Külső területek - Erdőmélye
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Ingoványos vidék (új)
ErdőmélyeNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 65 (1281. - 1300. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1300. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-16 20:00:08
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

*Datvin a kérdésére nem kap választ, viszont Pyr elindul valamerre, aztán int neki, hogy kövesse, hát Datvin követi. Pyr a földet használja közlekedésre, jóllehet vannak szárnyai, Datvinnak viszont nincsenek. Datvin egyre jobban megkedveli a tündér srácot, hisz figyelembe vette, hogy Dat csak a talajon képes járni. Sok óráig gyalogolnak látszólag összevissza, bár Dat bízik Pyr képességeiben. Végül az erdő szélén bukkannak ki, a lápvidék közelében. Dat ugyan még nem járt ott, de a térképeken már látta. Viszonylag nagy terület, közel van a Lihanechi tóhoz, bár most sűrű köd takarja a horizontot.*


1299. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-16 19:16:49
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Dat//

*Miután meggyőződtek arról, hogy minden veszély elmúlt, Pyr lassan kimerészkedik az ajtón és körbenéz. Az erdő ismét a régi hangján játszik, a madarak csicsergése és a kisebb állatok zizegése visszatér, így nincs akadálya, hogy immár biztonságban Dat felé forduljon. Mosolyogva néz a férfira, majd látványosan húzza el kezét a homlokán. ~ Ez meleg volt. ~ De szerencsésen túlélték, bár ebben közrejátszott Dat leleményessége, nélküle valószínűleg még mindig lapítanának a ház padlóján. Nagyot bólint, tőle igazán mehetnek, úgy néz ki egy darabig nem fog tudni ide visszajönni, talán egy csapattal. Rátekint a pergamenre, amit a férfi ír tele, majd hangtalanul nevetve megrázza a fejét. Fülére mutat, majd jelzi, hogy azzal bizony kiválóan hall, úgyhogy beszélni beszélhet. A férfi kérdésére egyelőre nem válaszol, csak int neki, hogy kövesse, minél hamarabb elhagyják ezt a helyet, annál jobb. Kissé persze lassabbra vesz a tempót, mert Datnak nincsenek szárnyai, így Pyr is inkább a földet választja. Szokott és ismert úton halad, a legjobb ösvényeken, óvatosan, mindig körbetekintve, azonban gond nélkül elérik Erdőmély szélét. Szomorúan tekint vissza, aztán nagy levegőt vesz és irány a mocsár. Talán ismét egy kalandos útra indul, hisz oly sokáig volt egyedül.*


1298. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-15 21:14:37
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

*Datvinnak mégse kell pergament adnia, úgy tűnik a tündérnek is van, aki rögtön fel is írja rá -ezek szerint- a nevét:

"Pyr Lavand"

Majd alá:

"Mehetünk együtt"

~Tehát Pyrnek hívják. Szép név.~
-Rendben Pyr, menjünk!
Nagyon izgatott lesz, hisz eddigi "portyázásai" legfeljebb néhány órát öleltek fel az erdő szélén, most viszont igazi kalandba keveredett, ráadásul még társa is van!
A biztonság kedvéért felkarcolja teljes nevét a saját papírjára: "Datvinoolv Nyarneldurki"
Megmutatja Pyrnek is, csak hogy biztos legyen a dolgában.
-Bocsáss meg a kérdésemért, de miért nem szóltál egy szót sem?
Kérdezi kissé feszengve, de kíváncsian.*



1297. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-14 15:23:19
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

*Feszülten figyeli, ahogy a férfi előkészít mindent és kilövi a nyílvesszőt. Elkerekedik a szeme, mikor megpillantja a lény hátát. Egyszerre csodálatos és dermesztő is a látvány, azonban ennek utána kell majd járnia. Nem most és nem egyedül, de vissza fog térni. Ezzel máris célt kapott élete, aminek ugyan nagyon örül, de még meg kell várni a közvetlen életveszély elmúlását. Valamint meg kell ismerkedni, immár rendes körülmények között. Megvárja, míg már írmagját sem látja a lénynek, s hangját sem hallja, aztán Datra nézve figyeli, ahogyan pergament és szenet készít elő. Szélesen elmosolyodik, majd irhamellényébe nyúl, hogy saját szenét és pergamenét elővegye: "Pyr Lavand" karcolja gyorsan az egyik papírra. "Mehetünk együtt." Írja utána alá, s a férfira néz.*


