar már az akadályok leküzdése vonja el.*
- És az első akadály. Úgy tűnik, hogy vannak, akik az egyszerűbb utat választják és felette kelnek át. Ám biztos hogy az az egyszerűbb is? *Teszi fel a kérdést a férfi.
Esyae nem olyan könnyedén veszi az akadályt. Bár felette úszik át, mégis kissé lelassítja ez a fajta akciója. Thyrnittának sem megy olyan egyszerűen. Szépen úszik alá, s ügyesen oldja meg a helyzetet. Darel fókaúszása elnyeri a közönség tetszését, ám ő sem gyorsabb a többieknél, a palló fölötti átúszással nem nyer időt a többiekkel szemben. Morfiusz lassú lefelé mozgása elnyeri hatását. Szintén nem halad gyorsan, épp hogy sikerül átúsznia alatta anélkül hogy hátát végigsúrolná az akadályon. Cralan könnyebben úszik át a pallón, s már folytatja is a versenyt pillangó úszásban. DeLhor könnyedén úszik a víz alá, hogy átússzon, ő sem ütközik akadályokba. Moon épphogy sikeresen végre tudja hajtani az akadályt, így ő is minden fennakadás nélkül tudja folytatni az úszást. Syna pedig magasan a többiekkel merül a víz alá, s egy ügyes átfordulással figyel a pallóra s hátára is, hogy ne érjen a medence aljára.*
- Nézőim, az első akadályt mindenki sikeresen vette! Az eredményjelző, máris látható a medence fölött!
*Újságolja a kék kalapos. S valóban a medence fölött, mintha kézzel írnák a neveket, jelenik meg a szöveg a jelenlegi állásról. Legfelül az első helyen állót írják, s szép fokozatosan haladnak a jelenlegi utolsó úszó felé. A betűk tengerkék színnel, fehér kerettel íródnak a következőképpen:

Tyhrnitta Wynn (39)
Morfiusz Rarrkon (37)
Cralan Sley (36)
Moonxylwery Dwirinthalen (36)
Dranndreshiann Morla De’Lhor (34)
Reydis Syna (34)
Esyae Rugarth (32)
Darel Corthyr Worf (32)

Ám szavakba önteni nincs sok lehetősége a versenyt lezavarónak, hiszen közeledik lassan a második akadály. Csak egy két mondatra van ideje.*
- Úgy tűnik, hölgyeim és uraim, hogy a verseny igen kiélezett az első körben. Három páros is holtversenyben halad a második akadály felé, ami pedig…

//Második akadály//

- Ami pedig nem más, mint egy szintén víz alatt elhelyezettt karika. Minden versenyzőnknek az a feladata, hogy átússzon rajta! *Kiáltja hangosan, tanulva az első akadályból. Ott nem mondták el, hogy mi is a feladat pontosan. Most megteszik, úgy, hogy az összes versenyző fülébe eljusson a feladat.*
- Ám ez nem egy egyszerű karika csak. Folyamatosan mozog fel és le a víz alatt. S ha ez nem lenne elég, a karika ezen felül mágikus is. Ahogy megérzi, hogy valaki át akar úszni rajta, rögtön elkezd zsugorodni, szóval nincs sok ideje egy versenyzőnknek sem, hogy leküzdje eme akadályt!

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.06.11 11:22:14


502. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-10 08:03:58
 ÚJ
>Reydis Syna [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 604
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Vakmerő

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

//Medencénél//

-Rendben sok sikert! *Válaszol Esyaenek, aki inkább szusszanna még, ekkor meghallják a konferálót és elindulnak felsorakozni a versenyhez. A mellette állókhoz fordul még a kong előtt*
-Győzzön a jobbik! *Mondja nekik vidáman.*