1296. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-13 11:57:06
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

-Nos, azt hiszem megszabadultunk tőle. Szép munka!
*Szólt Datvin, visszafordulva társához, de ő továbbra sem szól egy szót sem.*
-Na várj, van egy ötletem.
~Ha szólni nem is, írni bizonyára képes.~
*Előkotor egy darabka durva papírt, majd egy darab szenet, és átadja a tündérnek.*
-Akkor most már szent a béke?
*Kérdezi halványan mosolyogva.*
-Tudod, én eredetileg a Mágustoronyhoz indultam volna, csak tettem egy kis kitérőt. Jut eszembe, még nem is tudom a neved!
*Mondja Datvin, majd jelentőségteljesen a papírdarabra bámul.*


1295. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-12 20:46:54
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

//Datvinoolv, Pyr//

*Száll a nyíl, száll messze, az ezüstös fényű lény pedig szinte azonnal követi is a sípoló jelenséget, rájátszva a hatásra. Pár pillanaton belül szét is foszlik, csak a halkuló egyenetlen hang, ahogy a nyíl lassan megadja magát a tömegvonzás törvényeinek, alatta pedig megzörögnek a bokrok és pár pillanatra a vörös oroszlánszerű lény teljes valójában is látszik. Ahogy eddig sejtették, a seprűszerű farkán tobzódnak a tüskéi, hosszában olyan két-két és fél lépés hosszú és szinte egy magas a tündérrel. Egy pillantás, ennyit vethetnek rá és utána el is távolodik. Még nincs olyan messze, érdemes nem eljátszani ezt a lehetőséget. De később, amint a helyzet lecsillapodik, visszatér az erdei madarak csicsergése is.*


1294. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-12 17:26:44
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Datvinoolv, Pyr//

*Miközben Dat ügyködik, Pyr nagyon óvatosan, a szellemalak védelmével kísérve kikukkant a viskóból, hogy pontosabban megnézze mivel is állnak szemben. Nem tudja, hogy korábban jól látta-e, de a lény talán nem alkalmas arra, hogy fára másszon, így, ha nyugton maradnak míg feltűnik neki a sivító nyílvessző, talán lesz lehetőségük elmenekülni. Nem bánta volna, hogyha a kerubi eltűnik, így megbizonyosodott arról, hogy veszélyben vannak, ami nem jó. Nem biztos benne, hogy a lövés elsőre jól sikerül, de bízik Dat képességeiben. Ha a nyílvessző sivítva elszáll valamerre, a ház padlójára lapul, nagyon óvatosan, hogy ne reccsenjen lába alatt, majd a férfinek is jelez, hogy kuporodjon ő is mellé, de csak lassan. Talán így nagyobb biztonságban lesznek, a ház talapzata ugyanis nyilván tömörebb, mint az oldala.*


1293. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-12 08:54:20
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

//Datvinoolv, Pyr//

*Társa beleegyezése után
-aki ismét elkápráztatja valami fénylő alakkal- Datvin lekapja íját a hátáról, ráilleszti az előbb készített nyilat, majd az ajtó fele fordulva megfeszíti, a lény mögötti sűrűt megcélozva, majd elengedi a húrt. A nyílvessző éles süvítéssel száll tova. Hangja egyre halkul, majd hirtelen abbamarad, jelezve, hogy beleállt valamibe.*

A hozzászólás írója (Datvinoolv Nyarneldurki) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.10.12 09:51:43


1292. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-11 23:43:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

//Datvinoolv, Pyr//

*Végre beköszönt a csend, még az ezüstös idézvény is meghúzza magát és haloványabbra veszi a fényét, tudja, hogy bajos lehet, de nem tud mit kezdeni ellene. Hidegebb szelek járnak és pár levelet be is fúj a kis lakba, de még annyit se látnak a lenti szörnyből, mint fent. Persze az ezüstös lény nem tűnt el, ebből sokat ki lehet olvasni. Minden más szempontból viszont a helyzetük meglepően jól áll, semmi nem akadályozza őket a terv kivitelezésében. És esetleg egy utólagos házjavító, csak a módja miatt.*


1291. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-11 19:51:42
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Datvinoolv, Pyr//

*Apró megkönnyebbülés jelenik meg arcán, amikor végül a kis fények eltávolodnak testétől és szétszóródnak a környezetben, hatásukat természetesen magán is érzi, így megfelelő nyugalommal bucskázik előre a tető nyíláson Datvinoolv mellé nem messze. Elég nagyot nyekken, meg is üti magát alaposan, kissé beszorul a levegő, emiatt nem kiált fel. A bőre lehorzsolódott néhány helyen, de ettől komolyabb kárt nem szenvedett. Ahogy összeszedi magát azt veszi észre, hogy embertársa tervez valamit és csak egy rövid ideig kell gondolkodnia azon, hogy mit, kikerekedő szemekkel bólogatva jelzi, hogy megértette. A kilőtt vessző elegendő szelet juttat át a sípon, hogy azzal esetleg elcsábítsák más irányba a szörnyet, így talán némi esélyük lesz a menekülésre. Továbbra is buzgón bólogat, de ő sem bízza a véletlenre. A "rendben" egyezményes, majd a "pszt" jelét felmutatva, tudván, hogy a varázslat hamarosan abbamarad, újabb lágy, hangtalan mozdulatokat intéz keze, miközben úgy helyezkedik, hogy Datvinoolvhoz közel álljon. Ha a varázs sikerül védelem alatt állnak, s minden támadás elhárítódik, míg Dat dolgozik. Ha nem, nos akkor kiderül, hogy mennyire tudnak csendben maradni.*

A varázsló elmormol egy rövid igét, melynek hatására egy ezüstös fényű, kardot hordozó szellemalak jelenik meg előtte, és siet a varázsló segítségére. A kerubi NJK-nak számít, nem szolga, és nem lehet utasítani. Megsegíti a veszélybe került varázshasználót, de nem öl, alapvetően jó és könyörületes. Ha a közvetlen veszély elmúlik, a szellem szertefoszlik.

1290. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-11 17:28:48
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

//Datvinoolv, Pyr//

*Most, hogy a tündér srác is beugrott, van idejük megbeszélni a többi problémát. Már ha megszólal egyáltalán, mert egyelőre nem adta jelét, hogy szeretne. De mindegy is, Datvinnak van egy ötlete. Hátranyúl a tegezéhez, és előhúz egy nyílvesszőt, majd a bőrszütyőből -amit még mindig szorongatott- előkotor egy apró fasípot, illetve némi vékony kötelet. Ráköti a sípot a nyílra, majd odafordul a tündérhez, és megmutatja neki. Csak, hogy biztos legyen abban, hogy megértette, még halkan bele is fúj, mire a síp halk, sivító hangot ad ki.*


1289. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-11 14:13:09
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

//Datvinoolv//

*Az idegen megfogja a kezed, de előtte, furcsa gömböcskék jelennek meg a szobában és amint kinézel az elfoszló rácsra, körülötte is. Kellemes játékuk békességet hoz, még ha ez nem is feltétlen válik az előnyére. Remélhetőleg a kinti ragadozó számára is annyira csillapító hatású, mint rájuk. A szép kivilágított szobába meg is érkezik a második lakó, gyorsan és be is érkezik, előre suhanva, hasra. A továbbiakat megbeszélhetik ebben a még barátságosan kivilágított szobában, a szabadság hirtelen nem annyira csábító.*

//Pyr//

*A mágia sikeres volt, a lénytől menekülést is siker koronázza, de valami még is rossz érzést hagy a gyomrodban. A zuhanás, az ágak és a kitüremkedések a padlóban és az, ahogy kissé megkaristolják fedetlen részeid. A szükség persze nagy úr és a kisebbik rossz. *