//Rajt//

*Reydis egy szép fejesugrással merül a vízbe és gyorsúszással kezd el haladni, amikor hirtelen meg lát maga előtt egy fadeszkát, gyors mérlegelés után nagy levegőt vesz és úgy dönt alulról kerüli ki az akadályt. Szemét nyitva tartja végig a víz alatt és amikor le ér a deszka aljához besiklik alá és megfordul, hogy a deszka alja szemben legyen testével, a kezei segítségével löki előre magát a deszka aljának lapulva, közben figyel, hogy a háta véletlenül se érje a medence alját. Amint végig ér gyorsan a felszínre úszik az akadályról véve lendületet hozzá és a következő feladatot várva úszik előre figyelmesen gyorsúszásban.*


501. hozzászólás ezen a helyszínen: Fürdőház
Üzenet elküldve: 2015-06-10 06:53:55
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

//Nyári forgatag//
//Úszóverseny//

//Medencénél//

* Cralan szavaira csak egy mosolygós fő rázás a válasz.*
- Nem hinném. *mondja és épp azon gondolkodik mikor is úszott utoljára. Itt soha, a folyóban pár éve, a barlangi tóban pedig tavaly előtt bár egyben az volt a legérdekesebb is amint szűk, a víz által kivájt néha teljesen levegő mentes járatokon vezette keresztül őt az egyik rokona. A következő szóra viszont mérgesen taszítja a víz felé a férfit bár nem valószínű, hogy sikerülne be is löknie. Még hogy másodikként? Olyan nincs duzzog magában.
Nincs idejük már jobban összeismerkedni a többiekkel mert a kék kalapos férfi felkéri őket, hogy jöjjenek ki a vízből majd pedig szépen sorban felkonferálja az egész társaságot.
Bármennyire is morcos hangulatba került a felvillantott lehetőség nyomán a felé nyújtott kezet elfogadja. Csak könnyebb úgy talpra állni ha valaki erős kézzel tartja. A következő szavak valamennyit oldják az iménti felhőket, még egy halvány mosoly is átsuhan arcán amint megindul a medence neki kijelölt sávjához.*
- Sok sikert. *szól vissza hisz Cralan majd csak utána fog következni.
Nemsokára mindenki a medence szélén áll és érdeklődve hallgatja a verseny mibenlétét. Oda majd pedig vissza kell úszni és lesznek akadályok is. Ennyit sikerül Moon elraktározzon elméjében. Drann mosolygós szavaira hasonlóképen válaszol.*
- Neked is.* és már el is hangzik a rajtszó.*

//Rajt//

* Ha eddig nem mutatta be, hogy tud úszni is akkor most szükséges lesz. Nem szeret a medence széléről beugrálni viszont most, amint meghallja, hogy indulhatnak fejjel előre vetődik a vízbe.
Megpróbál minél nagyobb távot a vízbe merülve siklani előre majd felbukkan és gyors egymást követő mozdulatokkal szeli a vizet. Az akadályokra számít hisz ki volt jelentve, hogy lesznek viszont, hogy melyikkel mit kezdjen még nem tudja nem ismerve mibenlétüket.
Talán két három karcsapásnyira lehet amikor egy fadeszkát lát meg a medence vizében. Ahogy már valamivel óvatosabban odaér mellé érzi, hogy mélyen lenyúlik a vízbe tehát először az a terve, hogy felette jut keresztül időt és energiát megspórolva. Az utolsó emlékei a víz alatt úszásról amúgy sem voltak túl kellemesek. Tapogatózik, próbál megkapaszkodni benne de sehogyan sem sikerül. Talán csúszós, talán valami hatalmasabb dolog akadályozza meg abban, hogy felüljön rá de sehogyan sem sikerül. Értékes másodperceket veszít mire ráébred, hogy ezt csak a víz alatt fogja tudni maga mögött hagyni.
Vesz egy mélyebb lélegzetet és a víz alá bukva, nyitott szemekkel, a deszka szélén tapogatózva indul meg lefele. Amint sikerül megfognia a deszka alját még egy jó lökettel lentebb is tornázza magát mivel nem szeretné a hátát beverni, végighorzsolni. Ha minden igaz már szabadon át tud jutni alatt és amilyen gyorsan csak tud tör a felszín felé.
Ha levegőhöz jut akkor ismételten egymás utáni sűrű karcsapásokkal halad tovább.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2306-2325