1288. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-11 06:18:56
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Datvinoolv, Pyr//

*A tetőn ténykedése közben vizslatja a bozótot valami magyarázatért, ami sajnos nem is várat magára. ~ Hogy az a... ~ Normál esetben megmerevedne és nem mozdulna, ezúttal azonban érzései szerint erre nincs idő. A pillanatok törtrésze alatt kell döntenie és Pyr dönt. A tüskék pont elegendő motivációval szolgáljanak ahhoz, hogy esze ágában se legyen kifelé, vagy akárhová rángatni egy embert, aki végül megfogja kezét. Helyette apró mozdulatokat tesz, melynek lágysága, bár tény, hogy jelen esetben megkérdőjelezhető, de az ige szempontjából most mindegy is. Akár sikerül a varázs, akár nem, azt követően, Datvinoolvra jelentőségteljesen bólintva, kezébe kapaszkodva, fejjel előre veti be magát a kalyibába, a korábban vágott lyukon. Csak remélni tudja, hogy összejön, utána lesz egy kis idejük gondolkodni. Talán.*

A varázsló táncszerű mozdulatokat tesz, melynek hatására ezüstös fényű jelenségek manifesztálódnak a varázsló húsz lépéses körzetében. Ezek táncjátéka békét és nyugalmat szül még a legforrongóbb hangulat közepette is. Hatása az elmondást követő körben érvényesül és azt követően már nincs közvetlen befolyása a dolgok további alakulásában.

1287. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-10 10:00:53
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

//Datvinoolv, Pyr//

*A tündér srác felugrik a tetőre, és ott szöszmötöl valamivel, Datvin pedig várja, mi sül ki ebből. Hirtelen mozgást vesz észre a közeli bokorban, és -bár nem látja jól- mintha valami tüskés lény lenne.*
~Ez nem lesz így jó.~
*Gondolja*
~Talán ha lyukat vágnék a falba, akkor jobban látnám.~
*Ám elveti az ötletet, nem szívesen rongálná meg a tündér lakhelyét. Feje fölött ekkor szétnyílik a plafon -amely lombházról lévén szó, levelekből és ágakból állt- és fogvatartója nyújtja le kezét. Datvin csak egy pillanatig habozik, majd megfogja a neki nyújtott kezet*


1286. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 22:51:10
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

//Pyr//

*Ha hangot is ad ki néha a lény, azt nem fogja hallani, mielőtt megpillantja. Részben, mert ők maguk sem tudnak sokáig csendesek maradni ehhez. Ahogy a tetőre ér és elmozdul a bokor nyújtotta vakfoltjából, meglesheti búvóhelyén a lényt és az visszanéz rá. Az árnyalak akár egy lupusfulgur lehetne, de valami, valami furcsa benne. A lény sokkal hatalmasabb, mint bármely farkasféle, vörösesbarna sörényét nem tudja nem észrevenni és a vége sem egy dorongban végződik, hanem mintha egy hatalmas toboz lenne az egész. Melyet szinte egyből, amint felfigyel a Pyr által keltett reccsenésre, lassan elkezdi csóválni és a toboz ezer tüske látványává esik szét, ami kiáll belőle. Pyrnek nincs sok ideje, hisz már felfigyeltek rá. Abban szinte teljesen biztos, hogy a lény nem fog felugorni hozzájuk, legalább is, onnan nem. Ez nem ok a teljes nyugalomba, ez a valami náluknál sokkalta veszélyesebb ragadozókkal is végzett.*

//Datvinool//

*Datvinool esése megropogtatja a padlózatot átszövő ágakat, de erősebb ez a kalyiba, minthogy ilyen apróságoktól megboruljék. Ahogy az ismeretlen felugrik a tetőre, újra reccsenés hangját hozva a csendes éjszakába, mintha mozgást venne észre a szeme sarkában, a közeli bokor mögül. Bár az ajtón kimenni nem tud, hogy jobban megnézhesse, de valami tüskés lény mozog, jobbra-balra. Nyugtalanító. A falak ágak összesodort és levelekkel toldozott összessége, így akár lyukat is tud csinálni keresztül és kinézni, de a torkodban gombóc keletkezik ezen veszélyesnek tűnő gondolatra. És az idegen fent számít a segítségedre, bármit is tervezzék.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.10.09 22:58:08


1285. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 20:07:03
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Datvinool, Pyr//

*Kölcsönösen felmérik egymást, aztán Pyr megértően bólint. Tudomásul veszi, hogy a férfi megértette őt, majd szája hangtalanul újabb szót formáz: "Veszély!" Továbbra is szája elé tartja kezét, majd magára, s a kunyhó tetejére mutat. Tisztában van vele, hogy a varázslat kitart. Balga módon bezárta ide az embert, s a kunyhó oldalán a kijutás nagyon hangos és nehézkes lenne. Pontosan ezért mutat magára és a tetőre, mert a ráhajtott lombos ágakat még mindig könnyebb óvatosan félrehúzni, s az embert felsegíteni. Két kezét előretartva mutat a férfinek, hogy várjon itt, majd ismét egy könnyed rugaszkodással a tetőn terem, s, ha addig sem éri semmi, az ágakat félrehúzza, s kezét nyújtja le az ismeretlennek, hogyha ő is úgy gondolja, kihúzza a csávából. A tetőn továbbra is jobbra-balra tekintget, mindent megfigyel, ami egy kicsit is szokatlan, vagy furcsa. Miközben körbenéz, lelógatott kezével türelmetlenül jelez. ~ Gyorsan, gyorsan! ~ Súgja a cikázó kék tekintet.*


1284. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 18:00:20
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

//Datvinool, Pyr//

*Még mindig semmi válasz. Datvin már-már feladná, amikor suhanó hangot hall, majd hirtelen a rács túloldalán megjelenik fogvatartója. Datvin ijedtében hanyattesik, és akaratlanul is tőréhez kap, de csak egy bőrszütyő akad a kezébe. A srác a rács túloldalán a szája elé teszi mutatóujját, majd ijedt tekintettel körbemutat. Datvin megérti, hogy jobban tenné ha csendben maradna, bár nem érti, mire ez a nagy felhajtás, csak nem olyan veszélyes itt. De sebaj, így legalább van ideje megszemlélni kivel is áll szemben. A srác valószínűleg tündér, a hátán levő szárnyak alapján, és ez azt is megmagyarázza, miért nem talált létrát. Ám az illető szótlan marad, csak kék szemeivel vizslatja kíváncsian Datvint.*


1283. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 14:04:49
 ÚJ
>Pyr Lavand avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 360
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Datvinoolv, Pyr//

*Sekélyesen elvigyorodik, mikor végül a varázslat sikerül. A kis kunyhó ajtaja lezárul, a csodálatosan kékes színben tükröződő rács, haloványan idomul az esteledő szürkület árnyaihoz. Szinte már-már elégedetten dörgölné össze kezeit, amikor hirtelen felkapja a fejét. Valamit hall, illetve inkább szinte semmit sem. Egyedül talán az apró fuvallat hangja, mi a fák leveleivel játszik, de sem madár, sem egyéb neszezés nem hallik. Tekintetét óvatosan futtatja végig a tájon, igyekszik megfigyelni minden árnyrándulást a fák tövében, vagy a lombok között. Hallott már pletykákat susogni másoktól, a mostanában Erdőmélyén zajló bizonyos dolgokról, sötét rémületről susogott a szél. Volt olyan is, hogy elhullott állatok bűzlő tetemeire bukkant portyái során, amit nem tudott ragadozónak tulajdonítani. Egyből Pycta és a többiek jutnak eszébe, s továbbra is aggódó tekintettel figyel. Egészen addig, míg ezt a néma csendet, valaki meg nem töri. ~ A betolakodó! ~ Fehéredik el. ~ Istenekre, hallgass már! ~ Gondolja magában, de nem szól, hiszen még köti némasági fogadalma, mit Pyctának, majd az Erdőszellemnek tett, másrészt pedig hangjával esetleg maguk alatt vágná a fát. Talán szó szerint. Nincs választása. Puha ugrással elrugaszkodik a levegőben, hogy a szemközti fa kunyhójának ágán landolhasson. Nincs túl messze, igazából csak aprót kell lendülni, az érkezést, ha sikerül, a lehető leghalkabban akarja megejteni, majd a holdfényrács elé áll. Nem szólhat és ez most rettentő idegesítő. Ha idáig eljutott, kezét szája elé téve, ijedt tekintettel inti csendre a betolakodót, s jelentőségteljesen körbemutat a néma csendbe burkolózott tájon.*


1282. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 12:08:43
 ÚJ
>Datvinoolv Nyarneldurki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Megfontolt

//Datvinool, Pyr//

*Miután a ház tulajdonosa továbbra sem jelentkezik, hogy visszahódítsa lakhelyét, Datvin úgy dönt alszik egyet. Leveszi köpenyét, lesöpri róla a rajtamaradt leveleket, majd összetekeri, jó lesz az párnának. Már épp álomra hajtaná fejét mikor halk neszeket hall odakintről. Felkapja a fejét, és még épp elkapja a pillanatot, mikor a bejáratot teljesen lezárja egy fémesen csillogó rács. Annyira meglepődik, hogy csak másodpercekkel később esik le neki: Csapdába esett! Óvatosan kikémlel, de csak a sötét erdőt látja. Eddig fel sem tűnt neki, milyen csendes minden, de most még a kabócák is hallgatnak. Megkockáztatja, hogy felfedi kilétét, arcát a rácshoz nyomja, majd megszólal:*
-Van itt valaki?
*Bár tudja, hogy ostoba kérdés, hiszen aki bezárta, bizonyára még mindig itt van, és figyeli. Tovább folytatja hát:*
-Nézd, én igazán nem akarok rosszat, mindössze eltévedtem, és szerettem volna aludni valahol.
*Szavaira mindössze egy kósza tücsök válaszol.*
-Egyébként Datvinnak hívnak.


1281. hozzászólás ezen a helyszínen: Erdőmélye
Üzenet elküldve: 2018-10-09 09:36:54
 ÚJ
>Lyllinor Gramhin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 167
OOC üzenetek: 99

Játékstílus: Vakmerő

//Nyílt//

*A csinos gúlába rendezett farakással szöszmötöl, mely zavaróan nem tökéletes mértani pontosságú - hisz a természet nem híve a matematikai precizitásnak -, mikor kikerekednek egyébként sem kicsinek mondható szemei. Megdermed épp a fújásra készülve, dagadó pofival és csücsörítő szájjal, így mered a természet egy újabb kellemetlen jelenségére. Halkan kiereszti a levegőt, és megtapogatja arcát, homlokát a láz súlyosbodó jeleit keresve. Mivel azonban ilyet nem talál, és nem a szokványos kísérteteit látja, hanem egy gyomrot felkavaró jelenetet, mely önmagától nem jutna eszébe, és mostanában nem olvasott ilyesmit, hogy rossz közérzete előhívhatná, hamar arra a következtetésre jut, hogy a látvány valódi.
Nem nehéz kitalálnia, hogy a tápláléklánc melyik végére lenne nagyobb esélye, s nem csak azért, mert állapota miatt éppen diétán van. Szépen, óvatosan felemelkedik és eloldalog, vissza a folyóparton a szeretett tó irányát megcélozva. Szívbe markoló érzés éri el, valahol szánja a farkast. Nyilván, ha megsegítésére nem érkezik a pikkelyes, akkor most vígan lefetyelne belsőségein, desszertnek elropogtatná a gerincét, s tán a kölyköknek hazavinné a lábszárát játszani. De így élettelenül olyan elesettnek és kutyaszerűnek tűnt, hogy megesett rajta a szíve.
~Hát ez már nem Lihanech.~
Gondolja szomorúan szortyogva, és már így is hevesen dobogó szívvel megszaporázza apró lépteit.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1902-1921